Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 40 van de 42 [ 1029 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

 
Profiel   

Dat klinkt leuk Safiera, wanneer hoor je meer? :)
Goed bezig met je planning, heel moeilijk om te maken vind ik maar een ritme is wel heel belangrijk.
Knap van je dat je inziet dat het maar een gedachte is. Ik herken het hoor :*

Veriye: Ohja nu je het zegt weet ik het weer *\o/*

Wat heerlijk Fading <3

Oef xDenies :(:) Ik slaap de laatste weken weer heel slecht door de stress en pijn, zo vervelend.
Knap dat je goede moed blijft houden, ik hoop dat je wat gaan vinden wat bij je past :)

Rawr gave canvas zo :j En gefeliciteerd met je promotie!

Ik had laatst gepost dat ik bezig was met een kringloopprojectje. Inmiddels is ie af en daar ben ik trots op :Y)
[ img ]

Ik ben trots op mezelf over hoe ik deze week met alles om ga, want het is een hele heftige week.
En trots omdat ik gisteren spontaan ben gaan rijden want ik had eigenlijk een rustdag en het echt zo goed ging <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 10:19 



 
Profiel   

In overleg met mijn leidinggevende de rest van de week vrij. Ik trok het even niet meer.

Maar pfoeh, wat is het lastig om te bellen met 'eigenlijk gaat het nu niet goed met mij'.
Toch gedaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 10:23 



 
Profiel   

Wow Kookaburra; wat goed van je! Sterkte gewenst en rust even goed uit :(:)

Mooi geworden dat tafeltje Goldie! En wat een goede punten noem je... terecht trots op jezelf! Top :j

Over dat vrijwilligerswerk... hoop dát ik reactie krijg... Maar wacht rustig af.
En thx voor jouw/jullie support! Net ook weer bezig geweest met een therapie-oefening... het gaat langzaam, maar het gaat de goede kant op *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 14:43 



 
Profiel   

Dankjewel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 09:16 



 
Profiel   

Vandaag trots op mezelf omdat:
- ik positieve overtuigingen opgeschreven en opgezegd heb (bijv. 'ik ben mooi' en 'ik beslis zelf')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 08:09 



 
Profiel   

Ik vandaag het een en ander, hapje voor hapje, heb gegeten ;)
Steeds een muizenhapje meer dan dat ik dacht dat mij zou lukken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 19:31 



 
Profiel   

Vandaag: netjes drie maaltijden gegeten! En verder snoep laten liggen. Daar mag ik echt trots op zijn :)

Jij ook goed gedaan Kookaburra!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 18:08 



 
Profiel   

Wat goed van jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 06:54 



 
Profiel   

Vandaag probeer ik trots te zijn op mezelf;
- toch nog naar de aquarium vakhandel gereden en advies gevraagd (vond ik spannend)
- een beetje te veel gegeten, maar niet extreem. En, ik mag trots zijn, want ook wat extra eten is niet plotseling erg. Ik doe het goed, ik ben mooi. En heb niet opeens te veel gesport. Eigenlijk in totaal best ok.
Echt, ook met klein succes proberen trots te zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 20:09 



 
Profiel   

* Ondanks de hitte wél gesport!
* en na lang wikken en wegen een besluit gekomen om te stoppen met de muziek. Het lukt niet meer. Ben epilepsie patiënt. Daardoor zijn mn hersens beschadigd. Maak tijdens de repetitie óf énorm veel aantekeningen of krijg de helft niet meer mee( gaat te snel). Gisteren ook brullend aan de telefoon gezeten met mn partner hoe ofwat( Word gehuldigd, 27 jaar *\o/* -O- ), maar t is dubbelop.
Heb hier lang over na moeten denken: een half jaar( hele l 2e lockdown) had zoiets: als ik maandag weer met tegenzin begin te hikken is t gebeurt... ik kan t niet méér. Het is niet anders,.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 21:09 



 
Profiel   

Miekje23: klinkt als een moeilijk, maar ook moedig en goed besluit. Knap van je!
En ik heb ervaring met epilepsie... dus voel erg met je mee en bij deze: wens je veel steun :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 19:31 



 
Profiel   

Miekje: sterkte met je besluit! Wel knap om zelf aan te geven dat het gewoon niet meer gaat.

Ik ben trots om iets heel stoms. :o
Ik heb een jurk aan zonder maillot... Ik heb een hekel aan mijn benen en de laatste 20jaar misschien 10keer een jurk gedragen en dan altijd met maillot.. Nu heb ik zoiets van: ik wil niet altijd slijkerbroeken in de zomer aan hebben. Moeten ze maar leren wegkijken als ze het niet willen zien :+
Maar tot nu alleen complimentjes ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 07:48 



 
Profiel   

Safiera schreef
Vandaag probeer ik trots te zijn op mezelf;
- toch nog naar de aquarium vakhandel gereden en advies gevraagd (vond ik spannend)
- een beetje te veel gegeten, maar niet extreem. En, ik mag trots zijn, want ook wat extra eten is niet plotseling erg. Ik doe het goed, ik ben mooi. En heb niet opeens te veel gesport. Eigenlijk in totaal best ok.
Echt, ook met klein succes proberen trots te zijn!

Klein succes? Zeg je dat nou echt? :P
Dit is met recht een succes waar je trots op mag zijn! Eten is gewoon een lastig iets, en het is knap dat je niet gaat compenseren.

Miekje23 schreef
* Ondanks de hitte wél gesport!
* en na lang wikken en wegen een besluit gekomen om te stoppen met de muziek. Het lukt niet meer. Ben epilepsie patiënt. Daardoor zijn mn hersens beschadigd. Maak tijdens de repetitie óf énorm veel aantekeningen of krijg de helft niet meer mee( gaat te snel). Gisteren ook brullend aan de telefoon gezeten met mn partner hoe ofwat( Word gehuldigd, 27 jaar *\o/* -O- ), maar t is dubbelop.
Heb hier lang over na moeten denken: een half jaar( hele l 2e lockdown) had zoiets: als ik maandag weer met tegenzin begin te hikken is t gebeurt... ik kan t niet méér. Het is niet anders,.

Hel stoer! Maar ook erg lastig. :(:)


Veriye schreef
Miekje: sterkte met je besluit! Wel knap om zelf aan te geven dat het gewoon niet meer gaat.

Ik ben trots om iets heel stoms. :o
Ik heb een jurk aan zonder maillot... Ik heb een hekel aan mijn benen en de laatste 20jaar misschien 10keer een jurk gedragen en dan altijd met maillot.. Nu heb ik zoiets van: ik wil niet altijd slijkerbroeken in de zomer aan hebben. Moeten ze maar leren wegkijken als ze het niet willen zien :+
Maar tot nu alleen complimentjes ontvangen.

Oh wat gaaf en knap *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 16:46 



 
Profiel   

Hier trots op mijzelf omdat ik mijn leidinggevende heb gebeld. Volgende week had ik een cursus die ik mentaal waarschijnlijk niet ga trekken. Cursus zelf lijkt me interessant. De bijbehorende lunch is nog even een trigger voor stress en het niet kunnen eten.

En dan een leidinggevende hebben die zegt: 'Ik regel het wel, ga er maar vanuit dat jij niet naar de cursus hoeft.'. Dat is fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 16:58 



 
Profiel   

Wat knap Kookaburra!

Heel veel gedaan voor mijn studie. Helaas nu wel misselijk door het vele concentreren dus zo maar even rust nemen ipv door blijven gaan. Dus wel luisteren naar mijn lichaam. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 17:32 



 
Profiel   

Marlinde: Luisteren naar je lichaam is ook knap!

Kookaburra: knap dat je dat durfde, zou ik ook niet zomaar durven te doen! Fijn zo’n leidinggevende! :D

Ik ben trots omdat ik twee maand geleden m’n knie heb gebroken (en dan ook echt goed kapot := )

Vandaag bij de fysio met een looprek eerste stukje weer gelopen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:17 



 
Profiel   

Bedankt voor de complimenten! :o

Wat goed Kookaburra! Echt goed dat je gebeld hebt en fijn om zo'n antwoord te krijgen! :)

Super zeg Miesemuisje! Netjes gedaan en een mooi herstel al :j

Veriye: Dat is níet stom! Echt goed gedaan en knap van je om die jurk zonder maillot te dragen :D

Vandaag had ik het moeilijk, maar: ben naar mijn vriend gestapt, heb mijn verhaal gedeeld en hulp gevraagd. Terwijl ik me eerst juist heel erg afsloot. En echt helpen kan hij ook niet, maar wel goed luisteren. Heb ik heel goed gedaan, want nu voel ik me toch wat meer ontspannen :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:33 



 
Profiel   

Thanks allemaal.

Marlinde, dan heb je die vrije avond zeker verdient!

Miesemuisje, ow wat moet dat fijn voelen! Eerste stappen terug naar mobiliteit!

Safiera, hulp vragen is geen 'ik geef op', maar een 'ik wil niet opgeven'. Wat stoer dat je het durfde te vertellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 20:15 



 
Profiel   

Wat goed van jullie!

Marlinde: goed van je! Dik verdiende vrije avond!

Safiera: wat goed dat je erover kon praten. Dat is toch vaak het moeilijkste.


Wat knap over je eerste stappen Miesemuisje! Lijkt mij echt pittig hoor.

Wat fijn ook dat je zo een meelevende leidinggevende hebt, kookaburra!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 20:19 



 
Profiel   

Ik lees nog wel mee hoor met jullie! Allemaal zulke goede stappen die jullie maken. Toppers!!!!

Ik heb momenteel even niet zoveel om trots op te zijn... Het enige waar ik vandaag trots op ben is dat ik een oxazepam heb genomen toen ik in de paniekstand bleef staan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 20:47 



 
Profiel   

Goed gedaan hoor Goldie :knuffel:
Vandaag iets beter?


Bij mij ging het vandaag beter; fijn in huis bezig geweest, boodschappen gedaan en zelfs gekookt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 18:29 



 
Profiel   

Vorige week voor de eerste keer en gisteren voor de tweede keer met mijn merrie op stap ben geweest. Samen met een goede vriendin zijn we lekker buiten wezen rijden. Voor het eerst paard zelf geladen op de trailer en manlief is met ons naar de Lemeler berg gereden waar we afgesproken hadden. Daar gezadeld en we zijn gaan rijden. Paard is reuze braaf, alleen druk en sterk buiten, Met zoveel klimmen en dalen werd ze een stuk rustiger. Heerlijk gereden.
En gisteren naar de Holterberg. Same story. Super braaf paard, heerlijk gereden en de ervaring van vorige week hoe te klimmen en dalen, paste ze prima toe in de praktijk. Veel gestapt en een paar lange stukken gedraafd. Ze was een stuk rustiger, als ze maar kan lopen.
Ik vind dit soort dingen rete spannend, vooral voor de eerste keer weinig geslapen, klein knoopje in mijn maag , maar dat was allemaal niet nodig. Vooral ook supertrots op mijn brave paard, maar ook trots op mezelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:33 



 
Profiel   

Ik heb mijn stage gehaald!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:15 



 
Profiel   

98xsophiex98 schreef
Ik heb mijn stage gehaald!

Fijn!


Misty12 schreef
Vorige week voor de eerste keer en gisteren voor de tweede keer met mijn merrie op stap ben geweest. Samen met een goede vriendin zijn we lekker buiten wezen rijden. Voor het eerst paard zelf geladen op de trailer en manlief is met ons naar de Lemeler berg gereden waar we afgesproken hadden. Daar gezadeld en we zijn gaan rijden. Paard is reuze braaf, alleen druk en sterk buiten, Met zoveel klimmen en dalen werd ze een stuk rustiger. Heerlijk gereden.
En gisteren naar de Holterberg. Same story. Super braaf paard, heerlijk gereden en de ervaring van vorige week hoe te klimmen en dalen, paste ze prima toe in de praktijk. Veel gestapt en een paar lange stukken gedraafd. Ze was een stuk rustiger, als ze maar kan lopen.
Ik vind dit soort dingen rete spannend, vooral voor de eerste keer weinig geslapen, klein knoopje in mijn maag , maar dat was allemaal niet nodig. Vooral ook supertrots op mijn brave paard, maar ook trots op mezelf.

Wauw, stoer!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 40 van de 42 [ 1029 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen