Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 17:16

Vandaag trots op mezelf omdat ik een dagje wilde vasten en dat gelukt is *\o/*
En het gaat vandaag veel beter dan gisteren... ik vind mezelf misschien zelfs weer een beetje lief... en daar mag ik ook trots op zijn! :)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 17:14

Blij met mezelf! En daar ben ik trots op :j

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 17:37

:* dat is mooi!

Ik ben trots dat ik vandaag ondanks dat ik me rot voelde met m'n vriend ben gaan wandelen. Route van 4,5km in een mooi natuurgebied.

En dat ik de rest van de dag niet zoveel van mezelf vraag maar nu lekker in bad lig :)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 17:40

Ook top gedaan Goldie!
En geniet er van in bad <3

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:00

En vandaag trots op mezelf omdat ik wat ''extra's'' heb gegeten maar nog steeds niet echt veel (of echt weinig) :) Blij mee!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:11

Wat gaat er bij jullie goed? Vast wel iets waardoor je blij bent met jezelf?

Ik heb het vandaag weer goed gedaan, dag goed door gekomen (kleine successen zoals boodschappen, douchen, naar de drogist en beeldbellen met therapeut) en daarom mag ik best weer trots zijn op mezelf!
Ik oefen dat echt, elke dag zijn wel dingen waar ik trots op mag zijn. En dat is (voor mij) nog niet zo heel simpel, blij zijn met mijn eigen acties, lijf, wie ik ben... daarom post ik hier ook graag, goede oefening :)

xDenies

Berichten: 13504
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:14

Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn eigen webshop heb geopend en deze nu 1,5 week online is en het echt onwijs leuk is. *\o/* Eindelijk kan ik het doen zoals ik graag wil!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:49

Jij ook beeldbellen dus Safiera. Ik kan niet wachten tot ik weer gewoon heen kan := goed van je en een mooie oefening inderdaad.

Wat leuk xDenies!

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik in het gesprek met m'n leidinggevende heel open en eerlijk ben geweest.
En dat ik het ook niet erg vond dat ik toen zat te huilen :P

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:17

Ja, dat beeldbellen vind ik ook niet zo super. Maar vandaag kon ik redelijk ontspannen mijn verhaal delen, toch al iets positiefs.

Knap van je xDenies!

En jij ook Goldie, zomaar je emotie laten zien! Mag je inderdaad trots op zijn! :j

Veriye

Berichten: 2397
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:34

Ik ben trots op mijzelf dat ik de knoop door heb gehakt en in contact ben met een studie adviseur van de HAN. En dus met 34 in september nog een studie ga starten :+

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:52

Veriye: echt gaaf, succes alvast!

Vandaag trots op mezelf omdat ik vanavond gezond heb gegeten.

Anoniem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:56

Omdat ik voor het eerst met Modesta echt kon wijken voor het been jeeeeej. In een binnenbak.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:20

Stoer Veriye! Wat ga je doen?

Goed Safiera, wat had je gemaakt?

Knap Robijntjah, ik vind wijken zo lastig. Ik raak zelf helemaal in een soort wokkel :o

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ondanks dat ik alleen naar de tandarts ben geweest. En nee de tandarts is prima, maar wachtkamers :=

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:25

Had een bami met véél groenten en vega vleesvervanger van mijn moeder gekregen. Dus hoefde niet te koken, maar het was al een opdracht gezond te eten. En dus niet óf 100 andere dingen óf helemaal niks eten.

Goed zeg, Robijntjah!

En Goldie, top gedaan! Ik vind juist in de stoel bij de tandarts lastig, en niet de wachtkamer. Maar alsnog, top dat het je alleen gelukt is!

Amado7

Berichten: 10739
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 22:23

Goed hoor Goldie. Alleen de geur al met binnenlopen :D

Ik ben trots op mezelf omdat ik er gewoon voor ga met mijn nieuwe baan en het gewoon ga knallen en me niet te druk maak om wat anderen vinden.

Veriye

Berichten: 2397
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 23:02

Goldie: oh ik snap je. Ik heb ook niet echt wat met wachtkamers :+

Ik ga voor een leraar Duits studie :o

Robijntjah: wijken vind ik zo moeilijk. Knap dat het lukte.

Safiera: goedzo! Gezond eten vond ik moeilijk als het snel moet gaan. En dat is bijna ieder dag :+

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:21

Amado dat vind ik geen probleem, werk zelf in een ziekenhuis dus dat ruik ik niet eens meer _O- Het is gewoon m'n angststoornis die dan opspeelt :o

Ooeh gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Veriye ook nog wel een serieuze opleiding dus :D Veel succes hoor! Voltijd of?

Veriye

Berichten: 2397
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:27

Deeltijd, ik moet helaas mijn baan behouden om het te kunnen betalen en met kleine dochter, paard, honden en huis, red ik voltijd niet.
Maar ik heb al in Duitsland een HBO bachelor gehaald, dus hoop dat ik wat vrijstellingen kan krijgen :+ dat ben ik dus nu met een studieadvies aan het uitzoeken

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:45

Dat snap ik helemaal inderdaad, fijn dat het dan ook deeltijd kan.
Stoer hoor omdat naast je baan en andere verplichtingen gaat doen, mag je zeker trots op zijn ja :D
Fijn als je vrijstellingen krijgt :j

Op naar de tandarts deel 2, mondhygiëniste... Ze werken helaas niet meer op dezelfde dag :+

Amado7

Berichten: 10739
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-21 09:47

Vervelend, dat je angststoornis dan opspeelt. Stoer dat je geweest bent!

En heel veel succes! Je kan het.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 10:12

Ik ben trots dat ik gisteren toch m’n ouders heb verteld dat ik eigenlijk toch wel het huis uit wil/op kamers wil. M’n toekomst krijgt hier ineens een hele andere wending en ik vind het een beetje eng. Eerst schrokken ze er een beetje van maar daarna leek het ze eigenlijk ook wel een goed plan. Nu uitzoeken hoe en wat.

Veriye

Berichten: 2397
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 10:29

Bedankt Goldie! Volgende week woensdag gesprek, want ik krijg een maatwerk studie. Ben nu wel al beetje zenuwachtig. Studeren in Duitsland is zo anders dan in Nederland en is ook al even een tijd geleden dat ik moest studeren.

Goed gedaan lotthje. Is natuurlijk ook even een stukje loslaten van hun kant maar ook van jouw kant. Maar komt zeker weten goed! Success

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:23

Amado7: Top! *\o/*

Veriye: Gaaf, Duits! Du schaffst das! En gelijk heb je, koken is nog een extra uitdaging!

Goldie: Écht knap van je dat je ondanks je angst wél gaat! Helaas ken ik het, maar zó goed van je :j

lotthje: Wat goed! Begin is gemaakt nu, super!

Veriye: Woon jij ook in Duitsland? (Ofja, ik ben daar een paar dagen per week, officieel nu nog in NL maar zal over een tijdje compleet verhuizen) Succes!

En vandaag trots... heel veel goede dingen gedaan! En ik had energie... en was positief/blij... Echt best bijzondere dingen tussen mijn chronische depressie. Onder andere vrijwilligerswerk, boodschappen, even gaan rusten, brieven geschreven, wat gebakken en afgewassen + gedoucht. *\o/* *\o/*

Veriye

Berichten: 2397
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:54

Wow, goed bezig Safiera!

Nee ik. Woon niet meer in Duitsland. Ik kom oorspronkelijk uit Duitsland (richting München) en woon nu 8jaar in Nederland. Ik heb in Duitsland toen een Bachelor gehaald met eindcijfer 9, maar kan hier in NL niet zoveel mee en ben al jaren ongelukkig over de banen die ik heb (heb me van duitse klantenservice doorgewerkt naar operationele inkoop/debiteuren beheer, dat alleen is al iets om trots op te zijn), maar ik mis iets. De mentale uitdaging van het studeren en bezig zijn met taal en wetenschappen. Ik ben al jaaaaaren aan het nadenken over een studie (al sinds ik hier woon),maar nooit van gekomen en nu wil ik doorpakken.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:05

Veriye schreef:
Nee ik. Woon niet meer in Duitsland. Ik kom oorspronkelijk uit Duitsland (richting München) en woon nu 8jaar in Nederland. Ik heb in Duitsland toen een Bachelor gehaald met eindcijfer 9, maar kan hier in NL niet zoveel mee en ben al jaren ongelukkig over de banen die ik heb (heb me van duitse klantenservice doorgewerkt naar operationele inkoop/debiteuren beheer, dat alleen is al iets om trots op te zijn), maar ik mis iets. De mentale uitdaging van het studeren en bezig zijn met taal en wetenschappen. Ik ben al jaaaaaren aan het nadenken over een studie (al sinds ik hier woon),maar nooit van gekomen en nu wil ik doorpakken.


Ah okay, dus het Duits kun je wel al :P Stoer dat je nu echt beslist hebt die studie te doen! Lijkt me sowieso gaaf, de taal aan anderen gaan leren! Wel al knap hoe ver je gekomen bent ook!

Ik heb 6 jaar geleden een Duitse partner leren kennen, en heb toen gezegd ok, ik leer Duits :D

Vandaag zó blij met mezelf... even tot rust komen, dan slapen en morgen weer zo'n goede dag van maken!

Aan jullie allemaal nog een keer: +:)+ jullie zijn ook toppers