Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 69 [ 1713 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Personal shopper van Zalon!

 
Profiel   

Ik wilde ook al een hele tijd een box bestellen, maar op mijn oude adres lukte dat steeds niet. (Pas na het lezen van dit topic leg ik de link met wanbetalers. We kregen nog regelmatig deurwaardersbrieven voor de vorige bewoners.) Nu verhuisd naar nieuwbouw, dus eindelijk een adres zonder geschiedenis :)

Inmiddels heb ik mijn eerste box binnen en ik ben niet ontevreden! Sommige items wist ik al van tevoren dat het niets zou zijn (na de preview erin gestopt), maar sommige dingen hebben me ook positief verrast.
Dit waren mijn items:

[ img ]

[ img ]

Ik had gevraagd om printjes en dat is iig gelukt!
Ben er nog niet helemaal zeker van wat ik houd, ik wacht ook nog op een eigen bestelling :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 18:41 



 
Profiel   

Zitten hele leuke outfits bij.
Eerste rij rechts staat erg goed
Ik vind vooral derde rij rechts je heel mooi staan.
Jurkje linksboven doet niet veel voor je, naar mijn onbescheiden mening

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 20:07 



 
Profiel   

Haha, dat zeg je heel beleefd Eleeke :') Dat jurkje was net een zak, echt vreselijk :x
De styliste schreef ook 'you love it or you hate it'. Ik weet aan welke kant ik sta _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 20:20 



 
Profiel   

xSwanHeart schreef
Haha, dat zeg je heel beleefd Eleeke :') Dat jurkje was net een zak, echt vreselijk :x
De styliste schreef ook 'you love it or you hate it'. Ik weet aan welke kant ik sta _O-

Hahaha ja... Ik kan me ook eigenlijk geen enkel mens voorstellen waarbij dat jurkje mooi staat.
Heb je al bedacht wat je gaat houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 23:18 



 
Profiel   

Nou, wat een onzin deze box. Netjes aangegeven wat ik niet wou en een deel foto's toegevoegd van outfits die ik mooi vind.

Echt 6 items in de box waarvan ik aangaf ze niet te willen en niks wat ook maar leek op de stijl van mikn foto's.
Ik denk dat Sibel stiekem niet eens in mijn info heeft gekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 09:57 



 
Profiel   

Al lang in dit topic dus ik moest ook maar eens. Besteld voor werk kleding.
Gelukkig paste het duurste jasje en broek niet ( 369 + 100 euro euro).
De rokjes zijn beide 119 euro per stuk
Zwarte shirt met kleuren 89 euro
Blauwe broek 80 euro
Andere shirts rond de 40.

Ik vind de blauwe hugo boss rok erg mooi, weet alleen nog niet met wat erop.
En blauwe shirt van Ralph Lauren is geweldige stof.

De rode rok Ehhh helaas en ik had me erop verheugd. Vooral de combinatie met het print shirt -O-. Met blauwe shirt wordt het misschien nog wat


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 18:58 



 
Profiel   

Zie ik nou dezelfde items in 2 verschillende boxen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-20 17:52 



 
Profiel   

Zou niet de eerste keer zijn dat een (groot) deel overeenkomt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-20 20:01 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn derde box binnen gehad. Mijn styliste weet mij niet echt te verrassen, ik wil volgende keer een andere stylist. Nu even bekijken hoe ik dat doe.

Ik had de volgende items in mijn box:
[ img ]
Sorry, foto van mijn chromebook, krijg hem niet beter. Ik houd de groene blouse (middenboven)en de flared jeans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-20 19:33 



 

Ik heb toch weer een nieuwe box besteld. Gevraagd om een parka winterjas en meerdere lekkere dikke truien. Ben benieuwd waar ze mee aan komt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 20:25 



 

Ik heb mijn box geannuleerd. Zat maar 1 jas bij die iets in de buurt kwam qua looks, maar de rest was het gewoon echt niet én veel te ver boven budget.. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 20:42 



