Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anomien

Berichten: 7401
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:00

__Sannne schreef:
Mizora schreef:
Urk.

En de mensen die het "dapper" verzet vinden van de Urkers.


Generaties aan incest was blijkbaar niet zo'n beste strategie.


Whahahaha Ohw :')

Zou wel veel verklaren. En Almelo?

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:09

Dat mijn vakantie over is |(

iirrssjjee

Berichten: 5943
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:23

Mijn schoonvader die belde met mijn man; Hoe braaf zijn jullie met de nieuwe regels? Man; Nou, braaf.... SV; Oh, dus jullie komen niet langs van het weekend? Man; nee. SV; oh wat jammer, we hebben elkaar al een poosje niet gezien....
Vent, serieus!??? We zijn letterlijk de 16e nog langsgekomen!!!!!! En voordat we trouwden was er 3 jaar lang geen contact... Ga het nou niet forceren en verpesten voor jezelf....

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:25

iirrssjjee schreef:
Mijn schoonvader die belde met mijn man; Hoe braaf zijn jullie met de nieuwe regels? Man; Nou, braaf.... SV; Oh, dus jullie komen niet langs van het weekend? Man; nee. SV; oh wat jammer, we hebben elkaar al een poosje niet gezien....
Vent, serieus!??? We zijn letterlijk de 16e nog langsgekomen!!!!!! En voordat we trouwden was er 3 jaar lang geen contact... Ga het nou niet forceren en verpesten voor jezelf....


Je zou het ook positief kunnen zien.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:28

Zaterdag avocado's gehaald op de markt... Had er 5 en heb er net 4,5 weg kunnen gooien. De rest was bruin en slijmerig. Maar gewoon nog hard van de buitenkant ook he. :n

Haal ze wel bij de supermarkt, net als alle andere groente voortaan. Wat een slechte kwaliteit.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 25-01-21 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Berichten: 13988
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:48

Zonde van je avocado’s.

Sommige mensen gewoon negeren.
Is soms beter voor jezelf.

Ik heb het koud.

Malbec
Berichten: 1952
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:49

Dat ik teveel schrijfboekjes heb/wil. Nu vind ik dingen opschrijven echt heerlijk en het maakt mijn hoofd echt leeg (en weer overzichtelijk) maar het is een keer genoeg met een bullet journal/dagboek en 2 planners.. maar nu heb ik ook het boekje 'vertellis' gezien die ik graag wil....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:49

Een vriendin van mij die graag met haar vent een baby wilde.
We zagen al aankomen dat het niet zo'n goed idee was. Ze is niet zo goed in het opgeven van haar vrijheid en klaagt nogal snel.
Maar goed, nu is er een kleintje en is het toch wel heel zwaar en moeilijk en zuchterdezucht. Ze heeft spijt dat ze er aan begonnen is.
Tja, uhh, je zit er nog wel even aan vast.. Terug stoppen gaat ook weer zo moeilijk.

Malbec
Berichten: 1952
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:58

Cayenne schreef:
Een vriendin van mij die graag met haar vent een baby wilde.
We zagen al aankomen dat het niet zo'n goed idee was. Ze is niet zo goed in het opgeven van haar vrijheid en klaagt nogal snel.
Maar goed, nu is er een kleintje en is het toch wel heel zwaar en moeilijk en zuchterdezucht. Ze heeft spijt dat ze er aan begonnen is.
Tja, uhh, je zit er nog wel even aan vast.. Terug stoppen gaat ook weer zo moeilijk.


Wow, wat? Spijt dat ze er aan begonnen is?

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:59

Cayenne schreef:
Een vriendin van mij die graag met haar vent een baby wilde.
We zagen al aankomen dat het niet zo'n goed idee was. Ze is niet zo goed in het opgeven van haar vrijheid en klaagt nogal snel.
Maar goed, nu is er een kleintje en is het toch wel heel zwaar en moeilijk en zuchterdezucht. Ze heeft spijt dat ze er aan begonnen is.
Tja, uhh, je zit er nog wel even aan vast.. Terug stoppen gaat ook weer zo moeilijk.




Ocharme dat kind :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:00

:j Al heeft ze het niet met zoveel woorden gezegd, maar daar komt het wel echt op neer.
Ze heeft zich gewoon flink vergist in de zorg. Het is niet allemaal schattig en leuk.

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:18

Cayenne schreef:
:j Al heeft ze het niet met zoveel woorden gezegd, maar daar komt het wel echt op neer.
Ze heeft zich gewoon flink vergist in de zorg. Het is niet allemaal schattig en leuk.



Mohh ik ben nu 4maand mama geworden. <3 ik vind het zoooo genieten! Ookal sta ik nu nog om de 3h op voor een voeding. (Bv) <3

Ik erger mij vooral aan mensen die zich zo opdringen. Alle dagen sturen om een foto of ze willen aan de venster komen kijken. Als ik dan trg antwoord oke kom maar..staan ze dan al na 5min in de achtertuin..., >;) Of moeten aanhoren jammer van corona e , we zien haar zo weinig . :evaw:
Bbrrrr ..hormonen denk ik O:)

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:32

Ongesteld geworden -O-

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:36

Niet per se een ergernis, maar iemand in dit topic had het over een blauw licht filterbril. Heb er ook eentje genomen omdat ik ook hele dagen achter de PC zit. Kleine aanpassing maar geeft nu al meer rust aan de ogen. :))

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:38

Nayomie schreef:
Niet per se een ergernis, maar iemand in dit topic had het over een blauw licht filterbril. Heb er ook eentje genomen omdat ik ook hele dagen achter de PC zit. Kleine aanpassing maar geeft nu al meer rust aan de ogen. :))


Waar Bokt allemaal niet goed voor is :D

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:39

Nayomie schreef:
Niet per se een ergernis, maar iemand in dit topic had het over een blauw licht filterbril. Heb er ook eentje genomen omdat ik ook hele dagen achter de PC zit. Kleine aanpassing maar geeft nu al meer rust aan de ogen. :))


Fijn he! Heeft mij ook echt een wereld van verschil gebracht. Ben de hele dag met cijfers bezig en voordat ik zo'n bril had zag ik aan het einde van mijn werkdag praktisch scheel. :))

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:54

Dat mijn bed nog lekker ligt maar ik er toch echt wel een keer uit moet.

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 12:05

Visdraad!

Vanochtend een reiger bevrijd van de klote spul, zat om zn pootje en bij zn nek (met haakjes er nog aan :( ). Arme beest moet al een tijdje in het water gelegen hebben, was helemaal koud en aan het trillen :(

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 12:07

Nayomie schreef:
Niet per se een ergernis, maar iemand in dit topic had het over een blauw licht filterbril. Heb er ook eentje genomen omdat ik ook hele dagen achter de PC zit. Kleine aanpassing maar geeft nu al meer rust aan de ogen. :))


Nice! Ik was nog aan het kijken naar een goeie bril. Welke heb jij?

hagelslag
Berichten: 9068
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 12:29

Planners |o

Vrijdag werd er tegen mij gezegd, oké maandag heb je 2 snelle rondjes en daarna nog voer mee nemen opweg richting de garage....
Oké prima moet lukken...

Dus ik kom vanmorgen op het werk en zie wat ik als eerste moet laden, een rondje wat 4 uur duurt... Okay naja dan zullen ze wel daarna mij laten laden zodat ik daarna doorman naar de garage.... Nou dacht het niet.
Moet nog een snel rondje tussendoor en dan naar de garage waar ik als 't meezit rond 4 uur ben ipv 12 uur.
En dan vanaf de garage nog weer naar huis.... Dus als het meezit ben ik vanavond rond 6 uur thuis en als het tegenzit later |o

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 12:30

Benthhh schreef:
Dat ik teveel schrijfboekjes heb/wil. Nu vind ik dingen opschrijven echt heerlijk en het maakt mijn hoofd echt leeg (en weer overzichtelijk) maar het is een keer genoeg met een bullet journal/dagboek en 2 planners.. maar nu heb ik ook het boekje 'vertellis' gezien die ik graag wil....


Ik heb zelf een uitwisbaar boekje. Ik vind het ook heerlijk om to do lijstjes te maken en alles op te kunnen schrijven. Uit m'n hoofd is het overzichtelijker dan erin. Ik heb toen gekozen voor een boekje van Greenstory ( https://nl.ourgreenstory.com/?gclid=Cjw ... pkQAvD_BwE ) omdat deze helemaal zelf te customizen is naar wat jij graag in het boekje wil hebben.
Ik heb dus gekozen voor een weekplanner, een tijdsplanner, een maandplanner en een jaarplanner, meerdere soorten pagina's om te kunnen schrijven (lijn, ruit en blank) en ik heb meerdere soorten to do lijstjes. Aangezien je alles weer kan wissen kan je het boekje blijven gebruiken, heb je letterlijk alles in 1 bij je en dingen die je wil bewaren kan je door middel van je notitieapp in je telefoon gewoon bewaren wat je wil bewaren door een foto te maken van je geschreven pagina voor je deze wist.
Ik had namelijk ook mega veel van die boekjes en kocht iedere keer weer nieuwe omdat ik er weer 1 kwijt was. Resultaat is dat ik wel 10 half volgeschreven notitieboekjes heb waar ik vervolgens niets meer mee doe :+

Mijn ergernis van vandaag is dat ik er met mijn hoofd totaal niet bij kan wat voor idioterie er door sommige mensen gedaan word. Prima dat je het niet eens bent met de maatregelen, maar wees verdorie gewoon beschaafd en vergal niet alles door dat idiote gedrag wat sommige mensen willen blijven vertonen.

Oh, en dat mijn school pas net aan haar studenten vraagt wie er moeite heeft met het naar school komen vanwege de lockdown en corona. Lekker op tijd als je het mij vraagt... Ik had er namelijk moeite mee, maar dat is nu helaas al te laat en voor mij niet meer van toepassing. Maar kom op, we zitten al ruim een maand in lockdown en gaan er (hopelijk) al weer bijna uit en dan bedenken ze nu pas om misschien toch maar te vragen hoe dit onder de studenten speelt? Toen ik aan het begin van de lockdown aangaf moeite te hebben met naar school gaan, kreeg ik als antwoord dat ik maar gewoon een mondkapje moest dragen... |o

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 13:06

De internetverbinding die vandaag niet lekker werkt. Dan is het thuiswerken best lastig.

luuntje

Berichten: 13988
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 13:11

Iejoorr je ben een held dat je de reiger gered hebt.

iirrssjjee

Berichten: 5943
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 13:50

Nabster schreef:
iirrssjjee schreef:
Mijn schoonvader die belde met mijn man; Hoe braaf zijn jullie met de nieuwe regels? Man; Nou, braaf.... SV; Oh, dus jullie komen niet langs van het weekend? Man; nee. SV; oh wat jammer, we hebben elkaar al een poosje niet gezien....
Vent, serieus!??? We zijn letterlijk de 16e nog langsgekomen!!!!!! En voordat we trouwden was er 3 jaar lang geen contact... Ga het nou niet forceren en verpesten voor jezelf....


Je zou het ook positief kunnen zien.


Na al de afgelopen jaren met alle ellende dankzij mijn schoonouders zie ik het echt niet positief..... En elkaar al zo lang niet gezien? We zijn letterlijk een week geleden langs geweest, ik zie mijn eigen moeder minder, die niet ons jarenlang het leven zuur heeft gemaakt en waar wel gewoon normaal contact mee is....

Kairos
Berichten: 2719
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 14:04

Docenten die je een onvoldoende geven op project, terwijl ze de opdracht ontzettend vaag maken en ineens achteraf feedback gaan geven, terwijl het niet de eerste keer was dat ze dat stuk te zien kregen. :? Like zeg het dan meteen?

Beter keuren ze mijn herkansing ook even af (kans is reëel, de nakijkdeadline is vandaag en ik heb nog geen cijfer en ook geen mededeling dat het langer duurt), dan heb ik nog een reden te stoppen met school.

Dus ja, ik erger me in het kort aan school.