Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 326 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer eigen website/webshop

 
Profiel   

Hi bokkers,

Ik weet dat er al een topic is voor eigen ondernemingen, maar ik was benieuwd of er nog meer bokkers zijn die een eigen webshop/website hebben? Misschien kunnen wij elkaar voorzien van tips/tricks.

Is het een leuke extra naast een andere baan of is het jouw belangrijkste bron van inkomsten?

Tijdens de corona heb ik een website gemaakt en tevens webshop: Uncle Percy. Zelf gebouwd en in eigen beheer.
Via wordpress in combinatie met woocommerce. Dit is een leuke extra bezigheid naast mijn studie, maar loopt dusdanig goed dat ik er elke dag druk mee ben :)) . Natuurlijk erg leuk. Het is een beginnende dieren boutique, met als belangrijkste product giftboxen voor katten en honden.

Onze belangrijkste bron van verkeer naar de website is toch wel social media momenteel. Bezoekers via Instagram en aankopen voornamelijk via Facebook. Hoe zit dit bij jullie? Adverteren jullie actief? :)

Brand los zou ik zeggen!

Oja, bij nieuwsgierigheid naar mijn website: zie onderschrift.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 10:24 



 
Profiel   

Hé wat tof! Toen wij nog een hond hadden had ik zo'n box best leuk gevonden. :j Ik vroeg me wel af waarom je website standaard op Engels staat ipv Nederlands (bij mij althans), heb je veel internationale klanten? :)

Ik ben zelf freelance tekstschrijver, mijn website is min of meer mijn bedrijf. :D Het is hoe klanten mij vinden (via Google) en mijn eigen webteksten geven ook een indruk van mijn schrijfstijl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 10:39 



 
Profiel   

Wat een super leuke webshop -gaat op handen zitten-

Ik heb toevallig deze week m'n Etsy shop weer afgestoft. Lijkt me leuk om in de toekomst dat wat serieuzer te vullen met m'n dierentekeningen & kaarten. Maar starten is natuurlijk het lastigste, mensen moeten je shop nog zien te vinden en de volgers op m'n Instagram zijn (helaas) niet de doelgroep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 10:45 



 
Profiel   

Wat een leuk bedrijf heb je Sky! :) Ik denk als ik zo'n Engelse website zie altijd dat het bedrijf niet in Nederland zit en dus dat het verzenden duur gaat zijn en leveringen lang duren enz. :')

Ik ben al meer dan 10 jaar (honden)fotograaf. Nu fotografeer ik steeds meer voor bedrijven in de huisdierenbranche. (PetStudio)
Daarnaast heb ik sinds dit jaar een honden, mama & lifestyle blog (BelleFae).
En sinds dit najaar een webshop met posters voor de huisdierenbranche. <3 (FurrPosters)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 10:46 



 
Profiel   

Ik heb ook even gespiekt (heb zelf geen webshop o.i.d.), en ik kan me wel vinden in de opmerking van Limoen. Ik zou ook verwachten dat je in het buitenland zit, en dat zou mij er wellicht van weerhouden om te bestellen.

Maar jeetje wat een leuke webshop, en wat een leuk idee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 10:53 



 
Profiel   

prutsmuts via shoppagina een webshop in hondensnacks sinds vorig jaar november.
T is uiteindelijk de bedoeling dat dit ons 2e inkomen word. Het gaat nu echt al super goed en de coronatijd merken wij in hele positieve zin in de shop. Maarja om te starten investeer je veel en dat moet er ook uit komen voordat je van daadwerkelijk winst draaien gaat spreken en dat moet niet vergeten worden.
Maar we klagen niet want t gaat super goed.

Ik zou indd ook afhaken omdat ik zou verwachten dat t in t buitenland zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 10:55 



 
Profiel   

Leuke shop heb je TS. Site ziet er mooi en professioneel uit! Geweldig idee ook. Is dat ook voor paarden haha..

Hier ook een eigen bedrijfje/webshop. Website via Wix gemaakt, en inderdaad elke dag (nu) wel aan het verbeteren of aan het stoeien. Je kunt 'zogenaamd' de telefoonversie van de website bij Wix ook aanpassen. Als daar alles goed staat, staan op mijn smartphone alle afbeeldingen door elkaar (vooral bij tabje Onze Wederverkopers) -:(- of het ligt aan mijn tel? Op de computer of laptop staat alles wel netjes. Naja lekker bezig in ieder geval :').. Nog steeds in beginnende fase hoor, en corona natuurlijk nu.. Mijn doel is ongeveer zo groot te worden als Rivièra Maison :D ooit.

www.rustic-delight.com


Laatst bijgewerkt door Coentjuh op 16-11-20 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 10:57 



 
Profiel   

Ik heb geen eigen webshop, maar vind het wel heel leuk om dit topic te volgen. Ik bewonder de creativiteit van sommige mensen echt. Mogen potentiële klanten ook reageren met tips? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 11:09 



 
Profiel   

Het lijkt me zo gaaf om mijn eigen webshop te hebben! Alleen woon ik niet zo groot, dus waar laat ik alles? Om nu een speciale opslag daarvoor te huren, dat kost ook weer extra natuurlijk. Sowieso ben ik nog lang niet klaar voor een eigen shop. Ik weet niet eens waarin, en heb er nu ook nog de tijd niet voor. Daarnaast ook de inverstering nog niet.

En waar haal je de spullen vandaan die je verkoopt? Ben je dan ook een dropshipper of hoe heet dat, of heb je een groothandel in Nederland?

Ik volg dit topic in stilte, vind het wel interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 11:12 



 
Profiel   

Dani schreef
Hé wat tof! Toen wij nog een hond hadden had ik zo'n box best leuk gevonden. :j Ik vroeg me wel af waarom je website standaard op Engels staat ipv Nederlands (bij mij althans), heb je veel internationale klanten? :)

Ik ben zelf freelance tekstschrijver, mijn website is min of meer mijn bedrijf. :D Het is hoe klanten mij vinden (via Google) en mijn eigen webteksten geven ook een indruk van mijn schrijfstijl.


Bedankt voor het compliment! Het feit dat je de webshop op Engels staat is een rookie mistake geweest en nu moet ik ergens de tijd vinden om dit om te draaien. Helaas zal ik dit echt handmatig moeten doen, daarom stel ik het steeds uit :+ .

Wat handig dat je goed vindbaar bent via Google. Zelf veel verstand van SEO? Heb je een link naar jouw bedrijf? :)

Selina schreef
Wat een super leuke webshop -gaat op handen zitten-

Ik heb toevallig deze week m'n Etsy shop weer afgestoft. Lijkt me leuk om in de toekomst dat wat serieuzer te vullen met m'n dierentekeningen & kaarten. Maar starten is natuurlijk het lastigste, mensen moeten je shop nog zien te vinden en de volgers op m'n Instagram zijn (helaas) niet de doelgroep.


Thanks :D . Ik heb je Etsy shop snel even bekeken, echt super tof! Etsy vind ik een lastige, zelf heb ik het idee dat dit bedrijf erg pusht om via hun te marketen (vrij prijzig).


@Limoen& Mloes, bedankt voor de feedback. Als het echt zo overkomt dan moet ik er toch maar eens voor gaan zitten om alles om te wisselen :) .

@Limoen, wat een mooie bedrijven en websites! Echt heel leuk :)) .

@kiwiwitje, leuk dat het zo goed loopt in corona tijd! Ik herken inderdaad wat je zegt qua investeringen.

@Coentjuh, mooi bedrijf! Ik kwam ook niet echt uit de voeten met Wix, daarom toen jouwweb geprobeerd en uiteindelijk geëindigd bij Wordpress :+ .


@ual_95 , graag zelfs :D

@fohadie, ik haal alles bij b2b bedrijven vandaan, wel alles zelf in opslag (op de tweede slaapkamer), dus geen dropshipping!

Leuk al die reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 11:17 



 
Profiel   

Leuk topic!
Wij hebben een bedrijf dat websites (en huisstijlen, brochures, visitekaartjes, etc.) maakt en we houden ons bezig met online en offline marketing, waaronder SEO. We zijn nu bezig met een eigen website voor de verkoop van promo-artikelen zoals pennen, drinkbekers, etc.
Daarnaast hebben wij de website Startlijsten.nl en zijn sinds kort bezig met het vullen van https://www.startlijsten-shop.nl.

Verder nog een stuk of wat andere projecten met bijbehorende websites.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 11:20 



 
Profiel   

Ik heb sinds begin van dit jaar een webshop epoxy en benodigdheden, kant en klaar, via de shopbuilders, dat werkt super. Als ik vragen heb of het lukt niet, kan ik zo even met ze chatten en als het te moeilijk is veranderen ze het even voor me en dat voor een klein bedrag per maand.

Daar ik kleine dingetjes verkoop heb ik mijn voorraad hier in huis, ik geef ook workshops en deelnemers kunnen dan ook gelijk even neuzen tussen de spulletjes.

Het is best wel wat werk, up to date voorraad bij houden en 90% van wat ik verkoopt komt nu eenmaal uit china het is hier in nl. gewoon niet. Al kan ik makkelijk via de groothandel die ik gebruik verzenden met ups of fedex, dus kan het best snel hier zijn. Ik ben geen dropshipper, ben niet afhankelijk van sites als ali amazon of bol....

Klanten trek ik oa via de workshops, de groepjes op fb, die gaan over epoxy, de verkoopgroepen en op marktplaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 11:21 



 
Profiel   

ual_95 schreef
Ik heb geen eigen webshop, maar vind het wel heel leuk om dit topic te volgen. Ik bewonder de creativiteit van sommige mensen echt. Mogen potentiële klanten ook reageren met tips? :D

Graag zelfs! Het kan altijd beter dus alles is welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 11:32 



 
Profiel   

Coentjuh, ik vind die onderzetters met biesboschdieren echt onwijs leuk, past ook heel goed bij mijn interieur. Maar de verzendkosten zijn dan weer heel hoog (€9,60), of zie ik dat verkeerd? Misschien dat iets van brievenbuspost/afhaal op afspraak een optie is? Ik haak er in ieder geval wel op af.

Sky, ik heb Uncle Percy ook al voorbij zien komen op Facebook. Maar je hebt natuurlijk ook Snuffelbox en nog een aantal andere aanbieders. Nu zijn jullie anders omdat je niet vast zit aan een abonnement, wat ik heel aantrekkelijk vind. Maar, hoe weet ik nou dat de inhoud van de boxen ook echt die waarde heeft? Als ik de recensies van bijv. Snuffelbox moet geloven, is het een teleurstelling soms. Ik vind het zo'n gok voor een groot bedrag. Misschien is er een manier om die twijfel weg te nemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 11:41 



 
Profiel   

ual_95 schreef
Sky, ik heb Uncle Percy ook al voorbij zien komen op Facebook. Maar je hebt natuurlijk ook Snuffelbox en nog een aantal andere aanbieders. Nu zijn jullie anders omdat je niet vast zit aan een abonnement, wat ik heel aantrekkelijk vind. Maar, hoe weet ik nou dat de inhoud van de boxen ook echt die waarde heeft? Als ik de recensies van bijv. Snuffelbox moet geloven, is het een teleurstelling soms. Ik vind het zo'n gok voor een groot bedrag. Misschien is er een manier om die twijfel weg te nemen?



Heb de site ook even bekeken :) wat ik mis zijn voorbeelden van wat er in een box zou kunnen zitten :) of de inhoud van voorgaande edities. Hoeveel producten, welke merken eventueel ect ect :)

Ik ga even met jullie meelezen :)

Limoen: Zie ik nu een heel bekend kittentje op je postersite of heb ik het mis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 11:45 



 
Profiel   

Wat een leuk topic!
Normaal lees ik enkel mee in vele topics maar aangezien wij ook net gestart zijn met onze eigen webshop en alle tips/tricks welkom zijn meld ik mij deze keer ;-)

Wat een leuke website's komen er voorbij.
@Sky ik heb jou site meteen opgeslagen als optie als kerstkado voor mijn broer en schoonzus :)

Vraag voor de Etsy gebruikers: Hebben jullie daar veel verkopen? Ik heb namelijk nog steeds het idee dat Etsy zo onbekend is in NL.

Wij hebben http://www.topcreaties.nl en verkopen ook wat artikelen via Bol.com en hebben een Etsy account.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 12:00 



 
Profiel   

Wij hebben http://www.topcreaties.nl en verkopen ook wat artikelen via Bol.com en hebben een Etsy account.[/quote]

Ik vind Etsy totaal nix, je betaald best veel geld om daar te mogen verkopen en als je dan wat verkoopt komt er nog afdracht bij.. weinig klanten en kijkers...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 12:30 



 
Profiel   

Sky schreef
Bedankt voor het compliment! Het feit dat je de webshop op Engels staat is een rookie mistake geweest en nu moet ik ergens de tijd vinden om dit om te draaien. Helaas zal ik dit echt handmatig moeten doen, daarom stel ik het steeds uit :+ .

Wat handig dat je goed vindbaar bent via Google. Zelf veel verstand van SEO? Heb je een link naar jouw bedrijf? :)

Ohh hoop werk dus. := Snap dat je er dan weinig zin in hebt maar ik denk dat 't je wel echt klanten gaat opleveren!

Ja ik heb wel verstand van SEO, vooral het tekstuele stuk dan natuurlijk. :j


Leuke spullen komen hier allemaal voorbij!



Laatst bijgewerkt door Princesj op 16-11-20 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Aangepast op verzoek van Dani


Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 12:35 



 
Profiel   

Keet schreef
ual_95 schreef
Sky, ik heb Uncle Percy ook al voorbij zien komen op Facebook. Maar je hebt natuurlijk ook Snuffelbox en nog een aantal andere aanbieders. Nu zijn jullie anders omdat je niet vast zit aan een abonnement, wat ik heel aantrekkelijk vind. Maar, hoe weet ik nou dat de inhoud van de boxen ook echt die waarde heeft? Als ik de recensies van bijv. Snuffelbox moet geloven, is het een teleurstelling soms. Ik vind het zo'n gok voor een groot bedrag. Misschien is er een manier om die twijfel weg te nemen?



Heb de site ook even bekeken :) wat ik mis zijn voorbeelden van wat er in een box zou kunnen zitten :) of de inhoud van voorgaande edities. Hoeveel producten, welke merken eventueel ect ect :)



Goede tip: meer transparantie! Hier ga ik zeker mee aan de slag :) .


@Roxxie, leuk om te horen :D . Mooie website heb je, heel erg duidelijk! Mag ik vragen hoe je jouw product foto's maakt, doe je dat zelf?


@Dani, wauw mooie website! Slim ook die teller met aantal geschreven teksten, kan flink wat twijfels bij mensen wegnemen gok ik zo. Ben benieuwd vanaf wanneer dat interessant is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 12:46 



 
Profiel   

Keet schreef
ual_95 schreef
Sky, ik heb Uncle Percy ook al voorbij zien komen op Facebook. Maar je hebt natuurlijk ook Snuffelbox en nog een aantal andere aanbieders. Nu zijn jullie anders omdat je niet vast zit aan een abonnement, wat ik heel aantrekkelijk vind. Maar, hoe weet ik nou dat de inhoud van de boxen ook echt die waarde heeft? Als ik de recensies van bijv. Snuffelbox moet geloven, is het een teleurstelling soms. Ik vind het zo'n gok voor een groot bedrag. Misschien is er een manier om die twijfel weg te nemen?



Heb de site ook even bekeken :) wat ik mis zijn voorbeelden van wat er in een box zou kunnen zitten :) of de inhoud van voorgaande edities. Hoeveel producten, welke merken eventueel ect ect :)

Ik ga even met jullie meelezen :)

Limoen: Zie ik nu een heel bekend kittentje op je postersite of heb ik het mis?

Dat is Olijfje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 12:47 



 
Profiel   

Limoen schreef
Limoen: Zie ik nu een heel bekend kittentje op je postersite of heb ik het mis?

Dat is Olijfje :D[/quote]

Vrouwelijke Finnie dus :D ze lijkt zo veel op hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 13:03 



 
Profiel   

Keet schreef
Limoen schreef
Dat is Olijfje :D


Vrouwelijke Finnie dus :D ze lijkt zo veel op hem

Haha ja, en zo klein valt de tabby/niet tabby nog niet heel veel op. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 13:04 



 
Profiel   

@speurneusc dat gevoel heb ik dus ook bij Etsy en ik denk dat ik daar de shop weer sluit. Maar op Facebook volg ik een groep met verkopers van Etsy en die lijken wel veel verkopen via Etsy te doen. Vandaar mijn twijfel en de vraag naar ervaring. Dank je!

@Sky Ja de foto's hebben wij zelf gemaakt. Zoveel mogelijk buiten met een wit scherm als achtergrond en een wit laken over de tafel waar het opstaat. Daarna bewerk ik ze nog na om de achtergrond echt wit te maken.

@Dani Mooie website!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 13:20 



 
Profiel   

Roxxie schreef
@speurneusc dat gevoel heb ik dus ook bij Etsy en ik denk dat ik daar de shop weer sluit. Maar op Facebook volg ik een groep met verkopers van Etsy en die lijken wel veel verkopen via Etsy te doen. Vandaar mijn twijfel en de vraag naar ervaring. Dank je!

@Sky Ja de foto's hebben wij zelf gemaakt. Zoveel mogelijk buiten met een wit scherm als achtergrond en een wit laken over de tafel waar het opstaat. Daarna bewerk ik ze nog na om de achtergrond echt wit te maken.

@Dani Mooie website!


Netjes gedaan de foto's! Ik heb hetzelfde idee met Etsy, had het idee dat niet veel Nederlanders daar heel actief op zijn. Heb een aantal boxen naar de VS verkocht, maar daar zaten torenhoge verzendkosten aan verbonden (+- 25 euro).

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 13:25 



 
Profiel   

Ik meld mij ook :D
Webshop http://www.beestachtiggoed.nl

Gebouwd met woocomerce, ik vind het ondernemen via online gebeuren interessant en super leuk om te doen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 13:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 326 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen