Wat doen jullie savonds?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Wat doen jullie savonds?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:04

S'avonds is mijn momentje van rust.

Vaak met tv of gsm,nog gauw ff wat opzoeken of regelen want overdag heb ik daar niet vaak de tijd voor.

Mijn vrije tijd gaat op aan de dieren, stallen uitmesten, hondje uitlaten,koken en dan is s'avonds gewoon lekker om niks meer te hoeven.

Nielojram

Berichten: 7818
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Wat doen jullie savonds?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:37

Sinds ik geen paard meer heb doe ik 's avonds niets.
Heerlijk.
Geniet van mijn rust.

mars_mellow
Berichten: 534
Geregistreerd: 22-06-20
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:43

hmmm... netflix series bingen of gewoon hoefwijzer kijken... soms ga ik online kijken naar makeup ofzo, of op bokt lezen. anders tijdschrift lezen, of met mijn katten vanalles goen. ik heb een instagram account (of ja 3) met 1,5k , 2,2k , en 3k volgers dus daar ben ik best druk mee verder!

@_retrieverfever_
@ninkypaws
@ninky_edits

ik ben iets meer dan een week geleden gevallen van een paard, mijn been is door de helft gebroken op 2 plekken, dus bewegen word hem niet :(

Britt_Sisi

Berichten: 8948
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-21 21:03

Nielojram schreef:
Sinds ik geen paard meer heb doe ik 's avonds niets.
Heerlijk.
Geniet van mijn rust.

Maar als je niets doet, zit je dan voor je uit te staren op de bank?
Of bedoel je andere dingen met niets doen?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:35

Ik game (meestal) of ik kijk netflix/prime :Y)
Maar als ik niks van dit alles wil doen ga ik haken met een muziekje aan :)

Josien_

Berichten: 9031
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Wat doen jullie savonds?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:38

Eerlijk gezegd kijk ik ook vooral series en films op een avond dat ik niets heb.
Soms thuis sporten, maar ik doe altijd korte workouts van max een half uur.
Ik ga ook graag in bad met een lekker boek en een muziekje op.

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:59

's Avonds ben ik vaak bij het paard, meestal bel ik op de terugweg met mijn beste vriendin. Eenmaal thuis voer ik de konijnen en de katten en ga ik douchen. Na het douchen ga ik verder met het leren van Frans op Duolingo, als ik klaar ben gaat mijn tablet aan op Netflix of Videoland en scroll ik wat door FB, IG, SC en Bokt heen met de tablet op de achtergrond en meestal speel ik nog mijn spelletje.
Puntje bij paaltje slaap ik altijd veel te laat (vaak rond half 2 / 2 uur, wekker gaat om half 6) en ik kan eigenlijk niet in slaap vallen zonder de telefoon of tablet met een serie aan te hebben staan. :o

betadine

Berichten: 3243
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Re: Wat doen jullie savonds?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:35

Oefenen op mijn gitaar. Momenteel ook Heartland aan het kijken. Het zijn best veel seizoenen dus het is op sommige momenten echt binge-watchen.
Ook gamen. Is doorgaans maar 1x per week of minder, maar op dat moment voelt het even goed als op reis gaan.
Lezen even mee gestopt.
Ook breng ik te veel tijd door met phone. Een soort irritante scrollverslaving waar ik echt iets aan ga doen :o Tv-kijken doe ik voornamelijk samen met mijn vriend. Is onze manier van wat tijd met elkaar door te brengen buiten het klussen om. Als mijn vriend er eens een paar dagen niet is (gebeurt zelden) dan staat de tv amper of niet op.