Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hagelslag
Berichten: 9136
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:41

De wind....

MyWishMax

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:54

Echt, hoe kan je iets gaan verrekenen als er al meerdere malen aangegeven is dat het niet klopt? Ik moet nu dus iets gaan terug betalen wat ik niet gehad heb en waar ik al voor aan de bel heb getrokken.

Ja, advies van collega. Heel leuk, maar ga op bewijs af en niet op mooie praatjes waardoor je iemand in de problemen brengt.

fjordjes

Berichten: 12066
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 11:09

Tintelende gevoelloze vingers

Merileth

Berichten: 1118
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 11:30

Vrijdag gesprek gehad voor een andere baan, gaat om een tijdelijk project. Vandaag zou ik meer horen, het zou er van af gaan hangen of ze snel, makkelijk en graag leren genoeg vinden compenseren voor geen ervaring hebben. Helaas omdat ze officieel nog geen verlening voor het project gehad hebben, is dat niet het geval. Baal hier wel echt stevig van ;(

Marcella

Berichten: 36825
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 11:35

fjordjes schreef:
Tintelende gevoelloze vingers

Fysio maar even bellen.

Caramel zeezout yoghurt dat nergens naar smaakt. De Arla skyr vanilla smaakte ook al nergens naar. Gisteravond ineens hartklopping terwijl ik op de bank zat. UWV die WW nog niet betaald heeft. En het stomme weer. En zou nog terug gebeld worden over sollicitatie en verwacht dus niks meer te horen.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 11:41

Iemand probeerde me net over te halen om geen covid vaccinatie te halen wanneer ik de oproep krijg. Weet je, prima als je het zelf niet wil doen hoor, maar hang niet de Jehova's getuige uit. Respecteer gewoon elkaars keuzes.:roll:

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 11:43

Ohh die ken ik ook hoor, ik negeer ze gewoon :j

Foaly

Berichten: 4940
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 11:44

Marcella schreef:
fjordjes schreef:
Tintelende gevoelloze vingers

Fysio maar even bellen.

Caramel zeezout yoghurt dat nergens naar smaakt. De Arla skyr vanilla smaakte ook al nergens naar. Gisteravond ineens hartklopping terwijl ik op de bank zat. UWV die WW nog niet betaald heeft. En het stomme weer. En zou nog terug gebeld worden over sollicitatie en verwacht dus niks meer te horen.


Je weet dat niets proeven een COVID-symptoom is? :=

Marcella

Berichten: 36825
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 11:53

O maar proef wel wat, maar was eigenlijk gewoon smerig en totaal niet wat ik ervan verwachtte. Ja dat weet ik en ben er heel voorzichtig mee. Ben dus ook niet zo blij dat mijn ouders zaterdag langs geweest zijn en gisteren te horen kreeg dat vriendin broer 100% covid had en broer twijfelgeval was. Zeker als je weet dat iedere week hun zoon bij mijn ouders is (hoop eigenlijk dat die wegens vakantie niet geweest is). :=

Weet ook waar de hartkloppingen vandaan kom. Iets met te druk maken over het feit dat mijn ouders drager kunnen zijn zonder ziek te zijn met mogelijkheid dat ze nog ziek worden. En ik ook besmet ben.

Ga daarom komende dagen ook niet naar de winkels en alleen naar de moestuin. Vanmiddag verse sla met eitje en morgen verse andijvie heb ik gelijk weer weerstand boost. :P

Foaly

Berichten: 4940
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 12:15

OK, gelukkig! Ik wilde je alleen even waarschuwen, maar goed dat je zo voorzichtig bent :)

Namira542

Berichten: 1061
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 12:22

Dat is al een jaar thuis zit van school enzo door corona. Terwijl ik me inmiddels doodverveel alleen thuis.
En juist nu mijn vriend deze week thuis zit door een ongelukje op het werk. Moet ik de hele week naar school... |o 8)7

Marcella

Berichten: 36825
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 12:25

Met chronische luchtweg problemen en het feit dat gewone griep al een risico is. Vorige week bij geen enkele winkel geweest en eigenlijk niks nodig echt.

Tel daarbij dat ik nog een haan erbij gekregen heb om te slachten dus kom om in het kippenvlees al vind ik dat ook heerlijk vlees. En nu krijg ik eens lekkere trek in gemarineerde (zelf gedaan) kipfilet blokjes. :') :9 <3

O vanille ijs was wel heerlijk. :9

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 12:34

Dat paard weer duur is, en ik het moeilijk vind om te beslissen of ik iets nu moet kopen of niet. Ik wil een liner voor zijn eczeemdeken die het waterdicht maakt, moet gluco balance bestellen, en ik had dus nog een vliegen-uitrijdeken in mijn winkelmandje staan waar ik heel erg over twijfel... Ik rijd op dit moment nog nauwelijks, maar ik wil ook niet dat net dat beetje zonder deken zijn jeuk weer erger maakt.
En dat ding is verdorie bijna 100 euro, want ik ben een Horseware fan.

En er zit een vlieg in huis.

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 12:59

Groepsgenoot die het gewoon vertikt om op ook maar iets te antwoorden. |o
Ik moet samen met 3 anderen, waaronder de flapoor die nergens op reageert, volgende week een les voor onze eigen klas geven over een probleem of iets anders wat speelt in de wereld. We hebben een interessant onderwerp, we hebben interessante deelonderwerpen en ik heb er al helemaal zin in.
Ik vind het dus echt enorm frustrerend dat hij nergens op reageert, alles wel leest (of aanklikt en dan weer weg klikt zonder te lezen) en gewoon niet meedoet in het gesprek. Hij was vandaag ook al niet aanwezig tijdens de les, dus ik vrees het ergste.
We hadden hem al het makkelijkste onderwerp gegeven, maar wel een belangrijk onderwerp. Ik geef hem dan ook nog de tijd tot morgenochtend 10 uur om te reageren, anders ben ik er echt helemaal klaar mee, dan kijken we wel wat we met zijn deel doen en gaan we maar knallen zonder hem.

Ik had een maand geleden al mijn docent daarover aangesproken over wat hiermee te doen. Zij gaf aan dat we hem er wel bij moesten proberen te betrekken, maar als hij niet meegeeft dan kun je blijven trekken aan een dood paard, dus docent zij ook dat als het gewoon niet ging, dat het dan gewoon klaar was en dat we dan gewoon ons eigen ding gaan doen...
Als hij morgen dan ook nog steeds niet heeft gereageerd dan denk ik dat we de docent maar even een mailtje sturen dat wij het zonder hem gaan doen omdat hij niets heeft gedaan, ondanks onze pogingen om hem er in te betrekken.

Thank God worden we allemaal individueel ook beoordeeld of iedereen even veel tijd in dit projectje heeft gestopt, dus hij komt hier sowieso niet zo makkelijk vanaf.

Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 13:04

Huisarts die tot 3u niet bereikbaar is. En ik mezelf ken en vergeet te bellen tussen 3 en 5. Waarom moest ik m’n hand verbranden?

Amandavd
Berichten: 12109
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 13:22

Dat ik zo'n dummie ben die niet weet hoe ze met haar facebook pagina lid kan worden van een groep als je daar met je persoonlijke account al lid van bent.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 13:24

Heb het gevoel dat ik grieperig word... Maar geen corona klachten. Alleen moe en koud en bleh. Maar dat kan ook door hersenschudding komen of overprikkeling. :+

Net een zelftest gedaan (negatief) en maar even afwachten hoe ik me morgen voel. Heb gelukkig ook geen koorts. :=

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 13:31

Ik moet een mail schrijven aan mijn afdelingsleider omdat ik nog steeds niet weet waar mijn examens zijn en ik over een week al het eerste examen heb. Maar ik vind mailen moeilijk en ik heb nooit het gevoel dat ik goed kan overbrengen wat ik wil overbrengen.

Bloemetje75
Berichten: 1993
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:46

xmarritw schreef:
Ik moet een mail schrijven aan mijn afdelingsleider omdat ik nog steeds niet weet waar mijn examens zijn en ik over een week al het eerste examen heb. Maar ik vind mailen moeilijk en ik heb nooit het gevoel dat ik goed kan overbrengen wat ik wil overbrengen.


Kort en bondig:

Beste afdelingsleider/ dhr mevr X,

Volgende week starten mijn eindexamens. Ik heb recht op tijdsverlenging/werken op pc/....
Kunt u me voor woensdag 12 mei laten weten in welk lokaal ik mijn examens ga maken.

Met vriendelijke groet,
Je naam.

Cc naar je mentor en indien je jonger bent dan 18 naar een ouder...

Eventueel een regel extra dat je meer rust/minder stress hebt als je dit vooraf weet/ niet nog op de dag van examen moet gaan zoeken of naar ander gebouw moet.

Succes!

Ik erger me aan mijn eigen uitstel gedrag...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:52

Waarom is mijn laptop zo'n varken? :x O, omdat ze 11 jaar oud is en ik graag alle 8GB aan RAM gebruik. :))

lenaa_tje

Berichten: 10349
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:53

xmarritw schreef:
Ik moet een mail schrijven aan mijn afdelingsleider omdat ik nog steeds niet weet waar mijn examens zijn en ik over een week al het eerste examen heb. Maar ik vind mailen moeilijk en ik heb nooit het gevoel dat ik goed kan overbrengen wat ik wil overbrengen.

Heb je, je cijfers al getekend? En geen examen boekje gekregen?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:56

Twijfel al een tijdje over ratjes. En nu staan er 2 tamme herplaatsers EN een geschikte kooi op marktplaats in mijn woonplaats. :x :x :x

Alja

Berichten: 25646
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:57

MarlindeRooz schreef:
Twijfel al een tijdje over ratjes. En nu staan er 2 tamme herplaatsers EN een geschikte kooi op marktplaats in mijn woonplaats. :x :x :x

Doen!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:00

Haha heb meerdere redenen om het nu (nog niet) te doen.
1. ze stinken en heb maar 1 kamer en al 2 hamsters
2. financieel niet super handig
3. Heb nog nooit een rat aangeraakt uberhaupt :')
4. ruimtegebrek

maar wil zo graag knuffeldiertjes. |o

MyWishMax

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:01

Mkango schreef:
Waarom is mijn laptop zo'n varken? :x O, omdat ze 11 jaar oud is en ik graag alle 8GB aan RAM gebruik. :))


He, ik ook :D Wil eigenlijk een nieuwe, want traag en herrie, maat misschien moet ik haar gewoon eens na laten kijken.