Personal shopper van Zalon!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiggs

Berichten: 7537
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 21:58

Ik vind dat zwarte jurkje juist heel leuk staan!

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 22:57

Ik vind het zwarte jurkje ook heel mooi!

mayadeby
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 23:03

MerleSimone schreef:
Felien wat een zomerse box met veel artikelen zeg! Ik had een aantal duurdere artikelen erin zitten maar een veel minder volle/zomerse box..
Hieronder mijn foto's.



Zwart jurkje, had alleen een beetje een nachtjapon gevoel erbij.
[ [url=m/xfUbNo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uyQAP7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele fijne spijkerbroek en een fijne top met col
[ [url=m/x0cmCA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leren jasje, doet weinig voor mn figuur en ga ik niet dragen denk ik (te dik als 'gewoon' jasje)
[ [url=m/qultXo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelfde spijkerbroek en leuk hempje, lekker dun stofje
[ [url=m/5i6L2J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lichte colbert
[ [url=m/WhrhEe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super leuke jurk op het model/de foto, maar even serieus. -O- Ik ben 1.75 maar ik lijk hier wel een kabouter. Gaapt ook bij mn borst en middel dus gaat terug :7
[ [url=m/4CYR80.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tot slot wel 2 hele gave schoenen, twijfel nog over de rode maar de zwarte zijn een hit!
[ [url=m/0l4oVc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ipo4qr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had gevraagd om minimaal 1 outfit die ik aan kan op mn vrije dagen, dat was de spijkerbroek, colshirt en ik denk de colbert. Spijkerbroek, bruine hemdje, zwarte schoenen en colbert blijft. Misschien ook de rode schoen. Twijfel of ik m nog een keer ga bestellen, maar als ik de box van Felien moet het toch ook anders kunnen :')


Van welk merk zijn de rode schoenen? Vind ze fantastisch

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 09:20

Die foto's van Felien zijn alleen een preview, de helft daarvan krijgt ze waarschijnlijk niet eens in haar box.
Ik heb de box nu 2x besteld en vond het nogal een teleurstelling. De preview wordt zó mooi voorgesteld en je hebt zoveel opties en dan krijg je je box en zitten er allemaal stukken in waarop je "nee" had gezegd. :roll:

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 09:42

Dat is wel raar. Ik dacht dat het zo werkte dat de Nee-stukken vervangen zouden worden door een verrassing? Of er zit een stylist die het echt niks interesseert? Want je weet toch voorop dat het dan teruggestuurd wordt?

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 10:06

Ik heb nooit items gekregen waar ik nee op had geantwoord.... dus dat is wel gek ja, dat hoort niet.

kimwilliam

Berichten: 1189
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 10:37

mensen van hier die ook bij 77 hebben besteld? en wat zijn jullie ervaringen ?

MoonWencke

Berichten: 5457
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 11:19

Heb je dat beide keren gehad, topsylover, en was dat dan bij dezelfde stylist? Nee = nee, dus gek dat je die dingen dan toch gekregen hebt. Bij mij alles zoals het hoort. Had echter bedenkingen bij een paar schoenen, had ik ook aangegeven, maar wilde ze toch laten komen. In plaats daarvan heeft ze toen andere schoenen meegestuurd die niet dat hadden waarover ik twijfelde (daarvoor andere dingen die voor mij definitief meteen afvielen, maar dat is een ander verhaal :') )


Kim, niet bij 77 besteld, maar wel outfits van die site als inspiratie besteld. Kreeg via mijn styliste bij Zalando precies zo'n outfit toegestuurd :P

Eleeke

Berichten: 2060
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 11:27

die spijkerbroek, col , en colbert en die schoenen zijn echt super. Ik vind het zwarte jurkje je ook goed staan.
de Kabouterjurk snap ik wel , balen is dat he als iets er zo leuk uit ziet op een model en dan niet bij je eigen lichaam blijkt te passen

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 11:39

Scum schreef:
Dat is wel raar. Ik dacht dat het zo werkte dat de Nee-stukken vervangen zouden worden door een verrassing? Of er zit een stylist die het echt niks interesseert? Want je weet toch voorop dat het dan teruggestuurd wordt?

Ik heb geen idee waarom ze het er toch in heeft gedaan, ik heb duidelijk aangegeven dat ik de stukken niet wilde. Ik ga denk ik maar naar een andere stylist kijken want op deze manier is het niet leuk meer. -O-

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 11:58

Ik krijg nu boxen in juli oktober januari mei.
In mei vraag ik om zomer jurkjes etc. In juli vraag ik om shirtjes en wat items voor de nazomer (omdat de eerst volgende box pas oktober is). en in oktober voor de winter. en in januari voor de nawinter/lente.
Ik vind juli eigenlijk echt te vroeg om herfst kleren te vragen want vaak moet mn vakantie dan nog beginen :+ dus ik twijfel of ik tussen juli en oktober een extra box wil doen of dat ik tussen oktober en januari nog een box gooi :Y) Of ik ga gewoon naar de winkels als ik iets nodig heb... maar ben een beetje verslaafd aan t idee dat ik gestyled word denk...

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:06

topsylover schreef:
Die foto's van Felien zijn alleen een preview, de helft daarvan krijgt ze waarschijnlijk niet eens in haar box.
Ik heb de box nu 2x besteld en vond het nogal een teleurstelling. De preview wordt zó mooi voorgesteld en je hebt zoveel opties en dan krijg je je box en zitten er allemaal stukken in waarop je "nee" had gezegd. :roll:

Ik heb een keer vaker bij deze stylist besteld en ben toen niet teleurgesteld alles zat er in. Ze heeft het deze keer zelfs in twee boxen laten opsturen omdat het zoveel was ;) Nu heb ik ook nergens nee opgezegd omdat ik alles wat is voorgesteld wel wil passen

@Simone, ik vind het zwarte jurkje zelf echt leuk. Snap verder wel dat je de andere jurk niks vind :'). De schoenen zijn inderdaad gaaf! Loopt ook lekker?

Ben stiekem wel erg blij met mijn stylist geloof ik *\o/* *\o/*

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 17:12

Felien_Kyra schreef:
topsylover schreef:
Die foto's van Felien zijn alleen een preview, de helft daarvan krijgt ze waarschijnlijk niet eens in haar box.
Ik heb de box nu 2x besteld en vond het nogal een teleurstelling. De preview wordt zó mooi voorgesteld en je hebt zoveel opties en dan krijg je je box en zitten er allemaal stukken in waarop je "nee" had gezegd. :roll:

Ik heb een keer vaker bij deze stylist besteld en ben toen niet teleurgesteld alles zat er in. Ze heeft het deze keer zelfs in twee boxen laten opsturen omdat het zoveel was ;) Nu heb ik ook nergens nee opgezegd omdat ik alles wat is voorgesteld wel wil passen

Wat apart! Die van mij zei dat ze maar 10 items kon sturen dus de helft van de leuke dingen die ze in de preview liet zien zijn niet eens meegestuurd. :/ Maar jouw box had dus 15 items?

Sky_As

Berichten: 4782
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 18:05

kimwilliam schreef:
mensen van hier die ook bij 77 hebben besteld? en wat zijn jullie ervaringen ?

2x inmiddels een beide keren tevreden

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 21:50

topsylover schreef:
Wat apart! Die van mij zei dat ze maar 10 items kon sturen dus de helft van de leuke dingen die ze in de preview liet zien zijn niet eens meegestuurd. :/ Maar jouw box had dus 15 items?


Ja nog niet binnen maar ze heeft het extra in twee boxen gedaan omdat in 1 niet pastte.

renee16

Berichten: 4900
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:45

veertje99 schreef:
Is Maison 365 een beetje hetzelfde als Zalon?


De boxen die ik zou krijgen totaal niet. Maison was ook een stuk duurder, denk ook wat kwalitatiever en ‘sjieker’ dan de box die bij Zalin voor mij was uitgezocht (deze heb ik geannuleerd omdat er echt niks bij mij paste)

Wil Zalon wel opnieuw proberen!

Hier een voorbeeldje van mijn maison 365 box:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:20

Dat spijker jurkje is leuk!

Myka

Berichten: 716
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:03

Oe, dat jurkje is inderdaad heeeeel leuk!
Ook een beetje betaalbaar? :D

renee16

Berichten: 4900
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:06

Arnon schreef:
Oe, dat jurkje is inderdaad heeeeel leuk!
Ook een beetje betaalbaar? :D


90,- meen ik

Marijkeeee
Berichten: 6307
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:35

Vraagje. Tijdje geleden heb ik een box besteld. Zaten leuke dingen bij maar ook een paar die ik toch heb geretourneerd, bijv vanwege maat niet goed. Maar bij de feedback aangegeven dat ik voor die artikelen wel wat nieuws wil ontvangen. Alleen nu zijn we alweer wat weken verder en heb ik nog niets ontvangen oid. Of moet ik dan een complete nieuwe box bestellen?

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18061
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:39

Hmm dat zou niet moeten idd! Misschien even berichtje sturen naar je stylist?

Marijkeeee
Berichten: 6307
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:41

oké thanks!! doe ik dat. Misschien heb ik het ook wel niet goed aangegeven maar moest ook wel redelijk lang wachten op de box dus had eerst zoiets van moet geduld hebben haha.

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 12:09

Zou gewoon je stylist even een berichtje sturen. Dat doe ik meestal met zulke vragen.

robbie88

Berichten: 2094
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 13:50

Ik had met 2 dagen de andere maten binnen.. de box heb ik nu net een week thuis

fleurtjeuh
Berichten: 10376
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:44

Hoe is het hier met iedereen? Nog boxen onderweg?
Mijn ps zoe box was kwijtgeraakt. Inmiddels hebben ze hem weer gevonden en komt hij (als het goed is) vandaag aan .
Voor de moeite(ik moest er een aantal keer achteraan mailen) krijg ik nog extra verwendingetjes opgestuurd :)
Ben inmiddels wel benieuwd wat er nou in zit