Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Opgelicht my-homegoodies!!?

 
Profiel   

Hoihoi,
Ik weet niet of het hier goed staat, maar kijk goed uit waar je dingen koopt!
Ik ben opgelicht door my-homegoodies.
Website bestaat niet meer en geen gegevens te vinden, ook niet in de bevestigings email.
Meteen aangifte gedaan en op politie.nl stond dat er meer meldingen waren over deze verkoper.

Ik heb sowieso mijn lesje geleerd en ook als de website er betrouwbaar uit ziet ga ik voortaan eerst kijken op politie.nl of er meldingen over de verkoper of de site zijn!

Zijn er meerdere mensen opgelicht door my-homegoodies?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 13:01 



 
Profiel   

Oh chips, balen voor je!
Hopelijk valt de financiële schade mee, maar sowieso is opgelicht worden in geen enkel opzicht leuk..

Hun Facebook pagina bestaat zo te zien wel nog?
(Wellicht net zo kansloos om daar contact met ze te zoeken.. -O- )

https://m.facebook.com/myhomegoodies.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 13:09 



 
Profiel   

droomy schreef
Oh chips, balen voor je!
Hopelijk valt de financiële schade mee, maar sowieso is opgelicht worden in geen enkel opzicht leuk..

Hun Facebook pagina bestaat zo te zien wel nog?
(Wellicht net zo kansloos om daar contact met ze te zoeken.. -O- )

https://m.facebook.com/myhomegoodies.nl/


€44,95 dus gelukkig geen honderden euro's.
Het liefst heb ik het terug maar gaat mij vooral om het principe. En dat ze stoppen met mensen oplichten, dat vind ik het belangrijkst

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 13:13 



 
Profiel   

Dit topic past beter op Leven Zonder Paarden [LZP], dus ik heb daar naartoe verplaatst :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 09:05 



 
Profiel   

Zo te zien is het een zogenoemde dropshipper. Die ellende gaat meestal fout. Het zijn producten die via AliExpress komen en dus langere levertijd hebben en via een dropshipper met een hoop extra geld naar Nederland komen. Kijk voor de grap eens naar Ali vs de rest op Facebook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 09:16 



 
Profiel   

Inderdaad een dropshipper, ben benieuwd of je je geld nog terug gaat zien. Ik zou vooral even Ali vs de rest volgen op Facebook, als je weet waar je op moet letten pik je de dropshippers er namelijk heel makkelijk uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 11:42 



 
Profiel   

Wat zuur. Er zijn zoveel dropshippers actief.
Altijd even kijken wat de verzendtijd is. Als die +7 dagen is dan is t vrijwel altijd een dropshipper. Vaak kun je dezelfde producten dan veel goedkoper op Ali vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 11:45 



 
Profiel   

Heb je toevallig via PayPal betaald?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 11:50 



 
Profiel   

Vanillia schreef
Inderdaad een dropshipper, ben benieuwd of je je geld nog terug gaat zien. Ik zou vooral even Ali vs de rest volgen op Facebook, als je weet waar je op moet letten pik je de dropshippers er namelijk heel makkelijk uit.


Thanks voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 19:51 



 
Profiel   

Utixo schreef
Heb je toevallig via PayPal betaald?


Nee via iDeal

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 19:51 



 
Profiel   

Op de Facebook pagina staan alleen maar berichtjes van mensen die zijn opgelicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 20:11 



 
Profiel   

Op wat voor manier ben je opgelicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 20:15 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Op wat voor manier ben je opgelicht?


Wel betaald, niks gekregen. Er is geen contact meer te krijgen. Website bestaat niet meer, geen emailadres, geen telefoonnummer helemaal niks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 20:31 



 
Profiel   

Juttertje88 schreef
Nielojram schreef
Op wat voor manier ben je opgelicht?


Wel betaald, niks gekregen. Er is geen contact meer te krijgen. Website bestaat niet meer, geen emailadres, geen telefoonnummer helemaal niks!


Ja hier ook! Bedacht me net dat ik met kerst iets had besteld maar niet binnen heb gekregen. Bij nakijken blijken ze niet meer te bestaan. Nu betaal ik regelmatig met PayPal maar deze keer met ideal betaald. Super stom...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 07:34 



 
Profiel   

Dat is oliebol zeg! heb je al aangifte gedaan bij de politie?
Mag ik je even een pb sturen? Ik heb een link waarin nog veel meer negatieve recensies staan, wellicht kan je die meesturen met de aangifte bij de politie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 07:43 



 
Profiel   

Juttertje88 schreef
Dat is oliebol zeg! heb je al aangifte gedaan bij de politie?
Mag ik je even een pb sturen? Ik heb een link waarin nog veel meer negatieve recensies staan, wellicht kan je die meesturen met de aangifte bij de politie?


Mag hoor! Maar heb inderdaad al aangifte gedaan. Niet dat ik verwacht dat ik mijn geld terug krijg, daar zijn de oplichters vast te slim voor. Lesje weer geleerd %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 08:38 



 
Profiel   

LET OP! Ze gaan nu verder onder bytrendgoodies.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 15:55 



 
Profiel   

Ik ben ook wel eens in een dropshipper getrapt, maar heb het product wel binnengekregen.

Overpriced maar heb het wel ontvangen. Heeft 4 maanden geduurd.

Snap dat je je genaaid voelt, maar wellicht komt het wel binnen, lik je wonden en leer ervan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 19:41 



 
Profiel   

Kan idd nog maar zo dat het product nog wel bezorgd wordt.

Paar jaar terug (toen dat soort websites net op facebook kwamen als reclame) ben ik er ook eens ingetrapt. Een duplo knikkerbaan besteld wat dus een dropshipper bleek te zijn. Er stond zelfs een merknaam bij. Maar goed dat kwam natuurlijk ook uit china. Gelukkig van prima kwaliteit en hij kan gewon met de normale duplo, dus echt een miskoop was het niet. T had vooral stukje goedkoper gekund.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 09:42 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Ik ben ook wel eens in een dropshipper getrapt, maar heb het product wel binnengekregen.

Overpriced maar heb het wel ontvangen. Heeft 4 maanden geduurd.

Snap dat je je genaaid voelt, maar wellicht komt het wel binnen, lik je wonden en leer ervan.


Ik heb er inderdaad van geleerd ja..

En dankjewel, welicht dat het dan over een paar maanden inderdaad nog binnen komt. Ik hoop het in ieder geval wel. We gaan het zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 18:09 



 
Profiel   

Juttertje88 schreef
LET OP! Ze gaan nu verder onder bytrendgoodies.nl


Ze gaan onder heel veel namen door, zoek alleen eens op facebook. Dan vind je wel 6 paginas met links naar by-trendgoodies.nl/bytrendgoodies.com etc etc.

Overal ook negatieve reviews.

Maar in ieder geval super balen! Hopen dat je dan in ieder geval nog iets van wish of ali ontvangt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 18:18 



 
Profiel   

Wat vervelend voor je!
ik ben ook in een dropshipper getrapt, gelukkig wel binnen gekregen en na klagen krijg ik mijn geld retour en mag het producht houden. Dat vind ik wel heel netjes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 18:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen