Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:32

Ineke2 schreef:
Verslapen… was mijn wekker vergeten te zetten :o

Maar wel lekker uitgeslapen? :D

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 08:45

Haha ja wel genoeg geslapen. :D
Uiteindelijk 5 min te laat. Ssst O:) ( de anderen komen toch pas een half uur later niemand die het merkt O:) )
Wist het wel… open de kast en de andere stagiaires zijn weg. ( stage klaar)… heb ik een bult werk extra. Ben / was ik eindelijk bij afgelopen maandag dat ik dacht, er is overzicht. Fout gedacht…

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 09:10

Ergeren aan mijn katten doe ik vaak genoeg, als ik net gestofzogen heb en ze vliegen weer door de keet met achterlating van allemaal haar. Of als ik uit bed kom en in een plas kots trap. Of kattensteentjes onder mijn voetzolen. Maar daarom doe ik ze echt niet weg. Erger me dood aan de hond van de buren, dat beest kan zijn bek echt niet houden, of hij nu iets ziet of niet. Vanochtend kwart over 6 stond hij te blaffen in de tuin. Fijn als je eens een keer niet vroeg op hoeft.

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 09:31

Zenuwachtig voor mijn vaccinatie straks

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 09:56

Vertraging van 15 minuten, alwéér :')

Myfairytale
Berichten: 5388
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 10:07

Geen oog dichtgedaan vannacht en wilde zoveel doen. Wel vroeger opgestaan (kon toch al niet slapen), maar ben nu zo brak. Moe, zere buik, slap. %)

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 10:42

Een antivaxxer die eerst bij mij in het sportgroepje zat, gaat nu in de wachtruimte van het revalidatiecentrum in discussie met een vrouw die daar werkt. Zij verzoekt hem alleen om een mondkapje op te doen, omdat dit een regel is. Nu zit een oudere man hem de les te lezen, dat vind ik dan wel weer leuk.
Echt, dat je het onzin vind, of je niet wil laten vaccineren, prima. Maar houd je wel gewoon aan de regels en hou op met tegen huisjes aan te schoppen.

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 10:43

Telpeva schreef:
Zenuwachtig voor mijn vaccinatie straks



Ik mag morgen, en maak me niet zo druk om de vaccinatie eigenlijk. Alleen ben ik nu al half in paniek omdat ze me gaan prikken...en daar erger ik me aan. Ik heb zo'n ontzettende naaldenangst, gaat nergens over. Want de hond geef ik wel zelf zijn vitamine injecties 8)7

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 10:45

marley93 schreef:
Een antivaxxer die eerst bij mij in het sportgroepje zat, gaat nu in de wachtruimte van het revalidatiecentrum in discussie met een vrouw die daar werkt. Zij verzoekt hem alleen om een mondkapje op te doen, omdat dit een regel is. Nu zit een oudere man hem de les te lezen, dat vind ik dan wel weer leuk.
Echt, dat je het onzin vind, of je niet wil laten vaccineren, prima. Maar houd je wel gewoon aan de regels en hou op met tegen huisjes aan te schoppen.

"Maar dit gaat tegen vrijheid in Nederland in" :roll:

Maar echt, zulke mensen _-:( Doe dat ding op je bakkes als je geen medische reden hebt om dit niet te doen.
Ik vind ze ook niet fijn, maar het zijn nou eenmaal regels

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 10:48

Dilan93 schreef:
marley93 schreef:
Een antivaxxer die eerst bij mij in het sportgroepje zat, gaat nu in de wachtruimte van het revalidatiecentrum in discussie met een vrouw die daar werkt. Zij verzoekt hem alleen om een mondkapje op te doen, omdat dit een regel is. Nu zit een oudere man hem de les te lezen, dat vind ik dan wel weer leuk.
Echt, dat je het onzin vind, of je niet wil laten vaccineren, prima. Maar houd je wel gewoon aan de regels en hou op met tegen huisjes aan te schoppen.

"Maar dit gaat tegen vrijheid in Nederland in" :roll:

Maar echt, zulke mensen _-:( Doe dat ding op je bakkes als je geen medische reden hebt om dit niet te doen.
Ik vind ze ook niet fijn, maar het zijn nou eenmaal regels


Nee erger nog, hij haalt allemaal complottheorieën omhoog. Dat het vaccin iets met je DNA doet enzo.
Ik vind het ook niet altijd fijn inderdaad, maar jeetje. Er zijn echt ergere dingen. Je loopt verdorie in een hart- en reuma revalidatiecentrum als patiënt. Dus risicogroep. Hoe serieus neem je je herstel dan helemaal?

Edit: ik zie dat hij net is opgehaald door 'mijn' psycholoog. Niet aardig, maar ik denk dan echt "dat heeft hij harder nodig dan de meesten hier". :Y)

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 10:57

Die complottheorieën word ik ook een beetje simpel van hoor.

De angst voor bijwerkingen kan ik me nog wel voorstellen. Maar ik denk niet dat mijn DNA ineens vervormd wordt na dat vaccin

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:03

Dilan93 schreef:
Die complottheorieën word ik ook een beetje simpel van hoor.

De angst voor bijwerkingen kan ik me nog wel voorstellen. Maar ik denk niet dat mijn DNA ineens vervormd wordt na dat vaccin


Nee je krijgt hooguit 5g of een volgchip in je lijf! In het meest positieve geval wordt je magnetisch.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:03

Dilan93 schreef:
Die complottheorieën word ik ook een beetje simpel van hoor.

De angst voor bijwerkingen kan ik me nog wel voorstellen. Maar ik denk niet dat mijn DNA ineens vervormd wordt na dat vaccin


Bij de mensen die daar wel in geloven kan het er alleen maar beter van worden, dus dat scheelt

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:07

_O-

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:07

Merk idd dat de ontvangst van m'n telefoon een stuk beter is na m'n vaccinatie :')

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:10

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de Bokt regels.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 24-06-21 08:36, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bespreken andere topics

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:16

Dat ik graag eigenlijk van de daken zou schreeuwen dat ik geslaagd ben omdat ik mijn laatste examen behaald heb, maar ik moet nog wachten op mijn uitnodiging en bevestiging van mijn coordinator. :')

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:17

Benthhh schreef:
Dilan93 schreef:
Die complottheorieën word ik ook een beetje simpel van hoor.

De angst voor bijwerkingen kan ik me nog wel voorstellen. Maar ik denk niet dat mijn DNA ineens vervormd wordt na dat vaccin


Nee je krijgt hooguit 5g of een volgchip in je lijf! In het meest positieve geval wordt je magnetisch.

Oh, dat is makkelijk, als ik dan ooit zoek raak, kunnen ze me middels die volgchip wel opsporen :j

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:20

Och whatever met die chip, 5g en magnetisme, ram het er maar in hoor. Ik vind het het meest spannend dat koorts en gewoon ziek worden van de vaccinatie een vaak voorkomende bijwerking is, dat is waar ik tegenop zie

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:21

Het lijkt me wel heel lastig als je weer naar een evenement gaat. Je magnetische arm plakt steeds vast aan de dranghekken :D
Laatst bijgewerkt door Kookaburra op 23-06-21 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:21

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de Bokt regels.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 24-06-21 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bespreken andere topics

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:21

Ik wil graag mijn boktnaam veranderen in ViolaHolt.

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:23

Dilan93 schreef:
Die complottheorieën word ik ook een beetje simpel van hoor.

De angst voor bijwerkingen kan ik me nog wel voorstellen. Maar ik denk niet dat mijn DNA ineens vervormd wordt na dat vaccin


Nou ik hoop van wel, misschien worden mijn haren dan eindelijk eens dikker en en groei ik nog een cm of 4/5 :')

Nee grapje hoor. Maar even fyi, ik heb wel echt serieus bijwerkingen gehad. Voel mij nu pas weer wen beetje doenbaar, maar de afgelopen 2,5 dag.. Dus dat dat mensen aan t twijfelen maakt snap ik heel goed!
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 23-06-21 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mo_86

Berichten: 1241
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:24

Nayomie schreef:
Dat ik graag eigenlijk van de daken zou schreeuwen dat ik geslaagd ben omdat ik mijn laatste examen behaald heb, maar ik moet nog wachten op mijn uitnodiging en bevestiging van mijn coordinator. :')



*\o/* Alvast gefeliciteerd! *\o/*

En om on topic te blijven: ik word agressief van al die verschrikkelijke EK-gerelateerde reclames, met met stip op een, en die is hier al vaker genoemd, die van Kruidvat. Wij zijn oraaaaanjeeeee! Nou nee, ik niet, ik ben rood. Van ingehouden agressie. Wanneer is het EK voorbij? :')

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:26

DiscoDipp schreef:
Dilan93 schreef:
Die complottheorieën word ik ook een beetje simpel van hoor.

De angst voor bijwerkingen kan ik me nog wel voorstellen. Maar ik denk niet dat mijn DNA ineens vervormd wordt na dat vaccin


Nou ik hoop van wel, misschien worden mijn haren dan eindelijk eens dikker en en groei ik nog een cm of 4/5 :')

Nee grapje hoor. Maar even fyi, ik heb wel echt serieus bijwerkingen gehad. Voel mij nu pas weer wen beetje doenbaar, maar de afgelopen 2,5 dag..

Die bijwerkingen zijn wel echt ruk ja. En idd super vervelend als je er last van krijgt. Maar die angst/zorgen begrijp ik dan ook wel.

Is voor mij geen reden om het vaccin niet te halen, maar zit er idd ook niet op te wachten om er ziek van te worden. Maargoed, 11 augustus mag ik, dus we gaan het zien.