Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 27 [ 669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie loot er ook mee op Woningnet?

 
Profiel   

Maureen, weet ik niet uit mijn hoofd, zal ff inloggen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:22 



 
Profiel   

Gewoon jezelf altijd ingeschreven houden (dus na een woning toegewezen te hebben gekregen gelijk weer Inschrijven) zodat je jaren kan blijven opbouwen. Stel je leven loopt andere dan gepland of gedacht, dan heb je iig alweer wat jaren opgebouwd.

Wel echt bizar dat er dus zoveel mensen een huis willen in die regio’s en er gewoon niks beschikbaar komt. Ik vond mijn 8 jaar ingeschreven zijn al lang (nu dus een huisje omdat veel andere mensen zich lieten afschrikken door de buurt, maar die hebben ze juist een aantal jaar geleden onder de loep genomen en veel controles en dingen om ervoor te zorgen dat het weer een goede reputatie krijgt. Dus daar moet je dan ook goed naar vragen bij de huurmakelaar/ vertegenwoordiger als ze er zijn.

Gewoon altijd reageren ook al lijken je kansen heel laag! En verder idd loten en hopen geluk t hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:29 



 
Profiel   

Ik doe er ook aan mee rond de provincie Utrecht. Is echt een sport om te kijken elke x

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:30 



 
Profiel   

Hier ook regelmatig huizen tussen de 1350 en 2500 reacties op 1 huis. Echt bizar is dat. Zelfs de huizen die het naar mijn idee niet echt waard zijn (2 kamer woning, 35m en dan €619 uur excl service).
Ik reageer wel op alles. Vooral loting tenzij ik een kans maak om in de top 10 te staan bij regulier aanbod.
Verder ook ingeschreven bij Zeewolde, Vechtdal en Oost Flevoland. Limburg ook omdat dat toen gratis was en de huizen daar goedkoper zijn... Vooral voor de lol toen gedaan, maar ik heb daar niets te zoeken en de huizen zijn ook niet waar ik mijzelf lang zal zien wonen.

Laatste half jaar ben ik niet meer dichter bij dan de 16de positie Gekomen op een huis. Terwijl ik eerder 3de stond op meerdere huizen, maar alsnog net mis greep. Grappig vind ik dat, dat dat ook binnen een half jaar zo de andere kant op kan slaan. Nou ja niet grappig eigenlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:41 



 
Profiel   

Shadow0 schreef
Maureen: ik heb geen idee hoe ik het heb gedaan, ik zie ook met mijn nieuwe inschrijving (die minder dan 2 jaar is) nog steeds af en toe appartementjes langskomen met aanzienlijk minder inschrijvingen... (Zou de woningnood in Utrecht minder zijn? Dat kan ik me toch niet voorstellen... )
Heel vreemd.

Bellatrix: geen 65+-ers genoeg die naar dit soort woningen willen verhuizen blijkbaar. (Het biedt ook nauwelijks voorzieningen meer, dat is dan wel jammer voor de mensen die er wel wonen en hier ook echt zijn komen wonen toen dat nog wel zo was.)
Complex begint nu ook iets gemengder qua leeftijd te worden, maar het is lekker rustig en lekker beschermd, ik vind het helemaal fijn.

Hier kan je gewoon niet reageren op 65+ Woningen als je die leeftijd niet hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:48 



 
Profiel   

Ik heb een koophuis, maar sta nog altijd ingeschreven bij Woningnet Eemvallei.
Voor die 15,00 per jaar blijf ik wel jaren opbouwen, je weet nooit of het ooit van pas komt.

Maar wat ik zeggen wilde is dat ik me heel wat jaren terug had ingeschreven op een nieuwbouwproject wat d.m.v. loten werd toegewezen. Ik kreeg het niet en was het allang weer vergeten. Maar vlak voor de oplevering van het complex werd ik gemaild. De woning was alsnog vrij gekomen en of ik het wilde huren.

Heb daar uiteindelijk vijf jaar met veel plezier gewoond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:30 



 
Profiel   

Ja wij zijn ook aan het rondkijken, in de Achterhoek, rond Doetinchem. 22 is de beste positie die ik heb gehad. Nog wel wat open staan, maar niet veel hoop. De huizen op inschrijfduur sta ik gewoon niet lang genoeg voor ingeschreven.

We hebben nu ook op een particulier huis gereageerd via de makelaar. Maar geloof dat daar ook veel mensen op gereageerd hebben. En wanneer we horen of we wel of niet mogen komen kijken. Geen idee. Dat heb ik via de mail aan de makelaar gevraagd maar daar krijg ik geen reactie op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:43 



 
Profiel   

Ik zit even bij mijn passend woningaanbod te kijken: twee garageboxen van €77 per maand... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:46 



 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
Ik zit even bij mijn passend woningaanbod te kijken: twee garageboxen van €77 per maand... :+


Dat zijn nog eens mooie woningen :')
Ik heb er wel aan gedacht misschien moet ik maar gewoon een garagebox huren. Die kan ik tenminste wel krijgen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:50 



 
Profiel   

Zoveel lotingwoningen verschijnen hier niet (regio Amsterdam, helaas valt Zaanstad daar ook onder op Woningnet) en na 11 jaar inschrijving verdien ik straks waarschijnlijk teveel voor sociale huur, maar vrije sector kan ik dan ook weer niet betalen met regels als minimaal 4 x het huurbedrag pm verdienen als maandsalaris. Misschien toch maar op zoek naar een rijke man ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:52 



