Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 11:50

Ach maar de hele set heb je vaak toch niet nodig. Meestal spaar je voor 1 of 2 pannen.
Maar echt heel voordelig is het inderdaad niet. Kan je beter wachten tot de Blokker ze in de aanbieding heeft.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 11:55

Giolli schreef:
Ik heb dat laatst gevraagd aan een cassiere. Die dacht pas bij een vol boekje. :j Dit is mijn eerste keer dus ik heb geen idee! Ik zal de zegels voor je sparen. :D

Je kunt het halfvolle boekje ook inleveren

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 11:57

purny schreef:
Giolli schreef:
Ik heb dat laatst gevraagd aan een cassiere. Die dacht pas bij een vol boekje. :j Dit is mijn eerste keer dus ik heb geen idee! Ik zal de zegels voor je sparen. :D

Je kunt het halfvolle boekje ook inleveren


Dat kan meende ik ook, maar: dan heb je dus net het rendement wat je kan hebben! Dat komt pas als het boekje vol is.

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:03

Ik spaar vaak wel mee bij de AH, maar als alleenstaande zonder impulsaankopen kom ik bij lange na niet aan een volle spaarkaart tegen dat de actie afloopt. Vaak geef ik de zegeltjes dus door aan iemand in mijn kennissenkring.

manonutjuh

Berichten: 3009
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:25

De bestekset van c1000 heeft mijn moeder vroeger ook voor me bij elkaar gespaard. Gebruiken we nu elke dag. :j

Ik vind het erg jammer dat er bij de Jumbo bij het bestellen en afhalen nog geen koopzegels kunt sparen.
AH spaar ik ze sinds het digitaal gaat wel, maar dat gaat niet zo hard.

Toevallig gisteren nog gebruik gemaakt van de dagje uit zegels van de ah, handig dat dat digitaal is tegenwoordig.

Pannenzegels spaar ik ook mee. Toevallig wel binnenkort nieuwe pannen nodig, maar ik denk niet dat ik ze ga aanschaffen. Vind het toch lastig omdat je ik ze nu niet even uit kan proberen voordat ik de hele set aanschaf

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:28

Je kunt koopzegels ook eerder laten uitbetalen, maar dan krijg je gewoon terug wat je hebt ingelegd, dus zonder rente.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:38

Justme_Lisaa schreef:
Aangezien het nog veel te vroeg is en ik het me operecht afvroeg of meer mensen het doen, wilde ik het eens op boot gooien :D . Sinds een paar weken ben ik aan het sparen voor de pannen van de AH, bewust voor m’n uitzet. Sommige mensen verklaren me voor gek, want waarom zou je dat nu al kopen. Maar ik ga er oprecht vanuit dat het dat een goed besluit is.


Ik zou even naar een tkmaxx gaan en daar de pannen kopen. Meer kwaliteit, veel betere prijzen.


Ik spaar momenteel koopzegels, verder niets.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:39

}:0
Vjestagirl schreef:
Ik heb toevallig van de week eens zitten rekenen aan die pannenspaaractie van de AH.

Één punt bij iedere €10,- aan boodschappen, en bij 60 punten heb je een volle kaart. Dat is dus €600,- aan boodschappen per pan die je kopen wil.

Er zitten zeven pannen in de set, excl. gourmetstel, want dat is niet echt een pan. Om de complete set bij elkaar te sparen moet je voor €4200,- boodschappen te doen in vier maanden tijd en €158,93 bij betalen.

Wil je het gourmetstel er ook nog bij, dan moet je voor nog eens €600,- aan boodschappen doen en nog €39,99 bijbetalen, waarmee de totaalbedragen dus op €4800,- aan boodschappen en €198,38 komen. Dat is dus €1200,- aan boodschappen per maand. Dat red je misschien als je een groot gezin hebt, maar voor normale mensen is dat eigenlijk niet te doen.

Voor die €200,- die je moet bijbetalen kun je best al wel een leuk setje pannen kopen in een huishoud winkel. En dat vind ik vaak met van die 'spaar nu voor...' acties: als je even rekent is die actie vaak helemaal zo voordelig niet.


As je er speciaal voor boodschappen gaat doen niet. Maar ik bestel sowieso boodschappen bij AH, met of zonder zegels. Dus het is mooi meegenomen en kost niks extra, zo kan je het ook bekijken. Want die pan wil ik kopen en kost anders 100€ oid, en met die zegels die ik toch wel krijg 40€, dus laat ik 50€ in mijn zak.

Anoniem

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:11

Ik spaar heel selectief. Vind een set wijnglazen altijd wel leuk, maar alleen als ik toch al boodschappen ga doen bij die winkel en er zo toevallig bij kom zeg maar.

Die pannen van AH vind ik altijd een beetje mwah. Het zijn goede pannen, maar de gemiddelde thuiskok heeft er niet meer of minder aan dan een pan van de Ikea, en die zijn onderaan de streep echt veel goedkoper.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:15

Ik heb dat wel gedaan voor ik op mezelf ging. Vanaf. mijn 16De
Een hele tuinset en dergelijke ook.
Jaren voor dat ik uit huis ging heb ik basis uitzet ook al verzameld.
Handdoeken, theedoeken etc gewoon in basis kleuren als basis begin.

Nu spaar ik weinig andere dingen meer behalve koopzegels van de ah. Zodat ik af en toe een extraatje heb.
Mits andere vragen of ik ergens voor mee wel sparen.

Enige nadeel is dat Lidl bijvoorbeeld hem koopzegels ofzo heeft want daar kom ik echt veel en zou in no time alles vol sparen

marschwood
Berichten: 455
Geregistreerd: 25-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:16

ik spaar de koopzegels van de jumbo voor vakanties of iets anders leuks.Doe daar standaard 1x per week boodschappen en plak ze meteen in.Houd het wel apart en dus niet in de knip.Gratis zegels neem ik altijd mee,gebruik ze zelden zelf maar zie op fb wel weer vragen naar zegels voorbij komen.Is kleine moeite om een ander weer blij te maken.

manzano

Berichten: 23935
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:22

Ik doe gewoon m'n boodschappen als altijd dus ik geef niet meer of minder uit dan normaal. Voor de glazen heb ik toen wel meegedaan omdat ik ze mooi vond en ik had de zegels toch.
De pannen die je nu kan sparen zijn normaal heel duur dus als je ze specifiek wil hebben is het een mooie actie. Anders kan je voor dat geld ook een hoop andere pannen krijgen van andere merken.

Oh ja en ik heb met de vershoudbakjes een aantal gekocht. Ideale voerbakjes op stal haha. Bij de action net zo duur, maar mindere kwaliteit.
Dus zo bekijk ik het een beetje.

Fleur_Laura

Berichten: 4363
Geregistreerd: 28-07-06
Woonplaats: Eindhoven

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:36

Wij sparen sinds kort digitaal met de koopzegels van de Albert Heijn. Jammer dat je die alleen in de winkel in kan leveren. Wij bestellen sinds maart alleen nog maar de boodschappen online.
Daarnaast hebben we hier de complete messenset, verschillende pannen, verschillende glazen en het bestek van de AH bij elkaar gespaard. Hebben we elke dag veel plezier van!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:46

Yes, ik spaar ook alle zegels waar ik boodschappen doe, behalve koopzegels :)
Als ik ze niet gebruik kan ik ze wel bij iemand anders kwijt.

Zo heb ik zelf de hele AH glazen set en extra sets voor reserve als dr 1 sneuvelt :+

Spaar nu voor de spelletjes bij de COOP :)

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:53

Haha ik spaar altijd alles bij de Albert Heijn :D Heb van die yoghurtbakjes, bewaardoosjes, wijnglazen, messen, noem maar op! Ik doe altijd daar mijn boodschappen en die zegels spaar je dan automatisch in de app. Als ik dan genoeg heb dan haal ik er wat voor. Maar ga er geen extra boodschappen voor doen ofzo.

Spaarzegels doen we ook, hele jaar sparen, dan heb je zo 600-800 euro aan spaarzegels en dan in december neem ik het op en ga ik lekker eten en cadeautjes ervan halen. En zo is december dan ineens helemaal geen dure maand meer!

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 16:36

Ik spaar sowieso de koopzegels bij de AH, is toch een lekker extra zakcentje :)
Daarnaast spaar ik nu ook voor de hapjespan bij de AH omdat mn hapjespan stuk is :P en misschien de braadpan.

De bakjes heb ik ook gespaard, die vind ik zo fijn!

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 16:50

Ik spaar de koopzegels van Ah weer. Heb dit jaren gedaan met inplakken, maar was dat op een gegeven moment wel zat: loonde de moeite niet.

Nu het digitaal is heb ik ze weer geactiveerd, raar alleen dat je ze dan niet digitaal kan laten uitbetalen? Ik bestel online, maar moet daar echt voor naar de winkel en krijgt het contant uitbetaald? Vind ik echt heel raar? Als ze het zo digitaal kunnen maken kunnen ze dit ook op de rekening storten lijkt mij. Of verrekenen met de boodschappen.

Pannenzegels spaar ik ook maar geef ik aan een buurmeisje.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 16:55

Marocje schreef:
Nu het digitaal is heb ik ze weer geactiveerd, raar alleen dat je ze dan niet digitaal kan laten uitbetalen? Ik bestel online, maar moet daar echt voor naar de winkel en krijgt het contant uitbetaald? Vind ik echt heel raar? Als ze het zo digitaal kunnen maken kunnen ze dit ook op de rekening storten lijkt mij. Of verrekenen met de boodschappen.

Ja dit vind ik indd ook nog wel een verbeterpunt. Het is inderdaad knullig dat je daarvoor naar de winkel moet. Bovendien kun je hierdoor ook maar 2 boekjes per dag laten uitbetalen, wat ook best raar is.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 00:06

Oké ik had er nog nooit van gehoord maar ging door dit topic eens op zoek in de AH app. Schijnt dat ik €100 gespaard heb en €6 rente heb. Twee volle boekjes dus. Maar ik snap er vrij weinig van.. Als ik dit morgen met boodschappen doen verreken krijg ik dan 6 euro korting?

manzano

Berichten: 23935
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 00:11

Jildau schreef:
Oké ik had er nog nooit van gehoord maar ging door dit topic eens op zoek in de AH app. Schijnt dat ik €100 gespaard heb en €6 rente heb. Twee volle boekjes dus. Maar ik snap er vrij weinig van.. Als ik dit morgen met boodschappen doen verreken krijg ik dan 6 euro korting?

Apart... Dat moet je namelijk zelf activeren. Dat gaat niet vanzelf. Heb je ook nooit gezien dat je die koopzegels hebt afgerekend dan?

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 00:11

Wij sparen via de jumbo app automatisch mee. Sommige dingen gebruiken we zelf, zoals de F1 auto vond ik wel toff. De borden tijdje terug hebben we gekocht met de zegels. En de dingen die we niet gebruiken geven we vaak weg. Onlangs de onderbuuf blij gemaakt met glasen zegels.

Dus wij sparen ze automatisch en afhankelijk van de actie kijken we wat we er mee doen.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 00:17

manzano schreef:
Jildau schreef:
Oké ik had er nog nooit van gehoord maar ging door dit topic eens op zoek in de AH app. Schijnt dat ik €100 gespaard heb en €6 rente heb. Twee volle boekjes dus. Maar ik snap er vrij weinig van.. Als ik dit morgen met boodschappen doen verreken krijg ik dan 6 euro korting?

Apart... Dat moet je namelijk zelf activeren. Dat gaat niet vanzelf. Heb je ook nooit gezien dat je die koopzegels hebt afgerekend dan?


Geen idee. Ik heb de app en doe altijd met m'n bonuskaart en zelfscanner boodschappen. Is het misschien dan automatisch gegaan?

Dit staat in de app onder koopzegels:


Afbeelding

manzano

Berichten: 23935
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 00:19

Zou niet moeten mogen. Doe ik ook altijd en als ik nu koopzegels wil moet ik echt allerlei schermen door om te activeren. Raar. Goed dat je er nu achter bent natuurlijk!

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 01:03

Hier ook koopzegels van de AH :j

Verder spaar ik eigenlijk nooit wat, maar deze keer wel voor een pan (of 2). We krijgen binnenkort inductie en lang niet alle pannen die we hebben kunnen op inductie helaas. Zelf krijg ik die spaarkaart nooit vol, maar gelukkig kan ik zegels bietsen bij familie :D

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 01:15

Ik spaar punten bij de Jumbo. Wel handig, kan dan soms een gratis product meenemen of voor 1000 punten 5 euro korting op de boodschappen krijgen.