 
Profiel   

Heb gisteren mn 1e Maison365 box binnen gekregen. Morgen ga ik alles even samenstellen en doorpassen, maar moet zeggen dat de 1e indruk top is.
Mooie doos en verzorgd ingepakt; net als bij Zalon in stapeltjes met een lint er omheen.
Goed papierwerk in een net mapje. Papierwerk omvat: een retoursticker
1 persoonlijke pamflet over de te maken combi's
1 algemeen pamflet over hoe retouren en betalen in zijn werking gaat
Een pakketje waarop elk kledingstuk vermeld staat met merk/model/soort/kleur/prijs en daarachter steeds weer de mogelijkheid om aan te geven of het retour/ruilen/houden wordt, hoe het past, hoe je het model vindt en of je bepaalde dingen niet mooi vindt zoals kleur/stof/comfort/prijs/je al iets vergelijkbaars hebt.

Al met al duidelijk en netjes dus :j

Zoals gezegd, ga ik morgen even passen en dan zal ik ook even foto's maken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-20 21:45 



 
Profiel   

Leuk Mamamiesje

Jammer dat het bij jou tegenviel Yalou

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-20 22:01 



 

MamaMiesje schreef
Heb gisteren mn 1e Maison365 box binnen gekregen. Morgen ga ik alles even samenstellen en doorpassen, maar moet zeggen dat de 1e indruk top is.
Mooie doos en verzorgd ingepakt; net als bij Zalon in stapeltjes met een lint er omheen.
Goed papierwerk in een net mapje. Papierwerk omvat: een retoursticker
1 persoonlijke pamflet over de te maken combi's
1 algemeen pamflet over hoe retouren en betalen in zijn werking gaat
Een pakketje waarop elk kledingstuk vermeld staat met merk/model/soort/kleur/prijs en daarachter steeds weer de mogelijkheid om aan te geven of het retour/ruilen/houden wordt, hoe het past, hoe je het model vindt en of je bepaalde dingen niet mooi vindt zoals kleur/stof/comfort/prijs/je al iets vergelijkbaars hebt.

Al met al duidelijk en netjes dus :j

Zoals gezegd, ga ik morgen even passen en dan zal ik ook even foto's maken :j


Vorige week ook een box van maison binnen gekregen. Ontzettend goed bevallen! Hele leuke kleren, buiten mijn comfortzone maar alles staat heel erg leuk. Mooie combinaties, mooi samengesteld ect. Alleen de prijs was een stukje hoger dus heb lang niet alles gehouden. Kwaliteit is het mij echt wel waard, maar een simpel t-shirt met lange mouwen voor €80 vond ik teveel.

Tevens een zalon box laten komen, de eerste geannuleerd. Er zat echt exact in wat ik allemaal als don'ts had opgegeven. Tweede een andere stylist uitgekozen die duidelijk beter las. Ook goedgekeurd wat mij betreft!

Mijn herfst garderobe is compleet. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:41 



 
Profiel   

Ben benieuwd naar foto's van jullie boxen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 12:00 



 
Profiel   

Nou.. Daar komen ze! Wat Judith ook zegt: Zalon is (ik spreek voor mezelf) al niet super goedkoop, maar Maison365 zit daar nog effe een tikkie boven. Dus ik heb echt heel kritisch gekeken; als het zo prijzig is, moet het gewoon 100% passen.
Eerst het totaal overzicht, ze hadden 3 setjes gecreëerd met div variaties:
[ img ]
Een zwarte jeans met een zwart kort vestje en diverse tops, waarvan 1 (de rode) mouwloos.


[ img ]
Een donkerblauwe jeans met een zwarte blazer met glitters en diverse tops.


[ img ]
Een lichtgrijze jeans mer diverse tops, waaronder 1 trui.
[ img ]
Een vrolijk jurkje


Verder zaten er nog 2 paar oorbellen bij.

Diverse dingen gepast:




[ img ]
Geinig jurkje, maar nèt te kort vond ik en de plooien + roezels deden niet veel voor mn buik/heupen.


[ img ]
Lichte jeans echt net wat te krap en te laag, lichtgroen shirtje niet bijzonder genoeg om zo te dragen en te duur om alleen maar ergens onder te dragen.

[ img ]
Groene truitje +:)+

[ img ]
T-shirt +:)+


[ img ]
Panterblouse +:)+


[ img ]
Blauwe blouse te krap om bovenarmen

[ img ]
Zwarte blouse met vrolijke stipjes idem als blauwe blouse.

Alle jeans waren te krap en/of te laag.

Dus uiteindelijk alleen dir gehouden :

[ img ]

Al met al qua stijl echt wel een leuke doos, heb voor de jurk nog een alternatief gevraagd, maar niet alles pastte echt helemaal top en/of vond ik niet bijzonder genoeg voor de prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 12:59 



 

Tanya schreef
Ben benieuwd naar foto's van jullie boxen!


Ik zal kijken of ik binnenkort alles wat ik gehouden heb op de foto kan zetten.

Mamamiesje, ik vind het jurkje erg leuk staan! Maar kan begrijpen dat je het tekort vind, had wat mij betreft nog leuker gestaan denk ik.
Vind de tops die je gehouden hebt ook erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 13:11 



 
Profiel   

Heeft er hier iemand al eens een box met alleen 1 bepaald item erin besteld? Ik moet namelijk meer lange broeken/jeans hebben nu er weer 2 kapot zijn blijft er niet veel over voor in de winter (een felrode en een hele lichte broek). En ik heb met de huidige maatregelen eigenlijk weinig tot geen zin om alleen te gaan shoppen. Shoppen vind ik in mijn eentje echt niet leuk om te doen namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 22:20 



 
Profiel   

Je kunt wel aangeven in de box dat je alleen broeken wilt.
En als je al een stylist hebt, dan kun je hem/haar altijd een berichtje sturen met je wensen. Zo heb ik het tenminste gedaan toen ik één specifiek kledingstuk zocht. Dat is toen los verstuurd (in 3 varianten, waarvan ik er 2 heb teruggestuurd)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 23:18 



 
Profiel   

Ik heb een box besteld met tops en broeken. Daar zitten 4 broeken in en 4 tops exclusief style-item. Dus wel goed qua aantal. Alleen beetje jammer dat de broeken van G-Star RAW zijn en dat is nu nog boven budget. :o

Dus hopelijk krijg ik er wat beter in het budget passende broeken voor in de plaats. Het waren 2 mooie spijkerbroeken, en nog van een ander merk een zwarte broek, ik draag eigenlijk nooit zwart dus dan wil ik er ook geen 80 euro voor betalen. Er zat ook nog een andere broek bij, die was wel in mijn budget en had een streep langs de zijkant in verschillende kleuren en is verder ook weer zwart. Dus die heb ik erin gehouden. Verder heb ik nog een trui geweigerd, daarvan weet ik gewoon zeker dat het model mij niet ligt en was te duur. En de andere items heb ik wel aangehouden. Ik heb er geen foto's van gemaakt, maar op zich een leuke preview op de prijzen na. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 13:54 



 
Profiel   

Ik wilde weer een box bestellen, maar er zitten 15 euro stylingskosten aan vast. Ik kan me niet herinneren dat dat de vorige keer ook zo was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 17:56 



 
Profiel   

Alleen als je echt niks houdt, wat ik op zich best redelijk vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 18:16 



 
Profiel   

Ik dacht ook weer eens een box te gaan bestellen, maar zag nu ook die 15 euro voor styling kosten. Vond juist de vrijblijvendheid zo fijn! Durf het nu niet aan, geen zin om wel kosten te hebben, maar uiteindelijk geen kleding...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 21:53 



 
Profiel   

Misschien dat de styling nu wel beter is omdat je ervoor betaald :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 22:15 



 

Dat is toch ook een beetje raar? Wel verwachten dat iemand werk voor je doet, maar daar niet voor willen betalen? Er steekt daar wel iemand zijn tijd in, waarom moet dat vrijblijvend gratis zijn?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 22:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 69 [ 1713 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen