Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 41 van de 42 [ 1029 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

 
Profiel   

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik echt heb kunnen genieten van het buitenrijden. Dit is voorlopig de laatste keer dat we konden rijden, dus het was echt tranen met tuiten met afstappen, maar dat is oké. Paard en ik hebben beide iig genoten <3

En ik ben trots dat ik de plantjes in de potjes heb gedaan :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 19:55 



 
Profiel   

Omdat:

Er eindelijk jongen nin mn caravan zitten(vogelhuisje ) stuk of 4 pimpelmeesjes.
En mn vorige vriend aan de kant moeten zetten. T is een zogenoemde Wappie. Dus gelooft niet bij corona, niet in vaccineren enz. Toen ik merkte dat er meer vast zat en over hulp begon sloegen de stoppen door. Nee, blij dat ik van m af ben

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:58 



 

Omdat ik een staprondje met bareback pad gemaakt heb <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 22:18 



 
Profiel   

Omdat ik al een paar dagen geen paniekaanval heb gehad! **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:01 



 
Profiel   

Omdat ik mijn computer niet heb kapotgeslagen na de zoveelste foutmelding -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 11:37 



 
Profiel   

:') sorry ik moet nu toch echt even gniffelen :+

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik mijn hulp aan iemand heb aangeboden.

Maar ik ben vooral heel erg trots op mijn kanjer van een paard, wat een doorzetter is dat toch. Vorige week maandag een zware operatie ondergaan met veel complicaties, ook nog complicaties na de operatie en ze is zo sterk! Inmiddels knapt ze goed op <3
Nu blijven duimen dat het zo door zal zetten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:48 



 
Profiel   

Ach goldie! Sterkte met je paard! Hopelijk blijft ze goed opknappen!

Sevke: wel een goede reden om trots te zijn ;) ik heb dat op het werk ook regelmatig.

Ik ben trots dat, alhoewel ik na onze laatste les geschrokken was op zijn reactie op de zwepen en het bokken, ik toch weer ben opgestapt en wij zijn zelfs weer gedraafd :D sturen gaat ook steeds beter en er is hoop dat wij snel naar buiten kunnen. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:56 



 
Profiel   

Trots op mezelf en m'n paard. Hij vond het eng om langs de tuinslang te lopen die naast de bak lag en heb het met grondwerk weten op te lossen en daarna liep hij er braaf langs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:00 



 

Ik heb ondanks dat ik het heel moeilijk vind net mijn ontslagbrief voor mijn huidige baan uitgestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 12:53 



 
Profiel   

Vanaf vandaag ben ik officieel met mijn eigen bedrijf gestart :D daar zaten veel angsten rondom die ik langzaam aan het overwinnen ben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 19:42 



 
Profiel   

Gefeliciteerd MG!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 19:43 



 
Profiel   

Veriye schreef
Gefeliciteerd MG!

Dankjewel *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 08:38 



 
Profiel   

Ik ben trots, omdat ik alvast voor 3 van de 4 delen van het NT2 II examen ben geslaagd! *\o/* vierde deel hoor ik 19. Juli of ik ben geslaagd. Dus nog even spannend. Maar alvast trots op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:48 



 
Profiel   

Vandaag ben ik trots dat ik weer op mijn paard ben geklommen nadat ik eraf ben gevallen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 18:40 



 
Profiel   

Omdat ik sinds oktober al aan het solliciteren ben voor nieuw werk waar ze me een gouden kans durven te geven vanwege mijn beperkingen. Maar overal werd ik afgewezen omdat het niet duidelijk is wat ik wel of niet kan. En nu start maandag de WIA en heb ik net het verlossende telefoontje gekregen dat ik aangenomen ben. Ik ben zó trots op mezelf dat ik door heb gezet met alle ellende om me heen *\%/* En zó dankbaar voor deze mensen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 10:41 



 
Profiel   

Ik ben trots op mezelf omdat ik de stap gezet heb om de andere richting uit te gaan kwa baan . Had gesolliciteerd en mag as maandag op gesprek doodeng ivm mn epilepsie. Had t niét verwacht. Aangezien ik terug de zorg in ga en je zou verwachten dat je gediplomeerd móet zíjn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 18:45 



 
Profiel   

Dat ik, terwijl er visite was, heb gegeten :oo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 20:04 



 
Profiel   

xDenies en Miekje, wat supertof voor jullie! Denies, veel succes daar. En Miekje, veel succes bij het sollicitatiegesprek. Ze hebben je al uitgenodigd, dus dat is een goed teken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 20:07 



 
Profiel   

Ik ben trots omdat ik ben toegelaten tot de studie en het donderdag al begint! Helemaal zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 20:00 



 
Profiel   

Ik ben vandaag trots op mezelf, omdat ik, ondanks dat ik giga behoefte had aan een blikje RedBull (kat van 3,5 jaar in moeten laten slapen), toch geen blikje gehaald heb. (Ik ben nu drie weken gestopt in totaal).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 20:26 



 
Profiel   

Veriye schreef
Ik ben trots omdat ik ben toegelaten tot de studie en het donderdag al begint! Helemaal zin in!

Gaaf! Succes.


Juttertje88 schreef
Ik ben vandaag trots op mezelf, omdat ik, ondanks dat ik giga behoefte had aan een blikje RedBull (kat van 3,5 jaar in moeten laten slapen), toch geen blikje gehaald heb. (Ik ben nu drie weken gestopt in totaal).

Here ya go *\o/*

Sterkte met je overleden kat :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 20:35 



 
Profiel   

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik eindelijk beweging zie in hard werk.. :o
In 2020 maakte ik veel traumatische ervaringen mee en had ik een POH nodig om weer mezelf te worden.

Ik ben nu afgestudeerd, heb een fantastische relatie en heb vastgesteld dat ik liever niet meer freelance, maar met fulltime werk aan mijn toekomst wil werken. Ik wil routine, een auto, het huis uit, samenwonen met mijn lieve vriend en dat begint allemaal met een goede baan. Ik ben alleen bang voor afwijzingen in sollicitaties door mijn hele stappenplan.. Toch deed ik mijn best met een indiening vorige week.
Ik kreeg vandaag een mail met uitnodiging voor een sollicitatiegesprek bij dat heel toffe merk voor een hele fijne baan! *\o/*

Normaal volg ik dit topic en maken al die berichtjes mij heel blij. Vandaag wilde ik zelf iets toevoegen.. Jullie doen het goed allemaal. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 20:58 



 
Profiel   

Juttertje88 schreef
Ik ben vandaag trots op mezelf, omdat ik, ondanks dat ik giga behoefte had aan een blikje RedBull (kat van 3,5 jaar in moeten laten slapen), toch geen blikje gehaald heb. (Ik ben nu drie weken gestopt in totaal).


Sterkte en wat goed dat je niet toch hebt tot dered bull gebt gegrepen! :knuffel:



Canon schreef
Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik eindelijk beweging zie in hard werk.. :o
In 2020 maakte ik veel traumatische ervaringen mee en had ik een POH nodig om weer mezelf te worden.

Ik ben nu afgestudeerd, heb een fantastische relatie en heb vastgesteld dat ik liever niet meer freelance, maar met fulltime werk aan mijn toekomst wil werken. Ik wil routine, een auto, het huis uit, samenwonen met mijn lieve vriend en dat begint allemaal met een goede baan. Ik ben alleen bang voor afwijzingen in sollicitaties door mijn hele stappenplan.. Toch deed ik mijn best met een indiening vorige week.
Ik kreeg vandaag een mail met uitnodiging voor een sollicitatiegesprek bij dat heel toffe merk voor een hele fijne baan! *\o/*

Normaal volg ik dit topic en maken al die berichtjes mij heel blij. Vandaag wilde ik zelf iets toevoegen.. Jullie doen het goed allemaal. <3


Wat goed Canon! En snel ook! Op naar een mooie toekomst

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 21:04 



 
Profiel   

... Ik al twee weken op mijn deeltijd studie zit en er nog steeds zin in heb :+

Maar gekkigheid aan de kant. Ik vind het best zwaar. Erg lange dagen (van 7:00tot 22:30), weinig tijd voor hobbies of familie... Maar ik hoop dat ik het vol kan houden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 20:57 



 
Profiel   

Omdat ik net toch voorzichtig 3 oefeningen heb gedaan voor mijn rug.

Normaal wil ik altijd veel te veel en veel te snel.
En nu echt voorzichtig de oefeningen gedaan zonder het te overdrijven
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 22:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 41 van de 42 [ 1029 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen