Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flux

Berichten: 2494
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:09

Amado7 schreef:
Ik ben trots op mezelf omdat ik met heel veel moeite mijn excuses heb aangeboden aan iemand waar ik dat nog nooit heb gedaan omdat ik dat niet kan.


Supergoed gedaan! Voelde het goed? *\o/*

Ik ben super trots op mezelf omdat ik gedurfd heb te onderhandelen voor meer loon in mijn nieuwe baan, en dat is gelukt! Vond het doodeng maar toch gedaan! *\o/*

Amado7

Berichten: 10737
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 09:13

Jazeker! Voelde best als een overwinning!

Wat goed dat je dat gedaan hebt! Vragen om meer loon is altijd een dingetje.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:37

Ik ben trots op mezelf omdat ik op afgesproken tijd uit bed ben gekomen, heb gedoucht en de tandarts gebeld voor een nieuwe afspraak :)
En nu ga ik iets voor school doen :P

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:45

Best een prestatie in deze tijd Safiera :D Een beetje routine houden is pittig, maar kan je ook erg helpen :j

Ik ben trots op mezelf omdat ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk ben gegaan (16km enkele reis) en me niet heb laten verleiden door de combinatie van langer slapen en lekker met de auto :=

ElineGC

Berichten: 966
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:52

Negerzoen schreef:
Best een prestatie in deze tijd Safiera :D Een beetje routine houden is pittig, maar kan je ook erg helpen :j

Ik ben trots op mezelf omdat ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk ben gegaan (16km enkele reis) en me niet heb laten verleiden door de combinatie van langer slapen en lekker met de auto :=


Nu heb je me geïnspireerd! Ik moet ook maar eens op de fiets naar het werk gaan. In de ochtend vind ik het niet erg maar smiddags wil ik graag zo snel mogelijk naar huis :’)

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 11:13

ElineGC schreef:
Negerzoen schreef:
Best een prestatie in deze tijd Safiera :D Een beetje routine houden is pittig, maar kan je ook erg helpen :j

Ik ben trots op mezelf omdat ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk ben gegaan (16km enkele reis) en me niet heb laten verleiden door de combinatie van langer slapen en lekker met de auto :=


Nu heb je me geïnspireerd! Ik moet ook maar eens op de fiets naar het werk gaan. In de ochtend vind ik het niet erg maar smiddags wil ik graag zo snel mogelijk naar huis :’)


Is echt aan te raden :j 's ochtends word je er lekker wakker van en einde dag verwerk ik m'n dag op de fiets en kom ik heerlijk uitgewaaid en met een rustig brein thuis :D

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 11:17

ik ben vandaag trots op mijzelf omdat ik vanochtend mn agressie heb afgereageerd op 4 rauwe eieren en een pak beschuit ipv op iets breeksbaars/levends _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

VenoSnorlax

Berichten: 4526
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 11:24

Ik ben trots dat ik ondanks mn moeite met empathie en mn eigen ego, de schreeuwende klant van gister op zn plek heb gezet en goed heb kunnen afsluiten

DeEenhoorn
Berichten: 2937
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 11:40

Gisteren mijn 1e keer bloed gedoneerd, ben niet heel blij met naalden laten aanprikken tot op heden maar dat gaat vast ook snel beter! :D

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 12:45

Negerzoen schreef:
Best een prestatie in deze tijd Safiera :D Een beetje routine houden is pittig, maar kan je ook erg helpen :j

Ik ben trots op mezelf omdat ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk ben gegaan (16km enkele reis) en me niet heb laten verleiden door de combinatie van langer slapen en lekker met de auto :=


Thx Negerzoen, klopt inderdaad!

Super zeg, met de fiets!

Anke98: netjes!

DeEenhoorn: knap zeg, goed gedaan!

Mri: +:)+ top!

En weer beetje trots: eerste deel boeken samenvatting doorgelezen, nu verder met deel 2 :list:

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:15

Ik ben trots op mezelf omdat ik op mijn 48ste door keihard trainen en doorzettingsvermogen al 11cm vet kwijt ben en droge spiermassa erbij in 5 weken!

Ineke2

Berichten: 33142
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:18

Ik ben best trots op mezelf omdat het mij nog steeds lukt om binnen mijn boodschappen budget te blijven gemiddeld per week.
Ik was vorige maand 110,20 euro alleen aan boodschappen kwijt ( ik ben in mijn eentje ) en heb een budget voor mezelf van 35 euro per week.

