Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 128 van de 209 [ 5225 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 209  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ergernis in het verkeer

 
Profiel   



Dit scheelde ook niet veel. Toen ik er langs reed, reed hij nog bijna achteruit mijn zijkant in. Achter mij reed ook nog iemand die vol in de ankers moest.

In mijn spiegels zag ik hem omkeren en tegen de richting de oprit afgaan. Levensgevaarlijk!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:05 



 
Profiel   

[ img ]

Deze foto was ik vergeten vanmorgen. Het geeft wel aardig weer hoeveel moeite het kost om eventuele fietsers zonder licht te kunnen zien.

Met een vrachtwagen is dat nog lastiger.

Bus staat gewoon bij een halte. Ik dacht aan dit topic en heb dus maar even wat foto's gemaakt.


Laatst bijgewerkt door Anne_GTI op 21-10-21 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:53 



 
Profiel   

Ghost wat een gevaarlijke chauffeur.
Die kan beter de bus gaan nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:54 



 
Profiel   

Ja, in een auto is het al lastig te zien in het donker. En met regen en lampen van andere voertuigen ks het nog lastiger, dus ik snap wel hoe het in een bus moet zijn zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:32 



 
Profiel   

Dank voor de fotobeelden van wat een buschauffeur ziet, inclusief een 'mooie' weerspiegeling ed. Respect dat het jullie dan nog lukt om die grote vervoermiddelen veilig door het verkeer van A naar B te krijgen zonder mede-weggebruikers van de weg te tikken. _/-\o_ Had eerlijk gezegd wel verwacht dat het wat meer zicht zou zijn, maar dat valt blijkbaar nog behoorlijk tegen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 23:19 



 
Profiel   

JPitty schreef
Dank voor de fotobeelden van wat een buschauffeur ziet, inclusief een 'mooie' weerspiegeling ed. Respect dat het jullie dan nog lukt om die grote vervoermiddelen veilig door het verkeer van A naar B te krijgen zonder mede-weggebruikers van de weg te tikken. _/-\o_ Had eerlijk gezegd wel verwacht dat het wat meer zicht zou zijn, maar dat valt blijkbaar nog behoorlijk tegen!

Met respect voor de goeie maar dat komt met enige regelmaat toch ook doordat die andere weggebruikers beter opletten.

Weleens bij zo'n "geweldige" chauffeur in de bus gezeten met een bedrijfsuitstapje. Die chauffeur is toen door een collega op de vingers getikt. Zegt die chauffeur: doe het dan beter... waarop die collega zegt: uitstappen dan, dan rijd ik zelf wel! Dat kon hij zeggen want hij was oproepkracht bij ditzelfde bedrijf.
Chauffeur kon opeens een stuk beheerster rijden......

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 23:28 



 
Profiel   

Die 'rotte appels' heb je volgens mij overal wel, in welk beroep of bij welk bedrijf je ook werkt. Die chauffeur van jou zal volgens mij nog wel een 2e keer nadenken over zijn opmerkingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 23:52 



 
Profiel   

Goede foto Anne!
ik wilde ook foto's maken, maar heb deze week dagdiensten :)
Zal kijken of ik vandaag ergens een foto kan maken met daglicht.

Daarnaast of je met een auto of een bus/vrachtwagen een fietser of wandelaar aanrijd ben jij nog steeds schuldig. Zeker in de beroepswereld lig je dan helemaal onder een vergroot glas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:37 



 
Profiel   

Ik had net iemand die rechts inhaalde vlak voor een afslag en zich vlak voor mijn neus ervoor gooide. Vervolgens wel super traag optrekken en ontzettend slingeren :') Als je niet van plan was door te rijden, waarom dan rechts inhalen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:46 



 
Profiel   

[ img ]
Bij daglicht als wij naar rechts kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:54 



 
Profiel   

Dan moet Hagelslag nu eigenlijk nog even een foto plaatsen van wat zij dan vanuit de vrachtwagen ziet om het beeld compleet te krijgen. :P Da's nog een stuk minder omdat ze hoger zit en de onderkant van de deur dicht is. Zoveel mensen die echt geen idee hebben van hoe het zicht voor een bus- of vrachtwagenchauffeur is en hoeveel dat soort voertuigen uitzwenken. Wat dat betreft is bij het halen van je rijbewijs een keer een dagje meerijden echt geen overbodige luxe. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:06 



 

Ik heb een keer een uur vrachtwagenrijles gehad, dan snap je ook zoveel beter waarom vrachtwagens rijden zoals vrachtwagens!

En ik vond het een partij leuk ook :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:10 



 
Profiel   

[ img ]

Nog even door, een foto met licht buiten. Die andere foto was in de stationshal

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:24 



 
Profiel   

JPitty schreef
Die 'rotte appels' heb je volgens mij overal wel, in welk beroep of bij welk bedrijf je ook werkt. Die chauffeur van jou zal volgens mij nog wel een 2e keer nadenken over zijn opmerkingen.

