Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-21 17:37

Idioten die vuurwerk naar politiepaarden gooien in Eindhoven. Ben zo kwaad -:(-

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:11

Gisteren zijn mishandelde dieren binnen gebracht bij de opvang voor wilde dieren waar ik vrijwilligerswerk voor doe. De ergernis is dus eigenlijk al van gisteren, maar het houdt mij al die tijd al bezig en ik kook gewoon van binnen, dat mensen zoiets flikken. Blijf gewoon met je rotpoten van dieren af!

frensje
Berichten: 723
Geregistreerd: 12-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:18

Alle wandelaars in het bos. Heb het nog nooit zo druk gezien als vanmiddag. Ik was met mijn paard. Op de ruiterpaden was het rustig maar naastgelegen wandelpaden echt niet normaal en zoveel mensen die van de paden afgaan en mensen die tenten, van die wigwams, bouwen van takken.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:22

De avondklok. Nu moetik dus gaan plannen hoe laat ik weg moet uit Purmerend. Meh

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:28

Echt flink last van de coronablues omdat al mijn stages en school is/zijn weggevallen momenteel. Kom mijn dagen echt best lastig door. Vind het moeilijk om mijn mentor te bellen omdat ik er niet zo van hou alleen mede te delen dat ik nogal vast loop dus zit daar enorm tegenaan te hikken, terwijl zij de uitgelezen persoon is om samen een plan de campagne te maken :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:36

Aan de mensen die moeilijk doen over de avondklok, terwijl ze normaliter na 18:00 de deur toch al niet meer uitkomen. Mensen doe gewoon normaal.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:47

Ik erger me echt groen en geel aan m'n eigen lichaam. Migraine krijgen, ongesteld worden en dan ook nog steeds last van corona :+

Gelukkig gaat het allemaal wel weer over, maar het is gewoon even poedersuiker dat het allemaal lekker tegelijkertijd is. Voordeel is dan wel, mag nu toch de deur niet uit dus nu ongesteld worden is niet heel erg, gezien ik er altijd flink veel last van heb :Y)

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:49

Dat de oplader van mijn laptop op mysterieuze wijze is verdwenen nadat mijn moeder de stekkerdoos van mijn kamer heeft gehaald, en de op het eerste gezicht identieke oplader van de laptop van mijn vader 'niet compitabel is'. Zelfde merk, zelfde type oplader. Hij laadt de mijne wel op, maar de prestatie wordt er wel minder van tijdens het laden.
En mijn moeder heeft geen idee waar mijn eigen oplader is gebleven, terwijl zij toch echt de laatste is die hem in haar handen heeft gehad. :')

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:00

__Sannne schreef:
Mizora schreef:
Urk.

En de mensen die het "dapper" verzet vinden van de Urkers.


Generaties aan incest was blijkbaar niet zo'n beste strategie.


Held :') ik ga stuk hahaha

Foaly

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:10

Mijn ouders zijn echt heel verbaasd over wat er in Urk gebeurt 'want het is zo'n christelijk dorp'. Probeer ze uit te leggen dat dat juist misschien het probleem is, maar dat snappen ze niet :')

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:14

Zijn ze bang dat hun "bijproducten" van de visnacht niet meer binnen gesluisd kan worden? :=

Anyways, ik erger me aan het feit dat ik mijn best doe, maar het niet lukt en ik me steeds verder van de sociale wereld afsluit.

saskiaojan

Berichten: 7253
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:26

Fading schreef:
Aan de mensen die moeilijk doen over de avondklok, terwijl ze normaliter na 18:00 de deur toch al niet meer uitkomen. Mensen doe gewoon normaal.

Dit echt!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:34

Hier lag echt een goed pak vanochtend.

Oke laat die natte sokken maar zitten, ik schaam me voor de mensen in Eindhoven vandaag. Wtf. Allemaal opsluiten en verplicht een half jaar meedraaien op een covid afdeling. Stelletje imbecielen.

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:35

Robijntjah schreef:
ik schaam me voor de mensen in Eindhoven vandaag. Wtf. Allemaal opsluiten en verplicht een half jaar meedraaien op een covid afdeling. Stelletje imbecielen.

Nou inderdaad -:(-

ogidni
Berichten: 459
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:08

aan de groffe uitspraken in dit topic

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:11

Ik ben met een opdracht bezig voor school, maar ik kan met geen mogelijkheid bewijs vinden voor wat ik wil aantonen. Heel frustrerend...

chanicha

Berichten: 12168
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:22

CynthiaV schreef:
Robijntjah schreef:
ik schaam me voor de mensen in Eindhoven vandaag. Wtf. Allemaal opsluiten en verplicht een half jaar meedraaien op een covid afdeling. Stelletje imbecielen.

Nou inderdaad -:(-


Helemaal mee eens en keihard aanpakken!

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:25

Aan die mensen die een winkel plunderen, vuurwerk gooien naar paarden, mensen die niet sporen en denken dat ze alles kunnen maken bah bah schaam me rot als Nederlandse!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:29

Doedatje schreef:
Ik ben met een opdracht bezig voor school, maar ik kan met geen mogelijkheid bewijs vinden voor wat ik wil aantonen. Heel frustrerend...
Gewoon een Wikipediapagina aanmaken. :')

IpsilonkaJarig

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:30

De nieuwsberichten, jemig wat schaam ik me om in Nederland te wonen zo. Wat een aso volk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41668
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:31

Ipsilonka schreef:
De nieuwsberichten, jemig wat schaam ik me om in Nederland te wonen zo. Wat een aso volk.

Echt he :\. Mijn vriend is allemaal filmpjes aan t kijken van o.a. Dumpert, Powned e.d., maar mijn god wat een chaos.

Loraine1985

Berichten: 643
Geregistreerd: 07-02-14
Woonplaats: Tilburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:57

Jaaaa, ik erger me aan een bepaald persoon die laatst met een filmpje viraal is gegaan, omdat hij zijn shop heeft moeten sluiten en het zo zwaar heeft... maar nog geen maanden geleden, regelmatig in ibiza zat, vollopen dronk, zn kleine in een shirtje van givenchi heeft gestoken met kerst ect ect ect... en half NL heeft medelijden met die gast met een dikke auto... hey, eerlijk is eerlijk, hard voor gewerkt ook, maar dit is ook een risico van een eigen onderneming...

hagelslag
Berichten: 9069
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:00

Er zijn hier nieuwe Nederlanders op de buurt komen wonen....
Helaas zijn het typische Nederlanders in Duitsland types -O-

marleen_88

Berichten: 14072
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:06

Ik erger mij enorm aan iedereen die zich te goed voelt om zich aan de geldende regels van de lockdown te houden. En daar horen ook de idioten in Eindhoven bij.

Een politiepaard zonder berijder aan de kletter over straat, arm beest. :(:)

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:07

Morgen weer doen alsof mijn begeleider zo leuk is nadat ze me op vrijdag giga genaaid heeft waardoor ik mogelijk studievertraging oploop door diegene. Nog 4 dagen....