Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 18:07

Ik vandaag een uurtje of 2 eens lekker niks heb gedaan. :+

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 19:39

Dat ik vandaag zonder zadel heb gedraafd op mijn bijrijdpaard *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:53

Ondanks ik mij rot voelde toch het huishouden heb gedaan. Normaal kan ik mij daar echt niet toe zetten.

Anoniem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 15:30

Ik gewoon zo sterk en stevig in mijn schoenen sta de laatste tijd <3

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33823
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:22

Ik voor het eerst in mijn leven iets ruim voor een deadline (2 dagen) af heb. Had gedacht dat het meer werk zou zijn. Maar heb het nu al af. _O-

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:44

Dat ik hulp gevraagd heb aan mijn mentor, om te kijken wat kan doen om minder stress te krijgen van school.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:50

Fading schreef:
Ik gewoon zo sterk en stevig in mijn schoenen sta de laatste tijd <3


Dat doe je zeker _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:51

Robijntjah schreef:
Fading schreef:
Ik gewoon zo sterk en stevig in mijn schoenen sta de laatste tijd <3


Dat doe je zeker _/-\o_



En jij dan , topper <3 <3

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:09

Dat ik de knoop heb doorgehakt om voor nu weer terug te gaan naar 2 ochtenden ipv 3.
Ik heb het een paar weken geprobeerd, maar door omstandigheden is het nu niet haalbaar. En dat accepteer ik voor nu :)
Nu morgen nog even met m'n leidinggevende bespreken, maar dat komt vast goed :)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:43

Vandaag heb ik eerlijk over mijn probleem met eten verteld. Toch wel een beetje goed van me :)

fleurtjeuh
Berichten: 10333
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:33

Vandaag veel gedaan en al wat geklust in ons nieuwe appartement :D

Anoniem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:42

Ik mezelf in mijn werk heb weten te herpakken en weer doe wat ik zo fijn vind en dus dichterbij mezelf kom wat privé ook weer een positieve uitwerking heeft.

Zertab

Berichten: 12261
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:47

Dat ik 10x kan opdrukken op mijn tenen *\o/*

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:20

Ik vandaag tot twee keer toe, 'Nee', heb kunnen zeggen tegen een bepaald iemand en dus voor het eerst in een lange tijd voor mezelf en mijn eigen lichaam heb gekozen in plaats van het toch doen en meer pijn creëren :)

Nayomie
Berichten: 32784
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:55

Dat ik (en zelfs op tijd) uit bed gekomen ben.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:04

Vandaag al 2 uurtjes aan mijn schoolproject gewerkt!

En ook goed: ik heb gedoucht vanmorgen, en ik heb gisteren om hulp gevraagd toen ik er doorheen zat.
Ik mag oefenen trots te zijn op mezelf :)

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 13:28

Dat ik toch de sollicitatie heb verstuurd. Wil meer uitdaging dan wat ik nu heb. Maar vind het wel spannend want ik heb nu een vast contract.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 19:08

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik na lang twijfelen toch een insta post heb gemaakt waarin ik open vertel over m'n medicatie. Vond het super spannend, maar krijg zulke fijne reacties :)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:54

fjordjes: spannend, wel gaaf! Succes!

Goldie: Knap, maar ook fijn zeg, positieve reacties!

Vandaag trots op mezelf omdat ik natuurkunde opgaven heb gemaakt en nagekeken, én wat wiskunde heb gestudeerd :) En ik mag ook trots zijn omdat ik overdag niet op bed heb gelegen!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 23:37

Vandaag trots omdat ik een fijn gesprek had met een hulpverlener :)
En ik had een eetbui, maar heb daar eerlijk over verteld.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33823
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:37

Hoe ik gisteren gehandeld heb. Heb het voor elkaar gekregen dat een ernstig mentaal zieke vriendin mij binnenliet toen ze dat niet wilde. Ik dacht namelijk al van het gaat niet helemaal top. Toen trof ik haar op de grond aan half verward met een grote hoeveelheid lege pillenstrips op tafel. Eerst haar getroost en toen direct de pillen geteld om de schade in te schatten. Rustig op internet gekeken hoeveel pillen van welke pillen schade hebben. Toen haar begeleiding gebeld (ze woont begeleid) daar kwam weinig initiatief uit. Wilde ons ook niet naar het ziekenhuis brengen. :roll:
Dus zelf maar de HAP gebeld, moesten direct en met lichte spoed naar de SEH. Heb zelf geen auto dus een andere vriendin gebeld, echt een topper is dat, die heeft ons naar de SEH gebracht. Daar heb ik tot 3uur vannacht gezeten. Toen was het bekend dat ze stabiel was en er geen leververgiftiging was. Toen mocht ze naar een bepaalde afdeling ter supervisie. Daarna kon ik lopend of met de taxi naar huis. Taxi kan ik niet betalen (horeca en corona jeej) en die vriendin kan ik dat ook niet aan doen (bood ze wel aan, maar ze heeft bijstand) toen ben ik 35 minuten naar huis gaan lopen, alleen door de stad. Scheelt dat ik niet bang aangelegd ben maar goed. Ben de hele tijd avond en nacht gebleven dus vind ik best goed van mezelf.

Amado7

Berichten: 10733
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-20 14:05

Daar mag je zeker trots op zijn Marlinde! Denk dat iedereen dat mag zijn met zo'n vriendin.


Ik ben trots op mezelf omdat ik 3 sollicitaties de deur uit heb gedaan omdat ik op zoek ben naar ander werk in de hoop dat ze me met een startende thuisstudie aan willen nemen. Heel hard duimen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 16:41

MarlindeRooz schreef:
Hoe ik gisteren gehandeld heb. Heb het voor elkaar gekregen dat een ernstig mentaal zieke vriendin mij binnenliet toen ze dat niet wilde. Ik dacht namelijk al van het gaat niet helemaal top. Toen trof ik haar op de grond aan half verward met een grote hoeveelheid lege pillenstrips op tafel. Eerst haar getroost en toen direct de pillen geteld om de schade in te schatten. Rustig op internet gekeken hoeveel pillen van welke pillen schade hebben. Toen haar begeleiding gebeld (ze woont begeleid) daar kwam weinig initiatief uit. Wilde ons ook niet naar het ziekenhuis brengen. :roll:
Dus zelf maar de HAP gebeld, moesten direct en met lichte spoed naar de SEH. Heb zelf geen auto dus een andere vriendin gebeld, echt een topper is dat, die heeft ons naar de SEH gebracht. Daar heb ik tot 3uur vannacht gezeten. Toen was het bekend dat ze stabiel was en er geen leververgiftiging was. Toen mocht ze naar een bepaalde afdeling ter supervisie. Daarna kon ik lopend of met de taxi naar huis. Taxi kan ik niet betalen (horeca en corona jeej) en die vriendin kan ik dat ook niet aan doen (bood ze wel aan, maar ze heeft bijstand) toen ben ik 35 minuten naar huis gaan lopen, alleen door de stad. Scheelt dat ik niet bang aangelegd ben maar goed. Ben de hele tijd avond en nacht gebleven dus vind ik best goed van mezelf.



:knuffel:

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 21:57

:knuffel: Wat goed gedaan MarlindeRooz! Echt knap van je, super vriendinnen zijn jullie!

Amado7: Ik duim mee! Hopen op succes :j

Vanavond steun ik mijn vriend die het vreselijk moeilijk heeft op zijn werk. En ik heb met een hulpverlener geschreven over een van mijn problemen. Mijn vriend kan dat er even niet bij hebben, dus ik kan het niet met hem delen nu.
Er zijn ook moeilijke dingen (en veel lukte niet vandaag) maar dit doe ik goed :)

Amado7

Berichten: 10733
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-20 22:41

Wat goed dat je dat doet safiera. En mocht je je eigen verhaal graag met iemand willen delen, pb gerust!