Wie? Die collega?
Waarom zou ie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:01 



 
Profiel   

x_Jeanine_x schreef
[ [url=m/hi9tYw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog even door, een foto met licht buiten. Die andere foto was in de stationshal


Ik las tiet ipv fiets :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 16:57 



 
Profiel   

Die foto's bij daglicht geven ook een goed beeld ja. Die deurstijlen blokkeren je zicht toch nog wel behoorlijk. En die weerspiegeling die je in de deur in de stationshal ziet, werkt dan ook niet echt mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:20 



 
Profiel   

Vandaag weer 240 km gereden. Echt irritant, mensen die op vijfbaansweg in het midden of zelfs nog een naar links stug blijven rijden met een slakkengang. Echt waar, ga naar rechts. Mensen schieten alle kanten er voorbij. Ook levensgevaarlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:56 



 
Profiel   

Exitium schreef
Dan moet Hagelslag nu eigenlijk nog even een foto plaatsen van wat zij dan vanuit de vrachtwagen ziet om het beeld compleet te krijgen. :P Da's nog een stuk minder omdat ze hoger zit en de onderkant van de deur dicht is. Zoveel mensen die echt geen idee hebben van hoe het zicht voor een bus- of vrachtwagenchauffeur is en hoeveel dat soort voertuigen uitzwenken. Wat dat betreft is bij het halen van je rijbewijs een keer een dagje meerijden echt geen overbodige luxe. :)



Ik zal eens kijken of ik iets heb, en anders kan ik morgen een foto maken denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:43 



 
Profiel   

Vanmiddag nog even een polotje die dacht door rood te rijden, rechtsaf te willen slaan voor de bus langs, terwijl ik met wit weg reed op de busbaan en de weg wilde vervolgen met een flauwe bocht naar links....
Was in een 30 zone. Waar deze jongedame echt geen 30 reed en ik echt goed gekeken heb. Gelukkig ging het allemaal goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:32 



 
Profiel   

hagelslag schreef
Exitium schreef
Dan moet Hagelslag nu eigenlijk nog even een foto plaatsen van wat zij dan vanuit de vrachtwagen ziet om het beeld compleet te krijgen. :P Da's nog een stuk minder omdat ze hoger zit en de onderkant van de deur dicht is. Zoveel mensen die echt geen idee hebben van hoe het zicht voor een bus- of vrachtwagenchauffeur is en hoeveel dat soort voertuigen uitzwenken. Wat dat betreft is bij het halen van je rijbewijs een keer een dagje meerijden echt geen overbodige luxe. :)



Ik zal eens kijken of ik iets heb, en anders kan ik morgen een foto maken denk ik


Dat vind ik inderdaad ook wel interessant ja. Wat zie je wel vanuit zo'n grote wagen en wat niet? Dan kun je als medeweggebruiker daar ook goed op anticiperen als je dat weet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:20 



 
Profiel   

JPitty schreef
hagelslag schreef

Ik zal eens kijken of ik iets heb, en anders kan ik morgen een foto maken denk ik


Dat vind ik inderdaad ook wel interessant ja. Wat zie je wel vanuit zo'n grote wagen en wat niet? Dan kun je als medeweggebruiker daar ook goed op anticiperen als je dat weet!

Op zich is dat ook weer niet zo moeilijk: als jij de chauffeur ziet (spiegel of direct) ziet de chauffeur jou ook.

Iemand die al een wagen met "oortjes" heeft? Dat wil ik weleens in het wild zien.
Ik stoor me best wel aan de grote spiegels die mij met name op links een hoop zicht ontnemen. Wellicht dat ik wil overwegen om "oortjes" te plaatsen zodat die lappen spiegel eraf kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:39 



 
Profiel   

Hier nog geen digitale spiegels
Wel al laats een klappertros gezien met oortjes en ducktape

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:48 



 
Profiel   

Ohja die 'oortjes' laatst op een dag drie maal gezien. Dacht de eerste keer dat ik het me inbeeldde :'). Werkt dat nou echt fijner voor jullie als chauffeur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:18 



 
Profiel   

Ik ben 2 of 3 jaar geleden bij Busworld geweest in Brussel en ook in 2 bussen gezeten zonder spiegels, maar met camera's en dat vond ik maar gek hoor! Heel apart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:20 



 
Profiel   

1x links
[ img ]

1x rechts
[ img ]
Deze 2 fotos zijn op dezelfde kruising genomen.
Zal straks nog een goede zoeken terwijl t licht is


1x op een erf zoek de gier kelder deksel.


[ img ]

Ik stond precies goed[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 128 van de 209 [ 5225 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 209  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen