Welke winkels ga jij missen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14760
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 00:20

In de categorie meedenken, hebben jullie misschien nog reflectie spullen en lampjes en dergelijke voor rondom de paarden? Ik heb zelf van die reflecterende, knipperende armbanden (eigenlijk voor hardlopers) die ik altijd om mijn armen doe en om de paardenbenen, die gaan los en vast met klittenband dus die zou je wellicht ook passend kunnen maken om als halsband te gebruiken? Idem voor afneembare fietsverlichting, sleutelhangers met een ledje er in, misschien heb je zoiets nog in huis liggen dat je desnoods met een kleine aanpassing ook voor de hond kan gebruiken?

Dierenwinkels zijn wel nog open, wellicht dat je daar ook goedkoper terecht kunt voor een oplossing (niet zo goedkoop als de action natuurlijk, maar scheelt wel verzendkosten)

cursebreaker

Berichten: 11511
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 00:55

Telpeva schreef:
In de categorie meedenken, hebben jullie misschien nog reflectie spullen en lampjes en dergelijke voor rondom de paarden? Ik heb zelf van die reflecterende, knipperende armbanden (eigenlijk voor hardlopers) die ik altijd om mijn armen doe en om de paardenbenen, die gaan los en vast met klittenband dus die zou je wellicht ook passend kunnen maken om als halsband te gebruiken? Idem voor afneembare fietsverlichting, sleutelhangers met een ledje er in, misschien heb je zoiets nog in huis liggen dat je desnoods met een kleine aanpassing ook voor de hond kan gebruiken?

Dierenwinkels zijn wel nog open, wellicht dat je daar ook goedkoper terecht kunt voor een oplossing (niet zo goedkoop als de action natuurlijk, maar scheelt wel verzendkosten)


Decathlon verkoopt hier ook het eea van voor best betaalbare prijzen imo :j

En die led halsbanden voor honden vind je via sommige dierenwinkels online ook voor minder als de genoemde €12,50 van bol.

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 01:30

Koper schreef:
Smee__ schreef:
Oooh dit had ik ook! Had een bedframe besteld, zou volgens bol de 23e geleverd worden. Stonden ze afgelopen vrijdag al op de stoep. Heb nog nooit meegemaakt dat het pakket er eerder is dan de genoemde levertijd :')

Dingen als bedden gaat niet met de gewone pakketpost maar via PostNL Extra@Home. Daar is het momenteel "normaal" druk, wij hebben niet zo veel last van extra spullen met kerst. Afgezien van wat extra kerstbomen.

Het bedframe kwam dan met GLS maar er gaan zeker wel regelmatig hele meubels mee met de gewone pakketpost. Werk namelijk bij postnl als pakketsorteerder en mag ze zelf tillen :') Kerstbomen ook trouwens, maar die zijn niet zo zwaar :))

Suzanne F.

Berichten: 49290
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:20

Ik haalde hier mijn lampen altijd bij de Action of de bouwmarkt. Nu moet ik duur in de supermarkt kopen als mijn lamp stuk is. Is ook wel beetje jammer.

Echwel

Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:14

Suzanne F. schreef:
Ik haalde hier mijn lampen altijd bij de Action of de bouwmarkt. Nu moet ik duur in de supermarkt kopen als mijn lamp stuk is. Is ook wel beetje jammer.

Gisteravond knipper knipper hoppa 2 stuk...
Gelukkig nog 1 op voorraad

MyWishMax

Berichten: 25377
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:16

Ik bestel lampen eigenlijk altijd online. Goedkoper en makkelijker om alle soorten te vinden die ik nodig heb. Zelfs net zo goedkoop als de action soms of ze hebben bij de action niet degene die ik nodig heb. Bij bouwmarkt wel maar stuk duurder, haha

Echwel

Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:17

Waar bestel jij ze als ik dat mag vragen

MyWishMax

Berichten: 25377
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:19

Wisselt nog wel eens, ik Google vaak. Maar lampenlicht.nl kijk ik vaak. Die hebben ook voordeelpakken met meerdere lampen er in, dus 3 stuks bijvoorbeeld.

Zal eens zoeken welke nog meer, moet dat in mail hebben staan als het goed is.

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:32

Ik wil graag een goede bureaulamp hebben om mee te kunnen werken zodat ik niet de hele tijd boven hoef te zitten maar geen 2 weken hoeven wachten tot het ergens bezorgd gaat worden {:)-:(

Heel vee dingen die ik nu tegenkom van ow ja dat had ik nodig en dat en dat ...
vanochtend voor een paar dingen naar de jumbo nondeu niet normaal druk ... denk je gaat nu toch alleen de probleem vergroten zo? Iedereen komt nu op 1 plek omdat de rest dicht is...

MyWishMax

Berichten: 25377
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:56

Met kerst is het altijd druk in de supermarkt. Zelfs als andere winkels open waren was het heel druk geweest.

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:35

Gister ook druk geweest in de ap. Of het komt ook door de protesten maar er was bijna niks meer te krijgen

Suzanne F.

Berichten: 49290
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:04

Gekkenhuis in de Plus vanochtend. Was blij dat ik er weer uit was. Veel lege schappen ook.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:08

Nog niet misschien dat ik deze week in een winkel gevonden wil worden. De week voor kerst is het toch altijd een gekkenhuis.
Een paar weken geleden reed ik op een zondag voorbij de Jumbo. Aantal auto's op de parkeerplaats geteld en doorgereden. Normaalgesproken is het op zondag wel rustig daar.

Zou het na de kerst rustiger zijn? Of zou het dan druk blijven vanwege nieuwjaarsinkopen?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:08

Iemand een idee waar ik een kleine plantenspuit vandaan kan halen bij een winkel die open is ergens? Zul je altijd zien nodig voor onverwachte huisdieren en mijn spuit is te groot en gebruikt voor andere dingen dan water.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:10

Boerenbond?

lenaa_tje

Berichten: 10347
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:14

Gekke vraag maar is een milieustraat ook dicht?
Ik heb 6 zakken plastic staan en wordt er serieus gek van nu. (Nee ze halen dat hier niet op, je moet het weg brengen, wij sparen het maar op van vakantie tot vakantie vanwege belachelijke openingstijden)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:17

Bij ons niet :) is er stervensdruk

lenaa_tje

Berichten: 10347
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:19

Keet schreef:
Bij ons niet :) is er stervensdruk

Voor de drukte was ik al bang nu kan je hier alleen papier, plastic, glas en kleine apparaten brengen ...
Ik kan niet eens meer bij de fietsen door het plastic dus ik word er langzaam gek van ..
Vrees dat het toch een poging wagen wordt.

MyWishMax

Berichten: 25377
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:13

Ik had deze vakantie hoop grof vuil naar de milieustraat willen brengen, zodat ik weer mijn schuur in kan. Maar ik wacht nog een paar weken.

lenaa_tje

Berichten: 10347
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:50

MyWishMax schreef:
Ik had deze vakantie hoop grof vuil naar de milieustraat willen brengen, zodat ik weer mijn schuur in kan. Maar ik wacht nog een paar weken.

Hier was er niemand dus dat scheelt. Plastic begint ook uiteindelijk gewoon te stinken dus dit kon ook echt niet meer. Is gewoon ongezond ook. Wij hebben geen schuur dus het staat ook echt in het verlengde van ons huis waar we ook de was doen :')

MyWishMax

Berichten: 25377
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:55

lenaa_tje schreef:
MyWishMax schreef:
Ik had deze vakantie hoop grof vuil naar de milieustraat willen brengen, zodat ik weer mijn schuur in kan. Maar ik wacht nog een paar weken.

Hier was er niemand dus dat scheelt. Plastic begint ook uiteindelijk gewoon te stinken dus dit kon ook echt niet meer. Is gewoon ongezond ook. Wij hebben geen schuur dus het staat ook echt in het verlengde van ons huis waar we ook de was doen :')


Ja, plastic wordt hier gelukkig opgehaald. Als ik dat een keer vergeet is het niet fijn, maar het staat in de schuur. In huis echt niet fijn dat snap Ik!

Ik durf niet want ben wel minimaal een uur bezig met inladen en aanhanger halen enzo haha. En dan 20 minuten daarheen rijden. In het voorjaar werd je gewoon weggestuurd als het te druk was, dus ik wacht liever.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41691
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:19

Ik mis de Action, mijn grootverpakking wasmiddel is bijna op :'). En ik mis m'n tekenwinkeltje, lekker sneupen en papier uitzoeken wordt m niet.

En ik mis de kapper. En de dierentuin. Hoewel dat geen winkels zijn.

Oh en ik mis de HEMA.

Echwel

Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:34

Afbeelding
:D

xSCWx
Berichten: 7062
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:05

Bij Kruidvat hebben ze ook vaak goede wasmiddel aanbiedingen (ik geloof nu 2 xxl kannen voor €18.)
Ik verveel me vooral gewoon de tandjes. De winkels waren leuk om te struinen maar het scheelt me wel een hoop geld nu ze dicht zijn.

Suzanne F.

Berichten: 49290
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:22

xSCWx schreef:
Bij Kruidvat hebben ze ook vaak goede wasmiddel aanbiedingen (ik geloof nu 2 xxl kannen voor €18.)
Ik verveel me vooral gewoon de tandjes. De winkels waren leuk om te struinen maar het scheelt me wel een hoop geld nu ze dicht zijn.


Ik heb inderdaad laatst wasmiddel bij de Kruidvat gehaald. Normaal doe ik dat ook niet maar was een mooie aanbieding. Beter dan de supermarkten.