Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 21:51

Helemaal mee eens hoor, maar hoe het er op je foto uitziet vind ik gewoon mooi om te zien. Waar het ook zou zijn, als het hier was moest ie ook weg :+

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 21:52

Buren die buiten op het voetpad naar TV kijken... Voor zover ik weet hebben zij ook gewoon een tuin maar oké. :roll:

FrNo
Berichten: 3667
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:29

Als er een nest ergens zou hangen waar het niemand in de weg hangt, zou ik het laten zitten. En het is best mooi om te zien, op veilige afstand.
En gelukkig heb ik nu maar één wesp gezien.

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:19

Ik irriteer mij aan het lampje van trekschakelaar in de badkamer, dat schijnt dan net door het raampje heen en op 1 of andere manier slaap ik dan ook slechter. Dus ik moet mijn bed uit om hem uit te doen maar ik lig zo lekker.

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:26

Volgens mij franse veldwesp is opruimer in de natuur. Zou het laten verwijderen/verplaatsen, maar niet dood maken. Ze zijn vredelievende dieren.

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:31

hahahatsjoe schreef:
Sterkte Zebrastreep ! En ik heb me aan mezelf geergerd omdat ik vandaag wel 6x rechts ingehaald heb omdat mensen niet naar links gaan en als een oud wijf 70 of 80 rijden waar je 100 mag. Hopelijk niet gezien door politie, ben de laatste keer nog niet vergeten. Maar jeetje als je 150 kilometer moet en je hebt dan van dat soort figuren en je wilt graag naar huis... foei ikke.

Prachtig :j heb ik nou weer bijna nooit last van, komt zeker omdat ik zoveel bumperkleef dat mensen toch maar naar rechts gaan :Y) echt, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet ofzo _O-

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 04:54

Iemand die om 23.45 de grijze bak aan de weg zette gisterenavond, ik was gelijk klaar wakker en het duurde een uur voor ik weer sliep

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 05:34

Wakker sinds half 4 en niet meer kunnen slapen door hoofdpijn, die nu wel afzakt.

Tova

Berichten: 1031
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 06:50

Had gister al bijna de hele dag het gevoel dat ik in het bovenste ooglid van mijn rechteroog mijn hartslag voel en nu alweer.

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 06:58

Om 2 uur wakker geworden door mijn dochter en pas om half 6 weer in slaap gevallen. En om half 7 ging de wekker alweer. Alles doet pijn en ik ben moe.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:04

Marcella schreef:
Volgens mij franse veldwesp is opruimer in de natuur. Zou het laten verwijderen/verplaatsen, maar niet dood maken. Ze zijn vredelievende dieren.

:j

Ineke2

Berichten: 33133
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:05

Dat ik dacht klaar te zijn met een verslag. Krijg ik feedback van de docent dat het anders moet. Ik blij met de feedback hoor, begrijp mij niet verkeerd. Alleen heb ik er al zoveel tijd in zitten en moet het dus toch nog weer anders -O-

Oja iemand hier enig idee hoe apa precies werkt? Ik krijg dat niet correct en dat weet de docent dus ook niet.

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:10

Ineke2 schreef:
Dat ik dacht klaar te zijn met een verslag. Krijg ik feedback van de docent dat het anders moet. Ik blij met de feedback hoor, begrijp mij niet verkeerd. Alleen heb ik er al zoveel tijd in zitten en moet het dus toch nog weer anders -O-

Oja iemand hier enig idee hoe apa precies werkt? Ik krijg dat niet correct en dat weet de docent dus ook niet.


https://www.scribbr.nl/bronnengenerator/apa/

lenaa_tje

Berichten: 10346
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:12

Ineke2 schreef:
Dat ik dacht klaar te zijn met een verslag. Krijg ik feedback van de docent dat het anders moet. Ik blij met de feedback hoor, begrijp mij niet verkeerd. Alleen heb ik er al zoveel tijd in zitten en moet het dus toch nog weer anders -O-

Oja iemand hier enig idee hoe apa precies werkt? Ik krijg dat niet correct en dat weet de docent dus ook niet.

De docent die het nakijkt weet het ook niet? Dat is heel vreemd.

https://www.rug.nl/language-centre/comm ... ratuur/apa In de klas gebruik ik vaak deze website als voorbeeld.
Ik geef vo les dus ben er niet enorm streng op.
En met mijn vmbo leerlingen werk ik altijd met voetnoten.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:16

Dat ze hier om 6.00 de bermen al zijn komen maaien. Nu zijn ze terug voor de andere kant…

Ineke2

Berichten: 33133
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:29

Flying_Angel schreef:

Ja die ken ik… Heb mijn bronvermelding ook in de tekst gezet, maar blijkbaar niet op de correcte wijze.
En de docent kan mij daar niet bij helpen want die weet ook niet :+

xPabloBokt

Berichten: 9444
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-21 07:47


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:48

Ineke2 schreef:
Flying_Angel schreef:

Ja die ken ik… Heb mijn bronvermelding ook in de tekst gezet, maar blijkbaar niet op de correcte wijze.
En de docent kan mij daar niet bij helpen want die weet ook niet :+


De site van de HAN is heel uitgebreid en duidelijk?

Ineke2

Berichten: 33133
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:52


Kookaburra

Berichten: 5401
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 07:56

Engelse of nederlandse bronvermelding?

Ik erger mij aan stress. Gistermiddag ging het weer zo goed. Nu zit ik weer op het randje 'ik klap dicht'.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:10

Ineke2 schreef:
xPabloBokt schreef:

Dankjewel die ga ik vanavond eens goed doornemen +:)+

Ik doe het altijd via word met de APA bronvermelding. Quotes gaan niet zo handig, dus die doe ik niet :'). Maar verder nog nooit opmerkingen over gehad.

Sherivey
Berichten: 8678
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:33

Ik ben nu bijna 28, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om mijn benen te scheren zonder bloedblad :roll:

Wat doe ik verkeerd :+

Amber_anne

Berichten: 6924
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:18

Mag ik even klagen

Vannacht om kwart over twee heeft een van de katten over gegeven over de grond, alle kleedjes, een mandje, dekbed en houden huisje waar het mandje op lag

Vanochtend ga ik de konijnen voeren en zie ik dat een van mijn konijnen niet eet (alweer). Ze is super bang en vangen wordt een drama om naar de dierenarts te gaan

Daarbovenop heb ik een oppas pup die blaft als ik de kamer uit ga dus kan ik niet helpen het konijn te vangen en naar de dierenarts te gaan

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:22

Dilan93 schreef:
Ik ben nu bijna 28, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om mijn benen te scheren zonder bloedblad :roll:

Wat doe ik verkeerd :+

Verkeerde mesjes? Ik snijd mezelf echt nooit en doe toch behoorlijk lomp. Heel soms wanneer ik een nieuw mesje pak is ie echt te scherp en snijd ik mijn enkel of knie open. Maar dat is dan maar mini.

Maar bepaalde (goedkope) wegwerpmesjes: dat gaat verkeerd ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:26

Marocje schreef:
Dilan93 schreef:
Ik ben nu bijna 28, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om mijn benen te scheren zonder bloedblad :roll:

Wat doe ik verkeerd :+

Verkeerde mesjes? Ik snijd mezelf echt nooit en doe toch behoorlijk lomp. Heel soms wanneer ik een nieuw mesje pak is ie echt te scherp en snijd ik mijn enkel of knie open. Maar dat is dan maar mini.

Maar bepaalde (goedkope) wegwerpmesjes: dat gaat verkeerd ja.


Ik heb de action wegwerp mesjes. Vroeger haalde ik mezelf met venus gewoon open. Met deze totaal niet. Nu scheer ik alleen m'n onderbenen. Dat zal ook wel mee helpen