Personal shopper van Zalon!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 13:02

Leuke kleding Tanya. Op de foto ziet het meeste er ook echt goed uit als je het aanhebt, jammer dat een aantal stukken 'net niet' zijn.

Laatste blouse staat je ook top, zou voor mij van de kwaliteit afhangen of ik er de 55 euro voor over had.

Ik help je hopen dat de leuke rok nog kleiner verkrijgbaar is, die is echt top! Jurkje met riempje vind je heel clash staan, maar jij kan met jouw figuur wel wat spannendere dingen hebben.

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 19:20

Hebben jullie ook dat er plotseling €15 stylingskosten worden gerekend bij het bestellen van een nieuwe box? Voorheen was dit niet...

turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 19:31

Fink schreef:
Hebben jullie ook dat er plotseling €15 stylingskosten worden gerekend bij het bestellen van een nieuwe box? Voorheen was dit niet...


Nee hoor, geen stylingskosten hier.

_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 20:58

Tanya wat heb jij super leuke kleding in je box! Dat laatste bloesje echt heel gaaf!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 21:50

Ok ik ben overtuigd, ik houd de blouse toch :') ik ging even op Zalando kijken en daar staat hij nu voor 39,95, 70% korting. Ja dan moet je wel toch? Had aan de styliste gevraagd of ze de prijs kon laten aanpassen maar dat moest ik zelf regelen met de klantenservice. Nou is die erg slecht bereikbaar dus ik heb hem zelf maar besteld en die uit de box teruggestuurd. Jammer wel want ik gunde haar de commissie.

Dat gave rokje is er helaas niet kleiner dan maat 36, dus dat wordt hem niet. Heb wel de top versie ervan gevonden en besteld, ben heel benieuwd. Ook met 70% korting.
Afbeelding

Earth

Berichten: 7930
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 12:40

Tanya schreef:
Box al binnen!

[ [url=m/Hh6kLD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o3KKHE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maxi dress. Toffe print, lekkere stof. Alleen hij trekt wat bij mijn bovenlichaam (daardoor staat er ook een stukje open wat je op de foto niet zo ziet) en 72 euro vind ik wel duur.

[ [url=m/mdVIcI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rok en topje. Rok zit ergggg strak bij mijn taille, krijg er een beetje buikpijn van. Shirtje opzich leuk, mooie kleur en kleedt af, maar vrij simpel en zoiets kan ik ook ergens goedkoper halen voor dezelfde kwaliteit.

[ [url=m/ANXjpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rok en turtleneck. Turtleneck zit heel erg strak bij mijn nek helaas. Ik vind de rok fantastisch! Maar....

[ [url=m/iodvfV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik pas er bijna 2 keer in. Veel te groot. Ik ga kijken of die er nog een maat kleiner is maar ik vrees van niet.

[ [url=m/i1E4Qg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje nog een keer met een rok van mezelf

[ [url=m/LKeU7k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was bang dat ik verliefd zou worden op dit jurkje, maar ‘gelukkig’ staat hij niet Zo mooi. Toffe kleur, fijn stofje, maar op sommige plekken zit hij echt te los. Decolleté is ook open vallend en niet zo geschikt voor werk. Plus 80 euro, dat wil ik alleen aan een jurkje uitgeven als hij echt fantastisch is.

[ [url=m/Xukx20.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk jurkje, maar veel te groot. Je ziet het niet op de foto maar hij zou minimaal een maat kleiner mogen. En weer 80 euro.

[ [url=m/fze8hq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IzZTEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel leuke blouse! Deze twijfel ik over om te houden, eigenlijk alleen door de prijs (55euro)

Wat vinden jullie? Wat zou je houden of terugsturen?

Ik heb het hele topic doorgespit en eindelijk op het einde. En nu kan ik reageren haha.

Ik vind die rok echt fantastisch! Hoe duur was die? Zonde dat ie zo strak zit.
Vind het laatste blousje wel heel erg leuk! Snap dat je m wat duur vindt, maar ik zou m houden.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 13:25

Earth schreef:
Tanya schreef:
Box al binnen!

[ [url=m/Hh6kLD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o3KKHE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maxi dress. Toffe print, lekkere stof. Alleen hij trekt wat bij mijn bovenlichaam (daardoor staat er ook een stukje open wat je op de foto niet zo ziet) en 72 euro vind ik wel duur.

[ [url=m/mdVIcI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rok en topje. Rok zit ergggg strak bij mijn taille, krijg er een beetje buikpijn van. Shirtje opzich leuk, mooie kleur en kleedt af, maar vrij simpel en zoiets kan ik ook ergens goedkoper halen voor dezelfde kwaliteit.

[ [url=m/ANXjpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rok en turtleneck. Turtleneck zit heel erg strak bij mijn nek helaas. Ik vind de rok fantastisch! Maar....

[ [url=m/iodvfV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik pas er bijna 2 keer in. Veel te groot. Ik ga kijken of die er nog een maat kleiner is maar ik vrees van niet.

[ [url=m/i1E4Qg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje nog een keer met een rok van mezelf

[ [url=m/LKeU7k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was bang dat ik verliefd zou worden op dit jurkje, maar ‘gelukkig’ staat hij niet Zo mooi. Toffe kleur, fijn stofje, maar op sommige plekken zit hij echt te los. Decolleté is ook open vallend en niet zo geschikt voor werk. Plus 80 euro, dat wil ik alleen aan een jurkje uitgeven als hij echt fantastisch is.

[ [url=m/Xukx20.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk jurkje, maar veel te groot. Je ziet het niet op de foto maar hij zou minimaal een maat kleiner mogen. En weer 80 euro.

[ [url=m/fze8hq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IzZTEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel leuke blouse! Deze twijfel ik over om te houden, eigenlijk alleen door de prijs (55euro)

Wat vinden jullie? Wat zou je houden of terugsturen?

Ik heb het hele topic doorgespit en eindelijk op het einde. En nu kan ik reageren haha.

Ik vind die rok echt fantastisch! Hoe duur was die? Zonde dat ie zo strak zit.
Vind het laatste blousje wel heel erg leuk! Snap dat je m wat duur vindt, maar ik zou m houden.

De rok was 53 euro in de sale. Vind ik ook wel duur maar hij is zo tof. Mocht iemand een grotere maat hebben kan ik dus echt aanraden om die te kopen, haha.
Bedankt voor je reactie!
Blouse is onderweg :D

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-20 12:21

Ik heb mijn preview gehad! vergeten te screenen.

Er zat deze keer veel in wat me niet aan sprak... Wel een suuuuuper leuke blouse!!!! maar €70 voor een blouse is me echt wat te veel

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:16

Tanya schreef:
Ik heb mijn uiteindelijke preview binnen. Heb geen foto's van de items die ik heb geweigerd. Ben er blij mee, super benieuwd hoe alles gaat staan.
Ik had aangegeven dat ik classy kleding wil voor op werk, maar met een opvallend randje. Denk dat dat zeker is gelukt, wat vinden jullie?

Ik had alleen wel aangegeven dat ik het liefst niet te dure artikelen wilde, maar de eerste 2 jurkjes zijn allebei 80 euro. Dan moeten ze wel héél leuk zijn wil ik die houden, haha. Maar ik geef het een kans.
[ [url=m/2IE7Iu.png]Afbeelding[/url] ]


80 euro voor een net werk-jurkje vind ik een goede prijs hoor! Relatief goedkoop zelfs.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 17:46

Tiggs schreef:
Tanya schreef:
Ik heb mijn uiteindelijke preview binnen. Heb geen foto's van de items die ik heb geweigerd. Ben er blij mee, super benieuwd hoe alles gaat staan.
Ik had aangegeven dat ik classy kleding wil voor op werk, maar met een opvallend randje. Denk dat dat zeker is gelukt, wat vinden jullie?

Ik had alleen wel aangegeven dat ik het liefst niet te dure artikelen wilde, maar de eerste 2 jurkjes zijn allebei 80 euro. Dan moeten ze wel héél leuk zijn wil ik die houden, haha. Maar ik geef het een kans.
[ [url=m/2IE7Iu.png]Afbeelding[/url] ]


80 euro voor een net werk-jurkje vind ik een goede prijs hoor! Relatief goedkoop zelfs.

Ik heb zo’n 45 jurkjes en geen van die komt ook maar in de buurt van 80 euro :') vind dat echt duur

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 17:57

Minder kopen :+
Ik ben daar wel in veranderd hoe langer ik werkte. Koop nu liever 1 LaDress dan 4 h&m-jurkjes bijvoorbeeld.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 20:13

Mijn jurkjes zijn rond de 150-180 euro en gaan 10 keer langer mee en blijven mooier dan een B merk. Bovendien in Europa geproduceerd dus geen kleine kinderhandjes en van duurzame grondstoffen. Maar ja, het is maar net waar je voor kiest.

turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 22:39

MarcoBorsato schreef:
Mijn jurkjes zijn rond de 150-180 euro en gaan 10 keer langer mee en blijven mooier dan een B merk. Bovendien in Europa geproduceerd dus geen kleine kinderhandjes en van duurzame grondstoffen. Maar ja, het is maar net waar je voor kiest.


Mag ik vragen welk merk je graag draagt? Ik ben altijd op zoek naar 'werkoutfits', maar duurzaam/Europees valt nog niet mee. En LaDress vind ik bv mooi, maar ook heel duidelijk LaDress, als je snapt wat ik bedoel. Een beetje afwisseling zou dus leuk zijn. Nu heb ik vaak Lauren van Ralph Lauren, King Louie (sommige modellen) of Ana Alcazar. Helaas hebben deze merken vaak dezelfde modellen in andere stoffen, dus ik heb zo langzamerhand alles wat past (ik heb geen heel makkelijk figuur) al wel hangen.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 23:58

Juffrouw Jansen meestal. Maar kom ook graag bij Summum en RIVS. Zeker nu JJ een minder geslaagde collectie heeft.

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:59

turtlelito schreef:
MarcoBorsato schreef:
Mijn jurkjes zijn rond de 150-180 euro en gaan 10 keer langer mee en blijven mooier dan een B merk. Bovendien in Europa geproduceerd dus geen kleine kinderhandjes en van duurzame grondstoffen. Maar ja, het is maar net waar je voor kiest.


Mag ik vragen welk merk je graag draagt? Ik ben altijd op zoek naar 'werkoutfits', maar duurzaam/Europees valt nog niet mee. En LaDress vind ik bv mooi, maar ook heel duidelijk LaDress, als je snapt wat ik bedoel. Een beetje afwisseling zou dus leuk zijn. Nu heb ik vaak Lauren van Ralph Lauren, King Louie (sommige modellen) of Ana Alcazar. Helaas hebben deze merken vaak dezelfde modellen in andere stoffen, dus ik heb zo langzamerhand alles wat past (ik heb geen heel makkelijk figuur) al wel hangen.


Filippa K. In de uitverkoop ook rond die prijs of goedkoper.

Ralph Lauren is niet zo duurzaam geloof ik...

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:00

MarcoBorsato schreef:
Juffrouw Jansen meestal. Maar kom ook graag bij Summum en RIVS. Zeker nu JJ een minder geslaagde collectie heeft.


Ohh en Fabienne Chapot! Prachtige jurken!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-20 14:49

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Oké ik heb geen aan fotos gemaakt want het was echt gek.... mijn hele box leek wel kleding voor een haute couture modeshow... biiiiizar! Er zat 1 fijne broek in maar die was helaas te kort. En fijne schoenen, maar net niet leuk genoeg om te houden.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:09

Eerste outfit ziet er wel leuk uit! Had je dezelfde styliste als je normaal hebt?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-20 17:39

ja had dezelfde.
moet zeggen dat de product foto’s ook wel leuk zijn dus neem het haar niet heel erg kwalijk. Body & broek vond ik enige leuke. Maar Broek pastte niet perfect en body vond ik ook niet leuk genoeg.

blouseje van de eerste foto liep als een soort A-lijn heel wijd uit vanaf onder mn bh en zat dus heeel gek.
Dat paarse blouseje was doorschijnend en had heeeele erge pofmouwen, en was ook heel stijf en hard en schuurde dus ook heel erg... viel helemaal niet mooi. Ik had het roze hemdje eronder maar dat stond ook helemaal niet zo leuk als gedaxht. Had ik mooier gevonden als ie gewoon ‘vloeiend’ & zacht viel. Maar dit was heeeel raar. Een soort popeye armen leken het wel op... want de mouwtjes poften niet alleen bij de schouders helaas...

Het rokje was vormloos en zat heel gek.

De witte jurk was ook een soort jurk waarin je werd gedoopt :+

edit; paarse blouseje https://m.zalando.nl/gina-tricot-beatri ... d-i11.html
Helaas zijn in het echt de ‘arm elastieken’ een stuk strakker waardoor dat ook helemaal niet lekker zat, en alleen maar knelde

blouse outfit 1: https://m.zalando.nl/love-copenhagen-se ... x-k11.html

robbie88

Berichten: 2090
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 23:14

Ohh trui ik vind die 2e blouse ( coprnhage) wel tof

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 16:24

Ik kon het niet laten en heb ook een box besteld! Linda uit Eindhoven heb ik als stylist gekozen.

Vanochtend mijn preview gekregen:

Afbeelding

Ik had een uitgebreide toelichting bij het aanvragen van de box gedaan, waaronder dat ik liever geen wit (en zwart), geen ronde/hooggesloten hals, geen broeken met knoopsluiting en geen schoenen wil :+ Dat ik graag maxi jurken en rokken wil en de materialen heeft ze wel naar geluisterd gelukkig. En deels geluisterd naar dat ik graag herfstkleuren wil, omdat ik een herfsttype ben.

Van mijn preview heb ik alleen dit gehouden:

Afbeelding

Afbeelding

Dus ik ben benieuwd wat ik als vervanging krijg van de andere 10 artikelen :P

Ik zag trouwens ook de €15 stylingskosten, maar dat is alleen als je alles terugstuurt.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-20 00:48

stom dat het nu ineens niet meer gratis is, net een box retour gedaan waarvan ik niks hou... gelijk mn abbonement maar weer opgezegd

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 15:50

Oh niet gezien 15 euro stylingskosten, is dit nieuw?

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:31

Nee, dat is niet nieuw. Ik heb hier al eerder eens gepost dat als je een box hebt besteld en daaruit niets wil houden, je dan 15 Euro betaalt. Toen ik vorig najaar een box bestelde heb ik dat ook al ergens in de voorwaarden gelezen. Ik weet niet precies meer of dat op de site was of op een bijgevoegd document.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:38

Ik heb dat niet hoeven betalen en heb toch een box helemaal teruggestuurd paar weken geleden.