 
Profiel   

Ik sta al ruim 6 jaar ingeschreven op woonnet-haaglanden. Soms reageer ik op loting woningen maar ik reageer alleen op woningen waar minder dan 300 mensen op hebben gereageerd. Dan alleen is er een kans dat ik in de top 100 kom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:59 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Sokje_6 schreef
Ik ben ook aan het kijken. Al een tijd, maar omgeving Nijmegen is hopeloos. Je schijnt met meettijd na een jaar of 10 wel in de richting te komen. :=

De aantallen zijn ook niet normaal. Vaak tussen de 1500 en 2200 reacties op 1 appartement :+

Wow dat ben je nog langer aan het wachten. Wordt er wel veel aangeboden? Ik snap wel dat Nijmegen een gewilde plek is. Het is een mooie stad en omgeving. Heb er zelf ook in de buurt gewoond. :)

@LuffB Gefeliciteerd! Soms moet je inderdaad wat water bij de wijn doen. Ik wilde eerst ook nooit in een flat wonen. Maar vrienden van mij wonen er en het valt mij mee hoeveel overlast er eigenlijk is.

Er wordt redelijk veel aangeboden, maar het is vrij lastig. Mijn vriend heeft 6 jaar en die belandt nog steeds op plek 1200 van de 1600 enzo. :n Maar we blijven gewoon reageren en dan zien we wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 11:25 



 
Profiel   

Mijn jongste dochter en ik zijn in april verhuisd van een tussenwoning naar een hoekhuis met meer tuin en een prachtige erker. Door een fusie ging mijn inschrijftijd van 5 naar 11 jaar. Ik wist dat toen nog niet en reageerde op deze woning zo van: kijken hoe hoog ik kom na 5 jaar. Ik meteen op 1 en dat ook gebleven :wow:
Wat een ellende dat er wel 2000 mensen reageren op een huis. Hier in Friesland zie je ook weleens 400. Vreselijk idee toch dat zoveel mensen graag wat anders willen en niet kunnen?
Ik heb mijn kinderen ingeschreven met 18 jaar. De oudste had zo ongemerkt 44 mnd inschrijftijd en kreeg heel vlot een studio toen ze uit huis wilde. Ze heeft zich meteen weer ingeschreven.
Ik ook trouwens.
Succes iedereen hier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 11:25 



 
Profiel   

Even random wat aangeklikt.


[ img ]

[ img ]

Niet dat ik hier wil wonen ofzo. :+ Ik sta ingeschreven sinds 26 december 2015.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:06 



 
Profiel   

Pff dan moet ik nog even een paar jaar wachten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:17 



 
Profiel   

Ik ga ook echt alleen maar verhuizen als ik erop vooruit ga...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:21 



 
Profiel   

Snap ik! Ik moet toch maar eens gaan zoeken naar particuliere huurwoningen. Marktplaats vind ik wel eng. Daar zie je vaak nepaccounts met huurwoningen die te mooi zijn om waar te zijn :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:27 



 
Profiel   

Ik heb mijn huisje ook bemachtigd via loting. :D Meer dan 500 man en ik was gewoon nummer 1. Stond een jaar of 2 ingeschreven. Geef de hoop niet op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:30 



 
Profiel   

[ img ]
Deze zie ik dus: het kan nogal uiteen lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:33 



 
Profiel   

Om mensen een beetje hoop te geven, wij hebben sinds april de sleutels van een eengezinswoning (wel in Soest). Meer dan 900 reacties, op 5 geëindigd en uiteindelijk de woning gekregen. Was nog helemaal niet de planning etc, maar toch de kans aangenomen (voor het geval het niet nog een keer zou gebeuren). Ik stond toen net 3 jaar ingeschreven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:36 



 
Profiel   

Dat verschilt inderdaad Shadow0!

Wat fijn Theadora99. Dat is wel geluk hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:41 



 
Profiel   

Shadow, ik denk toch ook verschil wegens de wijken. Leidsche Rijn is een van de nieuwere wijken en dus nieuwere appartementen versus Overvecht die een slechte reputatie heeft (en is sommige gevallen deze reputatie ook naleeft..)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:46 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik ga ook echt alleen maar verhuizen als ik erop vooruit ga...

Ik wil zoiezo groter gaan wonen. Nu maar 35m geen tuin en geen balkon

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:52 



 
Profiel   

purny schreef
Bellatrix schreef
Ik ga ook echt alleen maar verhuizen als ik erop vooruit ga...

Ik wil zoiezo groter gaan wonen. Nu maar 35m geen tuin en geen balkon

Ik heb wel een tuin maar ik wil graag een 2e en 3e slaapkamer en een grotere woonkamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:52 



 
Profiel   

Jeetje, wat een bizar aantal reacties in sommige regio's zeg :o ik dacht dat het hier in Groningen erg was. Ik sta nu 2,5 jaar ingeschreven maar het enige wat ik hier kan krijgen is een kleine containerstudio (23m2 of zo) of een studio van 16m2 in een flat :')

Maar gemiddeld voor grotere appartementen ligt het aantal hier rond de 40-50 en voor huizen rond de 100. Ik sta daarbij vaak nog wel ergens als laatste ofzo..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 18:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 27 [ 669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen