Echte liefde, bestaat dat nog?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 16:45

martine0503 schreef:
Ik vind dat altijd een dooddoener. Er mankeert toch wat aan. Ze zijn niet voor niks single. Bijna altijd gericht op de tegenpartij (ook vaak dat het gaat om de mannen) enige zelfreflectie is in mijn ogen ook nodig. Wat je zelf over een ander denkt, kan een ander ook over jou denken. Iedereen heeft een rugzakje. Weliswaar kan de grootte ervan schelen, maar iemand daar gelijk op af te schrijven is niet helemaal eerlijk. Liefde is niet zoals in de film of in sprookjes. Soms gaat het vanzelf en soms is het keihard werken. Dat maakt de liefde ook weer mooi.


het waren niet mijn woorden, maar wat "men" zegt/als reden geeft.

En het mooie is......Het zijn zelf ook single's die zo praten over welke vrijgezellen nog "over" zijn. Maar ze zijn zelf ook single en over.

Er zal echt wel een reden zijn dat iemand wel of niet vrijwillig alleen is. Wij kijken heel af en toe naar; Lang leve de liefde en zijn soms juist wel of niet heel erg verbaasd. Maar je oordeelt vanuit je eigen persoon, eigen relatie etc.
En ik merk ook wel dat je toch snel een oordeel hebt. Ik probeer wel weer te relativeren, omdat ik het niet fijn vind, dat ik zo snel oordeel dan, maar toch..........Je bent maar mens.

Bullebeest
Berichten: 3244
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 17:10

superpony schreef:
martine0503 schreef:
Ik vind dat altijd een dooddoener. Er mankeert toch wat aan. Ze zijn niet voor niks single. Bijna altijd gericht op de tegenpartij (ook vaak dat het gaat om de mannen) enige zelfreflectie is in mijn ogen ook nodig. Wat je zelf over een ander denkt, kan een ander ook over jou denken. Iedereen heeft een rugzakje. Weliswaar kan de grootte ervan schelen, maar iemand daar gelijk op af te schrijven is niet helemaal eerlijk. Liefde is niet zoals in de film of in sprookjes. Soms gaat het vanzelf en soms is het keihard werken. Dat maakt de liefde ook weer mooi.


het waren niet mijn woorden, maar wat "men" zegt/als reden geeft.

En het mooie is......Het zijn zelf ook single's die zo praten over welke vrijgezellen nog "over" zijn. Maar ze zijn zelf ook single en over.

Er zal echt wel een reden zijn dat iemand wel of niet vrijwillig alleen is. Wij kijken heel af en toe naar; Lang leve de liefde en zijn soms juist wel of niet heel erg verbaasd. Maar je oordeelt vanuit je eigen persoon, eigen relatie etc.
En ik merk ook wel dat je toch snel een oordeel hebt. Ik probeer wel weer te relativeren, omdat ik het niet fijn vind, dat ik zo snel oordeel dan, maar toch..........Je bent maar mens.


Dan denken we er precies hetzelfde over. :D

Sizzle

Berichten: 35729
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 17:23

Tja, een vriendin heeft altijd gevaren als beroep. Het is dan niet moeilijk om mannen tegen te komen maar op het moment dat het serieuzer wordt komt vaak snel de verwachting dat zij wel aan wal zal blijven. Neemt niet weg dat je dan niet lol kan maken.

De kans dat zij meermaals een ‚geheime‘ meerliefde geweest is, is vrij groot. Of wellicht FWB.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:00

Sizzle schreef:
Tja, een vriendin heeft altijd gevaren als beroep. Het is dan niet moeilijk om mannen tegen te komen maar op het moment dat het serieuzer wordt komt vaak snel de verwachting dat zij wel aan wal zal blijven. Neemt niet weg dat je dan niet lol kan maken.

De kans dat zij meermaals een ‚geheime‘ meerliefde geweest is, is vrij groot. Of wellicht FWB.


Vaak verwacht de vrouw ook dat een varende partner thuis blijft uiteindelijk.

Sizzle

Berichten: 35729
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Echte liefde, bestaat dat nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:10

Dat soort (egoistische of onrealistische) verwachtingen staan dan soms een standaard vaste ‚in 1 huis‘ relatie in de weg. Dat betekend niet gelijk dat er iets mis is met je. Dat zijn keuzes.
Zodra je een afwijkend leven hebt vallen er gewoon mensen met een traditionele verwachting af. Dat weten zulke mensen ook gewoon (niets mis met hun zelfreflectie in iedergeval).

Uiteraard heb je ook gewoon echte lapzwansen en nare mensen die gewoon geen relatiemateriaal zijn, maar zulke mensen zijn doorgaans ook geen vriendenmateriaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:43

Sizzle schreef:
Dat soort (egoistische of onrealistische) verwachtingen staan dan soms een standaard vaste ‚in 1 huis‘ relatie in de weg. Dat betekend niet gelijk dat er iets mis is met je. Dat zijn keuzes.
Zodra je een afwijkend leven hebt vallen er gewoon mensen met een traditionele verwachting af. Dat weten zulke mensen ook gewoon (niets mis met hun zelfreflectie in iedergeval).

Uiteraard heb je ook gewoon echte lapzwansen en nare mensen die gewoon geen relatiemateriaal zijn, maar zulke mensen zijn doorgaans ook geen vriendenmateriaal.



Ik zeg ok niet dat er iets mis is met een persoon hoor.

Veel zeevarenden stoppen met varen als hun vrouw dat vraagt, meestal zit de relatie dan nog wel in het begin moet ik zeggen. Ik weet ook niet of ik het egoistisch kan noemen, dat ligt maar net aan de situatie.

Het is te makkelijk om te zeggen, het is een keuze, aangezien de meesten geen flauw benul hebben waar ze aan beginnen en het daardoor flink kan tegenvallen, vandaar dat vrouwen nog wel eens willen zeggen, je werk of ik.

Huertecilla

Berichten: 26875
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:57

Mindim schreef:
vandaar dat vrouwen nog wel eens willen zeggen, je werk of ik.


Welnu, dat is in geen geval echte liefde.
Indien je van iemand houdt, dan wil je dat die gelukkig is. Als je zélf iets anders nodig hebt ok, maar laat je liefde vrij.
Ik heb het een keer meegemaakt dat een liefde zichzelf iets heel fundamenteels wilde ontzeggen om bij mij te zijn. Ik heb die relatie verbroken, want dat zou haar op termijn gewoon ongelukkig gemaakt hebben, zou altijd boven de relatie gehangen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:00

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:
vandaar dat vrouwen nog wel eens willen zeggen, je werk of ik.


Welnu, dat is in geen geval echte liefde.
Indien je van iemand houdt, dan wil je dat die gelukkig is. Als je zélf iets anders nodig hebt ok, maar laat je liefde vrij.
Ik heb het een keer meegemaakt dat een liefde zichzelf iets heel fundamenteels wilde ontzeggen om bij mij te zijn. Ik heb die relatie verbroken, want dat zou haar op termijn gewoon ongelukkig gemaakt hebben, zou altijd boven de relatie gehangen hebben.


Ik weet niet of dat geen echte liefde is. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet gemaakt om zelfstandig door het leven te gaan en er tegen te kunnen en moeilijke situaties alleen het hoofd te bieden. Het is te simpel gezegd dat het dan geen echte liefde is. Soms is houden van nu eenmaal niet genoeg.

Sizzle

Berichten: 35729
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:03

Als iemand mij vraagt om te stoppen met werken is voor mij in iedergeval de relatie over. Idem met paarden. Wederzijdse concessies daarentegen zijn op zich prima mits niet onder druk ontstaan met de kans dat het later tot verwijt wordt. („Ik heb voor jou....“).

Als iemand het zelf niet erg vind om te stoppen met (..vul maar in...) dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:08

Sizzle schreef:
Als iemand mij vraagt om te stoppen met werken is voor mij in iedergeval de relatie over. Idem met paarden. Wederzijdse concessies daarentegen zijn op zich prima mits niet onder druk ontstaan met de kans dat het later tot verwijt wordt. („Ik heb voor jou....“).

Als iemand het zelf niet erg vind om te stoppen met (..vul maar in...) dan is het natuurlijk een ander verhaal.


Een varende partner is behoorlijk ingrijpend in je eigen leven, het is helemaal niet vreemd dat het ter sprake komt. Je bent wel minimaal de helft van het jaar in je eentje. Ook met kinderen opvoeden, bij huwelijken, kerst, overlijden en begraven van naasten, partner komt daar niet altijd voor terug en daar moet je wel tegen kunnen. Dus dat het als onderwerp op tafel komt, is niet raar en dat beiden water bij de wijn doen ook niet. Zelfs als een relatie er op stuk loopt is begrijpelijk en het heeft dan echt niet altijd iets te maken met of het echte liefde was of niet.

Sizzle

Berichten: 35729
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:11

Ik begrijp prima dat het vreselijk ingewikkeld is, ik zou daar dan ook niet mee in zee gaan (inkopper was te makkelijk).
Nog vreemder dus dat uitgerekend varende mannen wel verwachten dat varende vrouwen (die notabene hoger in rang staan in haar specifieke geval) dan wel een huisje voor ze schoon gaan houden. Dan heb je iets nog niet helemaal begrepen.

Wij hebben ook een grote stap genomen overigens. Maar eerst na heel goed overleg en ook allebij (anders kwam er geheid een gevoel van jaloezie). Wij zijn beide tegelijk uit de wetenschap gestapt om tijd te kunnen maken voor een kind. Was 1 van ons te veel aan de academische wereld gehecht geweest (its a way of life) dan hadden we ons niet voortgeplant, dan zou dat mis gegaan zijn.
Laatst bijgewerkt door Sizzle op 20-12-20 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:15

Sizzle schreef:
Ik begrijp prima dat het vreselijk ingewikkeld is, ik zou daar dan ook niet mee in zee gaan (inkopper was te makkelijk).
Nog vreemder dus dat uitgerekend varende mannen wel verwachten dat varende vrouwen (die notabene hoger in rang staan in haar specifieke geval) dan wel een huisje voor ze schoon gaan houden. Dan heb je iets nog niet helemaal begrepen.

Rang heeft er weinig mee te maken, lijkt me?
Twee varenden in een relatie lijkt me sowieso lastig. Ik ken ze wel die bij verschillende rederijen werken en proberen het verlof rond de zelfde tijd te hebben, maar dat is een hoop gepuzzel.
Vaak zal het ook niet voorkomen, er zijn niet bar veel vrouwen die varen. Wat voor functie had je vriendin?

Sizzle

Berichten: 35729
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:17

PB ivm herkenbaarheid (zijn er inderdaad niet veel).

Verder is een discussie over varen niet zo relevant. Wilde gewoon aangeven dat er niet perse wat mis is met mensen die niet in een lange vaste relatie zitten.

Huertecilla

Berichten: 26875
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:32

Mindim schreef:
Rang heeft er weinig mee te maken, lijkt me?


Lijkt mij wel.
Is als kiezen tussen twee carriëres van partners. Logisch dat je kiest voor de meest veelbelovende.

Overigens blijf ik erbij dat je van je lief niet mag verwachten, zelfs niet mag toestaan, iets fundameneels voor diens levenskwaliteit op te geven. Ík zou zelf terugstappen; héb dat gedaan. Uit liefde voor de ander.

Huertecilla

Berichten: 26875
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:33

Sizzle schreef:
Wilde gewoon aangeven dat er niet perse wat mis is met mensen die niet in een lange vaste relatie zitten.


He-le-maal mee eens +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:38

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:
Rang heeft er weinig mee te maken, lijkt me?


Lijkt mij wel.
Is als kiezen tussen twee carriëres van partners. Logisch dat je kiest voor de meest veelbelovende.

Overigens blijf ik erbij dat je van je lief niet mag verwachten, zelfs niet mag toestaan, iets fundameneels voor diens levenskwaliteit op te geven. Ík zou zelf terugstappen; héb dat gedaan. Uit liefde voor de ander.


Tja, we zijn natuurlijk allemaal niet zo goed als jij.
Vrouwen hebben in de zeevaart nou eenmaal mindere kansen, de paar die het goed doen zijn weinig. Vrouwelijke kapiteins in bijvoorbeeld de vrachtvaart, zijn er maar weinig. Dus uiteindelijk heeft de man over het algemeen meer kans op doorstroming.

Je moet beide water bij de wijn doen, als je bij elkaar wilt blijven. Dan moeten in dit geval beiden inleveren, het is te levensingrijpend om daar te licht over na te denken. Ik geef het je te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:38

Huertecilla schreef:
Sizzle schreef:
Wilde gewoon aangeven dat er niet perse wat mis is met mensen die niet in een lange vaste relatie zitten.


He-le-maal mee eens +:)+

Oh maar daar ben ik het ook mee eens.

Huertecilla

Berichten: 26875
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:55

Mindim schreef:
Tja, we zijn natuurlijk allemaal niet zo goed als jij.



Ahhhh :)* :)* dáárom heb ik ´geluk´ in de liefde _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:04

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:
Tja, we zijn natuurlijk allemaal niet zo goed als jij.



Ahhhh :)* :)* dáárom heb ik ´geluk´ in de liefde _O-


Tja

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 01:47

Sizzle schreef:
Dat soort (egoistische of onrealistische) verwachtingen staan dan soms een standaard vaste ‚in 1 huis‘ relatie in de weg. Dat betekend niet gelijk dat er iets mis is met je. Dat zijn keuzes.
Zodra je een afwijkend leven hebt vallen er gewoon mensen met een traditionele verwachting af. Dat weten zulke mensen ook gewoon (niets mis met hun zelfreflectie in iedergeval).

Uiteraard heb je ook gewoon echte lapzwansen en nare mensen die gewoon geen relatiemateriaal zijn, maar zulke mensen zijn doorgaans ook geen vriendenmateriaal.


Dat snap ik echt helemaal niet. Kijk, wij zijn nu gewend altijd samen te zijn naast werktijden, maar als het eens nodig is/was dat een van ons niet thuis is, doen we niet moeilijk. Ik kan echt niet oordelen hoe het zou zijn als 1 van ons nu opeens maanden van huis zou willen/moeten voor werk, hobby of lol bijv. Ik zit gewoon niet in die situatie.

Ik heb wel vaak in het zkh gelegen en de laatste 3 operaties zouden dagopnames zijn en het ging elke keer mis en werd 1, 2 of 3 nachten. Dan slaapt mijn man wel slecht weet ik, maar dat is ook zorgen maken.

We missen elkaar wel en vinden het ook fijn om samen thuis te zijn, maar dat mag echt geen reden zijn om niet weg te kunnen. Mijn man heeft vaak 24 uurs dienst bijv. Dan wordt gij vaak net gebeld als we zouden gaan eten. Ik zie echt wel dat hij dat rot vindt, maar ik reageer dan juist luchtig en regel het wel. het hoort er nou eenmaal bij en ik wil dat hij zich kan concentreren op zijn werk en niet met een rot gevoel weg is ofzo.

Ik schrik er wel altijd van hoor, zeker in de paarden hoor ik het al van jongs af aan. Zoveel vriendinnetjes die hun pony/paard verkochten toen ze een vriendje kregen en 0,0 begrip hadden. En de meiden die je hoort; mijn vriend vindt het niks. Ze stinken naar paard, zijn teveel uren bij hun paard etc.
Dan zeg ik altijd; Als je van plan bent een tijd samen te zijn, heb je toch alle tijd van de wereld? Je hoeft toch niet op de bank elkaars hand vast te houden elke avond?

Maar net zo vaak heb ik vrouwen over hun man horen klagen, vaak ook over de ex man. En ieder moet het zelf weten, maar ik heb vaak gedacht; ben je echt alleen daarom gescheiden? Er zal wel meer mis zijn hoor, want als het goed zit, ga je niet scheiden om kleine, banketstaaf dingetjes denk ik? Maar het klinkt zo rot. Helemaal langs het voetbalveld als je de week erop de ex man moet aankijken, na wat je allemaal moest aanhoren.
Ben ook heel vaak apart gaan staan.

Ik kan me wel voorstellen dat bij varende, men denkt aan; in elk stadje een schatje. Het zal een vooroordeel zijn, maar veel mensen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat je maanden trouw kan zijn aan degene thuis.
En als mensen een gezin willen stichten is het toch anders als de vrouw degene is die veel van huis is. De baby moet toch uit haar buik komen........

Maar er zijn zat situaties dat een man dan de boel opvangt en prima kan regelen als hij ziet hoe graag zijb vrouw werkt. Waar ik als moeder wel denk, dat het echt moeilijker wordt als er kinderen in het spel komen.

Mijn broer was gehandicapt en toen is mijn moeder een tijd thuis gekomen na haar zaak weg te hebben gedaan. Zij miste dat zo erg, dat toen ik 10 was, zij weer een zaak is gestart en mijn vader huisvader werd. Soms vonden mensen het raar, vooral kinderen in mijn klas bijv. Maar verder nooit hele negatieve of rare reacties erop gehad.

Wat is dan liefde? Je partner alles gunnen? Of iets van jezelf opofferen voor een ander? Hoever kan en moet je daarin gaan? Ik denk dat als alles in goed overleg gaat, in vrije beweging en niemand het gevoel heeft dingen op te moeten geven, dat het prima is. Maar je moet wel jezelf kunnen zijn en blijven. Als je elkaar leuk vindt om wat en hoe je bent, trots bent op elkaar wat je bereikt etc en dan iets moet opgeven, lijkt het me moeilijk.
Soms hoort je werk ook een stukje bij je identiteit. Je werk is een deel van je en maakt je ook een beteje wie je bent, wat je meemaakt, leert, hoe je ontwikkelt etc. Thuiszitten is totaal anders, zelfs als je leuke hobby's hebt bijv.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 01:49

Sizzle schreef:
PB ivm herkenbaarheid (zijn er inderdaad niet veel).

Verder is een discussie over varen niet zo relevant. Wilde gewoon aangeven dat er niet perse wat mis is met mensen die niet in een lange vaste relatie zitten.


Mee eens. Maar het is wel apart als je met iemand praat die single is dat die zeggen dat iedereen die ze tegenkomen wel wat mankeren, een rugzak bij zich dragen etc. Het lijkt alsof ze niet doorhebben, dat zij zelf ook een single zijn. Als je van jezelf weet dat er niks mis is met je, zou je haast kunnen denken dat er meer mensen zijn zoals jij. Maar dat doen ze dan weer niet............

Sizzle

Berichten: 35729
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:00

Ach er zullen altijd de klagers zijn, die zijn overal, niet alleen in de liefde.
Er zijn ook mensen die inderdaad na hele slechte ervaringen inderdaad een voorzichtige pas op de plaats doen, maar die klagen meestal niet.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Echte liefde, bestaat dat nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:34

Ja, helaas..........

En het zegt ook niks. Ja, ik hou al 27jr van dezelfde man en wij kunnen goed samen leven. Maar dat zegt echt helemaal niks, want ik weet zeker dat ik dat met een ander niet zou kunnen. Als ik morgen alleen zou zijn, kom ik ook in het rijtje, er is een reden dat ze alleen is, valt niet mee te leven etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:36

superpony schreef:
Ik kan me wel voorstellen dat bij varende, men denkt aan; in elk stadje een schatje. Het zal een vooroordeel zijn, maar veel mensen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat je maanden trouw kan zijn aan degene thuis.
En als mensen een gezin willen stichten is het toch anders als de vrouw degene is die veel van huis is. De baby moet toch uit haar buik komen........
.

Mijn man is kaptein op de containervaart en je wilt niet weten hoe vaak ik die zin heb gehoord inderdaad :D Ik zei altijd dat ik meer kans heb om iemand tegen te komen dan hij :')
Mensen hebben vaak een nogal romantisch beeld van de scheepvaart, waar de bemanning nog heel erg lang in de havens ligt. Zal her en der ook nog wel gebeuren, ligt er net aan in welke tak je zit.
Bij de containervaart heb je vaak geen tijd om aan wal te gaan. De havens werken bijna 24/7 en het liggeld van een schip is megahoog.
Verder zijn havens vrij moeilijk in te komen, ook uit de haven is lastig.

Trouw zijn, tja voor sommigen lastig. Maar dat je zo even een vrouw oppikt die er niet voor betaald wordt, ik geef het je te doen. Mijn man vaarde altijd 2 maanden op 1 af en dat is prima te overzien gelukkig. Vaar je de wereld rond, dan ben je langer weg en dan zal het meer moeite kosten.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Echte liefde, bestaat dat nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:53

Daar heb je ook een punt inderdaad. Maar ik heb in mn achterhoofd wel altijd zoiets van; ik ben er niet bij, dus weet het niet zeker. Je moet erop vertrouwen denk ik maar.

En overal is verleiding als je echt wil of daarvoor open staat.

Maar bij teveel verleiding kan het ook doodslaan. Ik had sexwerkers als klant en ook wel mensen die de boel runde, achter de bar stonden etc. Die zeiden; er is zoveel aanbod, dat je het helemaal niet meer zo spannend vindt.
Ik weet nog een man die een paar tenten had waar genoeg jonge, knappe meiden werkte. Die zei; Er loopt er geen 1 bij waar ik een ***** van krijg.......

Ik heb toen wel gevolgd hoe het was op een onderzeeër en daar was het toch wel een ding na enige tijd. Maar dan vooral onderling. En ergens snap ik dat.
Je hoort ook vaak genoeg dat in gevangenissen ook hetero's toch hun eigen sexe gaan opzoeken na verloop van tijd. Een bewaarder van de bajes zei me dat ze dat stiekem toelaten, omdat het ook erg kan ontladen en ze dat liever hadden dan gefrustreerde mensen.

Maar dat lichamelijk staat vaak los van liefde. Hoewel je ook veel relaties ziet ontstaan op de werkvloer.

Overigens denk ik ook dat het wel verschil maakt wat voor soort werk je doet als je langer van huis bent. Ik denk dat als je uitgezonden bent en het ergens zwaar hebt, je je thuis vooral mist en niet met andere dames en of heren bezig bent. Maar er zullen altijd mensen tussen zitten die wel kans zien elkaar daarvoor op te zoeken.