Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 42 [ 1029 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

 
Profiel   

Een beetje positiviteit in deze sombere tijd :)

Er loopt op bokt een topic over zelfontwikkeling en daar las ik dat er best wat mensen bezig zijn met hun zelfontwikkeling. 1 van de belangrijke dingen is natuurlijk om zelfvertrouwen te hebben en jezelf niet altijd als negatief te bestempelen.


Ik trap wel af.

Ik ben trots op mezelf vandaag omdat ik mezelf kwetsbaar opgesteld heb door tegen iemand te vertellen hoe het nou eigenlijk echt met me gaat en wat ik nou erg lastig vind in dit leven. Dat is voor mij best een hele hoge drempel.

Wie o wie doet er mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:11 



 
Profiel   

Ik ben dagelijks trots op mijzelf :Y)
Maar vandaag ben ik trots dat ik bijna 500 km gereden ben met de vrachtauto. Niet verkeerd ben gereden. En dus na dodewaard heen en terug gereden.
Terugweg 230 km aan 1 stuk hoppaaa doorgereden.

Ik rij wel vaker iets langete stukken maar vaak maximaal 130-140 km aan 1 stuk... Dus tsja ik was echt trots, maar het was ook een hele mooie tour en boerderij waar ik heen mocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:19 



 
Profiel   

Wat een mooi idee! Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn leidinggevende heb gevraagd om vaste uren :)

Als het goed is hoor ik vrijdag meer en daarna haal ik mijn eerste eigen auto op <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:23 



 
Profiel   

hagelslag schreef
Ik ben dagelijks trots op mijzelf :Y)
Maar vandaag ben ik trots dat ik bijna 500 km gereden ben met de vrachtauto. Niet verkeerd ben gereden. En dus na dodewaard heen en terug gereden.
Terugweg 230 km aan 1 stuk hoppaaa doorgereden.

Ik rij wel vaker iets langete stukken maar vaak maximaal 130-140 km aan 1 stuk... Dus tsja ik was echt trots, maar het was ook een hele mooie tour en boerderij waar ik heen mocht

Wat goed! En dagelijks trots op jezelf is knap vind ik! En goed voor je :D

Sterre: Ik kan me voorstellen dat het spannend is om om vaste uren te vragen. Knap dat je dat gedaan hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:27 



 
Profiel   

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik een uitgedroogde maar volle inktcartridge weer aan de praat heb gekregen met onorthodoxe middelen. Dat bespaart mij (veel) geld voor een nieuwe.

Misschien is dit niet zo'n goed voorbeeld. Ik weet dat ik goed ben in dit soort dingen. Maar een inktcartridge had ik nog nooit gefixt, en ik dacht niet dat het zou lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:29 



 
Profiel   

Wat een leuk idee!

Ik ben trots op m'n dochter's haren die ik vandaag gevlochten heb. Ziet er weer strak uit!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:39 



 
Profiel   

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag mijn to do list van mijn werk volledig heb kunnen afwerken. Dit terwijl mijn dochter van 2 jaar mee was naar het kantoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:42 



 
Profiel   

...ik eindelijk een taak heb volbracht die ik al járenlang heb uitgesteld.

Mavelle schreef
Wat een leuk idee!

Ik ben trots op m'n dochter's haren die ik vandaag gevlochten heb. Ziet er weer strak uit!


[ [url=m/qNVB3G.jpg]Afbeelding[/url] ]


Supermooi! Echt prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:42 



 
Profiel   

Ik ben trots dat ik die lastigere pony toch aangepakt heb en het heel fijn ging!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:44 



 
Profiel   

Trots omdat ik 5 km heb gelopen waarvan 2 km hardgelopen **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:44 



 
Profiel   

Leuk idee inderdaad! Ik ben trots op mezelf dat ik iedere dag tijdens haar zandkuur naar mijn lieve haflinger ben gegaan ondanks mijn extreme pleinvrees en aanvallen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:45 



 
Profiel   

Ik ben trots op mijzelf omdat ik de "professioneel geplaatste trapleuning" die uit de muur was komen zetten (lang leve GiBo bouwers :x ) zelf dusdanig vast heb kunnen zetten dat die nooit meer los komt :7

(Bij deze ook even de credits voor de karwei meneer die zich af vroeg wat voor prutser mini plugjes en schroeven daarvoor had gebruikt on gips beton blokken. Dankzij deze meneer heb ik nu chemische ankers gebruikt en blijft de trapleuning als het goed is voor altijd op zn plek!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 23:52 



 
Profiel   

StillAngel schreef
Leuk idee inderdaad! Ik ben trots op mezelf dat ik iedere dag tijdens haar zandkuur naar mijn lieve haflinger ben gegaan ondanks mijn extreme pleinvrees en aanvallen :o


Wat goed van je :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 00:25 



 
Profiel   

Ik ben trots op mezelf dat ik vandaag in een heel pittig gesprek met mijn leidinggevenden heel dicht bij mezelf heb kunnen blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 00:28 



 
Profiel   

Ik ben trots op mezelf omdat ik vol zelfvertrouwen dingen aan het regelen ben voor de financiering van onze nieuwe bedrijfswagen. Ik regel een proefrit, ik rij in een bedrijfswagen (voor het eerst), ik parkeer hem achteruit in (foutloos) en vind dat ik best wel volwassen oliebol aan het dealen ben. Morgen bellen voor de overeenkomst en wat mij betreft is het rond.

Voel me heel volwassen :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 00:52 



 
Profiel   

Ik ben trots op mezelf omdat ik voor het eerst, buiten stages om, twee dagen als extra hulp aan de slag ga bij een bedrijf. Hoe vaak ik wel nee heb gezegd omdat ik zo onzeker ben. Nu scheelt het dat er om studenten van de opleiding wordt gevraagd, maar nog steeds is het een gigantische stap voor mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 01:09 



 
Profiel   

Wat leuk om allemaal te lezen dat jullie trots zijn op jezelf! :)

Ik ga proberen elke dag wat te verzinnen, zodat je een beetje trots op jezelf leert zijn. Normaal spreek je dat niet zo snel uit of voelt dat niet zo en nu kan dat wat makkelijker :D

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik moeilijke vragen aan mijn client heb durven vragen en zo het diepe in kon stappen. Dat is best een stap voor mij om recht toe op iemand af te vragen hoe het nou echt gaat en hoe iemand zich voelt en of iemand gelukkig is. Omdat ik zulke gesprekken lastig vind om te voeren en je daar nooit een goed moment voor kan vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 18:11 



 
Profiel   

Ik ben heel trots, dat het laminaat leggen vandaag best goed ging. En dat ik op tijd gestopt ben. Morgen weer verder

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 18:19 



 
Profiel   

Omdat ik een Zalon-box heb besteld met dingen die ik normaal NOOIT zou dragen. Ik probeer eens uit m'n comfort-zone te stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 18:49 



 
Profiel   

Ik ben trots op mezelf dat ik mezelf sinds lange tijd getracteerd heb op nieuwe kleding.
De laatste 2 maanden is het een gekkenhuis op werk en maak ik best veel over uren, en is het heel hard werken.
Vond dat ik van dat geld wel wat leuks mocht halen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:10 



 
Profiel   

Ik ben trots op mezelf, omdat ik vandaag in mijn eentje de schutting verwijderd heb en probleempjes die ik tegenkwam zelf heb kunnen oplossen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:29 



 
Profiel   

Ik ben trots want ik heb de financiering van onze nieuwe bedrijfsbus rond. Keiblij:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:33 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Bezig met een nieuwe voliere flat. Nu mog voorpanelen bestellen, en hij kan worden gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:42 



 
Profiel   

enny schreef
Ik ben trots op mezelf, omdat ik vandaag in mijn eentje de schutting verwijderd heb en probleempjes die ik tegenkwam zelf heb kunnen oplossen *\o/*


Stoer!

Vogelflat ziet er ook goed uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:48 



 
Profiel   

ik ben blij omdat ik heb ontdekt dat mijn verzorgpony heel goed kan wijken in de draf! in stap gaat regelmatig ietsie beter maar ziet er nog steeds niet goed uit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 42 [ 1029 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen