Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 6 [ 132 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sinterkai 2020

 
Profiel   

Ben ook wel benieuwd of je dan alleen wehkamp dingen mag invullen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 14:10 



 
Profiel   

Dott schreef
Ben ook wel benieuwd of je dan alleen wehkamp dingen mag invullen :)


Het heeft niet zoveel zin om niet-Wehkamp dingen in te vullen aangezien je een Wehkamp tegoed krijgt.
Maar misschien dat je met een opvallend voorwerp meer kans maakt om te winnen, geen idee...

Moeten nog even wachten op welke manier je je lijstje kan insturen, al staat in de voorwaarden dat je een printscreen moet sturen van je lijstje.

"Vanaf zaterdag 21 november 2020 t/m vrijdag 04 december kun je je via Qmusic.nl en de Qmusic app je verlanglijstje insturen voor ‘SinterKai’. Een verlanglijstje stel je samen met producten van Wehkamp.nl. Een printscreen hiervan stuur je in via Qmusic.nl of de Qmusic app. Elk verlanglijstje mag een maximale waarde hebben van 250 euro en maximaal 4 artikelen bevatten. Valt het lijstje hoger uit dan dit bedrag, dan maakt het lijstje geen kans op een prijs. Minder artikelen selecteren resulteert niet in uitsluitsel van deelname, maar vermindert de kansen om geselecteerd te worden."

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 14:13 



 
Profiel   

Ik wil dit jaar ook eens mee doen. :D ik ben minder gaan werken dus meer tijd om de radio aan te zetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 14:22 



 
Profiel   

Leuk! Ik doe ook weer mee inclusief appgroep want die is wel handig :D

Vorig jaar 2 bokkers volgens mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 14:35 



 
Profiel   

Muisbal schreef
Dott schreef
Ben ook wel benieuwd of je dan alleen wehkamp dingen mag invullen :)


Het heeft niet zoveel zin om niet-Wehkamp dingen in te vullen aangezien je een Wehkamp tegoed krijgt.
Maar misschien dat je met een opvallend voorwerp meer kans maakt om te winnen, geen idee...

Moeten nog even wachten op welke manier je je lijstje kan insturen, al staat in de voorwaarden dat je een printscreen moet sturen van je lijstje.

"Vanaf zaterdag 21 november 2020 t/m vrijdag 04 december kun je je via Qmusic.nl en de Qmusic app je verlanglijstje insturen voor ‘SinterKai’. Een verlanglijstje stel je samen met producten van Wehkamp.nl. Een printscreen hiervan stuur je in via Qmusic.nl of de Qmusic app. Elk verlanglijstje mag een maximale waarde hebben van 250 euro en maximaal 4 artikelen bevatten. Valt het lijstje hoger uit dan dit bedrag, dan maakt het lijstje geen kans op een prijs. Minder artikelen selecteren resulteert niet in uitsluitsel van deelname, maar vermindert de kansen om geselecteerd te worden."


Ik vind die laatste zin heel apart. Waarom zou je minder kans maken dan.. hahaha. Het word elk jaar gekker.
Dus als ik t goed begrijp maak je een verlanglijstje in je 'winkelwagen' en een printscreen daarvan stuur je in

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 14:39 



 
Profiel   

Oke jammer dat de wehkamp het nu blijkbaar sponsort maar gratis geld = gratis geld dus ik doe wel weer mee hoor, hoe dan ook leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 21:35 



 
Profiel   

Ik ga ook eens een lijstje samen stellen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 21:39 



 
Profiel   

Ik ga ook meedoen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 21:44 



 
Profiel   

Leuk!
Ik doe ook weer mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 21:49 



 
Profiel   

Ik ben van de partij!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 21:58 



 
Profiel   

Leuk ! Ik doe ook weer een poging

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 22:07 



 
Profiel   

Leuk! Ik ga ook weer een poging doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 14:18 



 
Profiel   

Ohh wel jammer inderdaad van het wehkamp te goed. Nu kan ik mn verlanglijstje van epplejeck niet afwerken :+
Maar is kijken welke kant we op kunnen daar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 15:22 



 
Profiel   

Ik heb mijn lijstje inmiddels ingediend, maar ik kan het overzicht van mijn lijstje niet in het document invullen, aangezien ik het alleen kan lezen, niet kan bewerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 10:09 



 
Profiel   

Lijstje doorgegeven en nu duimen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 10:48 



 
Profiel   

Ik bedoelde het overzicht in dit topic...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 11:34 



 
Profiel   

Ik heb een foto doorgestuurd van 4 artikelen in het winkelmandje.
Zie nu dat het een wensenlijstje moest zijn, hopelijk doen ze daar niet moeilijk om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 11:43 



 
Profiel   

Ik heb mijn lijstje ook ingestuurd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 11:49 



 
Profiel   

Ik heb mijn wensenlijstje ook ingediend. Dekbedovertrek, parfum en oorbellen!
Hopelijk wordt mijn lijstje dit jaar eindelijk opgenoemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 11:57 



 
Profiel   

Ook ik doe weer mee, zou leuk zijn! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 11:57 



 
Profiel   

Ik heb ook ingestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 11:57 



 
Profiel   

Als het goed is kunnen jullie je lijstje nu in het documentje kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 13:32 



 
Profiel   

Ik zit te twijfelen, moeten we uitgaan van de originele prijzen of die van black friday? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 14:05 



 
Profiel   

Waarom hebben ze nu opeens 1 vd games die ik wil niet meer. Nu maar een andere geselecteerd. Die andere hadden ze toen ik vorige keer keek nog wel :+

Originele prijzen lijkt me, bij mij is mijn nachtkastje ook uitverkocht, dus daar staat geen prijs bij. Ik hoop dat het mag op die manier, want je moet nergens je prijzen noemen. Ik zit op 214,93 dus ruim binnen de prijs. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 14:05 



 
Profiel   

Ingevuld!

Mocht er iemand denken oh die heeft alleen maar spullen voor een baby, dat was ik :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 14:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 6 [ 132 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen