Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 25 [ 620 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Van de Randstad naar Drenthe verhuizen?

 
Profiel   

Hallo,

Wij zitten er heel erg over te denken om van de Randstad naar Drenthe te verhuizen. Wij gaan er elk jaar wel heen en voelen ons fijn daar. Hebben jullie hier ervaringen mee? Wij hebben een zoon van 11 jaar. We willen graag meer vrijheid en rust om ons heen.
Wat zijn de grootste verschillen en veranderingen? Waar moeten we aan denken wat tegen kan vallen etc?

Bedankt alvast!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-20 10:33 



 
Profiel   

Ik heb er geen ervaring mee, woon al mijn hele leven in Drenthe (en Groningen).

Ik zou goed uitzoeken waar in Drenthe je wilt wonen. Er zijn in Drenthe toch ook wel veel verschillen. En tsja verder kan ik Drenthe alleen maar aanraden uiteraard. Prachtige provincie en een stuk rustiger dan de randstad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-20 10:35 



 
Profiel   

Cultuurshock. Dat wel, maar wel inderdaad heel veel rust en ruimte in drenthe. Mensen hebben nog goed vertrouwen in elkaar over het algemeen. De beste deals haal je in die bovenste drie provincies. Zowel qua huizen als qua spullen van bv marktplaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-20 10:40 



 
Profiel   

Drenthe is geen compleet ander land he :'). Anderhalf uur tuffen vanuit de randstad en je bent er al.

Wat Miccamaaike zegt, orienteer je op de verschillende regio's. Wil je meer richting Groningen, meer richting het zuiden of juist tegen de Duitse grens aan, want dat kan nog wel verschil maken. Verder niet vergeten dat een vakantiegevoel heel iets anders is dan er daadwerkelijk wonen.

Maar laat je verder vooral niet tegenhouden, want het is inderdaad een mooie provincie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-20 10:42 



 
Profiel