Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:09

Hoofdpijn bij mijn voorhoofd vandaan. Dus mijn chronisch ontstoken bijholtes lopen weer te donderen. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:11

De term 'nieuwe Nederlanders' (sorry, hagelslag :)) ) of 'Medelanders'. Noem het gewoon immigranten of allochtonen. Al die zoetsappige eufemismen om de onderliggende 'jij hoort hier niet' boodschap te verbergen. :+

marleen_88 schreef:
Ik erger mij enorm aan iedereen die zich te goed voelt om zich aan de geldende regels van de lockdown te houden. En daar horen ook de idioten in Eindhoven bij.

Een politiepaard zonder berijder aan de kletter over straat, arm beest. :(:)
Veewagen erbij, klep open, ME eromheen om de boel in te sluiten, wappies in de veewagen drijven en allemaal even 400 euro laten aftikken. :=

Foaly

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:18

Volgens mij bedoelt hagelslag dat er nieuwe mensen uit Nederland in de buurt komen wonen? Tenminste, ik dacht dat ze in Duitsland zat maar ik kan het mis hebben :D

Ik wil iets haken maar ik ben moe en heb hoofdpijn en alle projecten die ik heb liggen zijn te groot of te ingewikkeld of ik heb er niet het juiste garen voor. First world problems hierzo hoor :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41668
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:21

Mkango schreef:
De term 'nieuwe Nederlanders' (sorry, hagelslag :)) ) of 'Medelanders'. Noem het gewoon immigranten of allochtonen. Al die zoetsappige eufemismen om de onderliggende 'jij hoort hier niet' boodschap te verbergen. :+

marleen_88 schreef:
Ik erger mij enorm aan iedereen die zich te goed voelt om zich aan de geldende regels van de lockdown te houden. En daar horen ook de idioten in Eindhoven bij.

Een politiepaard zonder berijder aan de kletter over straat, arm beest. :(:)
Veewagen erbij, klep open, ME eromheen om de boel in te sluiten, wappies in de veewagen drijven en allemaal even 400 euro laten aftikken. :=

Zet er maar een nulletje achter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:37

Foaly schreef:
Volgens mij bedoelt hagelslag dat er nieuwe mensen uit Nederland in de buurt komen wonen? Tenminste, ik dacht dat ze in Duitsland zat maar ik kan het mis hebben :D

Ik wil iets haken maar ik ben moe en heb hoofdpijn en alle projecten die ik heb liggen zijn te groot of te ingewikkeld of ik heb er niet het juiste garen voor. First world problems hierzo hoor :')
Omg, ja, je hebt gelijk! Extra sorry, hagelslag! :') Ik weet ook PRECIES wat voor type mensen je bedoelt, haha. Het type dat eigenlijk altijd op zoek is naar andere Nederlanders zodat ze "lekker samen Nederlandertje kunnen spelen" en vooral niet integreren. :=

Maar goed, die eufemismen bezorgen me nog steeds jeuk. :))

hagelslag
Berichten: 9069
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:43

Mkango schreef:
Foaly schreef:
Volgens mij bedoelt hagelslag dat er nieuwe mensen uit Nederland in de buurt komen wonen? Tenminste, ik dacht dat ze in Duitsland zat maar ik kan het mis hebben :D

Ik wil iets haken maar ik ben moe en heb hoofdpijn en alle projecten die ik heb liggen zijn te groot of te ingewikkeld of ik heb er niet het juiste garen voor. First world problems hierzo hoor :')
Omg, ja, je hebt gelijk! Extra sorry, hagelslag! :') Ik weet ook PRECIES wat voor type mensen je bedoelt, haha. Het type dat eigenlijk altijd op zoek is naar andere Nederlanders zodat ze "lekker samen Nederlandertje kunnen spelen" en vooral niet integreren. :=

Maar goed, die eufemismen bezorgen me nog steeds jeuk. :))



Ik bedoel dus precies dat type mens....

In Duitsland geld het dat je zondags rustiger / stiller bent. Dus geen grasmaaien ofzo...
Uiteraard een boer moet met z'n trekker bezig maar naja... Je houd je wat rustiger.


En nu zijn ze de hele dag aan het motorcross geweest.... Met 6 motor ros motoren.. Waarvan 2 extra luidruchtige uitlaten.... Ze crossen over alle akkers en ook die al ingezaaid zijn. Rijden daar waar 't qua natuur gewoon respectloos tegenover de natuur is... Dus naja dat soort type mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:56

Néé joh. :oo
Dan zijn voordringende 'Ollanders in Engeland nog niet zo erg. :))

hagelslag
Berichten: 9069
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:07

Mkango schreef:
Néé joh. :oo
Dan zijn voordringende 'Ollanders in Engeland nog niet zo erg. :))



Ja ik meen het... Heb 't gefilmd om m'n zusje 't te laten zien. Echt behoorlijk asso

marleen_88

Berichten: 14072
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:08

Mkango schreef:
De term 'nieuwe Nederlanders' (sorry, hagelslag :)) ) of 'Medelanders'. Noem het gewoon immigranten of allochtonen. Al die zoetsappige eufemismen om de onderliggende 'jij hoort hier niet' boodschap te verbergen. :+

marleen_88 schreef:
Ik erger mij enorm aan iedereen die zich te goed voelt om zich aan de geldende regels van de lockdown te houden. En daar horen ook de idioten in Eindhoven bij.

Een politiepaard zonder berijder aan de kletter over straat, arm beest. :(:)
Veewagen erbij, klep open, ME eromheen om de boel in te sluiten, wappies in de veewagen drijven en allemaal even 400 euro laten aftikken. :=


Opladen en afvoeren dat tuig. 400eu vind ik wat weinig ook.

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:19


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37276
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:25

Venlo de boel lekker kapot gemaakt met zijn allen -O-

Een grote groep mensen zorgt in de buurt van het station in Venlo voor onrust. De aanwezigen gooien onder andere met stenen. Er is veel politie op de been om de situatie onder controle te houden. De Mobiele Eenheid is onderweg, meldt 1L.

Jongeren hebben in een straat de stoep opengebroken om met straatstenen te gooien. Dat gebeurt ook met vuurwerk dat naar de politie word gegooid. Ruiten van meerdere winkels zijn aan diggelen geslagen. Ook ligt de weg bezaaid met kapotte meubelstukken.

luuntje

Berichten: 13988
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:27

San87 dat je hond maar snel opknapt van de antibiotica, metacam en slaap.
Arm dier.

Mijn man en ik hebben een discussie over recht op demonstreren.
En ik snap hem wel, maar denk er anders over. Nu zit hij boos boven.

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:31

Mijn haan heeft mij vanmiddag aangevallen. ~~}> :+

hagelslag
Berichten: 9069
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:33

Marcella schreef:
Mijn haan heeft mij vanmiddag aangevallen. ~~}> :+

Soephaan

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:34

luuntje schreef:
San87 dat je hond maar snel opknapt van de antibiotica, metacam en slaap.
Arm dier.

Mijn man en ik hebben een discussie over recht op demonstreren.
En ik snap hem wel, maar denk er anders over. Nu zit hij boos boven.

Ik zie je man nu als een boze kleuter op bed zitten met zijn armen over elkaar. :+

Vriendin en ik hadden ook een discussie want zij vind dat je altijd mag demonstreren. En ze dacht dat de spoedwetgeving maakte dat het niet mocht. Terwijl het altijd al in de grondwet stond. :P

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:36

hagelslag schreef:
Marcella schreef:
Mijn haan heeft mij vanmiddag aangevallen. ~~}> :+

Soephaan

Nee eerst wintersporten mag hij. *\o/* :')

En wij mogen niet. -O-




_O-

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:50

MarlindeRooz schreef:
luuntje schreef:
San87 dat je hond maar snel opknapt van de antibiotica, metacam en slaap.
Arm dier.

Mijn man en ik hebben een discussie over recht op demonstreren.
En ik snap hem wel, maar denk er anders over. Nu zit hij boos boven.

Ik zie je man nu als een boze kleuter op bed zitten met zijn armen over elkaar. :+

Vriendin en ik hadden ook een discussie want zij vind dat je altijd mag demonstreren. En ze dacht dat de spoedwetgeving maakte dat het niet mocht. Terwijl het altijd al in de grondwet stond. :P

Je mag nog steeds gewoon demonstreren toch?

Noem alleen deze rellen niet echt demonstreren. >;)

chanicha

Berichten: 12168
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:57

Laat ze het leger maar inzetten en van mij mogen ze helemaal los gaan op die achterlijke lui die met zijn allen op een plein de boel naar de galamiezen helpen en dat steeds weer!
Straks krijg je weer zielige foto’s met ‘ik liep daar alleen maar en nu ben ik helemaal blauw’ fiets op!
Ik schaam me dood voor die hersenlozen, je zal daar maar een winkel hebben :n

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:01

Complotgekkies die zeggen dat we straks helemaal niet meer naar buiten mogen. Echt doe normaal mens je hebt er toch geen invloed op maak er het beste van zoek een hobby.

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:12

Ja echt, oh wat zijn we zielig met onze thuisbezorgd, Netflix, Videoland, computers, internet, smartphones, een warm huis, zachte banken en bedden, boodschappen die nog in overvloed te verkrijgen zijn en die nog prima te halen zijn omdat we overdag nog best naar buiten mogen en anders brengen ze het wel.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:17

Niobe schreef:
Ja echt, oh wat zijn we zielig met onze thuisbezorgd, Netflix, Videoland, computers, internet, smartphones, een warm huis, zachte banken en bedden, boodschappen die nog in overvloed te verkrijgen zijn en die nog prima te halen zijn omdat we overdag nog best naar buiten mogen en anders brengen ze het wel.


Ja nou kijk uit hoor Rutte gaat zeggen dat we straks niet meer naar buiten mogen :')

chanicha

Berichten: 12168
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:18

Dit zijn lui die nog nooit geleerd hebben dat ze niet altijd alles kunnen krijgen, nooit het woord nee hebben gehoord.
Zielepoten _-:(

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:19

Robijntjah schreef:
Oke laat die natte sokken maar zitten, ik schaam me voor de mensen in Eindhoven vandaag. Wtf. Allemaal opsluiten en verplicht een half jaar meedraaien op een covid afdeling. Stelletje imbecielen.

Juist. Dat dus.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:24

Ik woon vrij dichtbij de ‘demonstraties’ in Tilburg dus erger me behoorlijk aan alles wat daar nu rondloopt. Heb gelukkig rolluiken rondom, maar ik hoop van harte dat m’n auto morgenochtend geen schade heeft. Als ze richting het centrum gaan woon ik precies op de route -O-

Veulen84

Berichten: 10881
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:26

Okee etische vraag... Stel dat iemand je constant probeert te manipuleren en te dwingen. Oa door achter je rug om tegen andere over je te praten zodat die andere persoon jou dan weer zo ver kan krijgen om dingen te doen die zei wil. En dat je deze persoon echt heel vaak tegen komt en dat dit al ruim 3/4 jaar aan de gang is.

Hoe erg is het dan om die persoon compleet en altijd te gaan negeren? Dus geen gedag als je elkaar tegen komt. Als je op de zelfde visites komt ergens anders te gaan zitten en niet te praten? Als je aangesproken wordt gewoon weg te lopen?