Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 342 van de 500 [ 12495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

 

MarlindeRooz schreef
Overweeg al een tijdje een wake-up light. Maar ik heb geen eens een nachtkastje waar dat ding kan staan. _O-
Same. :') Ik ben zó geen ochtendmens, en al helemaal niet als het zo donker is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:41 



 
Profiel   

Oh ik word uit mezelf om 8uur wakker altijd. Maar leek me wel handig met in slaap vallen en als ik nog eerder op moet staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:42 



 

MarlindeRooz schreef
Oh ik word uit mezelf om 8uur wakker altijd. Maar leek me wel handig met in slaap vallen en als ik nog eerder op moet staan.



Ik kan echt niet meer zonder _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:43 



 
Profiel   

mala26 schreef
Frustratie van vandaag was oppaskind die zijn zin niet krijgt maar gewoon gaat bijten. Echt gewoon niet he.

Dat hebben ze bij mij opgelost door terug te bijten. :') :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:43 



 

De tape op mijn knie :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:45 



 
Profiel   

Marcella schreef
mala26 schreef
Frustratie van vandaag was oppaskind die zijn zin niet krijgt maar gewoon gaat bijten. Echt gewoon niet he.

Dat hebben ze bij mij opgelost door terug te bijten. :') :Y)


Hahahaha. Zo heb ik dat jaren geleden bij mijn buurjongetje ook zo op gelost. Nooit meer een probleem geweest.
Maar denk niet dat deze ouders dat waarderen. Heb hem maar op de trap gezet. Toen begon ie met huilen want hij vond niet dat ie stout was geweest..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:52 



 

MarlindeRooz schreef
Oh ik word uit mezelf om 8uur wakker altijd. Maar leek me wel handig met in slaap vallen en als ik nog eerder op moet staan.
Ik word wel wakker, maar ik word beduidend lekkerder wakker met wat licht. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:02 



 
Profiel   

Koortslip :n ;(
Ben aan het bidden dat die morgen minder erg is

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 23:41 



 

Moet zo naar m'n werk. Maar heb zo'n spierpijn gister 166 pakketen gesjouwd 4 keer in handen gehad ofzo. Zwaar lag verkeerd in m'n bus. Hopelijk gaat het vandaag beter. Afgelopen nacht zonder pauze 11 uur gemaakt. Das wel weer bijna 200 euro maar okay.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 00:04 



 
Profiel   

Dat ik op de weegschaal zag dat ik toch echt een dikke zes kilo af moet vallen om terug op normaal gewicht te komen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 01:21 



 

Mijn wekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 07:21 



 
Profiel   

De wekker die gaat na een zeer slechte nacht. En dat ik een bericht heb dat zoon vandaag niet naar school mag. Dan had de wekker dus ook niet hoeven gaan. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 07:36 



 
Profiel   

Dat het niet sociaal geaccepteerd wordt om de hele dag met een deken om je heen te lopen.

Ik denk dat ik mijn bed mis :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 08:02 



 
Profiel   

Heb het nu al ijskoud en dan gaan mensen zeggen het moet nog winter worden, het is niet eens koud. Ok kan het toch koud hebben nu al :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 08:22 



 
Profiel   

Senseo laten lopen zonder een mok eronder te zetten |o
Ik ben nog niet wakker

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 09:08 



 
Profiel   

Slecht geslapen :O

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 09:18 



 
Profiel   

Dat ik net een SMS kreeg dat er een schuld van 4634 euro openstaat die na meerdere aanmaningen verstuurd te hebben nog niet betaald was en dat er vandaag 26 november een gerechtsdeurwaarder voor de deur zou staan.

Tot zover schrok ik mij in eerste instantie het apezuur... tot ik zag dat ik op een link moest klikken.
Adem uit en delete >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 09:32 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Dat ik net een SMS kreeg dat er een schuld van 4634 euro openstaat die na meerdere aanmaningen verstuurd te hebben nog niet betaald was en dat er vandaag 26 november een gerechtsdeurwaarder voor de deur zou staan.

Tot zover schrok ik mij in eerste instantie het apezuur... tot ik zag dat ik op een link moest klikken.
Adem uit en delete >;)


Same same! Ook vanochtend trouwens. En exact dezelfde reactie haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 09:37 



 
Profiel   

Aan een doorkomende verstandskies, die niet gaat passen, en nu dan dus een hele dikke wang & kaak.

Slikken is moeilijk, alles doet non stop zeer en ik kan pas morgen terecht bij de tandarts ;(

Maar als hij eruit moet dan wordt het waarschijnlijk kaakchirurg en dan duurt het allemaal nog langer ben ik bang, hopelijk kan de tandarts zelf wat doen! Maar gezien het de onderkaak is,en hij nog niet helemaal door is vrees ik er voor.

Ach, dan maar om de paar uur 1000 mg paracetamol nemen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 09:42 



 
Profiel   

Dat ik nog in bed lig... en eigenlijk heb ik over een klein kwartier online les :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 09:42 



 
Profiel   

LoveBodin schreef
Ineke2 schreef
Dat ik net een SMS kreeg dat er een schuld van 4634 euro openstaat die na meerdere aanmaningen verstuurd te hebben nog niet betaald was en dat er vandaag 26 november een gerechtsdeurwaarder voor de deur zou staan.

Tot zover schrok ik mij in eerste instantie het apezuur... tot ik zag dat ik op een link moest klikken.
Adem uit en delete >;)


Same same! Ook vanochtend trouwens. En exact dezelfde reactie haha.

Haha SMS bom in de hoop dat iemand intrapt. Stelletje eikels die dat versturen! -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 09:50 



 
Profiel   

Dat mijn begeleider van school die naam niet zou mogen dragen. Elke keer als mail krijg ik een mail terug zonder antwoord met "bel me maar", bel ik en dan neemt ze niet op 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 10:30 



 
Profiel   

Oh man zo herkenbaar. Heb nu een opdrachtgever die zegt "als je iets moet weten gewoon bellen". Neemt echt nóóit de telefoon op, belt niet terug als ik zijn voicemail inspreek, antwoordt niet op mails en ook niet op appjes. Heb er echt spijt van dat ik contactpersoon ben geworden bij dit project. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 10:31 



 
Profiel   

Zit weer te tollen achter mijn computer. Ik wil zo graag meedoen met het college maar van al die camerabeelden word ik zo dizzy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 10:33 



 

Dat m'n hele scheenbenen onder de blauwe plekken zitten. Ach ja doe tenminste leuk werk.

Ohh en alle jongetjes die met me lopen te flirten Hahahah geniaal als we aan de band staan. 1tje waarvan ik weet dat ie me ziet zitten ging een collie voor mijn kant zeg maar aan mij geven, maar niet gelijk loslaten nee even sarren. En m'n buurman (die ook m'n route heeft gereden) ging me zo heel subtiel bij m'n schouders pakken van moet er langs.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 10:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 342 van de 500 [ 12495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen