Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 27 [ 669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie loot er ook mee op Woningnet?

 
Profiel   

Ik denk dat je er best wat mee kunt, en scheidingswandjes zijn zo te creeren. Ik zou denken aan het bed onder het raam, en dan links kasten tegen de muur naar de keuken (en het ziet er ook uit dat wandje nog verplaatst kan worden, in elk geval op de tekening), of je bed in de lengterichting en dan kasten op de afscheiding naar de woonkamer.
(Maar ook helemaal geen balkon, dat is toch wel wat karig.)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:42 



 
Profiel   

Ja balkon of tuin is toch wel lekker als je dat hebt. Ik heb wel gereageerd maar ik wordt het waarschijnlijk toch niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:47 



 
Profiel   

Soms hoef je helemaal niet in de top 10 te staan om in aanmerking te komen voor een woning.

Voor mijn huidige woning stond ik geloof ik op plaats 38. Voordat ze mensen definitief uitnodigden kwam er eerst nog een interessepeiling, dan vallen er al weer een heleboel af.

Uiteindelijk was ik op de dag van de bezichtiging nummer 8. Verder kwam alleen de nummer 1 opdagen, die was zo stom om niet zijn papierwerk bij zich te hebben, dus toen had ik hem :)

Overigens had ik daarvoor ook meerdere keren een woning kunnen accepteren, maar die woningen waren zo dramatisch dat ik daar geen genoegen mee wilde nemen.

Kan me voorstellen dat nu, ruim 5 jaar later de markt wel weer anders is. Maar niet in de top 10 zegt dus niet altijd wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 16:16 



 
Profiel   

Tis wel klein hoor Maureen. Ik heb ook 5 jaar in een 1 kamer woning gezeten maar je bed in je woonkamer is niet fijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:02 



 
Profiel   

Ik heb misschien geluk omdat we een ‘grote’ woning achterlaten -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:36 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is een lotingwoning. Laten we er vooral nog wat onbetaalbare koopappartementen neerknallen en zeker niet voor het structurele huizentekort in deze stad iets doen 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 07:53 



 
Profiel   

Jezus wat veel mensen >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 08:38 



 
Profiel   

Hier 378 reacties, sta nog 14e ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 09:23 



 
Profiel   

Ik denk dat ik niet meer welkom ben hier :Y)
Heb sinds vandaag de sleutel van mijn huisje in ontvangst mogen nemen in Amersfoort.
Voorlopig dus niet meer opzoek naar een huisje, maar zal nog wel lekker blijven mee kijken naar huizen in Almere, maar voorlopig zit er 1 iemand minder mee te loten :') Niet dat dat zoden aan de dijk zet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 13:17 



 
Profiel   

chanicha schreef
Hier 378 reacties, sta nog 14e ;(

Hoelang ben je al bezig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 13:18 



 
Profiel   

Montgri schreef
Ik denk dat ik niet meer welkom ben hier :Y)
Heb sinds vandaag de sleutel van mijn huisje in ontvangst mogen nemen in Amersfoort.
Voorlopig dus niet meer opzoek naar een huisje, maar zal nog wel lekker blijven mee kijken naar huizen in Almere, maar voorlopig zit er 1 iemand minder mee te loten :') Niet dat dat zoden aan de dijk zet...


Gefeliciteerd! Waar in Amersfoort? Hoeveel kamers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 16:29 



 
Profiel   

Wat leuk! Welkom in Amersfoort :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 16:39 



 
Profiel   

Hier doen ze niet aan lootwoningen.
Inmiddels dik 8 jaar ingeschreven en ben al blij als ik onder de 50 eindig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 16:45 



 
Profiel   

purny schreef
chanicha schreef
Hier 378 reacties, sta nog 14e ;(

Hoelang ben je al bezig?


Eerste keer :')
Wil graag naar gelijkvloers, woon nu in een hele leuke wijk en leuke maar oude woning dus ga niet zomaar ergens op reageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 16:59 



 
Profiel   

Ik ben al 6 jaar bezig

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 17:01 



 
Profiel   

Hoe lang sta je ingeschreven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 17:06 



 
Profiel   

chanicha schreef
Hoe lang sta je ingeschreven?

6 jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 17:12 



 
Profiel   

Ja dan moet je echt mazzel hebben met loting ofzo!
Ik sta nu 12e,

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 17:24 



 
Profiel   

chanicha schreef
Ja dan moet je echt mazzel hebben met loting ofzo!
Ik sta nu 12e,

Nee want loting is gewoon een loterij. Ze trekken een reactie.
Inschrijfduur doe ik vaak als er onder de 300 mensen hebben gereageerd. Dan word het nog een beetje rendabel

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 17:53 



 
Profiel   

Nou in Utrecht kom je nergens met 6 jaar hoor, het is echt erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 19:08 



 
Profiel   

Sommige sites hebben een "onlangs verhuurd" functie, die is nog wel interessant om eens in de gaten te houden om te kijken hoe lang de voorgaande inschrijftijden waren.
Die van dronten eo (klik) zie je veel huizen verhuurd na een inschrijfduur van ongeveer 3,5 jaar met 300-500 reacties.

Nu is Dronten natuurlijk een buitenomgeving dus die zal ook wel minder gewild zijn dan van bijv Utrecht of andere grote steden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 19:27 



 
Profiel   

laraxXxemma schreef
Sommige sites hebben een "onlangs verhuurd" functie, die is nog wel interessant om eens in de gaten te houden om te kijken hoe lang de voorgaande inschrijftijden waren.
Die van dronten eo (klik) zie je veel huizen verhuurd na een inschrijfduur van ongeveer 3,5 jaar met 300-500 reacties.

Nu is Dronten natuurlijk een buitenomgeving dus die zal ook wel minder gewild zijn dan van bijv Utrecht of andere grote steden.

Toch zijn die cijfers niet altijd realistisch. Zo heb je bij ons woonduur punten. Je krijgt dus extra punten als je al een huis huurt. Sta je ingeschreven en huur je huis krijg je nog weer extra punten.
Dus als je 30 jaar een huis huurt en je schrijft je nu in. Dan krijgt hij of zij in 1 klap net zoveel punten als ik nu heb. De inschrijfdatum is dan veel later dan die van mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 21:50 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Montgri schreef
Ik denk dat ik niet meer welkom ben hier :Y)
Heb sinds vandaag de sleutel van mijn huisje in ontvangst mogen nemen in Amersfoort.
Voorlopig dus niet meer opzoek naar een huisje, maar zal nog wel lekker blijven mee kijken naar huizen in Almere, maar voorlopig zit er 1 iemand minder mee te loten :') Niet dat dat zoden aan de dijk zet...


Gefeliciteerd! Waar in Amersfoort? Hoeveel kamers?


Letterlijk in de binnenstad. (Wil de straat hier niet direct noemen eerlijk gezegd).
Twee kamers groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 22:21 



 
Profiel   

Oh wat heerlijk zeg! Heb je via loting gewonnen of inschrijfduur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 22:23 



 
Profiel   

Via loting! Dus echt super geluk hebben wel :D Altijd wel gehoopt, maar nooit verwacht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 22:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 27 [ 669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen