Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-21 22:29

Zie zo vreselijk op tegen morgen, dan is het exact een jaar geleden dat ik mijn allerbelangrijkste maatje, mijn alles, in heb moeten laten slapen. |(
Dat was toen ook de reden om dit topic te openen.
Een jaar alweer, de tijd gaat zo vreselijk snel.
Ik mis hem echt nog iedere dag verschrikkelijk. |(

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 23:34

Het feit dat ik daarnet voor Kenny zn plekje stond.. met de urn en foto enzo, en me ineens realiseer dat we morgen alweer 8 maanden verder zijn. 8 maanden, waar is de tijd gebleven... En wat mis ik mn maatje

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 22:23

Dat paardrijden weer niet goed ging op meerdere fronten. Het is zelfs door mijn hoofd heen geschoten om maar weer te stoppen. :/

Ja ik heb les een keer per week.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 23:10

Dat ik stil sta dat ik binnen nog geen jaar tijd mijn 2 trouwe maatjes mijn vader en mijn broer ben verloren en alleen kan vragen waarom?..

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 00:24

Afbeelding

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 14:29

candalisa schreef:
Dat ik stil sta dat ik binnen nog geen jaar tijd mijn 2 trouwe maatjes mijn vader en mijn broer ben verloren en alleen kan vragen waarom?..

:knuffel:

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-21 19:35

candalisa schreef:
Dat ik stil sta dat ik binnen nog geen jaar tijd mijn 2 trouwe maatjes mijn vader en mijn broer ben verloren en alleen kan vragen waarom?..


Vreselijk... Y;( :(:)

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-21 19:37

Ik mis mijn vorig jaar overleden hond zo verschrikkelijk mis |(

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 20:06

Zebrastreep schreef:
Banyu schreef:
Laatste dagen weer het gevoel dat ik alleen ben!
Kom na het werk thuis, en dan denk ik, voor wie doe ik het eigenlijk ook allemaal???

:(:)

Meest vervelende gedachte die er maar kan zijn....

Ik denk altijd van het zou zo zielig zijn voor mijn paardjes als ze zonder mij zouden zijn , je kunt het ze niet uitleggen. En dan vervolgens denken voor hun doe ik het het meeste. Ik heb dat gevoel zelfs al bij mijn cavia's. Soms moet je in de kleine dingen denken , maar dat kan heel lastig zijn op zo'n moment.

Maar het lijkt mij zo niet leuk om alleen thuis te komen en dan even gevoelsmatig niks te hebben.....


Misschien tijd voor een leuk huisdiertje? Fleurt de boel toch weer op ( twee cavia's zijn bijvoorbeeld erg gezellig , ze 'kletsen' veel en zijn daarnaast zeer aanwezig en 'vragen' ook wel dingen van je)


Ja, is wel zo. Maarja door alles wat de X aantal jaren gebeurd is, heb je wel een beschermd muurtje gecreëerd. Maargoed.

Ja, zat indd ook aan te denken, maar ben zoveel aan het werk ook, dat ze dan deels alleen zitten, zelfs een puppy of binnen kanten…

hagelslag
Berichten: 9022
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 20:11

Myfairytale schreef:
Ik mis mijn vorig jaar overleden hond zo verschrikkelijk mis |(



Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn vorige hond is overleden.
Ik heb het er vandaag ook flink moeilijk mee

Urona447
Berichten: 2799
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 21:40

Het kindje van 4 wat overleden gevonden is in een eigen zwembad. Het is 1 van mijn grootste angsten dat het bij mijn eigen kinderen gebeurd. Wat een verdriet en schuldgevoel zal die familie hebben.

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 05:08

Om 3:12 heeft mijn oma haar laatste adem uitgeblazen… ik en mijn broertje hadden haar handen vast en de rest van de familie stond er om heen Y;( ze is vredig heen gegaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 05:12

Gecondoleerd en heel veel sterkte! :(:)

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 08:35

Sterkte! Dat is altijd triest. Maar fijn dat jullie erbij waren.

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-21 10:01

Gecondoleerd en sterkte Rennie89. :(:)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 10:14

Dat mijn hele vertrouwen in de mensheid is geschonden. Ik door moet en ga, maar mezelf echt af vraag waarvoor nog.

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 16:00

Het hondje dat ik zo'n 7 jaar gekend heb blijkt al in augustus te zijn ingeslapen (zonder dat ik het wist) :( Het was het hondje van een familielid maar door scheiding etc is het hondje weg verhuisd.

Het ging sinds vorig jaar al wel erg slecht met haar, het hondje was al 15 jaar oud, zag en hoorde bijna niets meer en werd ook dement.. ik had dus eigenlijk in april al afscheid genomen, omdat ik het niet langer kon aanzien en nog een laatste keer een mooie wandeling met haar wilde maken toen ze het nog een beetje kon.

Maar diegene die het hondje nu heeft had het niet verteld toen ze werd ingeslapen.. :( dus het komt nu ineens heel hard aan. (Het was wel goed bedoeld, om mij het verdriet te besparen maar toch..)

Pfff ;(

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:07

Het is bijna een jaar geleden dat mijn moeder stierf,het was een opluchting en het was goed.Mijn moeder had een vreselijk leven,niet menswaardig door de Alzheimer.Dat is een schrikbeeld voor mij.Ik pieker de laatste tijd over haar en ik ben bang dat ik ook Alzheimer krijg in de toekomst.Ik heb nu besloten dat ik een euthanasieverklaring voor Alzheimer in ons testament wil hebben.

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:02

Britta ik geef je een knuffel :(:) Klinkt alsof je een euthenasieverklaring goed overdacht hebt

Denise_Tink
Berichten: 767
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: Verweg

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:29

Ik ben verdrietig omdat we als hele gezin COVID-19 positief zijn en vooral ons zoontje van 2 er echt heel ziek van is, doordat een (sorry but not sorry) wappie binnen de familie klachten heeft verzwegen en weigert te testen, nu nog steeds. Terwijl ons gezin en het gezin van mijn schoonbroer állemaal positief zijn en we elkaar alleen daar hebben gezien en wij ondertussen zitten met zelf doodziek zijn en doodzieke kinderen van 5 maanden en 2… HOE DAN? En maar blijven volhouden dat het maar een griepje is. Zo verdrietig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:38

Wat heftig Denise_Tink! Heel veel sterkte en beterschap voor jouw hele gezin! :(:)

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:38

@britta

Veel sterkte , het eerste jaar is altijd het moeilijkst! En verstandig dat je nu al een verklaring op laat zetten voor het geval dat. Hopelijk kun je het idee een beetje loslaten dat je alzheimer krijgt.

@Denise_Tink

Ach wat rot dat je door iemand anders die een dikke plaat voor de kop heeft je kinderen daardoor zo ziek zijn! Je mag best even flink boos zijn op dat familielid wat een oen! Heb je er zelf ook veel last van?

Veel beterschap gewenst voor jou en je gezin! Hopelijk knappen je kinderen snel weer op

Denise_Tink
Berichten: 767
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: Verweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:56

Zebrastreep schreef:
@britta

Veel sterkte , het eerste jaar is altijd het moeilijkst! En verstandig dat je nu al een verklaring op laat zetten voor het geval dat. Hopelijk kun je het idee een beetje loslaten dat je alzheimer krijgt.

@Denise_Tink

Ach wat rot dat je door iemand anders die een dikke plaat voor de kop heeft je kinderen daardoor zo ziek zijn! Je mag best even flink boos zijn op dat familielid wat een oen! Heb je er zelf ook veel last van?

Veel beterschap gewenst voor jou en je gezin! Hopelijk knappen je kinderen snel weer op


Bedankt allemaal! Wij zijn er zelf ondanks vaccinatie ook best ziek van, helaas. Wij hebben gelukkig maar een kind en ons nichtje dan van 5 maanden, zijn echt geen geintjes hoe ziek ze allebei zijn. “Kinderen worden er niet zo ziek van” is volgens mijn huisarts ook allang weer achterhaald, zeker omdat zij nog niet gevaccineerd zijn tegen COVID. Hier is een ziekenhuisopname maar net kunnen voorkomen voor die kleine, anders had hij met 2,5 ALLEEN in het ziekenhuis moeten liggen omdat wij beide positief zijn. Echt hoor. Ik word alleen maar bozer en verdrietiger nu ik er voor het eerst ook echt iets over zeg.

Hoe dan? Echt, ik ben heel respectvol en vind echt dat je niemand kan dwingen tot vaccinatie. Maar ik kom daar nu toch aardig op terug. Hoe kun je ZO bewust mensen ziek maken of in dit geval ziekte verzwijgen? Echt de plaat voor de kop lijkt wel een heel billboard ondertussen..

Sorry voor het geklaag!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 17:34

By all means, klaag! Wat een waardeloze kütsituatie joh! Heel veel beterschap!

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 18:34

candalisa schreef:
Dat ik stil sta dat ik binnen nog geen jaar tijd mijn 2 trouwe maatjes mijn vader en mijn broer ben verloren en alleen kan vragen waarom?..


Dat ik afgelopen weekend weer afscheid heb moeten nemen van het beste wat mij ooit is overkomen …
Afbeelding