Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33832
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 13:57

Goede keuze hoor Urona, zo'n hond moet niet gaan zwerven. Daar komen echt ongelukken van. Al komt hij bij iemand die achteraf woont. Er zal maar een keer een kindje nietsvermoedend het erf oplopen. Dat moet je niet hebben.

Urona447
Berichten: 2813
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 14:21

Dank je Marlinderooz :o

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 12:28

wyoming schreef:
Dat ik op Facebook moet lezen dat mijn oom is overleden. En dat mijn moeder dus niet eens even de moeite heeft genomen om mij dat persoonlijk te melden.


En dat nu, een maand later, een 2de oom is overleden, mij weer niks verteld is. En ik het dus te weten kwam door een appje van mijn ex met: gecondoleerd met je oom. Die het dus op Facebook had gelezen voordat ik dat zelf had gedaan.

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-20 16:16

wyoming schreef:
wyoming schreef:
Dat ik op Facebook moet lezen dat mijn oom is overleden. En dat mijn moeder dus niet eens even de moeite heeft genomen om mij dat persoonlijk te melden.


En dat nu, een maand later, een 2de oom is overleden, mij weer niks verteld is. En ik het dus te weten kwam door een appje van mijn ex met: gecondoleerd met je oom. Die het dus op Facebook had gelezen voordat ik dat zelf had gedaan.


Oh dat is wel erg... gecondoleerd en sterkte!

Independence
Berichten: 1380
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 00:48

Ik moet morgen weer naar school en daar zie ik zo tegen op dat ik al de hele avond moet huilen. En ik snap het gewoon niet, ik vind mijn opleiding oprecht leuk, oké ik moet nog even mijn draai vinden in de klas en ik voel heel veel prestatuedruk en faalangst op dagen dat ik fysiek les heb, maar zo erg?

Het liefst meld ik me ziek, maar dat kan niet want het is verplicht, anders moet ik het inhalen en dat is nog erger

Britta31

Berichten: 13157
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 00:56

Dat mijn vader ineens zo oud word.Hij geeft het nu ook toe,allerlei aanpassingen in huis.Stok ingeruild voor rollator,de fiets al weg en nu de auto en nu een scootmobiel.Hij is 86,maar sinds mijn moeder 3 weken geleden is overleden gaat het snel.Ik denk ook dat hij er nu aan toe kan geven omdat de zorg van mijn moeder is weg gevallen.Gelukkig is hij voor de rest nog gezond.Alleen zijn benen willen niet meer goed.

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:42

Ik kom me ook melden.. Mijn vriend en ik hebben gisteren zijn 20-jarige kat in moeten laten slapen :( Ze was al langer niet helemaal fit meer, maar ze leek een opleving te hebben gehad. Gisteravond was het ineens helemaal foute boel.
Wat is het raar om haar niet meer in de buurt te hebben zeg..

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 22:48

Sterkte goudhaan nooit fijn om een dier in te laten slapen :knuffel:

djinnie

Berichten: 2795
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 13:40

Britta31 schreef:
Dat mijn vader ineens zo oud word.Hij geeft het nu ook toe,allerlei aanpassingen in huis.Stok ingeruild voor rollator,de fiets al weg en nu de auto en nu een scootmobiel.Hij is 86,maar sinds mijn moeder 3 weken geleden is overleden gaat het snel.Ik denk ook dat hij er nu aan toe kan geven omdat de zorg van mijn moeder is weg gevallen.Gelukkig is hij voor de rest nog gezond.Alleen zijn benen willen niet meer goed.


:knuffel: Dat is rot. Ik heb het gezien bij mijn pap, die 10 jaar mantelzorger van mijn moeder is geweest. Bij hem stierf een stukje toen zij overleed. Hopelijk kan jouw vader zijn draai weer vinden, ondanks gebreken.

MoniekJ

Berichten: 3593
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 17:03

Zit er helemaal doorheen.
Dinsdagochtend opgenomen met een ketoacidose, woensdag van infuus af en terug op eigen pomp. ‘S nachts weer ketoacidose. Gister dan weer poging om op eigen pomp te gaan. Je raad het al.. weer ketoacidose. Eind van de avond leek ph waarde weer omhoog te gaan. Midden in de nacht kelderde die weer. Man wat voelde ik mij beroerd zeg.
Plus drie slechte nachten door elke twee uur bloedprikken, nieuwe infuus al twee keer midden in de nacht door anesthesist. Lijn geplaatst, volgende dag deed hij het al niet meer.
Plus vanmiddag zakte ph waarde weer.
Nu gaat het voorlopig goed, maar zit ook nog aan vier infusen vast.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 22:06

Ag Moniek wat heb ik een medelijden met je. Kan je alleen maar een virtuele knuffel geven en sterkte zeggen :knuffel:

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 01:43

Dat het net de hond nog steeds op en af gaat & ik nu steeds vaker in mn hoofd heb wanneer is het genoeg & ben ik niet te egoïstisch..

Independence
Berichten: 1380
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 00:24

Jessica_1998 schreef:
Dat het net de hond nog steeds op en af gaat & ik nu steeds vaker in mn hoofd heb wanneer is het genoeg & ben ik niet te egoïstisch..

Dit laat juist zien dat je heel bewust bent van het al dan niet lijden van je hond en ik denk dat je op jezelf kunt vertrouwen in de beslissing :knuffel: Veel sterkte

Ik voel me een buitenstaander in de klas en dat gevoel haalt nogal veel oude pijn naar boven. Ik wil niet meer naar school, heb enorm veel lichamelijke klachten door dit gevoel en nu denk ik alsmaar dat ik beter kan stoppen met mijn opleiding

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 07:31

Een dikke knuffel voor iedereen. Ik zie zoveel herkenbare dingen voor bij komen.

Ik denk vandaag aan mijn moeder, een jaar geleden overleed ze en ik mis haar nog iedere dag.

djinnie

Berichten: 2795
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 08:40

Amandavd, sterkte. Een jaar is helemaal niets. Mijn moeder is nu 6 jaar geleden overleden en ik mis haar nog iedere dag. Zeker sinds ik gescheiden ben, mis ik mijn ouders nog meer (vader 3,5 jaar geleden overleden).

Moeilijk weekend hier. Ik bracht vrijdag mijn kinderen naar hun vader en meestal is dat geen probleem, ze zijn in veilige handen tebslotte, maar ai, dit weekend... ;( Ik heb ze zo gemist. Ik heb aan mijn ex gevraagd of ik ze vandaag na het werk even mag komen knuffelen, dus ik breng ze bij hem naar bed vanavond. <3

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-20 12:43

Sterkte allemaal.

Gisteren was het een moeilijke dag voor mij, omdat het een jaar geleden is dat we plotseling een van onze honden in moesten laten slapen. Het was het zusje van de hond die we afgelopen augustus hebben moeten laten gaan.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 07:23

Dat ik voor de derde keer een vak niet gehaald heb, niet weet wat ik nog kan doen om het op te lossen en mezelf de grootste mislukkeling op aarde vind.

idylle
Berichten: 5813
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 08:20

Gisterochtend mijn hond in laten slapen na 11 jaar trouwe dienst bij ons (als huishond) en 13 jarige leeftijd. En saving naar bed gaan, na lang woelen net een beetje dommelen om vervolgens telefoon te krijgen dat je schoonvader die avond is overleden. Wat een k.tdag.

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-20 09:28

Amandavd schreef:
Dat ik voor de derde keer een vak niet gehaald heb, niet weet wat ik nog kan doen om het op te lossen en mezelf de grootste mislukkeling op aarde vind.


Balen, maar een mislukking ben je zeker niet! :(:)


idylle schreef:
Gisterochtend mijn hond in laten slapen na 11 jaar trouwe dienst bij ons (als huishond) en 13 jarige leeftijd. En saving naar bed gaan, na lang woelen net een beetje dommelen om vervolgens telefoon te krijgen dat je schoonvader die avond is overleden. Wat een k.tdag.


Oh wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en sterkte met beide verliezen. :knuffel:

djinnie

Berichten: 2795
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 12:28

idylle schreef:
Gisterochtend mijn hond in laten slapen na 11 jaar trouwe dienst bij ons (als huishond) en 13 jarige leeftijd. En saving naar bed gaan, na lang woelen net een beetje dommelen om vervolgens telefoon te krijgen dat je schoonvader die avond is overleden. Wat een k.tdag.


Dat is met recht een poedersuiker. Sterkte. :knuffel:

BigOne
Berichten: 38349
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 22:56

Gecondoleerd Idylle, wat een berg verdriet binnen één dag.

Britta31

Berichten: 13157
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 01:40

Dat na het overlijden van mijn moeder nu mijn vader in het ziekenhuis ligt.Gelukkig zijn de vooruitzichten goed,maar toch.We waren net allemaal tot rust gekomen,gebeurt dit.

idylle
Berichten: 5813
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 09:17

Och wat naar! Sterkte Britta

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 09:20

Sterkte iedereen

Ik ben verdrietig en boos door dat stomme covid19
En daardoor blijft maatje misschien langer dan 4 maanden op zee pffff

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:20

Wordt toch wel heel erg verdrietig van het nieuws dat Bram van der Vlugt is overleden en dan nog wel door corona -O- . Vond het met recht een prachtige man en de echte sinterklaas die mij deed geloven in mooie dingen..