Als ik overhoud dan spaar ik dat voor om wasmiddel te kopen in de aanbieding bijvb.

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:26

Ah als ik dit lees wordt ik helemaal trots op jullie! Ik ben echt met een grijns aan het lezen :D

Ik ben trots op mezelf omdat ik na maanden werk klaar ben met de toelatingen voor kunstacademies. Alles is ingeleverd, nu nog hopen dat ik aangenomen wordt _/-\o_

Ineke2

Berichten: 33142
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:33

Succes blackbirb!!

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:34

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag weer iemand onder ogen ben gekomen die ik echt even niet wilde zien. Maar zonder tranen en moeilijk doen, dus ik ben trots en stiekem een beetje opgelucht. :Y)

hagelslag
Berichten: 9072
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:13

Ik nu 2 papierdingen geregeld heb.t ene contract breng ik zo op de fiets weg. Is slechts 4 km enkele reis en heb nog wel een beetje tijd over

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:37

_San87_ schreef:
Ik ben trots op mezelf omdat ik het k*tgevoel waar ik mee zit heb kunnen gebruiken om een mooi kunstwerk te maken. Deze staat nu in de woonkamer en iedere keer als ik 'm zie moet ik glimlachen.


Daar ben ik nu benieuwd naar!

Ik ben trots op mezelf dat ik alle ramen, deuren en garage poort heb geverfd vandaag *\o/* Stond al lang op mijn to-do lijstje

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:41

Ik ben trots op mezelf omdat ik bij de aankoop van een laptop toch een paar tientjes korting heb kunnen regelen *\o/*

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6039
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:07

Oke dit topic, is nu orecies wat ik moet gaan doen! :D Een tijdje terug van een coach de opdracht gekregen elke avond 3 positive dingen op te schrijven over die dag.

Nogal iets moeilijks vind ik dat. Misschien dat ik met dit topic wel braaf elke dag ten minste 1 ding kan neer zetten.

Ik ben vandaag trots op mijzelf omdat ik langzaam toch mijn frans iets onder de knie krijg met als bewijs dat ik gisteren een mailtje kon typen die maar een paar kleine aanpassingen nodig had maar wel al begrijpbaar was voor een fransoos :D :D

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:47

XxLiEsJuHhxX schreef:
Oke dit topic, is nu orecies wat ik moet gaan doen! :D Een tijdje terug van een coach de opdracht gekregen elke avond 3 positive dingen op te schrijven over die dag.

Nogal iets moeilijks vind ik dat. Misschien dat ik met dit topic wel braaf elke dag ten minste 1 ding kan neer zetten.


Heb dit ook moeten doen, maar dan in een potje stoppen. Vond het ook heel gek in het begin maar het werkt echt :+ ga ervoor!

Ik ben trots op mezelf omdat ik na jaren me ontzettend kl*te te hebben gevoeld, keihard knokken, gehuild totdat ik geen tranen meer over had, nu eindelijk voorzichtig durf te zeggen dat het eigenlijk best goed gaat. Oké, het is niet perfect en er moet nog wel wat gebeuren. Maar mentaal zit ik zóveel beter in mijn vel dat ik niet meer angstig ben voor de toekomst :D Gekke gewaarwording in ‘deze tijd’ misschien maar juist nu is extra belicht ofzo.

Ik word oud(er) denk ik :')

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:01

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag 3 dagen gestopt ben met roken :)

Amado7

Berichten: 10737
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 11:22

Kimberley_ schreef:
Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag 3 dagen gestopt ben met roken :)

Heel veel succes! Wat goed van je!

En Sicayes, wat fijn voor je!

VenoSnorlax

Berichten: 4526
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:22

Wat word ik blij van iedereen zn berichten!

Ik ben trots omdat ik mn eigen gedachtes heb overwonnen en een zelfgemaakt broodje aan het eten ben

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:23

Ik ben trots op mezelf dat ik weer een rustige start aan de studie heb gemaakt.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:26

Ik ben trots omdat ik, ondanks dat ik het eigenlijk niet durfde, tóch heb gesolliciteerd op een baan als eindstage in plaats van een (mogelijk onbetaalde) stage. Ik mag dus morgen op gesprek komen. Ik hoop dat ik morgen trots mag zijn dat mijn gesprek goed ging en ik een baan heb