Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 42 van de 109 [ 2722 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 109  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat zijn jullie kringloop aankopen?

 
Profiel   

Ik zou deze verkopen en bij de kringloop nieuwe kopen of zelf gaan gebruiken op het terras.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 13:14 



 
Profiel   

Als het iets bijzonders is en het bij jou alleen maar achteruit gaat omdat je ze in omstandigheden hebt staan waar ze niet geschikt voor zijn dan zou ik ze weg doen naar een plek waar ze wel geschikt voor zijn en zelf iets zoeken wat beter geschikt is.

Verder heb ik wel eens boeken meegenomen waarvan ik wist dat ze veel meer waard waren dan waar ik ze voor kocht. Ik las ze en verkocht ze voor een veelvoud door inplaats van ze in de kast te laten staan. Uiteraard houd ik ze wel als ik ze later nog eens wil lezen/als naslagwerk wil bewaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 13:27 



 
Profiel   

Ik zou ze mooi verkopen en er andere leuke stoelen voor terug kopen!
Heb vorig jaar een vintage RayBan bril gekocht, maar zat bij mij toch niet lekker en via marktplaats weer verkocht 2 mensen blij, ik omdat ik er behoorlijk wat meer voor terug kreeg en die man blij omdat hij er al lang naar op zoek was :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 14:25 



 
Profiel   

Ik stond net bij een kringloop waar ik een stapeltje bijzondere borden uitgezocht had (voor de verkoop). Er hing een bordje dat alle niet geprijsde borden 75cent waren. Kom ik bij de kassa, gaat de medewerker ze staan prijzen voor 4 euro per stuk -O-

Ik heb ze laten staan en ben weggelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:02 



 
Profiel   

Ik koop ook wel eens wat bij een kringloop wat ik goed door kan verkopen.
Aantal jaar geleden vrij nieuwe petrie leren laarzen gekocht voor €4.50.
Verkocht op een rommelmarkt voor €50 -

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:51 



 
Profiel   

Ik neem altijd betaalbare paard rijbroeken mee, vooral voor kinderen. Meestal geef ik ze aan mensen die ze nodig hebben en er bijvoorbeeld geen geld voor hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 16:04 



 
Profiel   

Ik heb een keer een zeldzaam boek over Auschwitz gevonden met uniek beeldmateriaal erin. Die heb ik doorverkocht via Marktplaats.
Maar ik ga niet naar kringlopen om op zoek te gaan naar winst. Als ik het tegenkom en ik herken het dan is het anders maar ik ga niet met winstgedachte naar de kringloop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 16:06 



 
Profiel   

Die stoelen zou ik dan niet buiten laten vergaan maar verkopen en weer een ander paar terug kopen.

Kringloopgelukjes komen hier niet echt meer voor, daar weten ze echt de prijzen wel of ze zetten dingen in een veiling
Ik ben wel van dingen kopen en weer verkopen (heb ook een brocante winkeltje) maar haal mijn spullen veelal in Belgie en soms Frankrijk. Kringloop ga ik al niet meer heen omdat ik weet dat er hier al handelaren bij "de achterdeur komen"

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 17:06 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
Ik stond net bij een kringloop waar ik een stapeltje bijzondere borden uitgezocht had (voor de verkoop). Er hing een bordje dat alle niet geprijsde borden 75cent waren. Kom ik bij de kassa, gaat de medewerker ze staan prijzen voor 4 euro per stuk -O-

Ik heb ze laten staan en ben weggelopen.


Wat had je gedaan wanneer het andersom was geweest?
Had je het dan gezegd?

Een vergissing is menselijk, ook in een winkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 17:34 



 
Profiel   

senna21 schreef
Vjestagirl schreef
Ik stond net bij een kringloop waar ik een stapeltje bijzondere borden uitgezocht had (voor de verkoop). Er hing een bordje dat alle niet geprijsde borden 75cent waren. Kom ik bij de kassa, gaat de medewerker ze staan prijzen voor 4 euro per stuk -O-

Ik heb ze laten staan en ben weggelopen.


Wat had je gedaan wanneer het andersom was geweest?
Had je het dan gezegd?

Een vergissing is menselijk, ook in een winkel.


Ja, maar je vergissing netjes oplossen (zeker in een winkel) vind ik ook menselijk. Als hij voorgesteld had om het verschil te delen had ik het gedaan. Maar als je klanten aankomen met 10 borden, die je ineens bij de kassa niet voor €7,50 maar voor €40,- wil verkopen vind ik dat niet netjes je eigen fout oplossen. Als ze dit willen voorkomen moeten ze alles prijzen, dan heb je dit ook niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:46 



 
Profiel   

Ik vind dat inderdaad ook niet netjes, iemand heeft ze al uitgezocht omdat ze ongeprijsd waren en dan ineens moeten ze meer dan 4 keer zo duur worden? Ja, dan ga ik de discussie ook aan en als ze niet meewerken laat ik ze ook staan. Dan komt er tevens nog een slechte review van de situatie op google. Dat vind ik zeer klantonvriendelijk.

Ik snap je dus volledig Vjestagirl.

Gelukkig zelf nog niet zo'n situatie meegemaakt. Wel dat ergens geen prijs op stond en dat ik bij de kassa gevraagd heb wat het moest kosten. Te duur, dan zeg ik het ook en dan is er nooit een discussie.

Overigens, ja, ik ben wel eerlijk als iets niet klopt. Vorige week vergat een man in een kringloop iets aan te slaan en dat heb ik netjes gemeld.
Ook heb ik gisteren netjes gemeld nadat ik al had afgerekend dat 1 pak koekjes in de kar was blijven liggen wat ik niet gezien had. Die heb ik dus alsnog betaald.
Ook heb ik eens iemand 20 euro teruggegeven die het voor mij duidelijk uit zijn zak verloor.
En ik heb zelfs eens iemand zijn duiklamp van 200 euro teruggegeven die hij verloren had en die ik pas een half jaar later nog werkend terugvond.
En ook een camera van 4000 euro die vergeten was bij de ingang van een grot heb ik teruggegeven. Ik was tijdens de vondst daar de enige duiker, dus had het zo in de auto kunnen leggen en dan was het van mij geweest.
Soms ben ik misschien te eerlijk, want ik heb eens in een groep een automatenset van 400 euro uitgeleend en eenmaal thuis was de set weg. De fles waar de automatenset op zat had ik wel in de auto. En niemand had de set en zou ook niet gevonden zijn.
Het betekent wel dat ik niet graag meer dingen uitleen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 07:34 



 
Profiel   

hebben jullie nog tips voor goede kringlopen in de omgeving van helmond/eindhoven?

Ik moet wat dingen hebben voor me huisje.
Combimagnetron , misschien in inductie kookplaat (heb ze er zelf alleen nog niet al eens gezien)
En wat kastjes (die verwacht ik wel in elke kringloop tegen te kunnen komen :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:32 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
Ja, maar je vergissing netjes oplossen (zeker in een winkel) vind ik ook menselijk. Als hij voorgesteld had om het verschil te delen had ik het gedaan. Maar als je klanten aankomen met 10 borden, die je ineens bij de kassa niet voor €7,50 maar voor €40,- wil verkopen vind ik dat niet netjes je eigen fout oplossen. Als ze dit willen voorkomen moeten ze alles prijzen, dan heb je dit ook niet meer.



Ik vind dit inderdaad ook niet netjes.
Als er staat zonder prijs €0,75 dan kan je niet maken om er bij de kassa in ene een sticker op te doen.
Van ja sorry maar deze zijn dus wel echt duurder.
Je kan vragen of de klant ze mee wilt voor €4,- of een ander bedrag.
Maar naar mijn idee had je die borden gewoon voor €0,75 per stuk mee moeten krijgen.

Ik heb dat ook wel eens gehad. met bijv fotolijstjes.
de 1 met een prijs voor €1 en de ander bijv €4, ik heb nog nooit gehad dat ik ze dan voor de 'duurdere prijs' moest afrekenen.
Ik heb altijd te horen gekregen, o dan zijn ze beide natuurlijk (bijv) €1,- per stuk.

Is ook een stukje klanten binden/houden denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:37 



 
Profiel   

Rondom Ehv/Helmond zit veel het goed en in Helmond zit dan nog een andere grote (Noorddijk 2).

In Eindhoven zit De Grootste Bazaar maar die is vrij duur. Geldrop zit een mooie van Het Goed en in Eindhoven en Nuenen ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:28 



 
Profiel   

Yom schreef
Rondom Ehv/Helmond zit veel het goed en in Helmond zit dan nog een andere grote (Noorddijk 2).

In Eindhoven zit De Grootste Bazaar maar die is vrij duur. Geldrop zit een mooie van Het Goed en in Eindhoven en Nuenen ook


Dankjewel! Daar kom ik zaterdag denk ik een heel eind mee :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:41 



 
Profiel   

ik heb ook een kringloop app gevonden.
Ook wel handig voor als ik eens ergens ben en een kringloop zoek
Of als we zaterdag nog wat verder willen kijken

+ zag ook al dat je ook via feedback kringlopen kan melden die nog niet in de app staan.
Dus dat is ook wel erg handig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 21:07 



 
Profiel   

In Asten Heusden zit wel een hele mooie brocante/vintage winkel, maar ja dat is wel een andere prijsklasse

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 07:07 



 
Profiel   

Welke app is dat?
Mijn laatste aankopen waren twee lapjes kerststof, niet spannend genoeg om een foto te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 07:42 



 
Profiel   

De kringloop in Groesbeek is ook de moeite waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 09:13 



 
Profiel   

Kaplaars schreef
Welke app is dat?
Mijn laatste aankopen waren twee lapjes kerststof, niet spannend genoeg om een foto te maken.


Hij heet bij mij 'Kringloop' is een groene foto met 2 van die pijltjes van maps,
om plekken aan te duiden zeg maar.
stond bovenaan dat ik op kringloop zocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:45 



 
Profiel   

Britta31 schreef
De kringloop in Groesbeek is ook de moeite waard.


dat is helaas niet in de buurt van eindhoven.
maar als ik eens in groesbeek ben is het wel zeker iets om aan te denken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:45 



 
Profiel   

Ik heb de app er 2x op gezet en ook 2x weer verwijderd. Hij bleef steeds hangen en ik vond sneller een kringloop via mapps dan via de app. Ik heb vanmorgen een heel leuk eenhoorn spijkerjurkje voor mijn dochter gekocht voor 2 euro. Ik zocht eigenlijk een boekenserie waar ik deel 1 en 6 van heb en de rest ook graag wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:57 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
Ik heb de app er 2x op gezet en ook 2x weer verwijderd. Hij bleef steeds hangen en ik vond sneller een kringloop via mapps dan via de app. Ik heb vanmorgen een heel leuk eenhoorn spijkerjurkje voor mijn dochter gekocht voor 2 euro. Ik zocht eigenlijk een boekenserie waar ik deel 1 en 6 van heb en de rest ook graag wil.


dat ik aan het zoeken was had ik daar geen last van,
ik zag wel dat niet alles erop staat als wat maps aangeeft als kringloop.
maar ook weer andersom, dingen die er wel op staan die ik op maps niet zag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 16:13 



 
Profiel   

Zijn jullie al wel eens bij kringloopcentrum Altena in Almkerk geweest? Ga daar zelf regelmatig heen omdat ik er vlakbij woon, maar ik vind m persoonlijk fantastisch. Zit in een oude woonboerderij en draagt echt dat sfeertje met zich mee <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 22:26 



 
Profiel   

Mijn nieuwste aanwinst is Het brieschend paard voor 2,50 <3 Puntgaaf, alleen zonder papieren omslag, maar zo vind ik 'm nog mooier.

[ img ]

Ik vond deze bij Dorcas in Veenendaal, waar ik toevallig belandde. Daarna ben ik nog bij Restore geweest. Ik vond het allebei vrij dure winkels. Gelukkig kon ik bijna niets leuks vinden. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 06:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 42 van de 109 [ 2722 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 109  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen