Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 484 van de 501 [ 12502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

 
Profiel   

Ik zou nog laten weten wat ik voor mijn eindpresentatie heb gehaald van 14 juni en ik heb een 7 gekregen. Ik ben zo blij! *\o/*

Ik zal meteen een ergernis erbij zetten, vandaag erger ik me aan mijzelf. Ik krijg niets gedaan en ik heb morgen een presentatie die ik nog moet voorbereiden. Is als eind ding van een vak. Geef mij maar liever een toets dan 2 eindopdrachten, daar leer ik niets van en het geeft veel te veel stress
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 17:08 



 
Profiel   

Zebrastreep hoop het voor je vader. :(:)
taartjee gefeliciteerd. *\o/*

Mijn rug en knieën zijn mij aan het vermoorden, maar aardbeien zijn weggewerkt en heb nu ruime 4,75 liter aardbeien sap. Nu nog een grote afwas wegwerken. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 17:33 



 
Profiel   

De schok van nieuwe brillen glazen die 500 euro kosten

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 17:41 



 
Profiel   

Ik zit op een telefoontje te wachten of ik aangenomen wordt. Ze zouden eigenlijk gister al bellen, maar dat was niet gelukt, en vandaag ook nog niets gehoord -O-

Krijg er niet zo’n goed gevoel over :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:03 



 
Profiel   

Ik zit te wachten op telefoontje voor maken afspraak sollicitatie, maar zit alleen dat ik geen cent heb omdat sociale dienst nog niks betaald heeft. Dus gaat handig worden en verzinnen hoe ik op gesprek en anders maar kijken of lopend kan, want dat kost niks. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:11 



 

Sterkte met je vader, Zebrastreep! Hopelijk voelt hij zich gauw weer goed!

Ik duim voor je, DiscoDipp! Wachten is stom. En succes, Marcella! Anders maar online?

Ik erger me aan het kortetermijndenken van mijn werk. Ik heb de afgelopen jaren heel specifiek werk gedaan, waardoor ik er een beetje 'uit' ben op een ander werkvlak. Vandaag mocht ik eindelijk weer doen waar ik voor opgeleid ben, maar er wordt continu benadrukt dat ik eigenlijk te duur ben om op sleeptouw te nemen. Als iemand me nu even een kwartiertje uitlegt wat er moet gebeuren en hoe dat moet, dan werk ik als een paard, maar als niemand tijd wil nemen om me in te werken dan weet ik inderdaad soms niet wat ik moet doen. Bluh, nu voel ik me superonzeker en morgen mag ik weer :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:19 



 

Dat de huisarts een doorverwijzing zou doormailen, maar heb nog steeds niets gehad. Morgen maar weer bellen. Pijn komt me de strot uit. Loop er al een half jaar mee. Of nah ja eigelijk al een jaar. Maar sinds een half jaar dat het erger word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:28 



 
Profiel   

Mijn lieve vriend en plannen, manmanman. Hij is al een uur thuis en heeft dus een uur gehad om een AH Nasipakket klaar te maken... Waar begint meneer mee? Rijst koken natuurlijk. :')
Ik wandel nu net binnen en hij is net klaar met de kip snijden, maar de rijst is in iedergeval al wel klaar... |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:36 



 
Profiel   

Weer zo'n dooddoener tegen me aan gekregen op facebook omdat ik commentaar op een dressuurruiter heb die zijn paard geen ruimte geeft aan de voorkant. "Kom je hem een keer zelf lesgeven?"

Het maakt toch geen zak uit hoe hoog ik zelf rij. De trend in de hogere dressuur is gewoon niet meer om aan te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:44 



 

Sterkte met je vader zebrastreep!

Achterbaks achter de rug gezwets van 'vrienden' Dat is van hun naar een neef gegaan. Van een neef naar een tante, van een tante naar de grootmoeder. Van de grootmoeder naar de schoonouders en nu terug bij ons. Echt waar mensen, get a life. Zeg het gewoon in ons gezicht. Klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:47 



 
Profiel   

Sterkte Zebrastreep ! En ik heb me aan mezelf geergerd omdat ik vandaag wel 6x rechts ingehaald heb omdat mensen niet naar links gaan en als een oud wijf 70 of 80 rijden waar je 100 mag. Hopelijk niet gezien door politie, ben de laatste keer nog niet vergeten. Maar jeetje als je 150 kilometer moet en je hebt dan van dat soort figuren en je wilt graag naar huis... foei ikke.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:50 



 
Profiel   

Pa zit inmiddels weer op de bank. Gelukkig een paniek / hyperventilatie achtige aanval. Alles was verder goed gelukkig!

Weer even een harde les, maar dat is hij soms wel even nodig. We pushen hem nog ook echt om via de huisarts doorgestuurd te worden naar een job coach achtig iets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:51 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Pa zit inmiddels weer op de bank. Gelukkig een paniek / hyperventilatie achtige aanval. Alles was verder goed gelukkig!

Weer even een harde les, maar dat is hij soms wel even nodig. We pushen hem nog ook echt om via de huisarts doorgestuurd te worden naar een job coach achtig iets.


Fijn zeg, opluchting!

hahahatsjoe schreef
Sterkte Zebrastreep ! En ik heb me aan mezelf geergerd omdat ik vandaag wel 6x rechts ingehaald heb omdat mensen niet naar links gaan en als een oud wijf 70 of 80 rijden waar je 100 mag. Hopelijk niet gezien door politie, ben de laatste keer nog niet vergeten. Maar jeetje als je 150 kilometer moet en je hebt dan van dat soort figuren en je wilt graag naar huis... foei ikke.


Jeetje, wel 6 keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 19:50 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
MarcoBorsato schreef
Dan ook niet janken als ik je rechts inhaal. :=


Dat kan niet want ik ben bezig in te halen... En dan krijg je dus een vette boete als oom agent achter je zit.

Hoe ga je van dit...


hahahatsjoe schreef
Sterkte Zebrastreep ! En ik heb me aan mezelf geergerd omdat ik vandaag wel 6x rechts ingehaald heb omdat mensen niet naar links gaan en als een oud wijf 70 of 80 rijden waar je 100 mag. Hopelijk niet gezien door politie, ben de laatste keer nog niet vergeten. Maar jeetje als je 150 kilometer moet en je hebt dan van dat soort figuren en je wilt graag naar huis... foei ikke.

Naar dit.

Ik krijg error. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 19:55 



 
Profiel   

De vele 'go fund me' acties voor mensen hun paarden op FB.

Vind het oprecht küt voor je als je paard iets mankeert, maar zie steeds vaker mensen die om geld vragen voor een bepaalde ingreep/behandeling :=
Is dat niet iets wat je zelf hoort te betalen?

Of ben ik gewoon niet slim geweest om dit niet te vragen in het afgelopen half jaar waarin ik duizenden euro's lichter ben na 1 geblesseerd paard, aanschaf ander paard die na 2 weken koliek kreeg en overleed...


Laatst bijgewerkt door Sherivey op 23-06-21 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 19:58 



 
Profiel   

Hahahahahahahahatjoe jij doet je naam wel eer aan. Ik moest ook even twee keer lezen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:00 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Weer zo'n dooddoener tegen me aan gekregen op facebook omdat ik commentaar op een dressuurruiter heb die zijn paard geen ruimte geeft aan de voorkant. "Kom je hem een keer zelf lesgeven?"

Het maakt toch geen zak uit hoe hoog ik zelf rij. De trend in de hogere dressuur is gewoon niet meer om aan te zien.


Helemaal mee eens. Ik ben juist aan het leren loslaten voor. Het is enorm moeilijk (psychisch, ik rij met teveel angst naar m’n zin op het moment) maar ik merk al zoooveeel verschil. Maakt dat ik nog minder snap van de hogere dressuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:23 



 
Profiel   

Benthhh schreef
xPabloBokt schreef
Weer zo'n dooddoener tegen me aan gekregen op facebook omdat ik commentaar op een dressuurruiter heb die zijn paard geen ruimte geeft aan de voorkant. "Kom je hem een keer zelf lesgeven?"

Het maakt toch geen zak uit hoe hoog ik zelf rij. De trend in de hogere dressuur is gewoon niet meer om aan te zien.


Helemaal mee eens. Ik ben juist aan het leren loslaten voor. Het is enorm moeilijk (psychisch, ik rij met teveel angst naar m’n zin op het moment) maar ik merk al zoooveeel verschil. Maakt dat ik nog minder snap van de hogere dressuur.

Je hoeft toch ook niet zelf op bepaald niveau te rijden om te zien of een paard wel of niet ontspannen/ losgelaten loopt? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:31 



 
Profiel   

Ook dat nog eens inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:32 



 
Profiel   

Mijn broertje die zich weer eens met mij bemoeit…
“Ga jij deze vakantie niet op vakantie”
Nee ik heb een paard en ben student, dus dat geld heb ik niet
“Wat ga je dan doen, de hele tijd op de bank liggen”
Nee… werken en naar mijn paard
“Maar je kan toch op vakantie”
Nee, kan niet en met wie moet ik dan op vakantie? Mijn vrienden werken fulltime en kunnen geen vrij krijgen…
“Nou alleen, het lijkt mij niet leuk om alleen maar naar je paard te gaan”
Nou ik vind het niet nodig om op vakantie te gaan, met halve dagen stal ben ik blij genoeg
En hij ging maar door…
Nee broertje ik ben niet zoals jou een zuipend en rokend feestbeest die meerdere keren per week moet feesten en zuipen. Ook heb ik niet perse de behoefte om elke week een vriendin af te spreken. Als het kon prima, maar zij werkt fulltime en heeft het in het weekend ook vaak druk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:34 



 
Profiel   

Nayomie schreef
hahahatsjoe schreef

Dat kan niet want ik ben bezig in te halen... En dan krijg je dus een vette boete als oom agent achter je zit.

Hoe ga je van dit...


hahahatsjoe schreef
Sterkte Zebrastreep ! En ik heb me aan mezelf geergerd omdat ik vandaag wel 6x rechts ingehaald heb omdat mensen niet naar links gaan en als een oud wijf 70 of 80 rijden waar je 100 mag. Hopelijk niet gezien door politie, ben de laatste keer nog niet vergeten. Maar jeetje als je 150 kilometer moet en je hebt dan van dat soort figuren en je wilt graag naar huis... foei ikke.

Naar dit.

Ik krijg error. :')


Hatsjoe misschien zelf ook? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:40 



 
Profiel   

Dit
[ img ]

[ img ]

De kast waar mijn pomp in staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 21:29 



 

@FrNo het is tegelijkertijd bah en prachtig. Maar als het ergens was waar ik moest zijn dan was het ook alleen maar bah :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 21:34 



 
Profiel   

Mm niet fijn wespennest.

Hier ergernis iemand die de laatste twee weken zijn bestelbus precies voor de tuinpoort van iemand parkeert waardoor die poort nagenoeg niet meer te gebruiken is. Er blijft een gangetje van 30 cm vrij zo. -O- Meer dan voldoende parkeerplekken vrij inclusief voor zijn eigen oprit en huis. Is al meerdere malen gevraagd of hij zijn bus op een andere plek wil zetten maar nee. 8)7 vreemde is afgelopen twee jaar zette hij hem daar nooit neer en nu opeens wel. Erg irritant maar ook asociaal. Kliko s, fiets niks kan er meer langs en zelf moet je zijwaarts langs zijn bus schrapen. -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 21:38 



 
Profiel   

[***] schreef
@FrNo het is tegelijkertijd bah en prachtig. Maar als het ergens was waar ik moest zijn dan was het ook alleen maar bah :')



Nee, ik wil toch veilig de paarden water kunnen geven en de wei en bak kunnen sproeien.

Dus het is verwijderd. (blij dat ik nog een bus tegen wespen en kruipend ongedierte had staan)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 484 van de 501 [ 12502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen