Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:01

Wow Goldie <3 Wat goed! Lief zijn voor jezelf... Naar je lijf luisteren... Moeilijke dingen maar wel écht goed als dat lukt! (probeer ik oa ook aan te werken)
Wat heb je op de kringloop gescoord?

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:39

Een tafeltje waar ik een soort planten'hoekje' mee wil maken. Maar ik wil deze beits eraf zodat hij wat lichter is en wat natuurlijker :)
Afbeelding
En nog een spiegel die mee moest :))
Afbeelding

Ik vind dat ook heel moeilijk hoor, maar omdat ik nu weet dat het door m'n vaccinatie komt kan ik er makkelijker aan toe geven :j En ik was al moe van een week waarin ik flinke stappen heb gezet <3

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:46

Oh dat tafeltje is gaaf! Leuk idee een planten-hoek :j

Flinke stappen... Je bent top bezig! Doet mij ook echt goed jouw (en van jullie allemaal) successen te lezen *\o/*

Stiekem komt het idee... mag ook echt trots zijn op mezelf, ook ik ben zo goed bezig! Maar dat gaan geloven is een tweede stap :D

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:49

Goldie, wat goed dat je naar je lijf kon luisteren.

Mooie tafel! Ik hou van dat brokante.

Heel lief van jullie trouwens. Paard is helaas slecht belastbaar, maar daar werken wij nu gericht aan. Dus het voelt zo fijn dat wij zo vooruit gaan ineens, na 4 jaar.


Geloof het maar beter Safiera! Je bent hartstikke goed bezig. Alleen al herkennen dat iets niet goed loopt en dan hier naar handelen is toch al een grote stap.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:00

:o Je hebt gelijk hoor Veriye! Ik werk er aan +:)+

Vandaag goed bezig geweest met mijn hobby (aquarium onderhoud). En niet extreem veel gewandeld, gewoon netjes één rondje. En vanavond een ijsje genomen (paste best qua calorieën) en er lekker van genoten. Kleine stappen zijn ook stappen!

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:56

Super! Kleine stappen brengen je ook vooruit! Rome is ook niet in een dag gebouwd. :)

Vanochtend zijn wij al 4km met de hondjes gelopen en ik heb spierpijn dus eigenlijk geen zin gehad om naar paardlief te gaan...maar toch gedaan en uiteindelijk toch nog 4.1km met hem gewandeld! Afbeelding

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:41

Kleine update: heb mn ex aan de kant gezet inmiddels *\o/*. Dit na de zoveelste uitbarsting van hem zonder excuses terug te krijgen.
Inmiddels weer gelukkig met een nieuwe vriend. Kreeg zelfs rozen voor mn verjaardag . Hij heeft kennis gemaakt met mn zusje, die kwam langs. Geloof dat ie goed gekeurd is.

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:47

Miekje23 schreef:
Kleine update: heb mn ex aan de kant gezet inmiddels *\o/*. Dit na de zoveelste uitbarsting van hem zonder excuses terug te krijgen.
Inmiddels weer gelukkig met een nieuwe vriend. Kreeg zelfs rozen voor mn verjaardag . Hij heeft kennis gemaakt met mn zusje, die kwam langs. Geloof dat ie goed gekeurd is.

*\o/* *\o/*

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 16:47

Trots op mezelf vandaag: het gaat weer wat beter. Paar dagen wat extra in de war geweest en me ook fysiek wat minder gevoeld. Eindigde in een grote eetbui. Maar daarna de draad weer opgepakt. En ik ben niet in de extremen doorgeschoten, niet gelijk weer te veel sport of te veel dieet.

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 20:42

Ondanks dat mijn rechterbeen niet mee wou werken ik heel fijn heb kunnen springen tijdens de les

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:01

Ik ben vandaag trots omdat ik bij een school op gesprek was en hiermee de eerste stap heb gelegd :o
Nu over 3weken de NT2 halen en dan vanaf September studeren <3

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 21:31

Wat fijn xsophiex! :)

Heel goed Veriye! Knap van je :j

Vandaag trots op mezelf:
- ik heb een mail met sollicitatie voor vrijwilligerswerk gestuurd
- vandaag niet gaan wandelen en wel wat lekkers gegeten en dat gewoon accepteren
- met therapie-stappen aan het werk geweest; mezelf lief vinden en gewoon normaal goed voor mezelf zorgen; en ja ik heb mega doelen en ben soms helemaal klaar met de situatie; maar tóch kleine, spannende stappen gezet en nu duimen dat ik op gesprek mag komen!

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 22:28

Wat goed Safiera!
Ik duim voor je! wat soort vrijwilligerswerk is het?

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 17:30

Ik heb alweer even niets gepost, reden is dat het niet zo goed gaat met me op het moment.
Maar wel trots dat ik dat ook toe durf te geven...

Maar vandaag ben ik trots omdat ik echt bijna geen reet heb gedaan :Y)
En trots omdat ik voor het eerst sinds weken de wasmachine aan heb gezet :o (gelukkig deed vriend het wel)

Wat een mooie stap weer Safiera! Ik duim voor je :)

Veriye voor jou ook een mooie stap, wat ga je studeren :)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:33

Het is een soort maatjes-project vrijwilligerswerk waar je samen met mensen met een beperking vrije tijd leuk besteedt.

Sterkte Goldie :knuffel:
En goed gedaan vandaag! Echt bijna niks doen kan ook heel goed zijn :j
En de wasmachine aan, en ook nog toegeven waar je nu staat... Super!

Vandaag trots op mezelf; ben bezig geweest met een dagritme-planning! Meer structuur in mijn dag bouwen, en dan kleine stappen per keer, niet gelijk veel te veel moeten.
Het gaat de goede kant op *\o/*

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:39

:knuffel: goldie: dat je kunt toegeven dat het even niet zk goed gaat is toch al mooi. Dat kunnen veel mensen niet.
En soms moet jw ook trots op de kleine dingen zijn,zoals de wasmachine :)

Goed zo Safiera!

Ik ga een deeltijd studie doen voor docent Duits :)
Omdat ik zelf Duits ben en al een HBO studie heb kan ik het in 1.5/2jaar af hebben.

Anoniem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:15

Ik zo goed in mijn vel zit <3

Gewoon alles is fijn op het moment!

Leuke vriend(en), heerlijk paardje om mee te werken, fijn op mijn werk. Heerlijk dit <3

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:32

Goed dat je het toegeeft Goldie. Ik ben er trots op dat ik vandaag weer mijn bed ben uitgekomen. Ik slaap eigenlijk nauwelijks tot niet of vre-se-lijk onrustig en heb daar ook slaaptabletjes voor gekregen maar die mag ik maar 4x in de week. Dan slaap ik heerlijk en heb ik een stuk minder last van 'mezelf' (alle pijnklachten etc) maar helaas vannacht dus niet geslapen. Ja rond een uur of 6 val ik in een onrustige slaap en om 8u gaat de wekker.

Ik hoop dat ik morgen bij een belangrijk iets kan doordringen en ben er dan ook trots op dat ik nog zo positief ben om het gesprek in te gaan.

Fijn dat het de goede kant op gaat Safiera.

Wat tof Veriye!

Fijn hoor Fading :)

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 13:29

ik vandaag eindelijk een afspraak heb gemaakt voor mijn corona-vaccinatie.

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 20:11

@Goldie: Zeker belangrijk om toe te geven en ook uit te spreken! Heb je wel support om je heen om de weg omhoog weer te vinden?

Hier ben ik trots dat ik eindelijk heb gedurfd mezelf naar voren te duwen bij mijn werkgever en daardoor nu een promotie en mooie salarisverhoging krijg.

En dat ik na een half jaar uitstellen èèèindelijk een canvas heb opgehangen dat stof lag te verzamelen. Blij mee. <3

Afbeelding

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:42

Wat een gaaf canvas!
En gefeliciteerd met je promotie!


Hier tevreden op de bank. Fijn gevoel!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:04

Bedankt voor jullie complimenten!

Fijn, tevreden kunnen zijn, top! @Kookaburra

Netjes gedaan Rawr! En wat goed, die promotie!

Misty; super!

Sterkte xDenies! Deze dagen wel weer wat beter geslapen?

Vandaag trots op mezelf omdat ik vecht tegen een stomme angst-gedachte. Het gaat fysiek wel goed met me, maar die vervelende angst-gedachte zegt bij elk mini-pijntje dat ik doodziek ben...
Maar! Ik ben vandaag gewoon goed bezig geweest en ga morgen gewoon weer verder!

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:45

Mooi Misty12, hield iets je tegen om dat te doen?

Hij hangt mooi Rawr! Bijzonder canvas!

Het beste gevoel dat je kan hebben, Kookaburra!

Wat lijkt me dat heftig Safiera, sterkte!

Nee, ik slaap nog steeds niet beter. Maandag op dinsdag nacht wel iets geslapen omdat ik zó zó zó moe was. Maar dan slaap ik heel gejaagd. Kon ik dinsdag wel weer wat beter uit mijn ogen kijken maar gisternacht lag ik om half 1 nog wakker en heb toen maar een slaappilletje ingenomen. Heerlijk geslapen. Maar helaas mag ik dat maar 4x in de week doen.

Vandaag trots op mezelf omdat ik naar een sollicitatie ben gegaan. Het is een verplichting vanuit het UWV natuurlijk maar tsja. Ik weet de antwoorden toch al helaas. Maar ik blijf goede moed hebben :D

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 08:48

Nogmaals jij ook sterkte xDenies :(:)
En succes met je sollicitatie :) Goed gedaan! Blijft lastig zo'n situatie, maar je bent goed aan het werk en daar mag je zeker trots op zijn!

Vandaag trots op mezelf (succes +:)+ momentje) omdat ik vóór 8 uur uit bed was en zelfs al had gedoucht!

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 08:55

Sterkte Denies!

Goed bezig Safiera!