Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 20:08

Dat de AH blijkbaar niet meer die grote AH basic zakken met krakelingen verkoopt? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 20:11

[naam] schreef:
Mijn paard dat zijn nieuwe voer niet lust. Geeft niet en is ook wennen, maar hoop wel dat ie het op den duur gewoon gaat eten. Het ruikt naar vegetarische rookworst dus ik snap hem wel. :=


Dit neem ik terug. Hij lust het nu wel als een hele waterige slobber. <3 Nieuwe ergernis: hij wil het alleen als ik het vast houd. Spettert natuurlijk alle kanten op (leuk hè baas, kijk wat ik kan!). Dus nu zit ik onder. :')

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:11

Croo schreef:
Elitedeux schreef:
Dat de site van ons kwaliteitssysteem eraf ligt en ik nog hard aan de slag moet voor een naderende audit -O-


Ik moet bij deze woorden meteen denken aan de voedselproductie. Of werken ze in meerdere sectoren met kwaliteitssystemen en audits?

Ziekenhuizen

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:11

Hondeneigenaar die zijn deur wagenwijd open had staan, een aanhanger aan het aankoppelen was en zijn hond liep heerlijk over de straat en kwam gezellig buurten bij mijn jongste hond. Die was er echter niet van gediend :Y) Godzijdank droop die af na een duidelijke snauw.

Houdtochfreakingjehondbijjever()##@)#$(* :l

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:18

Nou dat ja. Ik stond bij de dierenarts, en een rothondje liep telkens naar ons pup agressief te blaffen. "dat doet ie noooooooooit". Vervolgens bleef die blaffen toen wij bij de parkeerplaats stonden := voed je hond gewoon op man. K*t Chico.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:26

Nayomie schreef:
Nou dat ja. Ik stond bij de dierenarts, en een rothondje liep telkens naar ons pup agressief te blaffen. "dat doet ie noooooooooit". Vervolgens bleef die blaffen toen wij bij de parkeerplaats stonden := voed je hond gewoon op man. K*t Chico.


Ik schrik ook wel eens als mijn dame meent van zich te laten horen, maar als dat niet nodig is dan wordt het ook direct gecorrigeerd. Ik kan me zó boos maken om hondeneigenaren die het allemaal maar negeren :Y) Precies ... voed je hond op!

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:31

xDenies schreef:
Nayomie schreef:
Nou dat ja. Ik stond bij de dierenarts, en een rothondje liep telkens naar ons pup agressief te blaffen. "dat doet ie noooooooooit". Vervolgens bleef die blaffen toen wij bij de parkeerplaats stonden := voed je hond gewoon op man. K*t Chico.


Ik schrik ook wel eens als mijn dame meent van zich te laten horen, maar als dat niet nodig is dan wordt het ook direct gecorrigeerd. Ik kan me zó boos maken om hondeneigenaren die het allemaal maar negeren :Y) Precies ... voed je hond op!

Nja ze probeerde te corrigeren: "kom maar op de bank Chico" "Chico, niet doen hoor" "stop daar eens mee Chico, hahaha" "Chico is lekker eigenwijs". Nee je hond is gewoon niet opgevoed en moet niet naar een pup blaffen. Achja, hondje bleef blaffen en eigenares, typerend persoon zoals je in de films kent bij die pomeraantjes, ging lekker op de telefoon prutsen. :=

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:41

Hier nog een honden-ergernis.
Ik kwam in het bos (met aanlijnplicht!) een hondenuitlaatservice tegen met zo'n 10 honden, terwijl ik mijn hond uitliet. Al die honden liepen natuurlijk los en mijn hond is niet altijd even lief tegen andere honden, zeker niet als het om zo'n grote groep gaat. Dus ik vroeg op een serieuze toon: 'meneer, kunt u uw honden even aanlijnen zodat ik er even langs kan?' (Natuurlijk had ik niet echt verwacht dat dat hem zou lukken _O- ) en daar ging hij hoor.. Bello hier! Diesel blijven staan, Luna ook hierkomen, nee Bello hierblijven! Diesel kom terugggg! BELLO HIERRRRR! En ondertussen begonnen er ook nog een paar honden van hem tegen elkaar te blaffen en grommen. Na 10 minuten zaten er pas drie aan de lijn.
Uiteindelijk heb ik maar aangeboden om een andere route te nemen, het schaamrood stond inmiddels op z'n kaken. Ik hoop dat hij in het vervolg wegblijft uit het aanlijngebied.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:03

Een knaagdier naast me.

vikawiek

Berichten: 1503
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:05

Dat leuke mannen kleding echt onvindbaar is, en is er wat leuks dan is het niet in mijn maat -O-

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:06

Dat ik dit topic weer voorbij zie komen :(
Sorry, maar sinds ik deze ben gaan negeren merk ik dat ik mijn negatieve gedachten veel makkelijker kan ombuigen naar positieve gedachten waardoor ik een stuk vrolijker in het leven sta.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:09

Dorus schreef:
Dat ik dit topic weer voorbij zie komen :(
Sorry, maar sinds ik deze ben gaan negeren merk ik dat ik mijn negatieve gedachten veel makkelijker kan ombuigen naar positieve gedachten waardoor ik een stuk vrolijker in het leven sta.


Bijzondere post dit :')

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:12

Aan het behang in de hal. Dacht even in een paar uurtjes het eraf te stomen. Nou, vergeet het maar. Wat een rotspul. Lijkt wel drie lagen, en alleen de tweede laag laat redelijk eenvoudig los.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:19

Helaas afgewezen na mijn sollicitatiegesprek, echt balen. :n

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:06

Aan de watermeloen die ik net open sneed.
Blijkbaar van buiten goed maar van binnen helemaal water :')
Dat was een ontploffing

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:10

Iemand hier in de buurt heeft een dalmatiër. Ik heb een jeugd trauma aan dalmatiërs... Avond wandeling was gelijk minder ontspannen toen hij vrolijk om een knuffel kwam vragen.

Elitedeux

Berichten: 691
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:20

Croo schreef:
Elitedeux schreef:
Dat de site van ons kwaliteitssysteem eraf ligt en ik nog hard aan de slag moet voor een naderende audit -O-


Ik moet bij deze woorden meteen denken aan de voedselproductie. Of werken ze in meerdere sectoren met kwaliteitssystemen en audits?


Voedselproductie inderdaad! Volgens mij gaan ze ook wel met audits te werk in bijv de farmaceutische industrie.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:22

Aan een dochter die niet wil slapen |o

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 00:01

Stomme stomme klanten die helemaal boos worden toen ik om een id vroeg.

"Mevrouw mag ik uw ID zien?"

(Mevrouw in kwestie was pas 19 dus was ook geen gevalletje van dat ik slecht leeftijd kan schatten)

Ik werd uiteraard uitgescholden, ze zouden met mijn baas gaan praten. "Ja ik kom hier altijd en niemand vraagt ernaar!!!!!!"

(Uhm ja dat is waarom we alweer een waarschuwing van de gemeente hebben gekregen vorige week).

Ik doe gewoon mijn werk hoor. Niemand nam het voor me op natuurlijk. En moest nog netjes blijven glimlachen en fijn weekend toe wensen ook terwijl ze me voor alles en nog wat uitscholden
"K*nker prutsmuts"

"Fijne avond mevrouw"

:') :')

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 00:13

Lestrange01 schreef:
Stomme stomme klanten die helemaal boos worden toen ik om een id vroeg.

"Mevrouw mag ik uw ID zien?"

(Mevrouw in kwestie was pas 19 dus was ook geen gevalletje van dat ik slecht leeftijd kan schatten)

Ik werd uiteraard uitgescholden, ze zouden met mijn baas gaan praten. "Ja ik kom hier altijd en niemand vraagt ernaar!!!!!!"

(Uhm ja dat is waarom we alweer een waarschuwing van de gemeente hebben gekregen vorige week).

Ik doe gewoon mijn werk hoor. Niemand nam het voor me op natuurlijk. En moest nog netjes blijven glimlachen en fijn weekend toe wensen ook terwijl ze me voor alles en nog wat uitscholden
"K*nker prutsmuts"

"Fijne avond mevrouw"

:') :')


Like whut :') als je 19 bent is het toch geen enkel probleem als je je id moet laten zien, je kan de drank/tabak dan gewoon kopen :')

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 00:57

Jemig hè ik ben 38 en moet mijn ID nog wel eens laten zien als ik drank koop in de supermarkt :+

Als jij mijn ID wil zien laat ik hem gewoon zien, boeiend... Pff wat een drama maken mensen er toch van voor niks.
Het meisje ( ja ik vind 19 niet volwassen, zeker niet als je respectloos bent naar mensen die gewoon hun werk doen) moet nog veel leren in het leven zal ik maar zeggen. Daarnaast mag ze toch legaal drank of rookwaar kopen, doe dan toch niet zo moeilijk. :roll:

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 01:27

En zo’n meisje mag nog stemmen ook :x

Echt belachelijk dat mensen zo achterlijk reageren. Hoorde van mijn kapster dat ze in de salon ook geregeld uitgescholden worden als ze om NAW gegevens vragen. Dat is hier gewoon een eis vd overheid ivm Corona tracering (mocht het nodig zijn). Prima dat je het daar niet mee eens bent, maar om dat de kapster de huid vol te schelden vind ik echt belachelijk. Die doet ook maar wat haar gezegd wordt.

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 01:45

Lestrange01 schreef:
Stomme stomme klanten die helemaal boos worden toen ik om een id vroeg.

"Mevrouw mag ik uw ID zien?"

(Mevrouw in kwestie was pas 19 dus was ook geen gevalletje van dat ik slecht leeftijd kan schatten)

Ik werd uiteraard uitgescholden, ze zouden met mijn baas gaan praten. "Ja ik kom hier altijd en niemand vraagt ernaar!!!!!!"

(Uhm ja dat is waarom we alweer een waarschuwing van de gemeente hebben gekregen vorige week).

Ik doe gewoon mijn werk hoor. Niemand nam het voor me op natuurlijk. En moest nog netjes blijven glimlachen en fijn weekend toe wensen ook terwijl ze me voor alles en nog wat uitscholden
"K*nker prutsmuts"

"Fijne avond mevrouw"

:') :')


Jezus, je bent tot 25 verplicht om je id te laten zien. Ik moet het ook wel eens met mijn 27 :') Maarja bewijs dan maar dat je ouder bent dan 25.

Over corona regels, er zat hier net iemand in het café drama te maken omdat hij bij binnenkomst zijn handen niet wou ontsmetten.

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 01:48

Als ze mij ooit nog eens om mijn id vragen bij de kassa dan ga ik juichen denk ik :')

Nyaleti

Berichten: 6230
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 02:30

Dat ik m'n haar beu ben, ofja m'n kapsel dan :+ maar het is zo dun dat korter ook niet leuk is, pony gaan we helemaal niet doen en zat er aan te denken om het paars te verven maar dan ben je weer zo lang mee bezig omdat het daarna mooi te houden.
Oh en dat kapster überhaupt zo duur zijn geworden en je eigenlijk nergens meer zo naar binnen kan lopen zonder een afspraak te maken.