Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 21:32

Ik heb vandaag een ik geloof nieuwe senseo gescoord bij de kringloop +:)+
Met 2 van die pad houders erbij, thuis meteen gekeken en hij werkt perfect, lekt niet.
Hij ziet er echt gloednieuw uit. Super blij mee :D

Verder veel kringlopen gezien maar niet gevonden wat ik zocht,
Of er zat al een kaartje met 'verkocht' op dus dat was wel erg jammer :(

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 10:09

Ik ben van de week in Naarden geweest. Hele grote Kringloop met enorm veel boeken. Helaas klopten de openingstijden op internet niet waardoor ik niet de hele afdeling heb kunnen zien. Ook hing er een groot bord dat er 50 procent korting was op de boeken en dat klopte niet. Dus ik heb een aantal boeken weer terug gelegd, ze vroegen daar sowieso de hoofdprijs voor boeken.

Gisteren bij Dorcas in B'veld geweest. Leuke winkel met heel veel kamertjes en vriendelijk personeel. Daar heeft mijn dochter wat knutselspullen gescoord en ik een boek waar ik al langere tijd naar op zoek was. Helaas nog niet de boekenserie compleet, dus ik zoek nog even verder.

amsterdam10
Berichten: 592
Geregistreerd: 03-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:16

Anoeska27 schreef:
Ik ben van de week in Naarden geweest. Hele grote Kringloop met enorm veel boeken. Helaas klopten de openingstijden op internet niet waardoor ik niet de hele afdeling heb kunnen zien. Ook hing er een groot bord dat er 50 procent korting was op de boeken en dat klopte niet. Dus ik heb een aantal boeken weer terug gelegd, ze vroegen daar sowieso de hoofdprijs voor boeken.

Gisteren bij Dorcas in B'veld geweest. Leuke winkel met heel veel kamertjes en vriendelijk personeel. Daar heeft mijn dochter wat knutselspullen gescoord en ik een boek waar ik al langere tijd naar op zoek was. Helaas nog niet de boekenserie compleet, dus ik zoek nog even verder.



Leuk! In Naarden zijn de boeken idd duur :j
Naar welke boekenserie ben je op zoek?

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:19

Torak en Wolf, ik heb zelf deel 1 en deel 6 en ik zoek de tussenliggende delen. Ik moet woensdagochtend iets ophalen in Zutphen en daar is volgens mij ook wel een leuke kringloop te vinden.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:30

In het centrum van Zutphen zit de Hand. Zo'n tien jaar geleden werkte ik daar om de hoek. Ik ben er nu al jaren niet meer geweest, maar destijds kwam ik er graag. Ik heb er hele lunchpauzes doorgebracht. :))

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 16:05

Dank voor de tip! Ik zie dat het maar een minuutje lopen is vanaf Obilot waar ik moet zijn.

LWDaisy

Berichten: 4779
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 18:34

Ik heb vorige week zooooo'n leuke klok gekocht voor in m'n keuken *\o/* Was 2 euro!

Afbeelding

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 18:40

Wat een leuke!

Hier ook weer aanloopjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
80 cent voor dit jasje

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:11

Jaja, heb ook weer wat, 3 paardjes waren 3 euries per stuk (hard plastic) en een paar gave DVD's, elk 95 cent per stuk! Ander paard is van buigzaam rubber, soort van squeaky toy achtig iets...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 16:14

Oeg, goeie vondsten weer!

PotjeMayo

Berichten: 569
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:19

vanmiddag wat leuke lepeltjes gevonden om ringen van te maken ( zijn volgens mij niet allemaal echt zilver maar dat kon ik ook niet vinden ) en een klein muziekdoosje en lassie tv afleveringen op dvd gevonden. prima dagje :)

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:44

En 2 setjes handdoeken haakjes die m'n vader wilde hebben. Nette score :D

Afbeelding

cariena1973
Berichten: 510
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Oldenzijl

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 08:19

Afbeelding
Voerbakje voor de katten 0.50 cent

cariena1973
Berichten: 510
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Oldenzijl

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 08:36

En niks gekost voor de kids via weggeefhoek
Afbeelding

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:37

Na heel wat browsen in de DVD bakken: Alle Harry Potter delen (7 stuks) en achterin bij de kinderdvd's het 8e deel. (In de grote bakken Deel 1 - 7, Deathly Hallows part 2) en bij de kinderdvd's lag ineens Deathly Hallows part 1. Niet echt een kinderfilm, Het Goed!Afbeelding

En wat vrolijke noten van Meneer Rieu!
Afbeelding

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 15:28

Iemand advies voor een kringloop in de Hoeksche Waard? Die in Klaaswaal heeft voornamelijk spullen die ik echt niet meer de moeite waard vind...

germie

Berichten: 25954
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 16:17

Heb weer een paar boeken gevonden. Dit keer paardenboeken. Alsof 600 verschillende nog niet genoeg is. :D

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:02

Ik heb vanmorgen in Putten een hele mooie handgeblazen vaas van Pia Amsell gevonden en nog wat mandjes. Ik had het laatste mandje gisteren weg gegeven.

En vanmiddag moest ik naar de poli in Dronten en toen ben ik eerst naar de kringloop geweest (It's). Daar vond ik niets, maar op de terugweg ben ik bij een 2e hands boekenwinkel geweest. Het is dat ze om vijf uur dicht gingen, anders had ik er nog gezeten denk ik. Ik ging in ieder geval weg met een erg goed gevulde tas.

Nielojram

Berichten: 7803
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:27

cariena1973 schreef:
En niks gekost voor de kids via weggeefhoek
[ [url=m/P2NqiO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die bovenste licht-verkleurde is een Barbie Dallas <3
Dameszadel heeft er lang opgezeten, gezien de strepen op de middenhand :D

Mo_86

Berichten: 1241
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:38

Hier rijzen de prijzen helaas inmiddels echt de pan uit of is het allemaal ouwe zooi die je niet wilt. Zo zag ik laatst een merkjurkje dat duidelijk verwassen en oud was maar omdat het merkkleding was vroegen ze er alsnog belachelijke prijzen voor. Ik zit in de regio Waterland overigens en in heel zuid Noord-Holland is het niets meer aan. Wellicht heeft iemand nog tips?

Was laatst bij Het Goed in Deventer en dat was zo veel leuker en goedkoper. Daar kon je echt leuke dingen kopen in goede staat voor weinig. Zo jammer dat het te populair is geworden haha.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:42

Het Goed in Deventer is inderdaad ontzettend leuk. Ook goed te combineren met de kringloop in Twello. Het Goed in Harderwijk valt ontzettend tegen, ik zag laatst een leuke jurk en die moest maar liefst 69 euro kosten. Qua personeel vind ik Deventer ook echt een stuk leuker.

paddington

Berichten: 2470
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 20:03

Het Goed in Harderwijk is idd vaak duur.
Ik kom er heel af en toe na het werk maar slaag er bijna nooit.

Ik ben een aantal weken geleden in Dronten geweest bij 2 kringloop winkels maar ik sloeg stijl achter over van de prijzen.

Laatst ben ik in Zeewolde, Putten en Nijkerk geweest en daar vond ik nog leuke dingen voor kringloop prijzen.

cariena1973
Berichten: 510
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Oldenzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 20:30

Nielojram schreef:
cariena1973 schreef:
En niks gekost voor de kids via weggeefhoek
[ [url=m/P2NqiO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die bovenste licht-verkleurde is een Barbie Dallas <3
Dameszadel heeft er lang opgezeten, gezien de strepen op de middenhand :D

Helaas zit er geen zadel meer bij en mist ie deel van een hoef aan 1 been

germie

Berichten: 25954
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:23

Mo_86 schreef:
Hier rijzen de prijzen helaas inmiddels echt de pan uit of is het allemaal ouwe zooi die je niet wilt. Zo zag ik laatst een merkjurkje dat duidelijk verwassen en oud was maar omdat het merkkleding was vroegen ze er alsnog belachelijke prijzen voor. Ik zit in de regio Waterland overigens en in heel zuid Noord-Holland is het niets meer aan. Wellicht heeft iemand nog tips?

Was laatst bij Het Goed in Deventer en dat was zo veel leuker en goedkoper. Daar kon je echt leuke dingen kopen in goede staat voor weinig. Zo jammer dat het te populair is geworden haha.

Prijzen voor boeken rijzen ook de pan uit soms. De helft van de nieuwwaarde vind ik voor een kringloop niet normaal, voor een ander is het immers gewoon oud papier. Vroeger waren boeken vaak 1 gulden. Later 1 euro. Nu is 2 euro zo ongeveer het minimum. Ik ben wel kritisch met waar ik boeken koop. Ik kwam vandaag nog een paar l'annee Hippiques tegen, willen ze gewoon 7.50 euro per stuk voor. Ik vind dan 2 euro genoeg.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:32

Ik vind het ook raar dat veel kringloopwinkels op boeken een sticker plakken met "nieuwprijs X, onze prijs Y". Het zal mij aan m'n derrière oxideren wat de nieuwprijs is, ik koop geen nieuw boek, ik koop deze tweedehands...