Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 48 [ 1198 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 48  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

 
Profiel   

Pff vandaag een enorme zware poedersuiker. Iemand moeten 'afrekenen' op drugsgebruik, terwijl de potentie er wel was. Helaas is er tegen drugs niet te vechten als mensen het niet zelf willen en als ze het wel zelf willen, is de drugs alsnog sterker als de wil eraf te blijven. Zo ontzettend balen! Ik gunde deze persoon echt een mooie carrière, helaas was de drugs sterker -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 22:49 



 
Profiel   

Een van de zwaarste en heftigste dagen van dit jaar, oma begraven. oh wat was het mooi. <3
Onderweg naar haar laastste rustplaats met haar kist langs de graven van 2 van haar kinderen gereden, mijn oom en tante, beide veel te jong overleden. Zo blij dat we dat met zijn allen nog 1x hebben kunnen doen. : ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 23:02 



 
Profiel   

@Idylle: sterkte met dat besluit. Zelfs al is het begrijpelijk, blijft het ontzettend naar om zulke besluiten te moeten nemen.
@Rinkex: Gecondoleerd. Hopelijk heb je er een beetje vrede mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 23:17 



 

Rinkex schreef
Een van de zwaarste en heftigste dagen van dit jaar, oma begraven. oh wat was het mooi. <3
Onderweg naar haar laastste rustplaats met haar kist langs de graven van 2 van haar kinderen gereden, mijn oom en tante, beide veel te jong overleden. Zo blij dat we dat met zijn allen nog 1x hebben kunnen doen. : ;(


Veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 06:40 



 
Profiel   

ben ik nog een keertje...

stage moeten afbreken omdat ik helemaal op ben. ik wil er zo graag heen en ik wil dit kunnen doen. ben er nog niet heen geweest maar had graag gewild. echt alles kwam ook tegelijk; oma overleden, verzorg fjord van stage vorig jaar overleden, andere vrienden met depressie die het bij mij uiten of algeme problemen bij mij komen. wat ik altijd kon handelen tot het teveel werd blijkbaar.
vanochtend dus in gesprek met mentor en hulpverlener van school die zeiden van kap stage voor nu dan kan je zoveel mogelijk uren in de zomer inhalen.
ook zeiden ze dat mocht het niet beter gaan dan lukt leren natuurlijk al helemaal niet dus moet ik misschien dit jaar over doen. en ik vind vrienden maken best lastig omdat ik vroeger gepest ben en als raar werd gezien en nog steeds denk ik soms dat mensen dat vinden.
ik heb ook al een hulpverlener van de gemeente die me er al bij helpt. en ik heb nu al weer wat momentjes dat ik weer vrolijker ben maar zoals vanochtend voelde ik me zo leeg...
ik wil de oude ik terug :(

( ik help mensen graag bijna ten koste van mezelf )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 20:59 



 
Profiel   

Voel me echt vreselijk. Gisteravond dacht ik nog
Ik ga mezelf iets aandoen. Niet gedaan hoor.
Dus vanmorgen mail gestuurd naar psycholoog (gesprek mee gehad en die gaat mij doorsturen naar sggz) want ze had mijn huisarts gesproken.
Wil weten of ik nou huisarts zelf moet bellen voor praktijkondersteuning. Geen antwoord gehad.
Ik heb gewoon hulp nodig en het schiet allemaal niet op. Dan morgen maar gewoon bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:19 



 
Profiel   

MoniekJ schreef
Voel me echt vreselijk. Gisteravond dacht ik nog
Ik ga mezelf iets aandoen. Niet gedaan hoor.
Dus vanmorgen mail gestuurd naar psycholoog (gesprek mee gehad en die gaat mij doorsturen naar sggz) want ze had mijn huisarts gesproken.
Wil weten of ik nou huisarts zelf moet bellen voor praktijkondersteuning. Geen antwoord gehad.
Ik heb gewoon hulp nodig en het schiet allemaal niet op. Dan morgen maar gewoon bellen.



:(:) ah verdorie sterkte das niet fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:14 



 
Profiel   

MoniekJ schreef
Voel me echt vreselijk. Gisteravond dacht ik nog
Ik ga mezelf iets aandoen. Niet gedaan hoor.
Dus vanmorgen mail gestuurd naar psycholoog (gesprek mee gehad en die gaat mij doorsturen naar sggz) want ze had mijn huisarts gesproken.
Wil weten of ik nou huisarts zelf moet bellen voor praktijkondersteuning. Geen antwoord gehad.
Ik heb gewoon hulp nodig en het schiet allemaal niet op. Dan morgen maar gewoon bellen.


Sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 21:56 



 
Profiel   

Dankjullie!
Mail terug gehad en moet idd zelf regelen voor poh-ggz tussentijd. Moet je weer eerst langs huisarts toch? Zucht echt mijn hobby. Verder weer afwachten allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 18:32 



 
Profiel   

Ik ben even heel verdrietig omdat ik me zo eenzaam voel. Maatje zit al 2 mnd op zee en moet er nog 2 maar dan zitten ze in Australië en daar is er nog geen mogelijkheid tot aflossen. Dus zal wel veel langer worden eer hij weer thuis is. Stom corona gedoe.
Kinderen zijn deze week bij hun vader en zogenaamde vriendinnen komen afspraken niet na.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 11:42 



 
Profiel   

MoniekJ, sterkte! Geen leuke trajecten dit, maar hopelijk wel een fijn persoon waar je binnenkort mee kunt praten.

Eva1975, :knuffel:

Hier even verdrietig omdat het alwéér mis ging met eten. Ik ben bezig met behandeling van mijn depressie en ben dmv psychotherapie aan mezelf aan het werken. Maar eten is een soort pijnstiller... Ik heb het moeilijk, verlies de controle en krijg een eetbui. En daarna voel ik me alleen maar slechter... Afgelopen twee weken ook al weer veel aangekomen. Ik wil dit niet meer ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 15:29 



 
Profiel   

Dat ik weer helemaal opnieuw kan beginnen in de cirkel van liefdesverdriet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 18:21 



 
Profiel   

Zertab schreef
Dat ik weer helemaal opnieuw kan beginnen in de cirkel van liefdesverdriet.


Hoezo dat? Heb je je laten bespelen door je ex? En heeft hij je opnieuw laten zitten?
Waar is je eigenwaarde? Je bent meer waard dan zo met je te laten spelen toch?
Kies voor jezelf he? Daar moet je je hele leven mee door 1 deur kunnen, dus wees er een beetje lief voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 19:03 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Zertab schreef
Dat ik weer helemaal opnieuw kan beginnen in de cirkel van liefdesverdriet.


Hoezo dat? Heb je je laten bespelen door je ex? En heeft hij je opnieuw laten zitten?
Waar is je eigenwaarde? Je bent meer waard dan zo met je te laten spelen toch?
Kies voor jezelf he? Daar moet je je hele leven mee door 1 deur kunnen, dus wees er een beetje lief voor.


Mijn eigenwaarde is ergens onder de grond, blijkt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 19:36 



 
Profiel   

Dan graaf je hem op, je poetst hem op en je gaat hem op handen dragen. Er is maar 1 jij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 19:37 



 
Profiel   

Geweldig heb ik eindelijk werk gaat de scooter stuk... Altijd als ik wat goed heb dan gaat er wel.wat ik nodig heb stuk argh

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 20:08 



 

Suzanne F. schreef
Dan graaf je hem op, je poetst hem op en je gaat hem op handen dragen. Er is maar 1 jij.



_/-\o_


Zertab: Hij heeft jou al zo vaak gekwetst. Raap jou zelf bij elkaar, kweek wat ballen aan jou lijf, wat eigenwaarde en wens hem naar de verst mogelijke planeet. Dit is een cirkel die om de x aantal maand opnieuw voorbij komt op bokt. Jij verdiend meer als dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 20:33 



 
Profiel   

Dat ik vanochtend wakker werd, dacht: he, mijn meisje (dochter) is nog niet naast me gekropen, en me toen pas realiseerde dat ze bij mijn ex/hun vader zijn... Wat een domper om de ochtend mee te starten zeg.

@Zertab; je bent meer waard dan die eikel. Laten gaan, chin up! Ik zoek altijd wat lekkere muziek op (heb een f*ck you muzieklijst op spotify en die bestond al dus heb ik niet eens samen gesteld. _O- )

@Mira283: herkenbaar. Hier ging achter elkaar de fiets, laptop, cv-ketel en een stopcontact kapot en moest de auto weg voor een grote beurt. Dag spaargeld. :evaw: Rot is dat he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 08:34 



 
Profiel   

djinnie schreef
Dat ik vanochtend wakker werd, dacht: he, mijn meisje (dochter) is nog niet naast me gekropen, en me toen pas realiseerde dat ze bij mijn ex/hun vader zijn... Wat een domper om de ochtend mee te starten zeg.

@Zertab; je bent meer waard dan die eikel. Laten gaan, chin up! Ik zoek altijd wat lekkere muziek op (heb een f*ck you muzieklijst op spotify en die bestond al dus heb ik niet eens samen gesteld. _O- )

@Mira283: herkenbaar. Hier ging achter elkaar de fiets, laptop, cv-ketel en een stopcontact kapot en moest de auto weg voor een grote beurt. Dag spaargeld. :evaw: Rot is dat he.


Jeetje dat is ook balen! Altijd zo als er een ding kapot gaat meteen alles achter elkaar aan -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 13:51 



 
Profiel   

Fijn dat ik dit topic nu tegen kom. Vorige week is helaas na een kort ziekbed mijn opa (80) overleden. Heb het er de afgelopen week wel behoorlijk slecht mee gehad...

Vandaag was de begrafenis, hij ligt op een natuurbegraafplaats en wat is dat mooi/fijn zeg! Nu voelt het eindelijk alsof ik het een plekje kan gaan geven. Hele emotionele dag vandaag, maar wel een mooie dienst.

Soms vind ik het zo vervelend dat ik zo emotioneel ben |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 20:24 



 
Profiel   

Veraaaaah schreef
Fijn dat ik dit topic nu tegen kom. Vorige week is helaas na een kort ziekbed mijn opa (80) overleden. Heb het er de afgelopen week wel behoorlijk slecht mee gehad...

Vandaag was de begrafenis, hij ligt op een natuurbegraafplaats en wat is dat mooi/fijn zeg! Nu voelt het eindelijk alsof ik het een plekje kan gaan geven. Hele emotionele dag vandaag, maar wel een mooie dienst.

Soms vind ik het zo vervelend dat ik zo emotioneel ben |(


Gecondoleerd en sterkte!
Verdrietig en emotioneel zijn is niet meer dan logisch, niet zo streng voor jezelf zijn hoor! Laat het gaan, is ook rouwverwerking.

Dikke knuffel voor jou en alle anderen hier die het nodig hebben! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 22:16 



 
Profiel   

Gecondoleerd Vera! :knuffel: Fijn dat het een mooi afscheid was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 22:42 



 
Profiel   

Veraaaaah; heel veel sterkte. Gecondoleerd met het verlies van je opa. Ik kan me het gemis goed voorstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 08:56 



 
Profiel   

Veel sterkte Vera! :knuffel:

Ik wil toch ook gewoon even mijn hart nog een keer luchten. Ik voel me gewoon zo ontzettend eenzaam, ik ben zo bang dat ik alleen ga achter blijven en deze corona crisis doet zoveel met mijn gedachten en gevoelens, zoveel binnen zitten is echt niet meer goed voor mij. Ik voel me gewoon zo alleen en ben bang dat ik nooit iemand ga vinden waar ik gelukkig mee ga zijn... Ik ben zo zo zo verdrietig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:03 



 
Profiel   

CalipsoLover schreef
Veel sterkte Vera! :knuffel:

Ik wil toch ook gewoon even mijn hart nog een keer luchten. Ik voel me gewoon zo ontzettend eenzaam, ik ben zo bang dat ik alleen ga achter blijven en deze corona crisis doet zoveel met mijn gedachten en gevoelens, zoveel binnen zitten is echt niet meer goed voor mij. Ik voel me gewoon zo alleen en ben bang dat ik nooit iemand ga vinden waar ik gelukkig mee ga zijn... Ik ben zo zo zo verdrietig.

:(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 48 [ 1198 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 48  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen