Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 105 [ 2615 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 105  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

 
Profiel   

Jildau het totaalbedrag wat je kan krijgen is die 106 euro nog wat.
Per vol boekje krijg je 3 euro extra en dat heb jij dus blijkbaar 2 :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 07:31 



 
Profiel   

LukieBradley schreef
Jildau het totaalbedrag wat je kan krijgen is die 106 euro nog wat.
Per vol boekje krijg je 3 euro extra en dat heb jij dus blijkbaar 2 :)


Dus als ik vandaag m'n wekelijkse boodschappen doe en ik verzilver dit heb ik "gratis" boodschappen? Snap dat ik daar schijnbaar al maanden voor betaald heb maar dat wist ik niet. Dus is voor nu dan een meevaller.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 08:11 



 
Profiel   

Oeh ik meld me even. Ik doe altijd mee voor mijn uitzet. Wel vooral de gratis dingen of iets bijbetalen want voor sommige dingen moet je zoveel bijbetalen. Heel de familie spaart altijd voor mij :D Heb ondertussen handdoeken , washandjes , messen, tupperwarebakjes, kaasdoos enzovoort

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 08:39 



 
Profiel   

Ik lees mee. Doe ook trouw knooppunten bij de vomar afrekenen want ik vond 6% rendement van toch leuk klinken tov de 0% van de bank. Deze 6% krijg je direct erbij dus je hoeft niet eerst een volle kaart te hebben oid.

Zat net van de 50% te lezen hier. Maar dat kan toch bijna niet haalbaar zijn als er niet teveel mensen hun spaarkaarten of stickers kwijt raken, of wel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 08:54 



 
Profiel   

De Plus doet wel vaker dingen waarvan je je afvraagt of het rendabel is :')

Zo hebben wij dit jaar meerdere keren een tasje met boodschappen aan de deur gehad, het hele dorp he!
Krijgen gratis dingen bij boodschappen doen.
En acties waarbij je bijv 2 euro betald voor wasmiddel.

Hoor het mn moeder nog zeggen " waar doet die griet het van!"

Nja.. Plus, steeds verassend altijd voordelig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 09:06 



 
Profiel   

Bij de plus is een zegel 2ct dacht ik? Dan duurt het lang voor je een boekje vol hebt dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 10:19 



 
Profiel   

Marocje schreef
Bij de plus is een zegel 2ct dacht ik? Dan duurt het lang voor je een boekje vol hebt dus.


Hoe werkt het?
Bij elke euro aan boodschappen* koop je voor 2 cent een PLUSpunt
Met 200 PLUSpunten is je spaarkaart vol (kosten 4 euro)
Lever je volle spaarkaart in en ontvang 6 euro contant
Zo heb je supersnel 2 euro verdiend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 10:34 



 
Profiel   

Jammer genoeg heb ik geen plus in de buurt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 10:51 



 

Ik wou dat ze dat ook in België deden, die koopzegels.

Ik spaar wel de zegels van perla, maar aangezien het nog wel eens verschild waar wij boodschappen gaan doen duurt dat ook wel even. Wij winkelen nooit echt bij een vaste winkel. Wij bekijken elke week de promo’s en waar het interessantste is gaan wij dan. Krijgen dus zelden een kaartje vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 11:00 



 
Profiel   

Jolliegirl schreef
Marocje schreef
Bij de plus is een zegel 2ct dacht ik? Dan duurt het lang voor je een boekje vol hebt dus.


Hoe werkt het?
Bij elke euro aan boodschappen* koop je voor 2 cent een PLUSpunt
Met 200 PLUSpunten is je spaarkaart vol (kosten 4 euro)
Lever je volle spaarkaart in en ontvang 6 euro contant
Zo heb je supersnel 2 euro verdiend!

Ah top, had het Idd zelf niet opgezocht maar kreeg eens wat boekjes en losse zegels: wat een crime om die in te plakken. Vond ik de Ah leuker om te doen want daar hou je ook echt wat aan over.

Is ook duurder, maar ik spaar het liever zo op en krijg dan 52 of 104 euro dan dat ik in diezelfde tijd een bedrag opspaar van 12 of 18 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 11:07 



 
Profiel   

Marocje schreef
Nu het digitaal is heb ik ze weer geactiveerd, raar alleen dat je ze dan niet digitaal kan laten uitbetalen? Ik bestel online, maar moet daar echt voor naar de winkel en krijgt het contant uitbetaald? Vind ik echt heel raar? Als ze het zo digitaal kunnen maken kunnen ze dit ook op de rekening storten lijkt mij. Of verrekenen met de boodschappen.


Ik weet niet precies hoe het zit met online boodschappen doen, maar in de winkel kan je er ook voor kiezen om de waarde van de koopzegels te verrekenen met je aankopen. Wij shoppen altijd via de zelfscan en kunnen bij het afrekenen kiezen om een boekje in te wisselen, dat wordt verrekend met de kosten van de boodschappen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 11:08 



 
Profiel   

Snap ik, dan kon altijd al. Maar ik bestel mijn boodschappen. Dus dan is het fijn dat je ze nu digitaal krijgt, want die papieren zegeltjes kon je niet kopen wanneer je besteld.
Maar je kan het boekje dus niet laten verrekenen bij de bezorger met je boodschappen. Dat snap ik niet dat ze dit niet mogelijk maken. Net als dat ze dit gewoon op je pinpas/rekening moeten kunnen zetten, wanneer je iets retourneert storten winkels het ook terug op de manier waar je mee hebt betaald..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 11:14 



 

Ik doe sowieso mijn boodschappen 95% bij AH en sparen gaat gewoon via je bonuskaart en de app, dus supersimpel. De pannen, ik heb nog een goede hapjespan nodig, dus mocht ik een kaart volkrijgen dan kijk ik of ik er 1 koop.. Koopzegels gaan ook automatisch, dat levert echt wel lekker wat op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 11:32 



 
Profiel   

Waar ik wel heel blij om ben, is dat Jumbo (nog) niet op de digitale spaarpunten is overgegaan. Ik vind dat ouderwetse plakken van de zegels zo leuk om te doen en dan heb je echt in je handen wat je gespaard hebt. Digitaal ben ik het overzicht al snel kwijt, voor mijn gevoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 20:43 



 
Profiel   

Aan de ene kant vind ik digitaal handig, ik raakte soms zegeltjes kwijt.
Aan de andere kant kreeg je soms een zegeltje extra of de zegeltjes van degene voor je in de rij, dat zit er dan niet meer in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 20:53 



 

ingvdh schreef
Aan de ene kant vind ik digitaal handig, ik raakte soms zegeltjes kwijt.
Aan de andere kant kreeg je soms een zegeltje extra of de zegeltjes van degene voor je in de rij, dat zit er dan niet meer in.


Koopzegels heb ik nog nooit van iemand gekregen hoor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 20:57 



 
Profiel   

Relaxed schreef
ingvdh schreef
Aan de ene kant vind ik digitaal handig, ik raakte soms zegeltjes kwijt.
Aan de andere kant kreeg je soms een zegeltje extra of de zegeltjes van degene voor je in de rij, dat zit er dan niet meer in.


Koopzegels heb ik nog nooit van iemand gekregen hoor :')


De pannen zegels ed gaan/kunnen nu ook digitaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:26 



 
Profiel   

Ik vond het indeel leuk altijd om die dingen n te plakken: ik spaarde ze in een apart vakje in mijn tas en 1 of 2 keer in het jaar plakte ik ze dan in: altijd heel spannend hoeveel boekjes ik bij elkaar had! Toch altijd minder dan ik hoopte, want ik nam niet altijd zegeltjes. Nu zitten ze er altijd bij en heb je meteen overzicht hoeveel je hebt (of je moet gewoon niet kijken maar in kan me niet beheersen daarin).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:48 



 
Profiel   

Ik spaar koopzegels bij de AH. Van alle andere acties neem ik de zegels wel mee, maar ik gebruik ze niet altijd zelf. Voor de pannen spaar ik nu dus niet zelf, ik heb goede pannen en ik vind ze ook te duur.

Mijn moeder heeft voor mij wel goede handdoeken ed bij elkaar gespaard, daar betaalde je toen echt weinig voor bij en als je toch boodschappen deed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 22:00 



 
Profiel   

is hier nog iemand met AH pannenzegels over?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 14:18 



 
Profiel   

Ik schop dit topic toch weer omhoog, omdat ik merkte dat er door mijn reactie meerdere mensen, waaronder ikzelf, niet aan de verplichte zegels voor de nieuwe actie van de AH kunnen komen om een spaarkaart vol te krijgen. Misschien kan bokt zich weer van zijn mooie kant laten zien dat we op deze manier zegels onderling kunnen uitwisselen :).
Ik heb nog heel veel volle spaarkaarten voor de dagjes weg/ uitjes actie van de AH, mocht iemand ze nodig hebben of willen hebben. Zelf zoek ik zegels van de AH voor de actie van het bestek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 11:22 



 
Profiel   

Wat een goed idee! Ik heb dat inderdaad ook regelmatig

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 11:48 



 
Profiel   

Ik wil de bestekzegels best voor iemand sparen, wij doen alle boodschappen bij de AH maar ik neem de zegels nooit mee.

Je koopt een mooie bestekset 3x goedkoper maar, sommige mensen willen wellicht erg graag dit merk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 11:49 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Ik wil de bestekzegels best voor iemand sparen, wij doen alle boodschappen bij de AH maar ik neem de zegels nooit mee.

Je koopt een mooie bestekset 3x goedkoper maar, sommige mensen willen wellicht erg graag dit merk?


Zo duur is het bestek van de AH niet. 6 delig voor 2 personen voor 6,99. Of mis ik iets?

Oh, wacht. Ik dacht 2x 6 (lepel, vork en mes in groot en klein) en het is 2x 3 (lepel, vork en mes groot x 2).


Laatst bijgewerkt door KarenQ op 04-10-21 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 12:07 



 
Profiel   

Ik wil ook wel helpen sparen, doe regelmatig boodschappen via de AH.
Maar kan je dan ook online gespaarde zegels delen?

En dan ook maar een verzoekje…
Mocht iemand boodschappen doen bij de Plus, wij worden erg blij van de ClubSponsorpunten voor onze ponyclub *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 12:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 105 [ 2615 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 105  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen