Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Independence
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 20:24

Safiera schreef:
Jullie hebben vast ook weer goede dingen gedaan?

Vandaag trots op mezelf omdat ik ben gaan wandelen :j Daarmee heb ik mijn stemming verbeterd en wat rust in m'n hoofd gebracht. En ik heb, positief, een lekker stukje taart gekocht bij de bakker :9
En een beetje trots: geleerd hoe ik mijn bandenspanning bij mijn autootje moet controleren!
En ook trots: afgewassen! En niet te veel kcal gegeten vandaag!
Al met al heb ik het goed gedaan vandaag +:)+

Heel veel dingen om trots op te zijn +:)+

Mazida
Berichten: 1391
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 23:57

Ik ben trots op mezelf, omdat ik pizza en bitterballen heb gegeten voor het eerst sinds ik 1 januari ben gaan lijnen. Als een mens ongesteld word, mag je dat jezelf 1x per maand gunnen :')

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 22:08

Vandaag trots op mezelf: heb het goed gedaan :j
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest, nog gewandeld, geluncht, op stal mijn cap opgehaald en een praatje gemaakt, gedoucht, en vanavond in huis nog wat dingetjes. Best weer wat!

98xsophiex98

Berichten: 789
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 22:14

Dat ik weer een tentamen met een voldoende heb afgerond en nu op 80% zit voor mijn propedeuse.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 22:16

Goed bezig safiera!

Ik ben trots op mezelf omdat ik na een gevecht in mijn hoofd toch op de bank ben gekropen na het werk ipv verplicht van mezelf nog 1 van de paarden te moeten rijden!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 22:20

Wat goed xsophie!

En jij ook super gedaan Robijntjah! :knuffel:

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 17:08

Ik ben vandaag trost op mezelf omdat ik mijn grenzen heb aangegeven. Jammer dat het nodig was maar goed van mezelf dat ik toch op mn strepen ben gaan staan. :D

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 18:00

Wat goed Boompje!

En ik vandaag trots op mezelf omdat ik 2x eerlijk heb gezegd dat 'hoe gaat het met je' een moeilijke vraag is! Wel fijne gesprekken geworden daarna :)

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 19:18

Boompje wat goed van je! Ik ben daar niet zo goed in ook...

Safiera wat goed, zo ben ik gisteren het gesprek met de psycholoog begonnen en vandaag met de bedrijfsarts en dat ik het antwoord dan ook niet zo goed weet...

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik eerst ben gaan bloedprikken, later in de ochtend bij m'n paard ben geweest maar verstandig ben geweest om m'n gevoel dat ik moest rijden te negeren en lekker gelongeerd en gespeeld heb met der.
Dus Robijntjah dat is van jou ook heel knap!

En trots omdat ik een heel fijn gesprek met de bedrijfsarts heb gehad :) Ik heb alles kunnen zeggen wat ik wilde zeggen en ben heel stoer geweest om te vragen of m'n tijdelijke parkeervergunning nog wat langer verlengd mag worden :j

Veraaaaah

Berichten: 2337
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 19:31

Ik ben trots omdat ik mijn sollicitaties heb gebeld dat ik pas volgende week kan ivm corona!
Ben als de dood om afspraken te moeten verzetten...

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 20:04

Ook heel veel goede dingen Goldie, echt wel knap van je!

Veraaah: goed gedaan!

En ik vandaag blij met mezelf omdat ik netjes boodschappen heb gedaan, een uurtje vrijwilligerswerk, mijn moeder even geholpen heb, ben gaan tanken en heb gedoucht... en dat allemaal terwijl mijn stemming niet super was, echt wel top!

Ook zo'n goed iets eigenlijk, blij zijn met jezelf! Want best gek toch, dat ik voor iedereen lief en zorgzaam ben, en dat voor mezelf moeilijk vind? Dus wil echt proberen elke dag iets te posten hier, waar ik trots op mag zijn!

Veriye

Berichten: 2397
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 20:48

Goed bezig iedereen!

Ik ben trots, omdat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en met mijn paard na een Paddock Paradise ben verhuisd. Afgelopen Zaterdag zijn wij 9km aan de hand verhuisd. Onderweg door honden aangevallen, in de prikkeldraad belandt, onze zweep verloren en nog veel meer, maar ik heb doorgezet en wij hebben onze reis afgemaakt.
Vandaag voor het eerst met hem in de bak gewerkt en hij loopt 100%beter dan voorheen. Erg blij dat ik het heb gewaagd! *\o/*

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:08

Vandaag mag ik trots zijn op mezelf omdat...
- ik de nacht doorgeslapen heb
- ik ben gaan tanken
- heb gedoucht
- en gekookt + afgewassen
- samen op de bank een video gekeken
- totaal: toch een paar goede dingen op een (mentaal) moeilijke dag. Eigenlijk veel spanning en ik was moe en down. Maar nu proberen blij met mezelf te zijn; morgen weer verder!

Veriye

Berichten: 2397
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 11:54

Goed bezig Safiera!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 20:41

Thx Veriye :o

Vandaag ging het qua stemming beter :)
Net als gister weer wat goede dingen gedaan. En trots op mezelf omdat het eten weer netjes ging!

En jullie? Vast ook wel positieve dingen dit weekend? Ik kan alvast zeggen dat ik ook mee trots ben op jullie +:)+

hagelslag
Berichten: 9157
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:09

Ik ben toch best trots erop dat ik de vrachtauto meer dan 6 uur rijtijd heel op de weg heb gehouden....

En nog trotser erop dat ik mij niet heb laten opjagen door wie dan ook.
Gewoon stug met verstand het voer weg gereden

Veriye

Berichten: 2397
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:09

Daar mag je ook echt trots op zijn.

Ik heb de auto laten staan. Ben daar ook best trots op. Op werk verwachten ze ons gewoon alhoewel wij prima van thuis kunnen werken. En normaal laat ik mij altijd door de druk toch meeslepen en ga ik wat voor omstandigheden dan ook naar het werk. Maar vanmorgen dus niet. Heb ik gewoon nee gezegd ivm de weeromstandigheden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:39

Heel goed gedaan!

Ik ben trots omdat ik 3.5 km door de sneeuw geploeterd heb met mijn dames! Afbeelding

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 20:02

Wat een mooie en leuke berichten weer <3

Ik ben trots op mijzelf omdat ik geluisterd heb naar mijn gevoel dat het even niet zo goed ging met me en daar hulp voor gezocht heb gisteren. Diagnose is dan niet leuk: burn out. Maar eigenlijk wist ik dit stiekem al. Nu is het wel ‘echt’ en kan ik er ook makkelijker open over praten omdat het echt niet raar is na wat ik allemaal meegemaakt heb in 2020.

Vandaag dag 1 na het eerste gesprek en meteen wat fijne stappen richting herstel kunnen nemen. Oa wat verplichtingen wegnemen en het m’n ouders verteld die fijner reageerde dan ik had gedacht. Al met al flink heftig maar echt trots op mezelf hoe ik het tot nu toe aangepakt heb. :j

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 20:46

Daar mag je trots op zijn, dat zijn flinke stappen die je al hebt gezet. Hopelijk voel je je snel wat fijner weer.
Je mag je altijd bij ons melden als je wat kwijt wilt of ervaringen zoekt.
[MWS] (Ex)- burnout lotgenoten

Ik ben vandaag trots op mezelf dat ik naar m'n paard ben geweest en dat ik heb gewandeld met m'n vriend. Gisteren had ik weer erg veel last van angst en wilde ik niet naar buiten :n

Ik ben het wel echt zat en heb het ook wel weer even zwaar, maarja dat mag hier niet :+

Jessica_1998

Berichten: 3404
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 21:00

Ik vanmiddag keihard aan de slag ben gegaan met een portfolio voor de cursus vanuit mn werk, deze heb opgestuurd naar de persoon die de cursus geeft & ik kreeg goede feedback terug!trotsdat ik er toch even keihard aan gewerkt heb een paar uur

Zertab

Berichten: 12329
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 21:04

Dat ik helemaal gaar was na een dag online les, maar heel blij ben dat ik de stof al goed ken blijkbaar (beter dan ik dacht) en dat ik daarna ben gaan sporten. In plaats van op de bank ben gaan liggen. Want dat wilde ik super graag :')

98xsophiex98

Berichten: 789
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:21

Dat ik niet kon kiezen tussen twee lessen en ik nu beide lessen mag geven op stage

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 19:57

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik naar de huisarts ben geweest en in de wachtkamer ben blijven wachten terwijl alles in me schreeuwde dat ik daar weg moest..

Dat ik een goed gesprek met m'n afdelingshoofd heb gehad en daarin nog ergens op terug heb durven komen en dat ik daarin heb aangegeven hoe het voor mij voelde.

Dat ik net alle emoties even heb laten gaan...

En dat ik gezond voor mezelf heb gekookt :)

Toch een hoop positieve dingen op een rotdag...

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:51

Woww Goldie, écht super gedaan zeg! Top!

En ik vandaag trots op mezelf omdat ik uit een flinke 'down' ben gekomen en het nu wel weer ok gaat.