Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 14:09

Nog een ergernis: ik kreeg gistermiddag een berichtje van een bekende. Hij heeft een eigen bedrijf in schoenen en wil die ook in het Engels online zetten, en of ik wel 'even' de teksten wilde controleren (tegen betaling, volgens hem). Ik zeg dat hij daar een native speaker voor moet hebben en verwijs hem door naar het kantoor waar ik werk en geef een indicatie van onze uurprijs.

Krijg ik terug: 'Oh ik dacht dat je dat zelf zou doen, in de avonduurtjes of zo. Ik vind dit nog best aan de prijs, ik weet niet of dat wel uit kan'.

A) Na 8 uur op een dag, 40 uur in de week vertalen/reviewen van andermans (website)teksten heb ik wel betere dingen te doen 's avonds
B) Wil je een professioneel ogende website in fatsoenlijk Engels of niet? :roll: 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 15:15

@DezeNaam, oh nee := Wat irritant!
@Foaly, goed dat je dit meteen al hebt aangegeven. En inderdaad, doei!

Oef, ik erger me aan het gezwam van Baudet. Hoe kán zo'n vent het zo ver hebben geschopt? In het kort: Baudet heeft het lumineuze idee om Nederland te herindelen o.b.v. politieke voorkeur. Dat FvD dan Groningen krijgt, want 'wij willen wèl wat met het gas doen.' Want dat beslissingen gemaakt worden o.b.v. wat een meerderheid wil, staat hem tegen. Eh. Hoe heet je partij ook alweer? :=

https://www.oogtv.nl/2021/05/baudet-wil ... groningen/

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 15:16

Ik was zo mooi bezig in de tuin.... En nu regent het

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 15:31

Zooplus of DHL. Geen idee waar het mis ging, maar ik heb geen brokken ontvangen maar schijnbaar heeft zooplus mijn pakket wel retour ? Uhm, ik weet welke brokken mijn kat moet hebben dus ik retourneer dat niet echt. Zucht.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 15:32

culaccino schreef:
@DezeNaam, oh nee := Wat irritant!
@Foaly, goed dat je dit meteen al hebt aangegeven. En inderdaad, doei!

Oef, ik erger me aan het gezwam van Baudet. Hoe kán zo'n vent het zo ver hebben geschopt? In het kort: Baudet heeft het lumineuze idee om Nederland te herindelen o.b.v. politieke voorkeur. Dat FvD dan Groningen krijgt, want 'wij willen wèl wat met het gas doen.' Want dat beslissingen gemaakt worden o.b.v. wat een meerderheid wil, staat hem tegen. Eh. Hoe heet je partij ook alweer? :=

https://www.oogtv.nl/2021/05/baudet-wil ... groningen/

Wtf.

Je zal maar een relatie hebben met een FVD lid en zelf lid zijn van D66. Stel D66 krijgt Zeeland dan baal je. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 15:35

culaccino schreef:
@DezeNaam, oh nee := Wat irritant!
@Foaly, goed dat je dit meteen al hebt aangegeven. En inderdaad, doei!

Oef, ik erger me aan het gezwam van Baudet. Hoe kán zo'n vent het zo ver hebben geschopt? In het kort: Baudet heeft het lumineuze idee om Nederland te herindelen o.b.v. politieke voorkeur. Dat FvD dan Groningen krijgt, want 'wij willen wèl wat met het gas doen.' Want dat beslissingen gemaakt worden o.b.v. wat een meerderheid wil, staat hem tegen. Eh. Hoe heet je partij ook alweer? :=

https://www.oogtv.nl/2021/05/baudet-wil ... groningen/
Ach, zo kwam er ook ooit uit zijn mond wat hij zou doen als mensen stemmen bij een bindend referendum (wat hij dus graag wil) en de uitslag hem niet aanstaat: "Dan negeren we dat gewoon."
Deze man is helemaal van 't padje af, maar helaas zijn sommige mensen te cognitief dissonant om dat door te hebben.

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 15:36

culaccino schreef:
@DezeNaam, oh nee := Wat irritant!
@Foaly, goed dat je dit meteen al hebt aangegeven. En inderdaad, doei!

Oef, ik erger me aan het gezwam van Baudet. Hoe kán zo'n vent het zo ver hebben geschopt? In het kort: Baudet heeft het lumineuze idee om Nederland te herindelen o.b.v. politieke voorkeur. Dat FvD dan Groningen krijgt, want 'wij willen wèl wat met het gas doen.' Want dat beslissingen gemaakt worden o.b.v. wat een meerderheid wil, staat hem tegen. Eh. Hoe heet je partij ook alweer? :=

https://www.oogtv.nl/2021/05/baudet-wil ... groningen/

Ik vraag mij echt af hoe het kan dat deze man zoveel stemmen heeft gekregen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 15:39

xmarritw schreef:
culaccino schreef:
@DezeNaam, oh nee := Wat irritant!
@Foaly, goed dat je dit meteen al hebt aangegeven. En inderdaad, doei!

Oef, ik erger me aan het gezwam van Baudet. Hoe kán zo'n vent het zo ver hebben geschopt? In het kort: Baudet heeft het lumineuze idee om Nederland te herindelen o.b.v. politieke voorkeur. Dat FvD dan Groningen krijgt, want 'wij willen wèl wat met het gas doen.' Want dat beslissingen gemaakt worden o.b.v. wat een meerderheid wil, staat hem tegen. Eh. Hoe heet je partij ook alweer? :=

https://www.oogtv.nl/2021/05/baudet-wil ... groningen/

Ik vraag mij echt af hoe het kan dat deze man zoveel stemmen heeft gekregen.

hIj Is dE EnUgu DiE EgT 0pkOmT vo0R oNzE VreiHeit.

Afbeelding

----

Edit: ik erger me aan het feit dat mijn vriend niet terug appt. Oke heb net een dure bos bloemen gehaald voor jouw familie voor moederdag. Dan app je niet terug. Voor straf neem ik niet je lievelingsfanta mee voor vanavond. DOEI. :')

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 17:14

Mijn ex die spontaan vergeten is dat hij de kinderen vandaag om 17.00 uur terug zou brengen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 18:10

Dat mensen meteen beweren dat ze/hun hond/kat/cavia/konijn/paard/kind getraumatiseerd zijn als ze een keer een negatieve ervaring ergens mee hebben.

Zebrastreep

Berichten: 9782
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 18:44

Mkango schreef:
Dat mensen meteen beweren dat ze/hun hond/kat/cavia/konijn/paard/kind getraumatiseerd zijn als ze een keer een negatieve ervaring ergens mee hebben.


Heeft mijn cavia geen last van :') bijna 3 week lang elke dag een spuit in zijn mondje en hij is nog net zo tam als daarvoor denk zelf nog wat tammer hij kent geen angst zeg ik maar altijd :') die rent alleen voor eten.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 18:45

Aan die domme plastic zakjes bij de jumbo, waar je de losse broodjes in doet. Die krengen willen met geen mogelijkheid open.

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 19:04

Dat het blijkbaar normaal is om mij op te laten draaien voor iets waar ik al 3 keer contact over heb gezocht dat het niet goed gaat. In plaats van mij te geloven, degene die aan de bel getrokken heeft en telkens update als er ontwikkelingen zijn geloven ze degene die al meerdere keren in gebreke is gebleven. Want er is verklaard dat het gedaan is...

Ik heb bewijs dat dat niet zo is, maar nu word ik 'gestraft' en komt die ander er dus blijkbaar mee weg?
(Nee dus, ik heb voor de 4e keer alles uitgelegd en het bewijs geleverd, dus maar weer afwachten of ze nu eindelijk eens de wet volgen)

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 20:04

Mensen die gewoon tulpenvelden in gaan met hun kinderen waar ze niet in mogen. Met een reden, namelijk onder andere dat er gif bij die tulpen zit. Echt... waar zit je brein?

marley93

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 20:10

Heb al meerdere keren tegen iemand waar ik voer van afneem gevraagd of ze een tikkie wil sturen voor de betaling, of dat ik even contant geld meeneem. Nee hoor, contant liever niet, ze stuurt wel een tikkie. Maar ze doet het steeds niet. En intussen lopen anderen mij te herinneren dat ik haar nog moet betalen. Ja, I know, maar als ik er steeds achteraan moet en er niks gebeurt dan houdt het ook een keer op.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 20:16

Dat we eten hadden besteld en contant wilden betalen bij de deur, maar de bezorger en ik beide niet heel wakker waren ofzo.
Beste man geeft het eten af en verdwijnt.
Terwijl we het opeten bedenk ik mij: nooit betaald voor dit eten! :oo
Nu is mijn vriend in de auto naar het bezorgrestaurant gereden om als nog te betalen.
Zo knullig dit. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 20:29

Nayomie schreef:
Mensen die gewoon tulpenvelden in gaan met hun kinderen waar ze niet in mogen. Met een reden, namelijk onder andere dat er gif bij die tulpen zit. Echt... waar zit je brein?
Natuurlijke selectie. :j

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 20:42

Dat ik vandaag wat kleding wilde bestellen, grote bestelling, en nog verzendkosten betalen? Alleen nieuwe klanten krijgen die gratis, Maarja, dan ben ik niet..

marley93

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 21:09

Marocje schreef:
Dat ik vandaag wat kleding wilde bestellen, grote bestelling, en nog verzendkosten betalen? Alleen nieuwe klanten krijgen die gratis, Maarja, dan ben ik niet..


Heb je niet nog een oud emailadres wat je kan afstoffen? O:)

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 21:11

Belachelijk vind ik dat! Ik moest pas voor een cadeaubon van bijna 700 euro nog 4 euro verzendkosten betalen. :') Zo idioot!

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 21:28

Ik ben dan weleens zo’n krent dat ik de bestelling niet doorzet.
Is wel goed voor mijn portemonnee.

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 21:39

Helaas, al 2 e-mailadressen in gebruik :(

En ja, ik zette ook telkens niet door, tot de jurk die ik graag wilde (en dus ruim €40,- afgeprijsd was) ineens niet meer leverbaar was. Karma, om die stomme 5 euro verzendkosten :')

fleurtjeuh
Berichten: 10330
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 21:40

Dat de poes haar bevalling niet doorzet...
Toe nou poes, we wachten al zo lang...

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 21:53

Marocje schreef:
Helaas, al 2 e-mailadressen in gebruik :(

En ja, ik zette ook telkens niet door, tot de jurk die ik graag wilde (en dus ruim €40,- afgeprijsd was) ineens niet meer leverbaar was. Karma, om die stomme 5 euro verzendkosten :')

Ach, er komt altijd wel weer wat anders leuks voor in de plaats :D

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 22:00

Marocje schreef:
Dat ik vandaag wat kleding wilde bestellen, grote bestelling, en nog verzendkosten betalen? Alleen nieuwe klanten krijgen die gratis, Maarja, dan ben ik niet..

Slechte marketing om klanten te behouden. :+