Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 08:56

Mensen op de weg die in de stress schieten van een beetje mist. Niet remmen jongens, hooguit gas los. En voor 20 meter een beetje mist waarbij je je voorganger nog prima kan zien, vind de persoon achter je het prettig om niet verblind te worden door je mistlamp. BVD.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 09:00

Aan het zand in de schoenen van mijn zoon uit de zandbak van school.
Een keer vind ik niet erg, maar elke dag 200 gram zand vind ik overdreven..

Ik heb het nu al een aantal keer aangegeven en het gebeurd nu nog steeds, dus heb het vanmorgen in een zakje gedaan en mee terug gegeven :')

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 09:41

Van die mensen die hun eigen hond zat zijn midden in de nacht en vervolgens de hond maar naar buiten doen en dat het blaforkest daar verder gaat. Daar ging mijn nachtrust. -O-

luuntje

Berichten: 13984
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 10:17

Roos is school vast blij mee, zakje zand. *\o/*

Honden die in de nacht blaffen zou ik de politie voor bellen.
Dat is geluidsoverlast.

Fearn

Berichten: 4769
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 11:11

Dat er een klusjesman in het huis boven mij nonstop in de muren gaat lopen boren, terwijl ik net een hele heftige migraine aanval heb gehad :(

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 11:35

Geen irritatie, maar veel erger: #ikdoenietmeermee

|o
Ik denk dat ik mezelf maar levend laat begraven. Hier wil ik niet mee in één land wonen.

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 11:37

Steeph schreef:
Geen irritatie, maar veel erger: #ikdoenietmeermee

|o
Ik denk dat ik mezelf maar levend laat begraven. Hier wil ik niet mee in één land wonen.


Dit dus, echt WTF! Het is niet echt een optie om niet mee te doen. Daarnaast hebben de BN’ers een groot bereik :\

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 11:40

luuntje schreef:
Roos is school vast blij mee, zakje zand. *\o/*

Honden die in de nacht blaffen zou ik de politie voor bellen.
Dat is geluidsoverlast.

Ben alleen bang dat de politie niet daarvoor komt. Laatst snachts enorme knallen waar de hele stad wakker van werd, politie: "we hebben het gehoord, we weten niet wat het is" :') En hier gaat elke nacht iemand aan het werk met een getunede auto, tsja ook overlast, maar het is niet anders. Maar goed, ik vermoed zo nog maar eens dat die hond niet lang blijft. Vrouw wilde een hond, maar geen cursus doen want "hij heeft er vandaag geen zin in", man wilde geen hond en is er zat van nu :') ergens vind ik het wel komisch. Meneer hoor ik telkens "nee Tommie" of "stil Tommie" zeggen, ook in de slaapkamer. Moet er ergens wel om lachen, hoop alleen niet dat Zhiva die taferelen meeneemt, ze hoort het wel en kijkt er ook naar.

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 11:59

Steeph schreef:
Geen irritatie, maar veel erger: #ikdoenietmeermee

|o
Ik denk dat ik mezelf maar levend laat begraven. Hier wil ik niet mee in één land wonen.

Nou echt! Ik vind dat ze hier een boete voor moeten krijgen....

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:03

Flying_Angel schreef:
Steeph schreef:
Geen irritatie, maar veel erger: #ikdoenietmeermee

|o
Ik denk dat ik mezelf maar levend laat begraven. Hier wil ik niet mee in één land wonen.


Dit dus, echt WTF! Het is niet echt een optie om niet mee te doen. Daarnaast hebben de BN’ers een groot bereik :

Ja Pff ik kan me hier ook zo boos om maken :(. Ze hebben geen idee wat ze veroorzaken en hoe veel mensen ze hier mee in gevaar brengen. Zelf waarschijnlijk geen familie/vrienden in de risico groep.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:04

Ik moet echt even doorwerken vandaag, maar mijn concentratie werkt niet echt mee...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41646
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:04

Steeph schreef:
Geen irritatie, maar veel erger: #ikdoenietmeermee

|o
Ik denk dat ik mezelf maar levend laat begraven. Hier wil ik niet mee in één land wonen.

Die heb ik gemist. Waar gaat dat over?

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:12

_San87_ schreef:
Steeph schreef:
Geen irritatie, maar veel erger: #ikdoenietmeermee

|o
Ik denk dat ik mezelf maar levend laat begraven. Hier wil ik niet mee in één land wonen.

Die heb ik gemist. Waar gaat dat over?

Mensen (vooral aangespoord door een aantal BN'ers) die stoppen met het volgen van de corona regels die het kabinet voorlegt omdat ze ze onduidelijk en onnodig vinden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41646
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:25

Loeky01 schreef:
Mensen (vooral aangespoord door een aantal BN'ers) die stoppen met het volgen van de corona regels die het kabinet voorlegt omdat ze ze onduidelijk en onnodig vinden.

Doen ze dan ook niet mee aan de zorg die ze nodig hebben als ze corona krijgen?

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:30

_San87_ schreef:
Loeky01 schreef:
Mensen (vooral aangespoord door een aantal BN'ers) die stoppen met het volgen van de corona regels die het kabinet voorlegt omdat ze ze onduidelijk en onnodig vinden.

Doen ze dan ook niet mee aan de zorg die ze nodig hebben als ze corona krijgen?


Ik vind van niet, als je niet meer mee wil doen, krijg je ook geen zorg als je die nodig hebt. Stelletje imbecielen.

Wennii

Berichten: 2310
Geregistreerd: 29-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:34

Steeph schreef:
Geen irritatie, maar veel erger: #ikdoenietmeermee

|o
Ik denk dat ik mezelf maar levend laat begraven. Hier wil ik niet mee in één land wonen.


Nou inderdaad! Meteen een aantal Dj's ontvolgd op Instagram. ze hadden het er al een tijdje over en nu met dit denk ik echt pffff zo geen zin in.

Ik heb me geergerd aan het feit dat ik een (gelukkig heel kleine) lek in onze voorraadkelder heb ontdekt en alles wat daarin stond nu aan de onderkant onder een lichte schimmellaag zit. RIP laptoptas en andere niet afwasbare dingen. Ik dacht al een tijdje, wat ruikt het hier muffig, maar dacht eigenlijk dat dat door het warme weer kwam, is het eerste jaar dat we hier wonen. Gelukkig lijkt het een kraantje te zijn wat niet helemaal goed afgesloten was, maar toch echt heel erg balen.

En heb me geergerd aan het feit dat ik mijn moeder helemaal in tranen aantrof toen ik mijn dochtertje ging brengen voor de voorschoolse opvang en ik te horen heb gekregen dat zij en mijn vader best wat ruzie hebben de laatste tijd over geld (vader pas met pensioen gegaan en moeten dus op wat dingen bezuinigen en kunnen het maar niet eens worden over hoe dat dan moet, beiden superkoppig natuurlijk).

Mijn dag is dus best wel meh :(

TheNovelist

Berichten: 1509
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:42

Aan dat de dagen zo sloom gaan, ik wil gewoon dat het vrijdag is :o

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 14:05

Het dorp waar ik ben opgegroeid, inmiddels kom ik er amper. Dorp in Friesland, waren nog geen coronagevallen. Kermis en dorpsfeesten moesten hoe dan ook doorgaan. Nu verschillende haardjes met besmettingen :\

swartbeessie

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 14:07

Laarzen bestellen met kanttekening 2 tot 5 werkdagen en dan op werkdag 3 bericht van Agradi krijgen dat je niet een kleine week maar drie MAANDEN mag wachten.
Ik snap dat je issues hebt met de leverancier maar als het uit de VS niet komen had je het al niet op voorraad en had je dat meteen moeten vermelden.

Ook niks geen korting of alternatief bieden. Bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 14:34

Flying_Angel schreef:
Het dorp waar ik ben opgegroeid, inmiddels kom ik er amper. Dorp in Friesland, waren nog geen coronagevallen. Kermis en dorpsfeesten moesten hoe dan ook doorgaan. Nu verschillende haardjes met besmettingen :


Dan ben ik wel benieuwd waar, dan vermijd ik het de komende tije

Veulen84

Berichten: 10881
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 15:02

swartbeessie schreef:
Laarzen bestellen met kanttekening 2 tot 5 werkdagen en dan op werkdag 3 bericht van Agradi krijgen dat je niet een kleine week maar drie MAANDEN mag wachten.
Ik snap dat je issues hebt met de leverancier maar als het uit de VS niet komen had je het al niet op voorraad en had je dat meteen moeten vermelden.

Ook niks geen korting of alternatief bieden. Bah.


Ik snap dat dit vervelend is. Maar dit is nog vervelender voor de bedrijven. Zij/wij willen wel leveren. Maar het wordt gewoon steeds moeilijker. Leer is inmiddels al in de situatie te komen dat het schaars is. Veel leer wordt bewerkt in VS en India. Er wordt tot eind vorige maand dit jaar al ruim 30% minder leer bewerkt. Die daling zet zich gigantisch door en van veel producte lijnen liggen gewoon stil. Ik zie fabrikanten die hun modellen door de helft gooien om voor de populaire modellen maar genoeg te kunnen produceren. Soms krijg je dagen niks binnen en dan ineens een partij, want transport is ook nog eens enorm verstoord.

En het ergste is nog... Het wordt alleen maar erger want we kunnen ons gewoon niet aan de regels houden.

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 15:03

swartbeessie schreef:
Laarzen bestellen met kanttekening 2 tot 5 werkdagen en dan op werkdag 3 bericht van Agradi krijgen dat je niet een kleine week maar drie MAANDEN mag wachten.
Ik snap dat je issues hebt met de leverancier maar als het uit de VS niet komen had je het al niet op voorraad en had je dat meteen moeten vermelden.

Ook niks geen korting of alternatief bieden. Bah.


Typisch Agradi helaas :(

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 15:19

Ik ben ook niet bang voor corona.
Kan me dus wel vinden in wat ze zeggen.
Het verschil alleen is wel dat ik rekening houd met anderen dat scheelt.

Erger mij aan mijn eigen luiheid :')

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 15:25

Thuissituatie. Ik wil weg hier en het liefste gisteren...

Zertab

Berichten: 12257
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 15:25

LukieBradley schreef:
Ik ben ook niet bang voor corona.
Kan me dus wel vinden in wat ze zeggen.
Het verschil alleen is wel dat ik rekening houd met anderen dat scheelt.


Dit. En vanwege mijn functie heb ik ook de verantwoordelijkheid om mij eraan te houden.