Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kookaburra

Berichten: 5408
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:00

Veriye schreef:
Goldie: soms moet je voor jezelf kiezen, dus goed gedaan dat je helemaal niet bent gegaan. En ook dat gesprek met je leidinggevende, respect. Ik vind dat altijd moeilijk en zeg dan meestal toch niks :+
Online bingo klinkt wel leuk.

Voor mij voelde het als falen, omdat het een rijles zou worden en iedereen van stal natuurlijk zat te kijken en dan ga je gewoon rondjes opnde grond lopen :+ dus tja...

Je laat je stalgenoten hierbij zien dat niet altijd alles vanuit het zadel opgelost hoeft te worden ;)

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:00

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik mee heb gedaan met de cavaletti les en dat ondanks dat ze heel druk was het aan het einde echt heel lekker ging.
Ik vond het heel erg leuk, dat ik de rest van de dag dan niks meer kan is dan maar even zo :o

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:14

Wow, super goed Goldie! En nog genoten ook :)

Veriye: juist knap van je dat je die les als les gebruikt hebt! Zelfs al was het op de grond. Goed gedaan!

En ik... probeer trots te zijn op mezelf; ronde gewandeld, en geprobeerd luisterend oor te zijn voor mijn vriend. En het is gelukt om geen eetbui te hebben.

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 21:24

Goed bezig Goldie! Als je maar hebt genoten :)

Safiera: super gedaan. Klinkt als een geslaagde dag!

Bedankt voor de steun dames! Ik ben vandaag naar paardlief gegaan en wij hebben de oefeningen opgepakt en hij reageert super goed erop. Is nog wel flink oefenen, maar ik zag al verbetering in zijn draf na onze sessie!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 15:52

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik een goede sessie met m'n psycholoog had :)

Imke95
Berichten: 322
Geregistreerd: 12-06-20

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 16:21

Ik ben trots op mijzelf omdat ik de huisarts heb gebeld om een gesprek met de praktijkondersteuner aan te vragen om over mijn issue's met iemand die dichtbij mij staat die met een burn-out kampt te hebben. Daarnaast ben ik trots op mijzelf dat ik ondanks dit heeeerlijke weer toch aan mijn thesis ben gegaan; en de deadline voor het eerste gedeelte van mijn onderzoeksvragen op volgende week heb kunnen zetten met mijn begeleiders :D

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 11:34

Gisteren trots op mezelf omdat ik netjes gegeten heb na een paar dagen uit de bocht te zijn gevlogen.
Vandaag ga ik weer trots zijn: heb gedoucht, het eten gaat vast weer lukken, en er staat een skype gesprek gepland met mijn ouders.

Oefening baart kunst :)

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 11:37

Trots op mezelf omdat ik niet volledig in paniek raakte toen ik vanochtend exact hetzelfde had als 2 jaar geleden. Een zondag ochtend met een idioot die vol voor een groen stoplicht op de rem gaat (zelfde plek als mijn ongeluk) en zelfs na meermaals toeteren geen gas gaf.

Minder trots omdat ik er echt niet langs durfde puur omdat ik bang was dat hij net zo slim was als de dame van toentertijd die links af mijn auto in reed .. maar toch. Toen hij uiteindelijk toch door reed ben ik er wel langs gegaan. Op de snelweg even uitgepuft maar niet gehuild.

Super stom, maar het is gewoon echt een trauma.

Kookaburra

Berichten: 5408
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 12:25

xDenies schreef:
Trots op mezelf omdat ik niet volledig in paniek raakte toen ik vanochtend exact hetzelfde had als 2 jaar geleden. Een zondag ochtend met een idioot die vol voor een groen stoplicht op de rem gaat (zelfde plek als mijn ongeluk) en zelfs na meermaals toeteren geen gas gaf.

Minder trots omdat ik er echt niet langs durfde puur omdat ik bang was dat hij net zo slim was als de dame van toentertijd die links af mijn auto in reed .. maar toch. Toen hij uiteindelijk toch door reed ben ik er wel langs gegaan. Op de snelweg even uitgepuft maar niet gehuild.

Super stom, maar het is gewoon echt een trauma.

Stoer gereden! :D


Safiera schreef:
Gisteren trots op mezelf omdat ik netjes gegeten heb na een paar dagen uit de bocht te zijn gevlogen.
Vandaag ga ik weer trots zijn: heb gedoucht, het eten gaat vast weer lukken, en er staat een skype gesprek gepland met mijn ouders.

Oefening baart kunst :)

Wat fijn safiera!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 13:12

Goed bezig zo Safiera *\o/*

Toch knap van je Denies, snap dat het dan weer boven komt :j

Ik was gisteren heel trots op mezelf omdat ik naar de supermarkt ben geweest om nog wat dingetjes te halen en dat ik helemaal geen last had van angst en paniek en dat me realiseerde toen ik weer naar m'n auto liep :D

En trots dat ik een beetje ideeën heb om het huis verder in te richten, daar heb ik heel lang geen zin en energie voor gehad.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:47

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik een afspraak heb gemaakt voor een massage die ik bijna 3 jaar geleden voor m'n verjaardag kreeg...

Gisteren was ik trots omdat ik met paard een rondje buiten had gedaan, ze was alweer even niet van het erg geweest dus dan is het altijd afwachten hoe ze is. Dus vond mezelf toch stoer dat ik dat ging doen :)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 21:14

Alweer twee mooie posts van jou, Goldie! Ook jij goed bezig zeg, je schrijft echt dingen om trots op te zijn :j

Ik ben vandaag trots omdat er wat dingen me eigenlijk wat te veel werden... maar ik niet in paniek raakte. Ik bleef rustig en heb er met mijn vriend en mijn ouders over gepraat. En proberen op een ding tegelijk te focussen, morgen weer verder.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:32

Vandaag trots op mezelf omdat:

door stress kreeg ik een eetbui. Maar...! Ik weet al dat het door stress kwam. En ik stelde mezelf van te voren bewust de vraag of ik zou eten. ''Is de verdoving door het eten het waard dat ik me daar na slecht voel'' En het antwoord was (helaas) ''ja''.
Dus toen at ik en nu mag ik me niet schuldig voelen.

Probeer dus trots te zijn omdat ik al een paar stappen heb gemaakt. Ik weet wat de oorzaak is. En maak een bewuste keuze. En zo kom ik verder. Volgende keer kies ik misschien ''nee''. En volgende keer lukt het misschien een alternatief te kiezen :)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:51

Vandaag een goede dag gehad. Dus proberen trots te zijn op mezelf.

Eten ging goed/normaal (niet te veel niet te weinig). En gisteren net zo.
En al twee dagen aan therapie gewerkt, audio opnamen geluisterd en notities teruggelezen.
En ook nog heel fijn van mijn wandelingen genoten.

Goed bezig! En jullie vast ook. Klein succes is ook succes! :(:)

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 08:06

Goed bezig safiera.

Afgelopen week was erg druk en ik ben een dagje extra wezen werken.

Maar waar ik echt heel erg trots op ben: gisteren weer rijles gehad en ik zat erop! Voor welwaar 10min :+ maar wij waren met zijn probleem volop bezig, al vanaf de grond dus wouden hem niet overbelasten en door zijn verleden willen wij het ook leuk houden voor hem.
Hij ging twee keer draven, maar kwam gelijk terug toen ik dat met mijn zit en stem vroeg.
Alhoewel het erg moeilijk was voor hem bleef hij mentaal bij mij. Echt onwijs trots op hem! <3

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 08:25

Wat ben je goed bezig Safiera!

Veriye *\o/*
Wat een mooie overwinning zo!

Ik doe even een samenvatting van de afgelopen dagen.

- Ik heb me weer ingeschreven bij een rijvereniging, zodat ik weer een startpas aan kan vragen en online wedstrijden kan rijden (dat is de volgende stap).
- Ik ben naar het tuincentrum geweest en heb heerlijk op m'n gemak gewinkeld.
- Eerder weggegaan op m'n werk zonder me schuldig te voelen.
- Gesprek leidinggevende ging ook heel goed.
-Ik lijk voor nu te accepteren dat het soms even wat minder gaat, na een paar flinke stappen vooruit is het niet raar dat het even minder gaat en dan wordt het vast ook wel weer beter :)
- Ik heb gisteren MonChou taart gemaakt :Y)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 09:59

Gefeliciteerd met je verjaardag én je taart, Goldie! *\o/*
Super goed lijstje ook _/-\o_

En Veriye, heel erg netjes, goed gedaan samen! <3

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 12:05

Gefeliciteerd Goldie! Geniet van je taart!

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 12:31

Wat een goede stappen allemaal! Super fijn.

Gefeliciteerd Goldie! Geniet van je taart Y)(^)

Amado7

Berichten: 10736
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-21 15:25

Gefeliciteerd Goldie!

maralyn

Berichten: 10427
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 16:15

Afbeelding

De achtervoeten vandaag zelf gedaan heb. Met pauzes en rek en strek momenten, dat ik voel dat ik er geen spierpijn van ga krijgen.

Dat ik mijn kerel z'n werkbroek pas :')

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 18:37

maralyn +:)+ Top! En super gave foto +:)+

Vandaag trots omdat ik gekookt heb :Y)

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:10

Trots omdat mn vriend en ik een kleine stap naar voren gemaakt hebben. Beide een beperking, dus gaat wat trager. Maar dat maakt niks uit

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 20:27

Stoere foto zo maralyn :Y)

Lekker Safiera :9

Wat goed Miekje23 :)

Bedankt allemaal <3

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik visite heb gehad en ik me nog best wel goed voelde daarna.
En omdat ik niet in paniek ben geraakt toen ik naar stal moest omdat m'n paard met koliek stond en dat ik de dierenarts heb gebeld.
Straks nog even kijken bij der :j

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 20:34

Beterschap voor je paard!

Ik ben trots omdat ik de was heb gevouwen :+