Corona en vakantie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 19:50

Ik heb zojuist een kaartje gekocht voor een concert van Balthazar eind september in Tivoli. Telt dat ook? :Y)

Het nieuwe album is vandaag uitgekomen en daar gaan ze dus pas over zeven (!) maanden mee touren, maar goed... in ieder geval iets nieuws om naar uit te kijken. Verder heb ik alleen (tig keer) verplaatste concerten staan.

Wat mijn zomervakantie betreft weet ik alleen dat ik dezelfde twee weken neem als voorgaande jaren. Verder regel ik nog niets. Ik heb inmiddels een lijstje met bestemmingen niet al te ver weg (tussen Duitse Wadden en Vlaamse kust, zeg maar) en daarvan zal er toch wel eentje last minute moeten lukken. Aan lange treinreizen durf ik nog niet echt te denken en in vliegen heb ik voorlopig sowieso geen trek.

Vooralsnog gok ik dat het uiteindelijk Midden-Limburg gaat worden. :))

Eerst maar eens half maart een nachtje weg in NL om mee te beginnen, maar zelfs dat kan nog alle kanten op.

xxxmh

Berichten: 3493
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 11:32

Ik heb in augustus een weekje domaine de facaud geboekt, weekje paardrijden in Frankrijk. Vorig jaar in juli ging dat plotseling ook door. Heb nog niks hoeven te betalen en vliegticket koop ik op het laatste moment.

Heb nog een voucher van een reisorganisatie van vorig jaar sicilie en die moet voor augustus gebruikt worden dus vriendin en ik gaan morgen kijken wat we gaan doen ermee. Moeten het nu bij tui gaan gebruiken.

En ik heb nog een srprs.me cadeaubon die ik in december dit jaar moet gebruiken dus geen idee nog wanneer ik die ga gebruiken.

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 12:28

Ik zou het al heel fijn vinden als we van de zomer de grens weer over mogen... Duitsland, Frankrijk.. is niet helemaal waar ik gehoopt op had, maar het is beter dan niets :') En wie weet richting het najaar of de winter dat er al wat meer mogelijk is. Als allerhande DJs, rappers en influencers naar Dubai mogen, dan waarom ik niet :+

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 13:50

xxxmh schreef:
Ik heb in augustus een weekje domaine de facaud geboekt, weekje paardrijden in Frankrijk. Vorig jaar in juli ging dat plotseling ook door. Heb nog niks hoeven te betalen en vliegticket koop ik op het laatste moment.

Heb nog een voucher van een reisorganisatie van vorig jaar sicilie en die moet voor augustus gebruikt worden dus vriendin en ik gaan morgen kijken wat we gaan doen ermee. Moeten het nu bij tui gaan gebruiken.

En ik heb nog een srprs.me cadeaubon die ik in december dit jaar moet gebruiken dus geen idee nog wanneer ik die ga gebruiken.

Waarom laat je hem niet uitbetalen?

xxxmh

Berichten: 3493
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:16

purny schreef:
xxxmh schreef:
Ik heb in augustus een weekje domaine de facaud geboekt, weekje paardrijden in Frankrijk. Vorig jaar in juli ging dat plotseling ook door. Heb nog niks hoeven te betalen en vliegticket koop ik op het laatste moment.

Heb nog een voucher van een reisorganisatie van vorig jaar sicilie en die moet voor augustus gebruikt worden dus vriendin en ik gaan morgen kijken wat we gaan doen ermee. Moeten het nu bij tui gaan gebruiken.

En ik heb nog een srprs.me cadeaubon die ik in december dit jaar moet gebruiken dus geen idee nog wanneer ik die ga gebruiken.

Waarom laat je hem niet uitbetalen?


Is nog een optie maar geen eerst kijken of we hem nog kunnen gebruiken dit jaar.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:00

Wij hebben voor de zomer maar weer een huisje in nl geboekt :( gaan niet gokken op over de grens nog.
Dus 10 dagen Drenthe/Friesland maar :) bos, recreatieplas, nog meer bos ect :)

xxxmh

Berichten: 3493
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:30

Wij (beste vriendin en ik) hebben de voucher voor 2020 laten uitbetalen, naja moet nog wel gebeuren want gok dat zulke reizen nog niet kunnen en hebben nu voor een week in augustus een huisje geboekt in Brabant. Hoop dat we dan wel weer kunnen winkelen, naar een pretpark en dierentuin kunnen gaan.

En begin augustus staat een weekje paardrijden in Frankrijk nog wel in de planning.
Laatst bijgewerkt door xxxmh op 01-03-21 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:56

Weet iemand hoe dit zit... Mijn voucher is 700 euro waard. Als ik nou een vakantie vind voor bijvoorbeeld 500 kan ik die overige 200 dan uit laten betalen? Of krijg je dan weer een nieuwe voucher?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 23:13

_Lorette_ schreef:
Zijn hier bokkers die een vakantie naar het buitenland durven te boeken voor deze zomer?

Wij zouden dolgraag willen, maar we zien het nog niet gebeuren. Daarom 3 nachtjes een huisje in NL geboekt voor de bouwvak...

Wij hebben onze vliegvakantie naar Turkije van vorig jaar omgeboekt naar dit jaar, half juli is de bedoeling. Maar vrees er voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 23:16

Karin schreef:
Ik heb zojuist een kaartje gekocht voor een concert van Balthazar eind september in Tivoli. Telt dat ook? :Y)

Het nieuwe album is vandaag uitgekomen en daar gaan ze dus pas over zeven (!) maanden mee touren, maar goed... in ieder geval iets nieuws om naar uit te kijken. Verder heb ik alleen (tig keer) verplaatste concerten staan.

Wat mijn zomervakantie betreft weet ik alleen dat ik dezelfde twee weken neem als voorgaande jaren. Verder regel ik nog niets. Ik heb inmiddels een lijstje met bestemmingen niet al te ver weg (tussen Duitse Wadden en Vlaamse kust, zeg maar) en daarvan zal er toch wel eentje last minute moeten lukken. Aan lange treinreizen durf ik nog niet echt te denken en in vliegen heb ik voorlopig sowieso geen trek.

Vooralsnog gok ik dat het uiteindelijk Midden-Limburg gaat worden. :))

Eerst maar eens half maart een nachtje weg in NL om mee te beginnen, maar zelfs dat kan nog alle kanten op.

Ik tickets voor Simply Red in november, denk dat dat wel gaat lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 23:17

Keet schreef:
Wij hebben voor de zomer maar weer een huisje in nl geboekt :( gaan niet gokken op over de grens nog.
Dus 10 dagen Drenthe/Friesland maar :) bos, recreatieplas, nog meer bos ect :)

Dat is voor mij Tuinesie, mooi hier hoor, alvast veel plezier!

Electra63

Berichten: 17853
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 23:20

purny schreef:
Weet iemand hoe dit zit... Mijn voucher is 700 euro waard. Als ik nou een vakantie vind voor bijvoorbeeld 500 kan ik die overige 200 dan uit laten betalen? Of krijg je dan weer een nieuwe voucher?


Bij Tui kan je inderdaad het restant van de voucher terugvragen.
Maar je moet wel zelf actie ondernemen, anders komt het restant wel te vervallen.

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 23:25

Electra63 schreef:
purny schreef:
Weet iemand hoe dit zit... Mijn voucher is 700 euro waard. Als ik nou een vakantie vind voor bijvoorbeeld 500 kan ik die overige 200 dan uit laten betalen? Of krijg je dan weer een nieuwe voucher?


Bij Tui kan je inderdaad het restant van de voucher terugvragen.
Maar je moet wel zelf actie ondernemen, anders komt het restant wel te vervallen.

Ah thnx. Dan hoef ik niet in een peperduur hotel te gaan zitten...
Is natuurlijk wel heel leuk :D

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 08:54

Mindim schreef:
Karin schreef:
Ik heb zojuist een kaartje gekocht voor een concert van Balthazar eind september in Tivoli. Telt dat ook? :Y)

Het nieuwe album is vandaag uitgekomen en daar gaan ze dus pas over zeven (!) maanden mee touren, maar goed... in ieder geval iets nieuws om naar uit te kijken. Verder heb ik alleen (tig keer) verplaatste concerten staan.

Wat mijn zomervakantie betreft weet ik alleen dat ik dezelfde twee weken neem als voorgaande jaren. Verder regel ik nog niets. Ik heb inmiddels een lijstje met bestemmingen niet al te ver weg (tussen Duitse Wadden en Vlaamse kust, zeg maar) en daarvan zal er toch wel eentje last minute moeten lukken. Aan lange treinreizen durf ik nog niet echt te denken en in vliegen heb ik voorlopig sowieso geen trek.

Vooralsnog gok ik dat het uiteindelijk Midden-Limburg gaat worden. :))

Eerst maar eens half maart een nachtje weg in NL om mee te beginnen, maar zelfs dat kan nog alle kanten op.

Ik tickets voor Simply Red in november, denk dat dat wel gaat lukken.


Ohh geweldig, vind hem zo’n goeie stem hebben hè!
Hoop voor jou dat het doorgaat :j

Sure_lee

Berichten: 10408
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:15

Wij hebben de afgelopen dagen doorgebracht bij Fletcher de Wageningse Berg. Echt een aanrader. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Daarnaast is het eten top.
We hadden 3x een drie gangen menu en 3 keer ontbijt. Het 3 gangen menu werd per gang naar je kamer gebracht waar ze een tafel en stoelen hadden neergezet. Voor het ontbijt kon je op de afgesproken tijd langs het buffet lopen en meenemen naar je kamer. In het arrangement zat ook nog 1 keer een lunchpakket. Dat was ook prima. Al was het niet echt nodig geweest want in de buurt zat genoeg take away.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:23

Is inderdaad een aanrader! Bij mooi weer en terras (weer) open zit je bij het hotel ook heerlijk. Wij gaan over 2 weken een nachtje, wonen op loopafstand :')

Ontbijt klinkt ook goed geregeld. Zal wel goedkoper zijn gok ik voor ze, normaal loop ik echt tig keer langs het buffet haha
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-03-21 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Sure_lee

Berichten: 10408
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:26

Ik weet niet of het goedkoper is dan normaal. Zat in het arrangement. Ik heb gewoon mijn dienblad volgegooit. Had echt meer dan genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:58

Een dienblad biedt perspectief :D

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:03

Wij hebben dit weekend de daktent uitgeprobeerd. Koud, maar wel heerlijk om eruit te zijn!

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:03


Fitzroy

Berichten: 25131
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:05

Daar is juist de SGR voor. Maar inderdaad, ik ben ook benieuwd wie er nog volgen.

Suzanne F.

Berichten: 49266
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:21

Oei D reizen is best een grote.....

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:23

Fitzroy schreef:
Daar is juist de SGR voor. Maar inderdaad, ik ben ook benieuwd wie er nog volgen.

Maar eer je betaald hebt gekregen ben je maanden verder

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:23

Ik dacht dat het voor corona al slecht met D-reizen ging omdat fysieke reisbureaus steeds minder vaak gekozen worden door de hedendaagse vakantieganger.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78525
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:43

Ging inderdaad al slecht met D-reizen voor de corona.