Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N4N4
Berichten: 1108
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:01

Wat ontzettend heftig Candalisa , heel veel sterkte Y;(

Dikke virtuele knuffel voor jou en iedereen die er 1 kan gebruiken .

Wpaard

Berichten: 469
Geregistreerd: 08-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 22:52

Afbeelding

Komt altijd weer hard aan met de feestdagen..

Zebrastreep

Berichten: 9747
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 22:59

Wpaard schreef:
[ [url=m/6fifmz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Komt altijd weer hard aan met de feestdagen..


:(:)

Dit is voor ons ook het eerste jaar dat mijn oma er niet meer bij is. Denk dat het morgen vooral wat raar is. Ook al heb ik heel veel vrede ermee dat ze er niet meer is want het kon echt niet meer ze was helemaal op.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 07:27

Dikke knuffel, onze tweede kerst zonder mam.

Anoniem

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 08:37

Veel sterkte iedereen Y;(

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 11:06

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft :(:)

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 00:47

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft.

Hier is het een jaar geleden dat m’n wereld instortte, vorig jaar op 28 december de afspraak bij de dierenarts waaruit bleek dat we nog maar 1 ding voor m’n lieve Kenny konden doen.

Alle laatste keren zijn al een jaar geleden…
Morgen de dag dat hij is ingeslapen. Voel nu al dat dat echt een rot dag gaat worden… waar ik al bang voor was.
Gelukkig heel de dag thuis met m’n vriend & gaan ook echt helemaal niks doen

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-21 01:05

Sterkte allemaal! :(:)

Ik mis mijn overleden honden nog zo erg... ook al is het al meer dan een jaar geleden. |(

N4N4
Berichten: 1108
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:10

Sterkte morgen Jessica ,
Het is op 12-9-2018 al 3 jaar geleden dat ik mijn soulmate paard heb moeten laten gaan .. die datum blijft pijnlijk ..

Snippergroen

Berichten: 6679
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:18

Zojuist gehoord dat de hond van mijn ouders vrijdag ingeslapen wordt :( Hij zou volgende week 16 worden en is echt op. Het is goed zo, maar zoiets blijft echt verschrikkelijk. Dieren zijn fantastisch, tot je er eentje verliest. Rot afsluiting van het jaar Y;(

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:53

Snippergroen schreef:
Zojuist gehoord dat de hond van mijn ouders vrijdag ingeslapen wordt :( Hij zou volgende week 16 worden en is echt op. Het is goed zo, maar zoiets blijft echt verschrikkelijk. Dieren zijn fantastisch, tot je er eentje verliest. Rot afsluiting van het jaar Y;(


Jij ook veel sterkte..

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:31

Dat een vriend van onze dochter een zwaar vuurwerk ongeluk heeft gehad.Het ziet er niet goed uit.Mijn dochter is zo van slag,nu komt het wel heel dichtbij.Gelukkig was ze er zelf niet bij toen het gebeurde.

Anoniem

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:33

Sterkte voor je dochter Britt :(:)

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 13:20

Britta31 schreef:
Dat een vriend van onze dochter een zwaar vuurwerk ongeluk heeft gehad.Het ziet er niet goed uit.Mijn dochter is zo van slag,nu komt het wel heel dichtbij.Gelukkig was ze er zelf niet bij toen het gebeurde.

Jeetje, wat heftig. Sterkte ermee :knuffel:

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 09:37

Morgen nemen we afscheid van het hondje van m’n moeder, hij is nu 12maar ook echt op.
Ook al ben ik al 3 jaar uit huis, toch voelt het heel raar en onwerkelijk, terwijl hij al langere tijd achteruit gaat dus iedereen het ook wel aan zag komen, maar als het dan ineens zo dichtbij komt…

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 17:10

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Hier slecht nieuws over onze kater gehad. Zijn nieren houden ermee op.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 21:48

Dat is echt balen amandavd

Pff vanavond valt t komende verlies van m’n moeder haar hondje heel zwaar, zit er echt mee in m’n maag… toch ook 10 jaar met t lieve beestje in huis gewoond

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:10

Mijn hoofd is vandaag gewoon moeilijk. Mijn doelen voor vandaag zijn niet behaald en daar raak ik van in de stress en daardoor kom ik in een negatieve gedachtenspiraal.

En daarnaast, mijn grootste verdriet: ik speel met de gedachte om mijn paard te verkopen. Mijn angst speelt weer zo op, en ik vind het niet eerlijk tegenover hem.

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:50

Net voor oud en nieuw mijn chemotherapie afgerond. Ik had me een voorstelling gemaakt hoe het zou zijn: vieren met mensen die dichtbij je staan dat deze fase klaar is met een fles champagne. In plaats daarvan zat ik halfgaar thuis samen met mijn partner. Ik zie bijna niemand ivm de COVID. Het is sowieso een beetje stilgevallen om mij heen. Overmorgen ben ik jarig. Voor de tweede keer in lock down. Niks om te vieren.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:36

Napie schreef:
Net voor oud en nieuw mijn chemotherapie afgerond. Ik had me een voorstelling gemaakt hoe het zou zijn: vieren met mensen die dichtbij je staan dat deze fase klaar is met een fles champagne. In plaats daarvan zat ik halfgaar thuis samen met mijn partner. Ik zie bijna niemand ivm de COVID. Het is sowieso een beetje stilgevallen om mij heen. Overmorgen ben ik jarig. Voor de tweede keer in lock down. Niks om te vieren.


:(:) :knuffel:

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:38

Napie schreef:
Net voor oud en nieuw mijn chemotherapie afgerond. Ik had me een voorstelling gemaakt hoe het zou zijn: vieren met mensen die dichtbij je staan dat deze fase klaar is met een fles champagne. In plaats daarvan zat ik halfgaar thuis samen met mijn partner. Ik zie bijna niemand ivm de COVID. Het is sowieso een beetje stilgevallen om mij heen. Overmorgen ben ik jarig. Voor de tweede keer in lock down. Niks om te vieren.

:knuffel: Ik wil je echt een hele dikke (virtuele) knuffel geven. Dat moet echt ontzettend moeilijk zijn.

N4N4
Berichten: 1108
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:52

Independence schreef:
Mijn hoofd is vandaag gewoon moeilijk. Mijn doelen voor vandaag zijn niet behaald en daar raak ik van in de stress en daardoor kom ik in een negatieve gedachtenspiraal.

En daarnaast, mijn grootste verdriet: ik speel met de gedachte om mijn paard te verkopen. Mijn angst speelt weer zo op, en ik vind het niet eerlijk tegenover hem.


Een virtuele knuffel voor jou .

Je rot voelen is al niet leuk , en daarnaast ook nog verdriet te hebben over je paard .. Y;(
Mijn PB staat open hoor

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 23:50

Mag ik even hier uithuilen.
Wat een maanden heb ik achter de rug. In oktober eindelijk geopereerd voor een gastric bypass wat was ik blij kon eindelijk me leven veranderden en het positief houden. Tot dat vorige maand een hele heftige woning brand geweest is in onze rij huizen. 3 van de 4 huizen compleet verwoest… daar sta je dan op straat met de hondjes niet wetend wat de schade is. God zij dank zijn wij de woning die nog leef baar is. Na 6 dagen op een vakantie park gezeten te hebben konde we terug na huis. Alle kleren,beddengoed en handdoeken waren verdwenen mee genomen om te reiningen daar sta je dan. Hierdoor is kerst en nieuwjaar in het schip gevallen. Slapen doen we met 1 oog open. 3 weken lang een hele flinke verkoudheid en voorholte ontsteking gehad doordat ik op de nacht van de brand in een badjas buiten stond en mij immuunsysteem nog op de kop staat van de operatie. 3 weken dood ziek geweest. Maar ik voelde me deze week eindelijk wat beter. Vandaag lekker gaan werken en wat had ik daar zin in. Ik zit in de gehandicaptenzorg waar mijn hartje thuis ligt. Totdat ik opeens flauw viel uit t niks voor de eerste keer in mijn leven en wat schaamde ik mij voor me collega’s en clienten.

Zo verdrietig dat alles de laatste tijd zo tegen zit |(

Zebrastreep

Berichten: 9747
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 00:00

biggirl schreef:
Mag ik even hier uithuilen.
Wat een maanden heb ik achter de rug. In oktober eindelijk geopereerd voor een gastric bypass wat was ik blij kon eindelijk me leven veranderden en het positief houden. Tot dat vorige maand een hele heftige woning brand geweest is in onze rij huizen. 3 van de 4 huizen compleet verwoest… daar sta je dan op straat met de hondjes niet wetend wat de schade is. God zij dank zijn wij de woning die nog leef baar is. Na 6 dagen op een vakantie park gezeten te hebben konde we terug na huis. Alle kleren,beddengoed en handdoeken waren verdwenen mee genomen om te reiningen daar sta je dan. Hierdoor is kerst en nieuwjaar in het schip gevallen. Slapen doen we met 1 oog open. 3 weken lang een hele flinke verkoudheid en voorholte ontsteking gehad doordat ik op de nacht van de brand in een badjas buiten stond en mij immuunsysteem nog op de kop staat van de operatie. 3 weken dood ziek geweest. Maar ik voelde me deze week eindelijk wat beter. Vandaag lekker gaan werken en wat had ik daar zin in. Ik zit in de gehandicaptenzorg waar mijn hartje thuis ligt. Totdat ik opeens flauw viel uit t niks voor de eerste keer in mijn leven en wat schaamde ik mij voor me collega’s en clienten.

Zo verdrietig dat alles de laatste tijd zo tegen zit |(



Jeetje zeg ik schrik gewoon een beetje van je verhaal wat vreselijk dat je dit hebt mee moet maken!

Ik zou eigenlijk in jouw geval wel even mer iemand gaan praten die je kan helpen dit is echt niet niks!

En niet schamen hoor! Ik denk juist dat je collega’s eerder bezorgd om je zijn!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 00:06

biggirl schreef:
Mag ik even hier uithuilen.
Wat een maanden heb ik achter de rug. In oktober eindelijk geopereerd voor een gastric bypass wat was ik blij kon eindelijk me leven veranderden en het positief houden. Tot dat vorige maand een hele heftige woning brand geweest is in onze rij huizen. 3 van de 4 huizen compleet verwoest… daar sta je dan op straat met de hondjes niet wetend wat de schade is. God zij dank zijn wij de woning die nog leef baar is. Na 6 dagen op een vakantie park gezeten te hebben konde we terug na huis. Alle kleren,beddengoed en handdoeken waren verdwenen mee genomen om te reiningen daar sta je dan. Hierdoor is kerst en nieuwjaar in het schip gevallen. Slapen doen we met 1 oog open. 3 weken lang een hele flinke verkoudheid en voorholte ontsteking gehad doordat ik op de nacht van de brand in een badjas buiten stond en mij immuunsysteem nog op de kop staat van de operatie. 3 weken dood ziek geweest. Maar ik voelde me deze week eindelijk wat beter. Vandaag lekker gaan werken en wat had ik daar zin in. Ik zit in de gehandicaptenzorg waar mijn hartje thuis ligt. Totdat ik opeens flauw viel uit t niks voor de eerste keer in mijn leven en wat schaamde ik mij voor me collega’s en clienten.

Zo verdrietig dat alles de laatste tijd zo tegen zit |(


Jeetje, dat is echt een horrortijd!
Heel veel sterkte met de verwerking! Schroom niet om hulp in te schakelen wanneer je denkt dit nodig te hebben!
Ik kan me voorstellen dat je hier nog wel even last van hebt :\
En schaam je aub niet voor het flauw vallen! Ik neem aan dat je collega's goed gereageerd hebben? :(:)