Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 16:25

Ha, ik had hier geschreven over sparen en uitstelgedrag training doen. Ik ben echt pas een maand of 2 terug eindelijk een keer begonnen met die uitstelgedrag training :')
Sparen gaat ook niet denderend, maar ik ben wel bewuster bezig met waar ik mijn geld aan uitgeef.

Iets waar ik stiekem beter in wilde worden (maar niet hier heb geschreven) is wel gelukt. Meer georganiseerd zijn! Qua planning, maar ook qua leefruimte niet te rommelig laten worden. Ik ben ook gemotiveerd geraakt door schoonmaakvideo's op tiktok. Alleen daardoor heb ik ook weer allemaal nieuwe schoonmaak spulletjes gekocht, dus dat ging niet helemaal goed met sparen.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 22:12

ninaphilo schreef:
Ha, ik had hier geschreven over sparen en uitstelgedrag training doen. Ik ben echt pas een maand of 2 terug eindelijk een keer begonnen met die uitstelgedrag training :')
Sparen gaat ook niet denderend, maar ik ben wel bewuster bezig met waar ik mijn geld aan uitgeef.

Iets waar ik stiekem beter in wilde worden (maar niet hier heb geschreven) is wel gelukt. Meer georganiseerd zijn! Qua planning, maar ook qua leefruimte niet te rommelig laten worden. Ik ben ook gemotiveerd geraakt door schoonmaakvideo's op tiktok. Alleen daardoor heb ik ook weer allemaal nieuwe schoonmaak spulletjes gekocht, dus dat ging niet helemaal goed met sparen.


Ah wat goed dat je de training bent gaan doen dan. En zeker goed om te weten waar het geld naartoe gaat.

En dan is tiktok toch nog ergens goed voor. Als dat jou inspireert om weer beter schoon te maken is dat mooi. En misschien is het minder sparen, sommige dingen zijn nou eenmaal echt nodig. Zonder spullen kun je namelijk niet schoonmaken.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:02

Wat goed Gothico dat je al verder bent gekomen met je eenwieler!

En ninaphilo, ook goed gedaan zeg, minder rommelig! En je andere doelen, mee bezig is al goed!
En voor mij ook wel leuke tip die video's, ik ga ze eens opzoeken :j

Bij mij niet veel vooruitgang ;( Wel nog met therapie bezig, maar ik vergeet zo veel... kan steeds weer soort van opnieuw beginnen.
Afgelopen dagen waren moeilijk, erg negatieve gedachten, een eetbui, en zelfs mijn plan voor dag-structuur niet kunnen aanhouden.

Maar goed, verder gaan!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:32

Heb je toevallig een bank met spaardoelen in de app, dat helpt mij heel goed om te sparen. En leuke dingen om voor te sparen helpt ook. :D

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:29

Heb je ook weer gelijk in, Gothico!

Jaa Safiera, die filmpjes vind ik echt motiverend werken. En ze delen hele handige tips, maar ook producten die super goed werken. Dus dan wordt het schoonmaken ook meteen stukken leuker. Hoop dat het voor jou ook gaat werken dan!

Geen idee MarlindeRooz, ik heb net even snel gegoogled en zo te lezen kan ik wel spaarpotjes maken. Ik ga er mee aan de slag :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:33

Ja ze zijn heel handig. Ik heb er een gemaakt voor een ipad (als mijn laptop kapot gaat, die is 7 jaar oud haha). En voor het verhuizen. Voor als mijn vriend en ik gaan samenwonen haha. Zet er elke keer als ik geld krijg wat op.

Twee dingen die ik heel graag wil dus dat motiveert. :):)