Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lenaa_tje

Berichten: 10346
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:22

Dat ik al een halfuur in de wacht sta.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:28

Geen planning voor vandaag en dan word ik altijd onrustig. (Heb nog wel genoeg te doen)

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:30

Dat ze onweer opgeven.

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:34

Laarzen aan,schoffel in de hand. :(

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:36

Al die aandacht over Maxima die 50 is geworden en dat er een interview is geweest. Ik snap gewoon echt niet waarom dat boeiend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:37

Mug: 1 - Mkango: 0. :O

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:47

Dat ik geen fijne zomer muckboots kan vinden voor op de moestuin +betaalbaar. En niet te laag wegens slechte enkelbanden. Meest zijn een beetje klomp idee en dat is ook niet handig met een lomp persoon zoals ik.

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:48

Telpeva schreef:
Al die aandacht over Maxima die 50 is geworden en dat er een interview is geweest. Ik snap gewoon echt niet waarom dat boeiend is.


DIT!
Vanochtend overleg met de afdeling ([***]) en echt alleen maar gemiep over dit. Schaf dat hele gebeuren asjeblieft af. Wat een onzin. :roll:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:54

Irritante huurvereniging kerel die bleef volhouden dat de vuilniszak die echt nog geen 5 minuten voor mijn deur stond (ging eten en hem dan weg brengen) enorm stinkt. Dus ik zeg dat ding stinkt niet dat kan niet. Zegt hij het ding stinkt enorm.

ER ZIT ALLEEN SCHOON ZAAGSEL IN MENEER.

Jezus

Kookaburra

Berichten: 5400
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:04

Bellen met een klant wanneer de deurbel gaat.
Grrm! Ik kan niet naar de deur rennen :')

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:11

Britta31 schreef:
Dat ik mij zo dom vind.Ik kan de auto met automaat maar moeilijk onder de knie krijgen.Zelf bejaarden rijden er in rond :(


Ik heb lang in autoverhuur gewerkt en had eigenlijk iedereen binnen Max een half uur (en dat was al heel extreem) wel goed op pad. Wat lukt er niet?

luuntje

Berichten: 13984
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:11

Moestuin sterkte.
Hopelijk blijft schoondraak weg van jullie bruiloft.

Benauwd van de pollen.
Maar neusspray gebruiken kan niet want dan krijg ik bloedneuzen.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:12

Dat ik nog in bed lig terwijl ik weet dat ik nog zo vreselijk veel moet doen maar werk + studie + lopende sollicitatie en steeds gedoe met mijn scriptie, heeft mijn motivatie zo ver weg laten zakken.

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:21

poes schreef:
Britta31 schreef:
Dat ik mij zo dom vind.Ik kan de auto met automaat maar moeilijk onder de knie krijgen.Zelf bejaarden rijden er in rond :(


Ik heb lang in autoverhuur gewerkt en had eigenlijk iedereen binnen Max een half uur (en dat was al heel extreem) wel goed op pad. Wat lukt er niet?

Gewoon alle handelingen tegelijk.Tijdens het rijden naar de koppeling zoeken aan de versnellingspook zitten.Het soepel weg rijden dat je geen gas hoeft te geven.Inparkeren begin ik nog niet aan.Vanavond weer veilig oefenen op het erf met pionnetjes.Na 30 jaar een schakelbak is het moeilijk wennen.Maar met oefenen komt het goed.

Flying_Angel

Berichten: 15720
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:26

Dat ik er momenteel even doorheen zit en totaal uitgeput ben. :\

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:26

Kom dan maar niet in onze Tesla rijden, daar hoef je niet eens in te remmen, dat doet 'ie zelf. :')
Maar ik snap je hoor! Wij hebben een schakelauto en de Tesla, maar ik rijd eigenlijk 90% van de tijd in de Tesla (heb je die benzineprijzen gezien? Omg! :')) maar als ik dan een heel eind rijd, kan ik nog steeds ineens in een bocht willen schakelen. :') Zit ik daar te grijpen naar iets wat er niet zit.. _O-

Of pas had ik de schakelauto mee en kwam ik van de snelweg af en moet ik een rotonde op, en ik vond dat de auto zo'n raar geluid maakte.. Was ik even vergeten dat ik terug moest schakelen. :') Kan me dus heel goed voorstellen dat het lastig is, zeker als je 30 jaar schakel gewend bent.

Toen ik voor het eerst automaat ging rijden kreeg ik de tip om te bedenken dat je geen linkervoet meer hebt. Dat werkte voor mij heel goed. Misschien dat proberen? :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:28

Haha ik heb vanaf de eerste week na mijn rijbewijs in beiden gereden. Letterlijk wel vaak gehad dat ik even van auto wisselde en zo van schakel in automaat ging zitten en andersom. Echt super ideaal dat je dat gewend bent.

Maar linkerbeen tegen de zitting aangedrukt houden is een goede tip!

Lau07
Moderator

Berichten: 1581
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:34

Net voor een coronatest geweest, zegt die testmevrouw: jeetje wat heb je een extreem rode keel, je hebt zeker heel veel last van die ontsteking?
Ik heb nergens last van, maar zit hem nu wel aardig te stressen voor de uitslag van de test. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:36

Captain schreef:
Kom dan maar niet in onze Tesla rijden, daar hoef je niet eens in te remmen, dat doet 'ie zelf. :')
Maar ik snap je hoor! Wij hebben een schakelauto en de Tesla, maar ik rijd eigenlijk 90% van de tijd in de Tesla (heb je die benzineprijzen gezien? Omg! :')) maar als ik dan een heel eind rijd, kan ik nog steeds ineens in een bocht willen schakelen. :') Zit ik daar te grijpen naar iets wat er niet zit.. _O-

Ik had dat telkens als ik in Nederland was en in de vorige auto van m’n vader reed: constant willen schakelen met links, want daarmee schakel ik in m’n eigen auto. Zit je dan met de deur in je handen. _O-

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:38

Even update over hond die kwijt is. Na een week helaas nog steeds niet gevonden. Weten 100% dat ze ergens in de buurt zit. Speurhonden bevestigen het. Maar ze rent heel veel heen en weer en verstopt zich, Het is nu zaak dat bekende van de hond dus haar op het goede moment vinden.

En dat is lastig. maar we blijven hoop houden.

Mijn ergenis is dus de stress van afgelopen week. Ontstoken tanden heb ik dan altijd en kan nu weer eens niet eten terwijl ik zo moet werken |o

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:42

Dat mijn vriend de auto sleutel in zijn werkbus heeft liggen. Ik moet zo werken, maar hij is pas morgenmiddag ergens thuis.

Malbec
Berichten: 1951
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:43

Iloveiswan schreef:
Even update over hond die kwijt is. Na een week helaas nog steeds niet gevonden. Weten 100% dat ze ergens in de buurt zit. Speurhonden bevestigen het. Maar ze rent heel veel heen en weer en verstopt zich, Het is nu zaak dat bekende van de hond dus haar op het goede moment vinden.

En dat is lastig. maar we blijven hoop houden.

Mijn ergenis is dus de stress van afgelopen week. Ontstoken tanden heb ik dan altijd en kan nu weer eens niet eten terwijl ik zo moet werken |o


Wel 'fijn' om te horen dat ze in de buurt zit! Ik hoop dat ze snel naar iemand toe durft te komen die ze herkent.. :(:)

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:46

Ik wil mij heel graag in discussies mengen die ik nu alleen vanaf de zijlijn mee lees. Maar ik heb er momenteel de tijd en energie niet voor. Het irriteert mij echt dat ik iets wil gaan zeggen op mensen hun, naar mijn inziens, niet kloppende standpunten, maar ik moet het niet doen.

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:48

Wij houden onze ogen ook open (wonen in de buurt en wandelen veel) maar ik weet hoe lastig het is. Hond van mijn moeder is onlangs ook een keer weggelopen.. Gaan jullie 's nachts ook? Dan is het rustiger en durven ze zich vaak sneller te laten zien.

Wij hebben inmiddels voor al onze dieren en straks ook het paard aan het zadel een GPS tracker, want een dier kwijt is echt mijn grootste nachtmerrie..

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:58

Dat ik niets meer hoor van 1 van de verzorgmeisjes.Ze kwam 2 keer per week tutten en rijden.Ze is geen fan van mijn ruin en komt alleen voor het pension paard.Als ze gaat rijden in de wei moet ze ook mijn ruin mee nemen,hij kan niet alleen staan.Ik denk dat dat het probleem is.Hij doet niets,loopt niet in de weg en doet zijn eigen ding.Ze zal hem ook nooit poetsen of zo.Nou ja,dan blijft ze maar weg.Genoeg andere meiden die willen.