Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 27 [ 669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie loot er ook mee op Woningnet?

 
Profiel   

Ja 1 slaapkamer. En het balkon is beneden. Middelgroot balkon. Kan er prima met 3 man zitten :D kom maar een keer langs zodra het af is.

Als je wilt kan ik de foto's wel even via de app sturen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 22:49 



 
Profiel   

Maureen wat fijn! *\o/* *\o/* Super blij voor je :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 22:56 



 
Profiel   

Ja, app maar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 23:24 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je nieuwe woning Maureen. Super dat je het laminaat over kan nemen, scheelt toch weer.

Plattegrondje ziet er ook leuk uit zo.

Chanicha, spannend nog even die wachttijd, ik hoop dat je snel kan gaan kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 01:46 



 
Profiel   

Ik meld me even..

Ik kreeg een SMS van "woningnet"

Uw inschrijving verloopt over enkele dagen. U komt dan niet meer in aanmerking voor een woning.

€8 betalen voor een jaar verlenging.

Ik dacht, kijk later wel op de website omdat ik verder niet actief op zoek ben naar een woning.

Dus ik meld het hier maar even, gewaarschuwd mens telt voor 2 want ook dit is weer dikke oplichting..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 05:49 



 
Profiel   

Zo'n bericht kreeg ik ook. Ik heb het gemeld bij Woningnet. Het leek mij idd al vrij onbetrouwbaar. Rotzakken zijn het.

https://www.woningnet.nl/phishing

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:03 



 
Profiel   

Maureen gefeliciteerd *\%/* **\O/**
Ziet er heel leuk en gezellig uit, lekker hoor!

Werd heel veel gewaarschuwd voor die berichten van Woningnet maar er zullen er genoeg zijn die er intrappen!

Ik kijk steeds of we nog eerste staan := maar verder ben ik niet dwangmatig hoor :')
We willen het gewoon heel graag, op drie minuten van een groot winkelcentrum, goed geïsoleerd en het belangrijkste geen trappen meer _/-\o_
Ga alleen voor het eerst mijn stadsie uit >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:40 



 
Profiel   

Karin schreef
Zo'n bericht kreeg ik ook. Ik heb het gemeld bij Woningnet. Het leek mij idd al vrij onbetrouwbaar. Rotzakken zijn het.

https://www.woningnet.nl/phishing

[ [url=m/CuXqHm.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ja precies die.

Meestal krijg ik zulke berichten van een zogenaamde bank ofzo,deze was nieuw voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 07:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Maureen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 07:43 



 
Profiel   

Niet intrappen inderdaad! Ze worden steeds slimmer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 07:44 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Maureen! Dat ziet er uit als iets waar je prima kunt wonen! Echt heel leuk. *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 10:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Maureen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 10:49 



 
Profiel   

En Chanicha, weet je al meer?

Mijn papieren zijn goedkeurd en ik heb officieel de woning :D 11 november het huurcontract tekenen die ik al ontvangen heb. Ik krijg dan ook gelijk de sleutels. De woningoverdracht is ook bij de woning zelf.

En nu gaan bedenken wat ik allemaal moet aanvragen voor de verhuizing. Stresss _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:20 



 
Profiel   

Leve internet, helpt dit wat? Hij ziet er vrij compleet uit!
https://www.consumentenbond.nl/test/nie ... schecklist

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:23 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Maureen *\%/*
Fijn dat je al weet wanneer je de sleutel krijgt!

De papierencheck kan 1 tot 2 weken duren ivm personeelstekort :=
Lijkt me niet zo moeilijk, want op het formulier van de belastingdienst staat ons jaarinkomen maar daar denk ik misschien te makkelijk over maar we staan nog steeds op 1 **\O/**
Ondertussen kijk ik wel 40 keer per dag of het nog steeds zo is _O- maar verder niet gespannen hoor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:27 



 
Profiel   

Shadow0 schreef
Leve internet, helpt dit wat? Hij ziet er vrij compleet uit!
https://www.consumentenbond.nl/test/nie ... schecklist

Wat handig, dankjewel!

@Chanicha wat apart dat het zo lang duurt... Ik hoefde alleen een inkomensverklaring en een verhuurdersverklaring in te leveren. Ik belde en toen ze gekeken had, was het prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:36 



 
Profiel   

Moet je ook meubels hebben enzo? Ik wil je best helpen met verhuizen/inrichten maar ik kan niet veel kwijt in mijn auto en ik heb geen trekhaak. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:42 



 
Profiel   

Ja ik heb 2 mannen die mij helpen. Het scheelt dat ik mijn koelkast en tv niet naar beneden hoef te tillen. En mn bed en kledingkast verkoop ik. Ik probeer bij de Ikea meubels te kopen maar ze willen dus niet elk product die ik wil (kledingkast) bezorgen. Ik kan waarschijnlijk wel al een grote auto lenen maar de vraag is of er planken van 2,40 inpassen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:47 



 
Profiel   

Dit is een grote woningbouwvereniging daar gaat het naar een accountant, had mijn zus vorig jaar ook.
Verhuurderverklaring hadden we ook, de jaaropgave van ons samen en een acceptatieformulier.
Het is heel frustrerend maar zal het ermee moeten doen, als ik het maar krijg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:47 



 
Profiel   

Bezorgen ze de kledingkast niet vanuit Ikea?
Ik wil ook een Paxkast gaan bestellen als het allemaal zeker is!

Edit, maak foto’s van de standen van gas, water en licht als je er uitgaat en het nieuwe huis ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:48 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Ja ik heb 2 mannen die mij helpen. Het scheelt dat ik mijn koelkast en tv niet naar beneden hoef te tillen. En mn bed en kledingkast verkoop ik. Ik probeer bij de Ikea meubels te kopen maar ze willen dus niet elk product die ik wil (kledingkast) bezorgen. Ik kan waarschijnlijk wel al een grote auto lenen maar de vraag is of er planken van 2,40 inpassen _O-



Waarom wil de IKEA niet alles bezorgen :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:49 



 
Profiel   

Bij mij was het ook niet mogelijk i.v.m. afstand, maar als je IKEA een berichtje stuurt kan het gewoon wel. Was geen enkel probleem.

Edit: bij mij was het een enorme PAX kast, trouwens. Levering kwam in meerdere delen; deel 1 was bijna 400 kilo. := Dus ik raad echt aan om zo'n PAX kast te laten bezorgen :')
IKEA heeft wel last van leveringsproblemen trouwens, dus een aantal laatjes voor in de kast moet ik zelf nog bijhalen.


Laatst bijgewerkt door Sokje_6 op 25-10-21 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:57 



 
Profiel   

Ja geen idee :( Is trouwens ook een paxkast.
[ img ]

IK zit nu in een studentenhuis dus daar hoef ik geen stand voor door te geven. Het fijne is dat een oud huisgenootje mijn kamer vanaf 15 november al over wilt nemen. Dus dat scheelt mij weer een halve maand huur :D

@Sokje ik ga dat maar eens doen! Eerst even mn boodschappenlijstje compleet maken en dan bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:58 



 
Profiel   

Heel apart Maureen!

Dat is fijn, scheelt een hoop geregel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:01 



 
Profiel   

We hebben het *\%/* *\o/*
Morgenochtend de sleutel halen en gelijk aan de slag **\O/**
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 27 [ 669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen