Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkielvis

Berichten: 766
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 09:15

Myfairytale heel veel sterkte het kan inderdaad moeilijk zijn erover te praten dan heft schrijven soms een beter effect op het verlies. :knuffel:

Cubcakes_ heel herkenbaar ik heb dit ook gehad met mijn hond Jantje. Zat ecxht met mijn handen in het haar en dacht waar ben ik aan begonnen. Pas toen ik het eigenlijk losliet en mij niet zo enorm druk maakte over hoe het ging. Kwam er weer lucht en voelde ik mij niet meer zo neergeslagen. :knuffel:

mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 10:19

Heel veel sterke allemaal!! :knuffel:

Dat van mij is niet erg, maar voor mijzelf wel erg vervelend/verdrietig.
Afgelopen donderdag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd, werk op uitzendbasis.
Bedrijf wist het al vanaf begin juli, maar ik en nog een collega hoorden het pas afgelopen donderdag. Die ene collega heeft nu 2 weken vrij en dan nog 4 werkdagen en dan zit zijn contract erop. Ik heb gelukkig nog tot 1 oktober om wat te zoeken, ware het niet dat ik al 2 jaar solliciteer, maar nergens aan de bak kom. Ik weet het even niet meer en maar weer afwachten waar het uitzendbureau mee komt. voor mijzelf voelt dit echt even heel zwaar en rot. :( |(

Myfairytale
Berichten: 5395
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 10:22

Ginny135 schreef:
Heel veel sterkte iedereen!
Ik ben verdrietig omdat we anderhalve maand geleden onze hond in hebben moeten laten slapen en ik hem gewoon nog steeds heel erg mis. Ook ben ik verdrietig omdat ik een week geleden een paard heb moeten laten inslapen waar ik voor zorgde terwijl de eigenaren op vakantie waren. Ik kan me hun pijn nauwelijks voorstellen


Jij ook veel sterkte!
Vreselijk, het verlies van je hond. Akelig dat het paard ingeslapen moest worden terwijl de eigenaren op vakantie waren. Hele moeilijke beslissing, maar je zult vast in het belang van het dier gedacht hebben!


candalisa schreef:
Fijn topic!

Jeetje je zus verliezen en in het ziekenhuis wat erg! Veel sterkte heb je wel mensen waar je goed mee kan praten?

Z’n ex heb ik ook gehad die ging er vandoor met mijn beste vriendin... ik snap dat je nu hee erg je moeder mist.

Verlies van een hond is zwaar het is alsof je een gedeelte van jezelf kwijt raakt. Ik zit nu in het process van afscheid nemen van mijn 12 jarige rottweiler maar ik kan het nog niet onder ogen zien..


Ik ben verdrietig vanwege het gevoel dat ik mijn gevoel moet onderdrukken. Vanwege mijn gezondheid heb ik veel moeite met het doorrijden van mijn jonge paard. Ik kan mijn eigen frustraties niet de baas waardoor ik gespannen raak en dit reflecteert erg op haar. Een aantal mensen uit mijn omgeving zeggen dan steeds dat er niks aan de hand is en ik gewoon door moet rijden. Ik heb nu besloten dat ik haar weg breng voor training omdat ik er zo geen plezier aan beleef maar ergens vraag ik mezelf af of het nog wel goed gaat komen.
Ik wil Zo graag met mijn paarden aan de slag maar mijn lichaam werkt gewoon niet mee.


Het is verschrikkelijk moeilijk als je weet dat je je maatje moet laten gaan. Ik hou me er aan vast dat ik niet egoïstisch mocht zijn en in zijn belang heb gedacht. Als het kan, neem dan nog even de tijd met je hond, probeer hem/haar nog zoveel mogelijk te verwennen. Sterkte met de beslissing...

Goed van je dat je in het belang van je paard denkt, al begrijp ik dat het enorm frustrerend kan zijn als het nog gaat zoals je graag zou zien.


Farjen schreef:
Wat een triestige verhalen lees ik hier ;(

Veel sterkte MoniekJ! Ik hoop dat er toch een lichtpuntje komt

Unseen, ook veel beterschap! Ik herken het, ben ooit ook zo ziek geweest dat de toekomst er opeens helemaal anders zou gaan uitzien. Gelukkig is het goedgekomen bij mij, dus ik hoop dat bij jou hetzelfde mag gebeuren!

Amber-Anne, ook hier weer herkenbaar. Ik heb ondertussen wel een andere baan gevonden en het is ook niet 100% mijn ding. Maar ik ben wel veel gelukkiger dan bij mijn vorige werk. Een loopbaancoach kan soms helpen, of al een cursus volgen in iets wat je interesseert en zo eventueel uitbouwen naar iets parttime en dan later fulltime?
Wat soms ook kan helpen is een spontane sollicitatie sturen, een nee heb je, een ja ken je krijgen!

Earth dikke knuffel :(:)

Bommeltje ook een dikke knuffel :(:)

En iedereen die er 1 kan gebruiken :knuffel:


Ik ben zelf verdrietig omdat ik een paard heb van 20 jaar met hoefkatrol. Na al jaren niet meer te rijden (enkel met anderen hun paarden) had ik besloten om een nieuw paard bij te kopen, zo'n anderhalf jaar geleden.
2 maanden na aankoop => peesblessure en dan begon het gesukkel... |( Enkele maanden geleden te weten gekomen dat paard PSSM heeft en nu staat hij sinds juni met een nieuwe peesblessure. Ik denk niet dat ik moet verwachten om nog met dat paard te kunnen rijden.. :(
Dus nu heb ik 2 paarden staan, financieel best een kater en ik kan niet rijden en ik ben er elke dag zo verdrietig om. En mijn vriend steunt me wel, maar snapt niet hoe diep triest ik hier om ben.. Dus ik voor mijn gevoel sta Ik er alleen voor met deze kwestie..
Waar ik vroeger paarden met "grote" aantallen vond om te rijden, vind ik nu niets (of te ver weg en dat is in combinatie met mijn werk/zorg paarden dan weer niet haalbaar)..


Och, wat sneu voor jou! Kan het me heel goed voorstellen dat dat heel moeilijk is. Wat een enorme pech. Rustig verder kijken naar een paard dat toch te rijden is, wellicht is iemand nog op zoek. En misschien is er wel iemand die jou wil helpen, zodat je een beetje meer vrije tijd krijgt?
Sterkte voor je paardjes!


nikkielvis schreef:
Myfairytale heel veel sterkte het kan inderdaad moeilijk zijn erover te praten dan heft schrijven soms een beter effect op het verlies. :knuffel:

Cubcakes_ heel herkenbaar ik heb dit ook gehad met mijn hond Jantje. Zat ecxht met mijn handen in het haar en dacht waar ben ik aan begonnen. Pas toen ik het eigenlijk losliet en mij niet zo enorm druk maakte over hoe het ging. Kwam er weer lucht en voelde ik mij niet meer zo neergeslagen. :knuffel:


Dank je wel. Fijn dat jij een wat positievere ervaring hebt! Dat doet een mens goed om te lezen. :)


mememe schreef:
Heel veel sterke allemaal!! :knuffel:

Dat van mij is niet erg, maar voor mijzelf wel erg vervelend/verdrietig.
Afgelopen donderdag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd, werk op uitzendbasis.
Bedrijf wist het al vanaf begin juli, maar ik en nog een collega hoorden het pas afgelopen donderdag. Die ene collega heeft nu 2 weken vrij en dan nog 4 werkdagen en dan zit zijn contract erop. Ik heb gelukkig nog tot 1 oktober om wat te zoeken, ware het niet dat ik al 2 jaar solliciteer, maar nergens aan de bak kom. Ik weet het even niet meer en maar weer afwachten waar het uitzendbureau mee komt. voor mijzelf voelt dit echt even heel zwaar en rot. :( |(


Jij bent er verdrietig om en dat is waar dit topic voor is.
Wat akelig dat jullie het ook donderdag pas hoorden zeg.
Meestal gaat er een andere deur weer open, als er eentje dicht gaat. Gelukkig heb je nog tot oktober. Duim voor je dat je gauw nog weer een fijne job zal vinden hoor.
Hou moed en wens je veel succes!

soeboenoe

Berichten: 1411
Geregistreerd: 16-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 10:26

Ten eerste voor iedereen ontzettend veel sterkte... en degene die het nodig hebben een virtuele knuffel! :(:)

ual_95 schreef:
Ik heb ook een compleet andere manier van verdriet, maar heb er écht ontzettend veel moeite mee. Ik ben altijd heel onzeker geweest over mijn figuur. In de puberteit resulteerde dat in een eetstoornis, waar ik nooit helemaal vanaf ben gekomen. Het ging eigenlijk heel goed en ik was enigszins tevreden met mijn gewicht, maar heb misschien íets te veel genoten in de vakantie. Ik kreeg namelijk een heel banketstaaf appje van iemand bij mij op stal (die ik eigenlijk nooit spreek) met de vraag of ik in verwachting ben. Om haar vraag goed te praten, vervolgde ze dat anderen het ook dachten en dat ze zelf óók aan de maat is, terwijl er echt wel een verschil van 30 kilo tussen ons zit. Iedereen in mijn naaste omgeving verklaart haar voor gek en probeert me te troosten, maar ik voel me echt weer terug bij af. ;(



Ik herken jouw verhaal en emoties erbij zo ontzettend goed! Altijd heel erg met mijn figuur bezig geweest en dan vooral veel sporten en gezond eten. Toen een ongeluk gehad en 2 jaar niet kunnen lopen... Dus ook niet sporten e.d. en flink aangekomen. Nu weer bezig in de goede richting. Kreeg vorig jaar zomer ook de vraag van een stalgenoot;
"He, jij bent ook best flink, hoe doe jij dat met jouw buik in een rijbroek? Ik vind het altijd zo naar als ik mijn buik zie in mijn rijbroek... Maar zie het bij jou ook, dus hoe ga jij daarmee om?"

Was net 15 kg afgevallen sinds de start van voorzichtig weer meer mogen/kunnen bewegen. -O-

Sidenote; zij was ook veel forser dan ik op dat moment. Voelde me op dat moment echt écht niet tof... En inderdaad niemand die me kon overtuigen of troosten op dat moment. Dus ik snap je heel goed!

Maar geloof me, ik heb mezelf herpakt en het voelt zo veel beter om dat soort opmerkingen van je af te schudden en trots te zijn op wie je op dit moment in je leven bent! Iedereen heeft zijn of haar redenen om te zijn wie ze op dat moment zijn. En niemand heeft daar iets mee van doen!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 10:39

Fijn topic, sterkte en een knuffel iedereen.

Ik ben afgelopen vrijdag door mijn collegas naar huis gereden, ben helemaal gebroken.
Afgelopen weekend ben ik drie keer uit bed geweest, mijn energie is echt 0.0% meer..

Niet perse behoefte de reden hier neer te gooien maar men... dit is wel echt een nieuw dieptepunt voor me.. dat een mens zich zo slecht kan voelen.

meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:07

Ik maak me zorgen over de gezondheid van mijn zus, ze is voor de 3e keer in 8 maanden tijd ernstig ziek en de artsen in het ziekenhuis weten niet wat ze mankeert. Ik kan helaas niet zo even naar haar toe, ze woont in het buitenland. Ze wil ook absoluut niet dat ik over kom, als het al mogelijk zou zijn. De corona maakt dat allemaal niet mogelijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101852
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:17

geerte schreef:
Ik net vakantie, 2 weken. Merk nu hoe ik mij echt voel, en weet niet of ik dat 2 weken ga trekken.

Wil je erover praten Geerte? Mijn pb of app staat open. :*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:23

Wat een lief topic :knuffel:

Sterkte voor iedereen hier!


Ik baal gewoon weer. Heb weer flinke hoofdpijn.
Medicijnen onderdrukken het zo ver dat ik hier wel wat kan lezen en typen. Al is dat eigenlijk ook niet goed. Dadelijk ook maar weer op de bank ploffen.
Maar echt activiteiten ondernemen zit er weer eens niet in.
Gisteren ook al en toen zowat de hele dag op de bank gehangen ipv paard rijden of samen met de hond wandelen.
ik word er zo moedeloos van.

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:25

Mijn moeder die mij keer op keer weet te kwetsen. Dat ik nu na 36 jaar op het punt sta het contact voor altijd te verbreken.

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:30

Mijn lieve vriend die een ernstig ongeluk gehad heeft en al bijna 2 maanden in het ziekenhuis ligt |(
Bovenop de fysieke verwondingen is zijn geheugen ook foetsie, al onze mooie momenten kan hij zich simpelweg niks van herinneren en dat doet zo ongelooflijk veel pijn. ;(
Heb momenteel ook herexamens en kan m’n aandacht er niet bij houden, daarbovenop komt dan nog mijn faalangst.
Ben zo teleurgesteld in mezelf, niks lijkt nou eens echt lekker te lopen... ;(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101852
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:35

jadeken schreef:
Mijn lieve vriend die een ernstig ongeluk gehad heeft en al bijna 2 maanden in het ziekenhuis ligt |(
Bovenop de fysieke verwondingen is zijn geheugen ook foetsie, al onze mooie momenten kan hij zich simpelweg niks van herinneren en dat doet zo ongelooflijk veel pijn. ;(
Heb momenteel ook herexamens en kan m’n aandacht er niet bij houden, daarbovenop komt dan nog mijn faalangst.
Ben zo teleurgesteld in mezelf, niks lijkt nou eens echt lekker te lopen... ;(


Wat vind ik dit erg... :(:)

Myfairytale
Berichten: 5395
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 12:54

soeboenoe schreef:
Ten eerste voor iedereen ontzettend veel sterkte... en degene die het nodig hebben een virtuele knuffel! :(:)

ual_95 schreef:
Ik heb ook een compleet andere manier van verdriet, maar heb er écht ontzettend veel moeite mee. Ik ben altijd heel onzeker geweest over mijn figuur. In de puberteit resulteerde dat in een eetstoornis, waar ik nooit helemaal vanaf ben gekomen. Het ging eigenlijk heel goed en ik was enigszins tevreden met mijn gewicht, maar heb misschien íets te veel genoten in de vakantie. Ik kreeg namelijk een heel banketstaaf appje van iemand bij mij op stal (die ik eigenlijk nooit spreek) met de vraag of ik in verwachting ben. Om haar vraag goed te praten, vervolgde ze dat anderen het ook dachten en dat ze zelf óók aan de maat is, terwijl er echt wel een verschil van 30 kilo tussen ons zit. Iedereen in mijn naaste omgeving verklaart haar voor gek en probeert me te troosten, maar ik voel me echt weer terug bij af. ;(



Ik herken jouw verhaal en emoties erbij zo ontzettend goed! Altijd heel erg met mijn figuur bezig geweest en dan vooral veel sporten en gezond eten. Toen een ongeluk gehad en 2 jaar niet kunnen lopen... Dus ook niet sporten e.d. en flink aangekomen. Nu weer bezig in de goede richting. Kreeg vorig jaar zomer ook de vraag van een stalgenoot;
"He, jij bent ook best flink, hoe doe jij dat met jouw buik in een rijbroek? Ik vind het altijd zo naar als ik mijn buik zie in mijn rijbroek... Maar zie het bij jou ook, dus hoe ga jij daarmee om?"

Was net 15 kg afgevallen sinds de start van voorzichtig weer meer mogen/kunnen bewegen. -O-

Sidenote; zij was ook veel forser dan ik op dat moment. Voelde me op dat moment echt écht niet tof... En inderdaad niemand die me kon overtuigen of troosten op dat moment. Dus ik snap je heel goed!

Maar geloof me, ik heb mezelf herpakt en het voelt zo veel beter om dat soort opmerkingen van je af te schudden en trots te zijn op wie je op dit moment in je leven bent! Iedereen heeft zijn of haar redenen om te zijn wie ze op dat moment zijn. En niemand heeft daar iets mee van doen!


Wat goed van jou soeboenoe! En super dat je zo sterk bent nu! +:)+


sanso schreef:
Fijn topic, sterkte en een knuffel iedereen.

Ik ben afgelopen vrijdag door mijn collegas naar huis gereden, ben helemaal gebroken.
Afgelopen weekend ben ik drie keer uit bed geweest, mijn energie is echt 0.0% meer..

Niet perse behoefte de reden hier neer te gooien maar men... dit is wel echt een nieuw dieptepunt voor me.. dat een mens zich zo slecht kan voelen.


Je moet niks hier hoor, het is alleen om je hart te luchten.
Verschrikkelijk om je zo te voelen, ik herken het helaas om letterlijk 0 energie meer te hebben.
Maar alsjeblieft, pas goed op jezelf. Zoek hulp hoor, want soms kun je het niet alleen. Sterkte en knuffel.


meggiemeg schreef:
Ik maak me zorgen over de gezondheid van mijn zus, ze is voor de 3e keer in 8 maanden tijd ernstig ziek en de artsen in het ziekenhuis weten niet wat ze mankeert. Ik kan helaas niet zo even naar haar toe, ze woont in het buitenland. Ze wil ook absoluut niet dat ik over kom, als het al mogelijk zou zijn. De corona maakt dat allemaal niet mogelijk.


Vreselijk... is het een optie om haar een second opinion ergens anders te laten doen?
Die akelige k*t corona ook! Wens jullie veel sterkte en kracht toe, hopelijk vinden ze alsnog gauw de oorzaak en kunnen ze gauw behandelen.


_Penotti schreef:
Wat een lief topic :knuffel:

Sterkte voor iedereen hier!


Ik baal gewoon weer. Heb weer flinke hoofdpijn.
Medicijnen onderdrukken het zo ver dat ik hier wel wat kan lezen en typen. Al is dat eigenlijk ook niet goed. Dadelijk ook maar weer op de bank ploffen.
Maar echt activiteiten ondernemen zit er weer eens niet in.
Gisteren ook al en toen zowat de hele dag op de bank gehangen ipv paard rijden of samen met de hond wandelen.
ik word er zo moedeloos van.


Wat akelig! Ben je hiermee al naar een arts geweest? Begrijp heel goed dat je er enorm moedeloos van kunt worden. Sterkte.


wyoming schreef:
Mijn moeder die mij keer op keer weet te kwetsen. Dat ik nu na 36 jaar op het punt sta het contact voor altijd te verbreken.


Wat verdrietig. Keer op keer die pijn en teleurstelling... soms is het contact verbreken inderdaad beter, puur uit zelfbehoud, al is het een hele zware beslissing. Sterkte!


jadeken schreef:
Mijn lieve vriend die een ernstig ongeluk gehad heeft en al bijna 2 maanden in het ziekenhuis ligt |(
Bovenop de fysieke verwondingen is zijn geheugen ook foetsie, al onze mooie momenten kan hij zich simpelweg niks van herinneren en dat doet zo ongelooflijk veel pijn. ;(
Heb momenteel ook herexamens en kan m’n aandacht er niet bij houden, daarbovenop komt dan nog mijn faalangst.
Ben zo teleurgesteld in mezelf, niks lijkt nou eens echt lekker te lopen... ;(


Jeetje... ben er stil van.
Allereerst: je hoeft zeker niet teleurgesteld te zijn in jezelf!! In de situatie uiteraard wel. Heel begrijpelijk dat je je niet kunt concentreren... is het mogelijk om ze op een later tijdstip in te halen?
Is het nog mogelijk dat zijn geheugen nog weer terug komt?

Veel sterkte en wens je ook veel kracht toe!

Myfairytale
Berichten: 5395
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 12:56

Even een egopost; vandaag is het precies een week geleden. Vannacht nauwelijks geslapen, ben echt een wrak vandaag.
Ik weet niet of ik het vandaag nog op kan brengen om op iedereen te reageren daardoor.

Voor iedereen hier nu en wie er nog komt: :knuffel: :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101852
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:58

Je hoeft ook niet op iedereen te reageren.

:(:) voor jou.

Suzanne F.

Berichten: 49284
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:03

Jeetje wat een schrijnende verhalen lees ik hier. Wat zijn dan je eigen problemen ineens klein.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:03

Suzanne F. schreef:
Jeetje wat een schrijnende verhalen lees ik hier. Wat zijn dan je eigen problemen ineens klein.

ja hè. Zie echt enorm verdrietige dingen voorbij komen.
Grote knuffel allemaal :knuffel:

Zertab

Berichten: 12274
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:40

Suzanne F. schreef:
Jeetje wat een schrijnende verhalen lees ik hier. Wat zijn dan je eigen problemen ineens klein.


Inderdaad.

Knuffels voor iedereen :knuffel:

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:51

wyoming schreef:
Mijn moeder die mij keer op keer weet te kwetsen. Dat ik nu na 36 jaar op het punt sta het contact voor altijd te verbreken.


Ik zeg doen, hak die knoop door en kies voor je eigen geluk! Zal niet makkelijk zijn maar een moeder die der eigen kind al zo lang kwetst is in mijn ogen geen geschikte ouder. Dit klinkt misschien heel hard maar ik zie te vaak dat kinderen zo ontzettend loyaal blijven naar hun ouders toe en zichzelf en hun eigenwaarde daarbij verliezen. Heel veel sterkte!

MarritdeG

Berichten: 433
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:57

Ik moet toegeven dat ik niet alles gelezen heb. Daar heb ik helaas de kracht en energie op dit moment niet voor. Maar ik wil wel iedereen die het moeilijk heeft heel veel sterkte wensen :knuffel:

Zelf heb ik het op het moment erg zwaar omdat ik precies een maand geleden mijn allerliefste vader ben verloren. Hij was 61 jaar. Ik mis hem verschrikkelijk. We hadden een hele bijzondere band samen en het idee dat ik hem nooit meer zal zien of horen, nooit meer iets met hem kan delen doet me zoveel pijn. Het leven gaat gewoon door maar het voelt alsof ik alles nu doe met een grote zwarte deken van verdriet eroverheen...

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:09

Heel veel sterkte voor iedereen!

Ik hoop dat jullie ergens in de toekomst de rust en blijdschap weer kunnen vinden! Dat er voor jullie ook een tijd komt dat je weer kunt lachen om de nu nog pijnlijke herinneringen.

Mochten er mensen zijn die graag even hun verhaal kwijt willen of een schouder nodig hebben om op uit huilen, mijn pb staat open voor jullie!

Zertab

Berichten: 12274
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:01

Nog steeds erg verdrietig... bah. Vanmiddag wel wat afleiding gehad, zo kijken of ik al die verdrietige energie in het sporten kan steken.

Ondertussen even een zielig liedje delen, soms helpt het om even alles eruit te huilen.

https://www.youtube.com/watch?v=zABLecsR5UE

Melvern
Berichten: 4411
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:11

Net het urntje van van mijn kat Loki opgehaald die woensdag is overleden.

Thuis vind ik onze kitten helemaal van de wereld. Ze ligt nu na behandeling in de couveuse. 7 uur hoor ik hoe het gaat.

Cilli96

Berichten: 544
Geregistreerd: 20-01-12
Woonplaats: Knus Huisje

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:37

Ik heb niet alles gelezen maar iedereen die het nodig heeft; een dikke knuffel! :knuffel:

Heel fijn topic om wat te kunnen typen. Thanks TS voor het idee en openen!

Hier gaat het niet heel lekker, veel paniek en stress. Helaas kan ik er niet iets aan veranderen. Nu hopen dat ik mij er doorheen kan slaan.

biancatjuh27

Berichten: 317
Geregistreerd: 18-10-12

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:43

Morgen de begrafenis van mijn stiefvader. Die het gevecht na een hartinfarct niet heeft kunnen winnen.
En mijn dochter die nu bang is om bij opa's en oma's te spelen/logeren. Zij was erbij toen haar opa een hartinfarct kreeg en naar het ziekenhuis is gebracht in een ambulance.

Zertab

Berichten: 12274
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:47

De reacties van Bokt soms. Sommige reacties zijn echt niet aardig. Ik ben ook niet altijd aardig, dat weet ik.

Het zou me niet moeten raken, want ze kennen mij niet. Maar toch..