Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 10:45

Wakker geworden met pijn in mijn knie.

En ik eigenlijk niks snap van de uitleg gisteren over mijn ogen. Wat ik wel snapte is dat ik geen bril krijg, want heb te weinig afwijking. En normaal heb je 200% focus en ik heb maar 100% focus.

En vrees voor de uitslag van uitgebreid glaucoom onderzoek.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 10:45

denisesilver schreef:
Dat mijn begeleider van school die naam niet zou mogen dragen. Elke keer als mail krijg ik een mail terug zonder antwoord met "bel me maar", bel ik en dan neemt ze niet op 8)7

Daar zou ik ook wel klaar mee zijn en terugmailen met: Ik wil graag antwoord per mail, je neemt de telefoon niet op als ik bel dus dat schiet niet erg op.
Als je druk bent, geef dan een tijdstip aan waartussen ik je kan bereiken.

Bvd

Of zoiets

Sanniejtjuh

Berichten: 1215
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 11:29

denisesilver schreef:
Dat ik op de weegschaal zag dat ik toch echt een dikke zes kilo af moet vallen om terug op normaal gewicht te komen :(


Ik zal je troosten bij mij is het 25 kg :') :Y)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 11:32

Oplossing: niet op de weegschaal gaan staan.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 11:44

Tot iets meer dan een anderhalf uur geleden was alles prima. Precies toen ik in de auto wilde stappen om ergens anders heen te gaan kreeg ik een belletje van een collega dat wij ingepland stonden en wanneer ik van plan was om aan te komen. Eerlijk gezegd dat het eigenlijk niet mijn plan was om te komen vandaag en dat ik niks terug had gehoord van wat ze van me wilde. Toch mn zooi maar gepakt en die kant op gegaan. Mogelijk onderweg geflitst, en een telefoontje van mijn baas gehad over wat er precies mis was gegaan.
Ugh, ik had gewoon in winterslaap moeten gaan |o

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:07

Ineke2 schreef:
denisesilver schreef:
Dat mijn begeleider van school die naam niet zou mogen dragen. Elke keer als mail krijg ik een mail terug zonder antwoord met "bel me maar", bel ik en dan neemt ze niet op 8)7

Daar zou ik ook wel klaar mee zijn en terugmailen met: Ik wil graag antwoord per mail, je neemt de telefoon niet op als ik bel dus dat schiet niet erg op.
Als je druk bent, geef dan een tijdstip aan waartussen ik je kan bereiken.

Bvd

Of zoiets

Heb terug gemaild met de vraag of zij überhaupt mijn begeleider wel was :')
(Iets te passief agressief? :+ )

@Sannietje en MarlindeRooz, normaal ben ik echt van F*** diet culture etc. totdat het op mezelf aan komt :+
Baal er wel erg van streef gewicht ligt nog lager (onhaalbaar eigenlijk), maar ik ben nu dus zes kilo voorbij mijn 'normaalgewicht'. Moet zeggen dat ik gewoon geen tijd heb om te sporten of überhaupt iets actiefs te doen, dus gek is het natuurlijk niet.

Nog een irritatiefactortje; mensen die denken dat mijn paard zo simpel te rijden is en wel drie uur op een dag kan lopen, hoor.
Uuuuhm nee? Hij is heel braaf, maar dat betekend niet dat het zo'n simpele doos is. En wie gaat er nou twee keer op een dag intensief met zo'n beest trainen (wie heeft er de tijd voor :+ )

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:08

Steeph schreef:
Tot iets meer dan een anderhalf uur geleden was alles prima. Precies toen ik in de auto wilde stappen om ergens anders heen te gaan kreeg ik een belletje van een collega dat wij ingepland stonden en wanneer ik van plan was om aan te komen. Eerlijk gezegd dat het eigenlijk niet mijn plan was om te komen vandaag en dat ik niks terug had gehoord van wat ze van me wilde. Toch mn zooi maar gepakt en die kant op gegaan. Mogelijk onderweg geflitst, en een telefoontje van mijn baas gehad over wat er precies mis was gegaan.
Ugh, ik had gewoon in winterslaap moeten gaan |o

Niet fijn wakker worden, succes vandaag :(:)

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:19

Afbeelding
Dit,en een wei met genoeg gras.

Kairos
Berichten: 2712
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:42

Klanten die elkaar zonder reden uitschelden. Ik stond echt te kijken van wat gebeurd hier nou?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:44

Dat ik het koudere maar zonnigere weer echt fijn vind maar mijn lijf niet. Meteen weer een stuk meer pijn dan het afgelopen 3 kwart jaar.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:45

denisesilver schreef:
[
Heb terug gemaild met de vraag of zij überhaupt mijn begeleider wel was :')
(Iets te passief agressief? :+ )

Oei, ik ben benieuwd naar het antwoord. Zou het zelf niet zo waarderen van een student O:)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:46

denisesilver schreef:
Steeph schreef:
Tot iets meer dan een anderhalf uur geleden was alles prima. Precies toen ik in de auto wilde stappen om ergens anders heen te gaan kreeg ik een belletje van een collega dat wij ingepland stonden en wanneer ik van plan was om aan te komen. Eerlijk gezegd dat het eigenlijk niet mijn plan was om te komen vandaag en dat ik niks terug had gehoord van wat ze van me wilde. Toch mn zooi maar gepakt en die kant op gegaan. Mogelijk onderweg geflitst, en een telefoontje van mijn baas gehad over wat er precies mis was gegaan.
Ugh, ik had gewoon in winterslaap moeten gaan |o

Niet fijn wakker worden, succes vandaag :(:)

Nee, prettig is anders inderdaad. Gelukkig was ik al wel wakker. Maar nu de volgende irritatie, ik ben al klaar met wat er van me verwacht werd :roll: halsoverkop een uur in de auto gezeten zodat ik hier op tijd zou zijn, ben ik gewoon met twee uurtjes klaar omdat ze de rest zelf al heeft gedaan. Zucht. Nu naar huis? Ik weet het niet. Zou wel een hoop schelen met de spits...

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:46

Britta31 schreef:
[ [url=m/PG35sK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit,en een wei met genoeg gras.


Het gras is altijd groener...enz :D

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:03

Magnetron besluit er mee op te houden. Thanks vriend.

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:13

Loeky01 schreef:
Magnetron besluit er mee op te houden. Thanks vriend.

Het gaat je magnetron niet redden, maar kleine troost over 2 dagen is black friday en veel winkels hebben nu al leuke kortingen. Als je hem dan toch moet vervangen, dan liefst met zoveel mogelijk korting niet waar :knuffel:

Foaly

Berichten: 4857
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:17

Een facebookgroep met achterlijk lief taalgebruik en 126 miljoen smileys in elk bericht. Het is een leuke groep, daar niet van, maar ik wordt helemaal naar van de geforceerde vrolijkheid _O-

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:19

Ineke2 schreef:
denisesilver schreef:
[
Heb terug gemaild met de vraag of zij überhaupt mijn begeleider wel was :')
(Iets te passief agressief? :+ )

Oei, ik ben benieuwd naar het antwoord. Zou het zelf niet zo waarderen van een student O:)

Heb het wel wat vriendelijker gebracht hoor O:)

@Steeph, oh fijn. Not. Het wordt zo'n dag voor je, denk ik. Sterkte!

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:36

Dat de studievereniging van de hogeschool waar ik nu al twee jaar niet meer op zit, mij blijkbaar niet als lid heeft uitgeschreven terwijl ik dit wel heb gedaan en er vandaag ineens lidmaatschapskosten zijn afgeschreven van mijn rekening terwijl ik in de veronderstelling was geen lid meer te zijn, gezien ik mij na mijn jaar op die school ook bij de vereniging heb uitgeschreven. Heb vorig jaar ook niets hoeven betalen qua lidmaatschap dus was compleet verrast toen ik de factuur gemaild kreeg en het bedrag werd afgeschreven.
Ik ontvang geen nieuwsbrieven, mededelingen etc, maar blijk dus nog steeds ingeschreven te staan als lid.
Heb wel meteen contact opgenomen en ik word nu nog een keer uitgeschreven en hopelijk is het nu dan eindelijk goed :+

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:08

Marcella schreef:
Wakker geworden met pijn in mijn knie.

En ik eigenlijk niks snap van de uitleg gisteren over mijn ogen. Wat ik wel snapte is dat ik geen bril krijg, want heb te weinig afwijking. En normaal heb je 200% focus en ik heb maar 100% focus.

En vrees voor de uitslag van uitgebreid glaucoom onderzoek.


met twee ogen heb je 200% focus. dus 100 per oog. het kan zijn dat beide ogen 50% focus hebben.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:27

Mijn man die zo zeker wist dat alles wat we bij de Ikea moesten hebben in 1 auto zou passen, met mij erbij. Guess what? Hij mag op en neer rijden om me op te halen. Ik vertik het met het ov terug te gaan omdat hij verkeerd gekeken heeft, zeker omdat op en neer rijden sneller is. Maar ik werd wel even boos toen hij vroeg of ik mijn ov kaart bij me had.

fjordjes

Berichten: 12033
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:41

Ergernis 1, pakketje zou gisteren komen maar de dag/tijd werd veranderd in vandaag. Kijk ik vanmorgen om te zien hoe laat pakketje komt, zit dat pakket nog in het sorteerproces en is er nog geen tijd/datum bekend...

Ergernis 2, alweer over een pakket. Ik moest iets terugsturen naar een webshop omdat het me niet beviel. Moest zelf de kosten daarvan betalen dus etiket aangemaakt via postnl. Pakket weegt 4,9 kg, misschien met verpakking 5 kg of iets meer dus gekozen voor verzending tot 10 kg. De maximale afmetingen daarvan mogen zijn 100x50x50 (en ik ga van lxbxh uit, kon het niet vinden op de site) de afmetingen van m'n pakket zijn 87x45x20 ongeveer. Heb ik een mail gehad dat ik te weinig betaald zou hebben voor de verzending, pakket is al wel bezorgd. Vind het een beetje vreemd, wil best bijbetalen maar het valt allemaal binnen de afmetingen...

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:49

Dag drie van hoofdpijn...

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:50

Merileth schreef:
Mijn man die zo zeker wist dat alles wat we bij de Ikea moesten hebben in 1 auto zou passen, met mij erbij. Guess what? Hij mag op en neer rijden om me op te halen. Ik vertik het met het ov terug te gaan omdat hij verkeerd gekeken heeft, zeker omdat op en neer rijden sneller is. Maar ik werd wel even boos toen hij vroeg of ik mijn ov kaart bij me had.

Ik had mijn vriend laten staan, kijk maar hoe je thuis komt :')

Ook hier pakket-ergernis. Hij staat al dagen op "morgen tussen half 1 en half 4", maar het pakket is überhaupt nog niet door PostNL ontvangen zegt de app.

Als de maat niet goed blijkt wil ik het ruilen, was met Black Friday flink afgeprijsd dus ik ben bang dat het straks is uitverkocht als het nog veel langer duurt -O-

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:23

black_kelpie schreef:
Merileth schreef:
Mijn man die zo zeker wist dat alles wat we bij de Ikea moesten hebben in 1 auto zou passen, met mij erbij. Guess what? Hij mag op en neer rijden om me op te halen. Ik vertik het met het ov terug te gaan omdat hij verkeerd gekeken heeft, zeker omdat op en neer rijden sneller is. Maar ik werd wel even boos toen hij vroeg of ik mijn ov kaart bij me had.

Ik had mijn vriend laten staan, kijk maar hoe je thuis komt :')


Onderweg terug in de auto bedacht ik me dat ik hem ook prima met ov terug had kunnen sturen. Maar ik was vanochtend al op pad geweest (telefoon die ik op het oog had is nu het goedkoopst in 5 maanden volgens tweakers, dus ik vond dat het tijd was om hem nu toch te gaan halen, en moest bij het kruidvat echt een paar dingen hebben), en dan ikea door, dus ik zat al aardig hoog qua prikkels en vond vooral dat hij verkeerd gekeken had, dus dat hij dan ook maar mij mocht ophalen weer.

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 17:25

CaptainJS schreef:
Marcella schreef:
Wakker geworden met pijn in mijn knie.

En ik eigenlijk niks snap van de uitleg gisteren over mijn ogen. Wat ik wel snapte is dat ik geen bril krijg, want heb te weinig afwijking. En normaal heb je 200% focus en ik heb maar 100% focus.

En vrees voor de uitslag van uitgebreid glaucoom onderzoek.


met twee ogen heb je 200% focus. dus 100 per oog. het kan zijn dat beide ogen 50% focus hebben.

Ah zou ze het zo bedoelen. Bril was in ieder geval geen oplossing ogen worden snel moe.

Aan het verrekken van de pijn (andere knie/rug/nek).