Welke winkels ga jij missen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49401
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:37

moonsparkle schreef:
Ik had wat besteld bij de Hema, nu wil ik wat terugsturen en eigenlijk iets omruilen, maar ik kan natuurlijk niet naar de winkel. Ik kan het pakket inleveren bij een ups punt maar al die punten in de buurt zijn ook dicht. Je kunt het ook bewaren en dan mag je het retourneren in de winkel zodra het weer opengaat, maar daar baal ik wel van want ik kan het geld goed gebruiken om een alternatief te kopen... -O-


Ja niet handig hè? Ik kijk ook goed voordat ik bestel hoe het gaát met retouren. Wehkamp kan je thuis laten ophalen bijvoorbeeld maar andere winkels moet je bij een DHL punt retourneren. Hier in de buurt zijn ze allemaal dicht dus dat ga ik niet doen. Dan zorg ik dat ik bestel bij een winkel die PostNL verstuurd en waar ik in de supermarkt kan retourneren.

Siers83

Berichten: 7379
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:40

moonsparkle schreef:
Ik had wat besteld bij de Hema, nu wil ik wat terugsturen en eigenlijk iets omruilen, maar ik kan natuurlijk niet naar de winkel. Ik kan het pakket inleveren bij een ups punt maar al die punten in de buurt zijn ook dicht. Je kunt het ook bewaren en dan mag je het retourneren in de winkel zodra het weer opengaat, maar daar baal ik wel van want ik kan het geld goed gebruiken om een alternatief te kopen... -O-

Hier zit het ups punt in de Jumbo en ook bij een Expert. De Expert heeft een briefje op de deur dat je kunt bellen en ze dan komen voor het pakketje. Miss bij jou in de buurt ook?

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:42

Ik kreeg net een bestelling van Coolblue geleverd per fietskoerier met een enorme blauwe bakfiets. +:)+

Ondertussen is er ook weer een pakketje van de HEMA onderweg en eentje van Libris. Volgens mij gaat dat momenteel allemaal weer vrij vlot.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:56

Hier is de hema een dhl punt geworden :)

purny

Berichten: 27558
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 21:55

Ik was dus opzoek naar een wc borstel.. die ik nergens kan vinden

Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:10

purny schreef:
Ik was dus opzoek naar een wc borstel.. die ik nergens kan vinden

Blokker? Kan je ook bestellen tegenwoordig
BOL heeft ze ook, vanaf 5,95.
Laatst bijgewerkt door Morrie op 27-01-21 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Berichten: 27558
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:11

Morrie schreef:
purny schreef:
Ik was dus opzoek naar een wc borstel.. die ik nergens kan vinden

Blokker? Kan je ook bestellen tegenwoordig

Maar moet je dan niet zoveel verzendkosten betalen?

Foaly

Berichten: 4944
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:24

Heeft de AH geen wc-borstels?

purny

Berichten: 27558
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:35

Foaly schreef:
Heeft de AH geen wc-borstels?

Gevonden! Nu alleen halen aankomende vrijdag bij mijn boodschappen..

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:12

Ik mis vrij weinig winkels maar wilde laatst een nieuwe multomap kopen waarbij ik ineens bedacht ‘waar dan’? Bestellen vind ik dan weer te onzinnig voor een enkele multomap.

Daarnaast heb ik ook wel weer eens zin om door het tuincentrum te struinen...

moonsparkle
Berichten: 21775
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:14

Snorlex schreef:
Ik mis vrij weinig winkels maar wilde laatst een nieuwe multomap kopen waarbij ik ineens bedacht ‘waar dan’? Bestellen vind ik dan weer te onzinnig voor een enkele multomap.

Daarnaast heb ik ook wel weer eens zin om door het tuincentrum te struinen...


Misschien bij de grotere supermarkten zoals bij de ah of jumbo? Bij jumbo verkopen ze ook printpapier enzo

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:18

De Jumbo hier vlakbij heeft inderdaad een Hema-gangpad (heeeel blij mee nu), misschien daar nog even goed kijken :j

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:18

Ik mis de action, ik heb op stal bakken waarin ik voer bewaar en spullen, nu zijn er 3 kapot... Bij de blokker vind ik ze te duur om te kopen

black_kelpie

Berichten: 7853
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:37

fjordjes schreef:
Ik mis de action, ik heb op stal bakken waarin ik voer bewaar en spullen, nu zijn er 3 kapot... Bij de blokker vind ik ze te duur om te kopen

Ik weet niet wat je precies zoekt, maar kunststof bakken en voertonnen zijn heel goed via Marktplaats te vinden :j

Benoite

Berichten: 692
Geregistreerd: 27-05-14

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:54

Ik ga steeds meer de 2dehands winkels Missen... Ik koop er altijd dvds voor 1E pp.. Ideaal voor mijn avondjes alleen aangezien ik geen internet of kabel tv heb thuis.. Ik heb nu alles wel echt al 100 x gezien!mocht iemand nog een mooie collectie hebben liggen?#durf te vragen. ?

black_kelpie

Berichten: 7853
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:47

Benoite schreef:
Ik ga steeds meer de 2dehands winkels Missen... Ik koop er altijd dvds voor 1E pp.. Ideaal voor mijn avondjes alleen aangezien ik geen internet of kabel tv heb thuis.. Ik heb nu alles wel echt al 100 x gezien!mocht iemand nog een mooie collectie hebben liggen?#durf te vragen. ?

Wat voor soort films zoek je?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:03

Benoite schreef:
Ik ga steeds meer de 2dehands winkels Missen... Ik koop er altijd dvds voor 1E pp.. Ideaal voor mijn avondjes alleen aangezien ik geen internet of kabel tv heb thuis.. Ik heb nu alles wel echt al 100 x gezien!mocht iemand nog een mooie collectie hebben liggen?#durf te vragen. ?

Internet nemen een optie?

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:16

Scum schreef:
Ik probeerde bij Hema te bestellen. Product was er niet. Maar ligt wel volop op voorraad bij het lokale filiaal.....


Niet dat ik de Hema nou miste want ik kom er eigenlijk ook nooit verder. Maar ik heb ze een mail gestuurd of het artikel niet toch geleverd kan worden aangezien het gewoon in de winkel ligt. Maar ik krijg geen reactie. Ik dacht dat het ook niet zo goed ging met de Hema maar ik krijg nu ook niet het gevoel dat ze er alles aan doen om klanten nog te kunnen helpen.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:22

Scapino doet nu wel bestellingen vanuit de winkel leveren sinds gisteren. Voor 4 uur besteld zelfde dag nog geleverd. Zou wel handig zijn als Hema ook zoiets gaat doen.

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:34

Scum schreef:
Scum schreef:
Ik probeerde bij Hema te bestellen. Product was er niet. Maar ligt wel volop op voorraad bij het lokale filiaal.....


Niet dat ik de Hema nou miste want ik kom er eigenlijk ook nooit verder. Maar ik heb ze een mail gestuurd of het artikel niet toch geleverd kan worden aangezien het gewoon in de winkel ligt. Maar ik krijg geen reactie. Ik dacht dat het ook niet zo goed ging met de Hema maar ik krijg nu ook niet het gevoel dat ze er alles aan doen om klanten nog te kunnen helpen.


Mijn vriendin heeft laatst via de lokale Hema het een en ander besteld, ze had gebeld, en ze kwamen het zelfs aan huis brengen. Maar ik weet niet of iedere Hema dit doet. Maar je kunt allicht proberen de lokale Hema te bellen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:55

Peerke_ schreef:
Scum schreef:


Niet dat ik de Hema nou miste want ik kom er eigenlijk ook nooit verder. Maar ik heb ze een mail gestuurd of het artikel niet toch geleverd kan worden aangezien het gewoon in de winkel ligt. Maar ik krijg geen reactie. Ik dacht dat het ook niet zo goed ging met de Hema maar ik krijg nu ook niet het gevoel dat ze er alles aan doen om klanten nog te kunnen helpen.


Mijn vriendin heeft laatst via de lokale Hema het een en ander besteld, ze had gebeld, en ze kwamen het zelfs aan huis brengen. Maar ik weet niet of iedere Hema dit doet. Maar je kunt allicht proberen de lokale Hema te bellen?

Bij de Hema hier is iig niks mogelijk :').

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:04

black_kelpie schreef:
fjordjes schreef:
Ik mis de action, ik heb op stal bakken waarin ik voer bewaar en spullen, nu zijn er 3 kapot... Bij de blokker vind ik ze te duur om te kopen

Ik weet niet wat je precies zoekt, maar kunststof bakken en voertonnen zijn heel goed via Marktplaats te vinden :j


Ze kunnen niet al te groot zijn, max 30 cm hoog. Ze moeten namelijk onder in de kast. Gebruik nu van die bedlades.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37320
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:23

Ik mis iets sufs :') de stofferderij winkel. Echt een dag voor de sluiting afgesproken dat ik de dag erna mijn stuk linnen stof zou brengen zodat zij er een mooi gordijn van konden maken waarmee ik mijn gang op een mooie manier tochtvrij en beetje warmer kan krijgen. Gelukkig dat ik het die dag erna besloten had maar even niet te brengen.

Maar nu vandaag uit pure noodzaak maar twee smalle oude gordijnen die te lang zijn (bot stuk afgeknipt maar :+ ) opgehangen. Ik waaide compleet weg daar.
Maar ooit zullen ze vast wel opengaan weer of vind ik iemand die ze kan maken alsnog :P

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:30

Ik mis de kapper, het net voor de sluiting mijn afspraak moeten afzeggen vanwege ziekte.

En de Hema, al zoveel worstweer dagen geweest zonder hemaworst :D

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 22:05

Ik ben fan van mijn lokale boekwinkel. Bestellen doe ik via de landelijke website van Libris, ik vink aan via welke winkel het moet lopen en het wordt fraai ingepakt met een handgeschreven etiket aan huis bezorgd door een fiets- of scooterkoerier. Een uurtje geleden had ik weer een superlieve bezorgster aan de deur staan. Zo bestel ik elke maand minimaal twee boeken. Help je lokale boekwinkel, bestel via Libris. <3