Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:24

Maar uiteindelijk is dit toch ook opgezet om elkaar lekker te stalken en je best te doen voor elkaar? toch niet om een lijstje af te vinken?

ik vind het juist leuk dat mijn lootje niet zo heel actief is, daarbij is er genoeg over hem/haar te vinden en dat leek me juist het principe ervan ? tenminste zo leek het andere jaren.
+ je mag ook het beheer een bericht sturen met een vraag aan je lootje.

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:24

Stalken stalken stalken! *\o/*

Roodvos

Berichten: 6674
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:30

Blinnii schreef:
IkBeetje domme vraag misschien, maar smaakt dat Chai Latté poeder ook lekker in plantaardige melk? Ik ga echt slecht op koemelk, maar om het nou te kopen en proberen terwijl dat geen match is, vind ik ook zonde.. :Y) )

Ik ken het spul niet, maar latte betekent melk.
Dus ik ga ervan uit dat de melk hier bij in zit.
Ik ga ook heel slecht op melkpoeder. Dus ik zou hier niet aan beginnen.

Misschien de vegan variant?

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:41

KM_Ris schreef:
Maar uiteindelijk is dit toch ook opgezet om elkaar lekker te stalken en je best te doen voor elkaar? toch niet om een lijstje af te vinken?



Klopt helemaal! Maar toch voel ik me er onzeker over. En dat komt natuurlijk nog het meeste omdat ik het graag heel goed wil doen, en het minste door mijn niet super actieve lootje.

Maar ik ga het loslaten. Ik heb mijn best gedaan, en ik denk dat ik leuke cadeautjes heb, ik heb geprobeerd om iets passends te vinden, klaar. Komt vast goed :D

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:44

Oh joh zorro laat lekker los! We doen allemaal mee en het belangrijkste is er plezier in hebben. Dus let it gooooooo and enjoy!

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:47

Ja, doe ik. Bij deze :')

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:48

Mocht ik 1 van die personen zijn waardoor je onzeker wordt (omdat ik niet veel reageer :o ) zeker niet doen hoor! Ik zie dit altijd elk jaar als zo'n leuke verrassing. De gedachte dat iemand zijn best gedaan heeft is al meer dan genoeg vind ik :)

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:56

Ik ook. Ik ben ook niet echt actief vanwege drukte en heen en weer reizen.
Ik heb ook nooit t gevoel dat iemand mij aan t stalken is, maar zodra ik mn lootje heb ontvangen ga ik juist helemaal los in t stalken daarvan.
Vooral t gevoel dat iemand iets voor jou heeft uitgezocht is toch al een leuke gedachte?! Vind ik dan.
En mocht mijn SS vragen hebben, beantwoord ik ze graag

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:38

Sorry lieve mensen en voornamelijk SS, de laatste tijd gebeurd er heel veel in mijn leven en vandaag is ook mijn stieftante overleden. Samen hebben we de laatste zorg verleend en bezig geweest om vanalles te regelen. De komende dagen moeten we nog wat andere dingen regelen hiervoor en een rouwboeket bestellen en dan volgende week de uitvaart.
Ik besef mij dat ik eigenlijk nog helemaal geen aanvullende aandacht aan mijn beknopte 'lijstje' heb gegeven, ik zal binnen een weekje proberen wat dingen los te laten hierover. Ik voel me alleen heel leeg en inspiratieloos, dus ik besef mij dat ik misschien echt een heel moeilijk lootje ben. Sorry hiervoor.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78523
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:45

Heel veel sterkte Gowlan. :(:)

Hier loopt het ook anders dan gepland. Als eerste is het retedruk op het werk geworden, en zat net in mijn marathon-werkweek (10 dagen werken in 11 dagen, totaal 85 uur). Plus dat mijn "2de moeder", waar ik al vanaf 1986 als 13-jarige dagelijks over de vloer kom en die altijd voor me heeft gezorgd en heeft klaargestaan, afgelopen vrijdag is overleden na 10 weken IC, Corona. In de vrije uurtjes zitten we dus regelmatig daar voor steun en hulp, plus hebben we de zorg van alle beesten nu opgenomen (5 pony's inclusief onze eigen pony en een stuk of 100 vogels).
Morgen is de uitvaart, maar denk dat het nog wel even duurt voordat we terug naar normaal gaan, die man valt in een enorm gat.

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:48

Jeetje wat heftig gowlan en neonlight! Heel veel sterkte allebei. Het is niet niks wat jullie meemaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:48

Ach jeetje heel veel sterkte!

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:54

Ach jeetje, wat rot. :(:)
Veel sterkte!

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:59

Heel veel sterkte allebei !

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 00:05

Heel veel sterkte voor jullie allebei! :(:)

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 00:33

Bliinnii heb je wel eens rauwe koemelk geprobeerd ipv “supermarkt” melk? Schijnt ook nog groot verschil in te zitten.. hier in de buurt is ook een boerderij die buffelmelk verkoopt. Schijnt ook goed alternatief te zijn voor koemelk

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 00:50

Heel veel sterkte beiden. :knuffel:

Ik voel me echt een koukleum als ik het zo lees. Mijn vriend presteert het nog steeds de airco op onze slaapkamer op 17 graden te zetten, maar dan lig ik toch echt wel in mijn onesie en zowel mijn als zijn deken. :')

Even terug te komen op mijn kaartje. Ik zag vanochtend al in de app van PostNL dat ik een kaartje ging krijgen omdat er op de voorkant van envelop heel leuk Hohoho getekend stond met lichtjes en een kerst sok <3. Toen vond ik het al leuk haha :').
Ik was de hele dag boodschappen doen met mijn moeder, en ik kon niet wachten tot we even langs mijn huis moesten want ik was echt nieuwsgierig :'). Toen ik het kaartje opendeed dacht ik alleen maar wow. Een heel leuk verhaal en met heel veel lieve dingen en veel tips.

Voor mijn SS: Echt mega bedankt voor het kaartje _/-\o_ . Ik trek mijn nachtdiensten (nog) wel :'). Momenteel de 2e van de 6 :+. En aan je tip voor het hondenspeeltje heb ik ook zeker wat. Des te meer redenen om te gaan shoppen vannacht *\o/* . En mijn vriend..... Tsja, dat is een geval apart qua eten helaas :+.

Ik ga even alle tips op een rijtje zetten en kan niet wachten *\o/* !

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 01:08

Jammer, dat ik niks over m'n lootje kan vinden. Dan maar hopen dat het in de smaak valt. :+

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:03

Spannend hoor!! En wat leuk die kaartjes her en der! {:)

Ik had vanmiddag plotseling een sollicitatiegesprek en ben gewoon aangenomen woehoe! Dus vanaf maandag eindelijk weer aan het werk!! Dag horeca! {:)-:(

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:08

Gefeliciteerd primaude!! *\o/*

Wat ga je nu doen?

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:12

Thanks! Ik ga aan de slag als administratief medewerker. Onwijs veel afgewezen afgelopen periode (of niets van gehoord -.-) dus suuuuper blij met deze kans ! Goed voor cv en mijn thuisstudie bedrijfsadministrateur!

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:14

Oehhh, dat maakt het extra leuk dat je aangenomen bent! Ik hoop dat je heel veel plezier gaat beleven met je nieuwe baan! *\o/* *\o/* *\o/*

Dat niets laten horen is wel echt een dingetje inderdaad.

Gelukkig (hebben we net even uitgerekend) werk ik al 4 jaar op dezelfde plek, met een pauze van een half jaar omdat ik toen op Schiphol werkte :+.

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:17

Neonlight, ook voor jou gecondoleerd en onwijs veel sterkte. Y;(

Pimaude, gefeliciteerd met je nieuwe baan! +:)+

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:28

Dat doe je erg goed vaelos ! Zegt ook wat over je denk ik ! Ik ben nogal snel verveeld helaas dus moet wel een beetje wisselend werk hebben :p

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:42

Ik normaal ook, en dat is ook de reden waarom ik een half jaar op schiphol heb gewerkt. Maar daar kwam ik ook wel echt achter dat mijn oude baan (dus nu ook huidige) wel echt mijn plek is en was.