Personal shopper van Zalon!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 19:20

Inmiddels is mijn tweede box onderweg, omdat ik het zó leuk vind :D

Ik zag in andere topics Zalon wel terug komen, maar enkel in enkele berichtjes. Het lijkt me leuk om met mensen die ook een style abbonement hebben, of mensen die hem gewoon af en toe bestellen te praten over wat je in je box ontvangt, en hoe je denk over een styliste bijvoorbeeld :)


Afbeelding


Ik heb zelf een style abbonement voor om de 3 maanden :)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:28

En wat kost dat dan? Kan het zo snel niet vinden

fleurtjeuh
Berichten: 10313
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:41

Ik heb even het testje gedaan, mijn kledingkast heeft echt een update nodig.
Ben benieuwd wat ze aan gaan bieden

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:43

Ja! Ik doe het ook regelmatig, het is zó leuk!
Ik krijg regelmatig hele andere kleren wat ik normaal zou dragen wat me eigenlijk super leuk staat.

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:47

Ik heb het rond kerst geprobeerd, kon zelf niets leuks vinden.
Helaas waren de kledingstukken (op 1 broek na) toch niet mijn smaak.

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:04

Zou voor mij heel moeilijk zijn denk ik. Ik heb niet 1 style, ik draag vanalles in allerlei stijlen. Soms flared broeken, 60’s stijl. Soms skinny’s met tunieken, soms high waist broeken met korte truien erop, soms jurkjes met sandalen of enkellaarsjes. Van Queen tot Snoopy, van panty tot corduroy. Alles komt hier voorbij.

fleurtjeuh
Berichten: 10313
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:04

Pfff je krijgt dus niks te zien voor die tijd..
Ik twijfel nu om een box te bestellen...

Iemand een kortingsbon om de pijn te verzachten?

fleurtjeuh
Berichten: 10313
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:11

Oeps besteld O:)

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:33

Ik heb er wel eens aan gedacht om er een te bestellen maar kon nergens echt een prijs vinden. Het klinkt wel erg leuk en ik moet ook snel weer eens nieuwe kleren

fleurtjeuh
Berichten: 10313
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:43

Escamilla schreef:
Ik heb er wel eens aan gedacht om er een te bestellen maar kon nergens echt een prijs vinden. Het klinkt wel erg leuk en ik moet ook snel weer eens nieuwe kleren

Tegen het einde kan je aangeven wat voor budget je voor ieder kledingstuk over hebt.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:49

Ik heb dit vorig najaar een keer gedaan en vond het leuk. Je geeft aan wat voor stijl je voorkeur heeft, een persoonlijke stylist gaat dan items bij elkaar zoeken. Daar mag je wat van vinden en vervolgens wordt je een box met items toegestuurd. Die kan je thuis passen en als je wat wilt houden, betaal je daarvoor de prijs die op de pakbon staat. Als je geen items wilt houden stuur je alle items terug maar betaalt wel een bedrag voor het terugsturen (was toen 15 Euro).

Het fijne vond ik dat je stylist items voorstelt die je zelf misschien niet zou kiezen maar als je ze past toch goed staan. Zo koop je eens iets anders.

Joltsje

Berichten: 9027
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:56

1x gedaan. was nieuwsgierig.. en vergeten uiteindelijk af te zeggen zeg maar haha.

heb erg gelachen. niet echt mijn smaak / ding.
uiteindelijk schoenen en 1 shirtje gehouden

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:59

Ik vind het vooral heeeeeel duur := Twee keer nu gedaan. Zaten wel leuke dingen bij maar heb van beide dozen denk ik minimaa 50% terug heb gestuurd. Er zitten wel leuke dingen in, die ik anders minder snel of niet had besteld.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:02

Voor mijn gevoel was de prijs/kwaliteit-verhouding van de kleding OK.

Wat bij mij echt niet lukte waren de schoenen. Ik ben een pietlut waar het schoenen betreft. Als het geen westernlaarzen zijn wordt het heeeeel moeilijk ....

marleen_88

Berichten: 14048
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:34

Ik heb het ook 1x gedaan nu. Ik heb na eerste selectie bijna alles laten veranderen, ze had totaal geen rekening gehouden met mijn zeer bleke huidskleur. Hierdoor allerlei pasteltinten in die box, dat kan ik gewoon niet hebben.
Uiteindelijk is de box opgestuurd,ik heb 1 jurkje gehouden. De andere 6 kledingstukken heb ik teruggestuurd.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 21:37

LadyMadonna schreef:
En wat kost dat dan? Kan het zo snel niet vinden


niks! je betaald alleen voor wat je houdt.

@fleurtje
Je krijgt te zien wat de stylist voor je heeft uitgekozen voordat het verstuurd word. Dan kun je aangeven of je het item wel of niet leuk vind, en als je het nieuw leuk vind word het item vervangen. Die ‘vervanging’ blijft een verrassig

ik zie iets over een bedrag wat je betaald wanneer je niks houd..
maar daar kan ik niks over vinden. Het stylingsadvies is gratis, verzenden is gratis, retourneren is gratis. er staat niet dat je dan een bedrag betaald volgensmij
Laatst bijgewerkt door Trui op 22-04-20 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:39

Wat is ongeveer de prijs categorie ?

marleen_88

Berichten: 14048
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:41

01San schreef:
Wat is ongeveer de prijs categorie ?


Je kunt per categorie aangeven wat je budget is.
Er zijn 3 prijsklassen geloof ik.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 21:43

de minimum bedragen vind ik super hoog. begint volgensmij ook vanaf €45 per top. MAAR in mijn box zaten allemaal shirtjes van €9.-. dus wanneer je de goedkoopste optie aanklikt(die dus niet zo goedkoop is) is mijn ervaring dat er dan rekening word gehouden met budget. Dus je krijgt niet alleen maar tops van €45+

Kimsel94
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:49

Ik heb ook al meerdere malen een box gehad.
Het is inderdaad volledig gratis en je betaalt, zoals eerder gezegd alleen wat je houdt.

Ik heb regelmatig aangegeven bij de preview bij een shirtje van 40eu dat ik die te duur vond, dan zocht ze een ander op die vergelijkbaar was maar goedkoper voor zo'n 20eu om die mee te sturen in de box.

Ik vind het super handig, ben nooit zo van het shoppen en doen, hou ook niet zoveel van veel geld uitgeven aan normale kleding dus mijn stylist heeft het best lastig met mij :')

Wat ook handig is, is dat je voor je volgende box samengesteld gaat worden wanneer je een gratis abonnement hebt afgesloten, je nog extra kan aangeven wat voor dingen je eventueel graag wilt hebben.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 21:55

ja dat vind ik ook fijn! ik vraag nu expliciet om zomer rokjes en jurkjes, maar over drie maanden hoef ik dat niet echt meer hahaha

Ik heb inmiddels bij Manouk erin gewreven dat ik klein budget heb

Duran123
Berichten: 1075
Geregistreerd: 02-05-19

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:58

Owwww....ik ging alleen even kijken uit nieuwsgierigheid....heb besteld

Jorex

Berichten: 9933
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 22:01

Ik heb meerdere keren ingevuld tot het punt dat er een stylist is gekozen en daarna afgesloten omdat ik het eigenlijk niet nodig heb. Maar ik draag nu telkens een bepaald type kleding en behalve kleurvariatie en print variatie is er weinig variatie. Nu weer ingevuld en weggeklikt op hetzelfde moment. Ik lees even mee nog voor nu, want ik heb hier eigenlijk geen budget voor.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 22:13

Ik vind het jammer dat je niet kan zeggen dat je geen jas of schoenen wil ontvangen. Dan zit je sowieso vast aan terug sturen wat ik eigenlijk onzin vind. Ik weet namelijk nu al dat ik de schoenen en jas niet ga houden. Of kan dit wel?

Jorex

Berichten: 9933
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 22:15

Je kan dit aangeven in de laatste bericht sowieso met wat je in de box wilt. Dus je kunt daar ook wel typen wat je liever niet hebt en ik had de optie volgens mij om schoenen/jassen uit te zetten.
Ik ben nu eens verder doorgeklikt, maar eerlijk. Ik heb geen 50 euro voor een broek over hoor. Mijn broeken zijn heel snel versleten, want heb last van schurende bovenbenen. Hoelang duurt verzending eigenlijk? Oh even naar onderen scrollen, daar staat het gewoon, ik ben onnozel :')

Ik mag het niet bestellen kennelijk, hij geeft een error melding als ik het wil afronden met "usernotactive". Ik weet niet wat ik daaraan kan doen..